Honda X-ADV 2017

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν υπαρχει τιποτα που να κανει ενα X-ADV και να μη μπορει να το κανει ενα NC.
Εντελώς απόλυτη τοποθέτηση.
Απαντώ ανάλογα: Το X-adv μπορεί να βάλει 2 τσάντες σούπερ μάρκετ κάτω από τη σέλα. Μπορεί να το κάνει το NC;
Με το X-adv μπορείς να πας κουστουμάτος στη δουλειά σου χωρίς να λερώσεις τα παπούτσια σου με το παραμικρό ψιλόβροχο. Μπορεί να το κάνει το NC;

Με τη λογική σου μπορώ να σου παραθέσω άπειρα ανάλογα παραδείγματα μεταξύ πολλών κόντρα μηχανών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Μπορει. Εκει που εχει το τεποζιτο μια συμβατικη μηχανη το NC εχει καδο. Χωραει ειτε full face ειτε σακουλες σουπερ μαρκετ. Οπου παει ενα XADV παει και το NC.. Ο αλλος εχει κανει 250,000 χλμ με το NC τα μισα στο χωμα. Ground clearance το NC 165 και το XADV εχει 162. DCT το ενα DCT και το αλλο.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Συμφωνω οτι χρειαζεται το μαρκετινκ....γι'αυτο εφερα το παραδειγμα του NCx......προσωπικα τα σκουτερ δεν με εχουν βολεψει........αν κατι το οδηγεις καιρο σιγουρα το συνηθιζεις.....το X-ADV δεν το εχω οδηγησει....δεν ειπα οτι δεν ειναι καλο......πιστευω οτι ειναι ακριβο....αυτη ομως ειναι η ταση της εποχης οπως φαινεται απο τις τιμες ολων των "καθιερωμενων" εταιριων του χωρου !!!!
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Με το X-adv μπορείς να πας κουστουμάτος στη δουλειά σου χωρίς να λερώσεις τα παπούτσια σου με το παραμικρό ψιλόβροχο. Μπορεί να το κάνει το NC;
Κατι το οποιο το προσφερουν ολα τα σκουτερ κοστολογειται + 3440,00€? Νταξει γουστα ειναι αυτα αλλα εγω δε βλεπω καμια πρωτοπορία στο XADV. Χωμα πανε ολα. Ακομα και το beverly μου το εχω παει δεκαδες φορες ακομα και σε κροκαλες και δικαβαλος και δεν επαθε και τπτ.. Μονο πλεονεκτημα που βρισκω ειναι οι ακτινες!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πραγματι το NCx φορτωνεται απιστευτα....καιει τιποτα....μπορω να πω παρα πολλα γι'αυτο......το θεμα μας εδω ειναι το X-ADV......σιγουρα η Χοντα ξερει καλυτερα απο εμας.....για να βγαλει δυο μοντελα ας το πουμε παρομοια....τρια με το ιντεγκρα κ να πανε εμπορικα χωρις το ενα να "κανιβαλησει" τα αλλα !!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παιδιά ορισμένες φορές έχω την εντύπωση πως απαντάμε με μόνο σκοπό να έχουμε δίκιο εμείς και όχι οι άλλοι. Συζήτηση κάνουμε.
Δε μπορώ να υπερασπιστώ ούτε τη Honda και σίγουρα δεν μπορώ να καταδικάσω ως λανθασμένες τις δικές σας απόψεις. Αυτό που σίγουρα μπορώ, είναι να υπερασπιστώ τις δικές μου απόψεις (οι οποίες δεν ταυτίζονται με τις δικές σας και μπορώ να ζήσω με αυτό) και κυρίως τις δικές μου ανάγκες.

Έχω λοιπόν ένα WR250R το οποίο θα κρατήσω και όπως είναι σήμερα η ζωή μου για την καθημερινότητα μου χρειάζομαι ένα σκούτερ που να μην είναι και τόσο σκούτερ ώστε ΟΤΑΝ και ΑΝ θελήσω να αποδράσω, εκεί που θέλω να αποδράσω να μπορώ να αποδράσω! ....και το NC πολύ απλά ΔΕΝ μου αρέσει (εμένα).

Φαντάζομαι για παρόμοιους δικούς του λόγους ο Ζακ rock n rolla_990 έχει Beverly και δεν έχει κάτι άλλο.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Φαντάζομαι για παρόμοιους δικούς του λόγους ο Ζακ rock n rolla_990 έχει Beverly και δεν έχει κάτι άλλο.
Το πηρα απο φιλο σχεδον τσαμπα :roflmao:
Προφανως κουβεντα να γινεται ειναι η φαση. Ο καθενας με τα γουστα του!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Παιδιά ορισμένες φορές έχω την εντύπωση πως απαντάμε με μόνο σκοπό να έχουμε δίκιο εμείς και όχι οι άλλοι. Συζήτηση κάνουμε.
Δε μπορώ να υπερασπιστώ ούτε τη Honda και σίγουρα δεν μπορώ να καταδικάσω ως λανθασμένες τις δικές σας απόψεις. Αυτό που σίγουρα μπορώ, είναι να υπερασπιστώ τις δικές μου απόψεις (οι οποίες δεν ταυτίζονται με τις δικές σας και μπορώ να ζήσω με αυτό) και κυρίως τις δικές μου ανάγκες.

