Βαρδούσια είσαι εδώ?
Βαρδούσια είσαι εδώ?
Ναι Βαρδούσια, από Αρτοτινα για Αθανάσιο Διακο.Βαρδούσια είσαι εδώ?
Όχι ρε τρελέ μου , τον Στέφανο δεν τον ξέρω πάρα μόνο από το φόρουμ, απλά είμαι κάτοχος του xadv το 1ο μου σκούτερ και πιστεύω ότι είναι, αν όχι το καλύτερο αλλά το πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι που είχα στην κατοχή μου βλ. C50 cub , translap 400 (καλμπιρατερ), cbr 600 , cbr 1000rr , cb1000r , sh300r (για 15 μέρες) BMW 1200 GS (ΤΑ προβληματα μπορεί να έτυχε μόνο σε μένα (πρόβλημα πίσω ανάρτηση "ηλεκτρονικη" πρόβλημα το traction control πρόβλημα το ABS...!!!, NC 700XD και τώρα XADV
Αν πείτε κάτι για αύριο θα προσπαθήσω να έρθω.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλημέρα, πρώτη δημοσίευση στο φόρουμ από εμένα. Το Xadv το έχω από τον Σεπτέμβριο του 17 και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Είναι ο ορισμός του SUV σε μηχανή. Σε πάει άνετα ταξίδι , άνετα μέσα στην πόλη και ικανοποιητικά στο χώμα. Εκεί με κάποιες μετατροπές ( βλέπε μπροστινό φτερό ) αυξάνει τις δυνατότητες του και σε λασπερό έδαφος. Μετά από αρκετά χιλιόμετρα σε χώμα το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή σε πετρωτά λόγο των μικρών τροχών. Το μηχανάκι δεν τρίζει παρά μόνο ο μηχανισμός της ζελατίνας. Αν βρω και πως ανεβάζω φωτογραφίες θα ανεβάσω μερικές από χωμάτινα ταξίδια.
Δεν αρκεί αυτό...
Το ψηλό φτερό που έλεγα για λάσπες είναι αυτό. Μέτα από τρεις φορές που ταλαιπωρήθηκα με το χαμηλό φτερό σε λάσπη, έβαλα αυτό. Μπουκώνει για πλάκα το μαμίσιο...
Από ότι το δοκίμασα αρκεί, και σε λάσπη από πηλό. Το έφερα από Ιταλία. Είναι μάρκα SC και κοστίζει 320 ευρώ. Τα σωληνάκια των φρένων τα έχω αλλάξει, και έχω βάλει υψηλής. Είναι το μόνο φτερό που βρήκα και δεν βγαίνει σετ με προστατευτικά για τα καλάμια για αυτό και έβαλα κάλτσες. Είναι ευαίσθητες οι τσιμούχες στα καλάμια και περνάει λάσπη μέσα. Οπότε οι κάλτσες είναι η μόνη λύση.Δεν αρκεί αυτό...
Από που και πόσο;
Μπήκε εύκολο ή λόγω των σωληνακίων/καλωδίων ήθελε πατέντα;
Μπορεί να ψάχνει κάτι ανάλογο και άλλος. Μπορεί κάποιος άλλος να το χρειαστεί τη πληροφορία στο μέλλον...
Επίσης η πιο καλή μετατροπή στο μηχανάκι είναι η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού με άλλο μικρότερο κατά ένα δόντι. Ζωντανεύει πολύ μέσα στην πόλη χωρίς να κρατάει ψηλά στροφές στο ταξίδι. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Κάποιοι αλλάζουν και το πίσω με ένα γρανάζι με ένα δόντι μεγαλύτερο και το κάνουν ακόμη πιο κοντό σε μετάδοση. Εγώ δεν το έχω κάνει.Από ότι το δοκίμασα αρκεί, και σε λάσπη από πηλό. Το έφερα από Ιταλία. Είναι μάρκα SC και κοστίζει 320 ευρώ. Τα σωληνάκια των φρένων τα έχω αλλάξει, και έχω βάλει υψηλής. Είναι το μόνο φτερό που βρήκα και δεν βγαίνει σετ με προστατευτικά για τα καλάμια για αυτό και έβαλα κάλτσες. Είναι ευαίσθητες οι τσιμούχες στα καλάμια και περνάει λάσπη μέσα. Οπότε οι κάλτσες είναι η μόνη λύση.
Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι μαζί με την βάση του.320€ σου στοίχισε το εμπρός ψηλό φτερο??
Αν βλεπω καλα ειναι καρβουνο.320€ σου στοίχισε το εμπρός ψηλό φτερο??
Αρκετά ακριβό... είναι carbon βέβαια αλλά... πόνεσε!Από ότι το δοκίμασα αρκεί, και σε λάσπη από πηλό. Το έφερα από Ιταλία. Είναι μάρκα SC και κοστίζει 320 ευρώ. Τα σωληνάκια των φρένων τα έχω αλλάξει, και έχω βάλει υψηλής. Είναι το μόνο φτερό που βρήκα και δεν βγαίνει σετ με προστατευτικά για τα καλάμια για αυτό και έβαλα κάλτσες. Είναι ευαίσθητες οι τσιμούχες στα καλάμια και περνάει λάσπη μέσα. Οπότε οι κάλτσες είναι η μόνη λύση.
Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η εναλλακτική είναι να βγάζεις φτερό κάθε φορά που βρίσκεις λάσπη τύπου πηλό. Μετά η λάσπη κολλάει στο σωληνάκι που γεφυρώνει τους δίσκους με αποτέλεσμα να σταματάς κάθε τρεις και λίγο και να καθαρίζεις με τα χέρια. Αν δεν έχεις κάλτσες τότε σίγουρα θα λύνεις καλάμια για να καθαρίζεις τη λάσπη. Το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές. Αν σπάσει το φτερό με 80 ευρώ φτιάχνεις ένα πλαστικό και χρησιμοποιείς την βάση που έχεις.Ναι κι εγώ στραβοκαταπια λίγο η αλήθεια είναι. Σε ένα μηχανακι που πάει χώμα δηλαδή και σκεπτόμενος πως ανά πάσα στιγμή