Έχω λοιπόν ένα WR250R το οποίο θα κρατήσω και όπως είναι σήμερα η ζωή μου για την καθημερινότητα μου χρειάζομαι ένα σκούτερ που να μην είναι και τόσο σκούτερ ώστε ΟΤΑΝ και ΑΝ θελήσω να αποδράσω, εκεί που θέλω να αποδράσω να μπορώ να αποδράσω! ....και το NC πολύ απλά ΔΕΝ μου αρέσει (εμένα).

Φαντάζομαι για παρόμοιους δικούς του λόγους ο Ζακ rock n rolla_990 έχει Beverly και δεν έχει κάτι άλλο.
Συμφωνω σε ολα με τον Στεφανο.
Προσωπικα θα το παρουν αυτοι που ειχαν π.χ. DN-01 και οχι να αλλαξουν την καθημερινοτητα τους αυτοι που ειχαν Τ-max.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όλα εξαρτώνται από το εάν έρθει ποτέ σε καμμια καλή χωματαδα του advride.. :p
Mετα θα γεμίσουν τα βουνά από δαύτα...... Τα οποία και εμένα αρέσουν, αν εξαιρέσεις την τιμουλα.
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και εμένα στο κόστος είναι ο ενδοιασμός μου, πουθενά αλλού.

Εν τω μεταξύ πολύ θα ήθελα να το δω σε μια χωματαδα, πιο πολύ για να δω τις πραγματικές του δυνατότητες γιατί έχω την εντύπωση ότι θα μας εντυπωσιάσει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και εμένα στο κόστος είναι ο ενδοιασμός μου, πουθενά αλλού.

Εν τω μεταξύ πολύ θα ήθελα να το δω σε μια χωματαδα, πιο πολύ για να δω τις πραγματικές του δυνατότητες γιατί έχω την εντύπωση ότι θα μας εντυπωσιάσει.
Μην ορκίζεσαι.... Για τα δύσκολα κομμάτια και πάντα σε σχέση με ένα on off.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Το X-ADV δεν ειναι σκουτερ. Εχει κιβωτιο ειτε αυτοματο ειτε χειροκινητο. Μεταδοση αλυσιδα.Δεν εχει εκεινο το εκνευριστικο θορυβο του ιμαντα . Στην αυτοματη μεταδοση εδειχνε ζωηρο και με πολυ καλη επιταχυνση. Στο χειροκινητο τις αλλαγες δοκομασα να τις κανω στις 5000 σαλ και πραγματι εδειχνε να εχει ακομα καλλιτερες επιταχυνσεις. Αλλα ουτε μοτοσυκλετα ειναι εχοντας θεση οπως τα σκουτερ πραγμα που εμενα δεν βολευε να χρησιμοποιησω το σωμα η οταν το εκανα ειχα περιορισμους. Σημαντικο μου φανηκε το οτι δεν ειχε εκεινο το αοριστο του παω αλλα δεν ξερω που βρισκνται οι τροχοι το πλαισιο κτλ οπως τα σκουτερ. Τελος παντων αυτο το μηχανακι ειναι κατι αλλο. Ενα υβριδιο με παντρεμα σκουτερ μοτο; Ισως. Δεν σε αφηνει αδιαφορο ομως.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μόλις επέστρεψα από το test ride 40 λεπτών. Είχα τη τύχη μέσα σε αυτά τα 40 λεπτά να το οδηγήσω σε όλες τις συνθήκες πηγαίνοντας από Λεωφόρο Αθηνών στη Βιομηχανική ζώνη του Σχιστού. Παλαιά Εθνική μέχρι 160 km/h, έντονο μποτιλιάρισμα και ήπιο χωματάκι.

Κατ' αρχάς να διατυπώσω τη θετική εντύπωση που αποκόμισα σε σχέση με τη δουλειά της Honda για το DCT. Εξάντλησα τη χρήση του σε D, S1, S2, S3 και Manual. Στο manual εξαιρετική απόκριση στα ανεβάσματα/κατεβάσματα κρατώντας το γκάζι σταθερό. Τα S1, S2, S3 δουλεύουν πολύ ωραία και στα κατεβάσματα του 6τάχυτου κιβωτίου. Κατάλαβα τι εννοούσαν οι κάτοχοι Africa Twin CRF1000L όταν έλεγαν ότι σου αφήνει χώρο και χρόνο να ασχοληθείς με άλλα πράγματα στο χώμα. Όλα αυτά φυσικά είναι κοινά για όλες τις moto της Honda που έχουν DCT, στο X-ADV είναι αυτό που κάνει τη διαφορά σε σχέση με τα mega σκούτερ..

Έχοντας οδηγήσει πρόσφατα και το T-max μπορώ κατηγορηματικά να πω πως έχουν διαφορετική θέση οδήγησης. Το X-ADV έχει τη τάση να σε φέρνει πιο κοντά στο τιμόνι σε αντίθεση με το T-max που σε βάζει σε πιο καναπεδίσια θέση. Συνέλαβα τον εαυτό μου να πρέπει να δώσω εντολή στα οπίσθια μου ώστε να εξαντλήσουν τη μεγάλη σέλα του. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με το σωματότυπο του καθενός και ενδεχομένως και με το τιμόνι που λίγο μπορείς να παίξεις μαζί του γιατί αν το σηκώσεις θα βρίσκει στη ζελατίνα όταν στρίβεις δεξιά/αριστερά. Φυσικά η συνολική θέση οδήγησης δεν μοιάζει και με αυτή μιας κανονικής μοτοσυκλέτας. Πάντως σίγουρα δεν κουράζει.

Όποιος θέλει να πηγαίνει μονοκάβαλος στο χώμα θα είναι κρίμα να μη βάλει τα έξτρα πατητά (τα οποία όμως είναι της Rizoma και έχουν ένα σκασμό λεφτά). Ελπίζω να υπάρχουν και aftermarket στο ελεύθερο εμπόριο. Τα πόδια στην όρθια θέση μένουν λίγο περισσότερο ανοιχτά σε σχέση με ένα On/off. Εκεί που πήγαμε είχε ένα μικρό πιστάκι και το πέρασα πάνω από διαδοχικά σαμαράκια όπως και από κάποια νεροφαγώματα. Δεν με τρόμαξε πουθενά, μια χαρά.

Η ζελατίνα του δουλεύει καταπληκτικά και είναι πολύ σταθερό. Στα 160 που πρόλαβα να πάω είναι πολύ άνετο και σταθερό. Από όσο έχω δει στο Youtube στο κοντέρ του μπορείς να δεις μέχρι και 185 χλμ. Φρένα πολύ καλά, θα ήθελα όμως να μπορείς να απενεργοποιείς το ABS.

Στο μποτιλιάρισμα δε σε δυσκολεύει στα στριψίματα αλλά αν χρειαστεί να κατεβάσεις πόδια σε δυσκολεύει λίγο επειδή τα ανοίγεις.

Νομίζω πως δε μπορεί να περιγραφθεί καλύτερα από ένα On/Off με κοστούμια σκούτερ με τα όποια επιπλέον πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα φέρνει αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Το είχα κάνει τεστ ραιντ όταν είχε έρθει.
Εξακολουθεί να είναι σκουτερ , μιας και δεν έχει ντεπόζιτο ανάμεσα στα πόδια (και ότι συνεπάγεται στην οδήγηση αυτό), αλλά κάπου εκεί σταματάνε οι ομοιότητες.
Πιο όρθια θεση οδήγησης σε σχέση με την ξαπλωτή των μεγκα σκουτερζ ,DCT κιβωτιο (ι λοβ ιτ) ,στήσιμο μοτοσυκλέτας , καλή κάλυψη από αέρα , και όμορφο.
Πάνω κάτω συμφωνώ με τον STF.

Δεν μου έβγαλε βέβαια καθόλου ΟΦΦ ροαντ αίσθηση , αλλα σίγουρα θα περνάει σχετικά καλά.
Είναι ακριβό , αλλά η κατηγορία του είναι premium mega scooterz και όλα σε αυτή την κατηγορία είναι το ίδιο ακριβά.
Απ αυτά που βλεπω στον δρομο , σίγουρα εχει φαει μεριδα από τον βασιλια της κατηγοριας ΤΜΑΧ.
ομως , εγω δεν θα το έπαιρνα..
ισως , γιατι στο μυαλο μου τα σκουτερς πρεπει να είναι εργαλεία για την κίνηση στν πόλη , ελαφριά, με λίγα κυβικά , οικονομική κατανάλωση και συντήρηση κλπ κλπ
είναι πολύ ομορφο παντως…
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Όντας μέχρι προσφάτως "δρομίσιος" μοτοσυκλετιστής,
τελευταία είχα στο πίσω μέρος του μυαλού,
ότι όταν "παπουδέψω" περαιτέρω,
μια επιλογή θα ήταν το Integra.
Ε τώρα που μπήκε και το χώμα στο μενού,
η εξίσωση επιλιγής περιλαμβάνει και το X-ADV!
Αλλά είπαμε όοοταν "παπουδέψω"...
/ Β
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όντας μέχρι προσφάτως "δρομίσιος" μοτοσυκλετιστής,
τελευταία είχα στο πίσω μέρος του μυαλού,
ότι όταν "παπουδέψω" περαιτέρω,
μια επιλογή θα ήταν το Integra.
Ε τώρα που μπήκε και το χώμα στο μενού,
η εξίσωση επιλιγής περιλαμβάνει και το X-ADV!
Αλλά είπαμε όοοταν "παπουδέψω"...
/ Β
Χα χα χα Βασίλη, ναι σιγά... η παπουδιέρα είναι άλλη!
 
Top Bottom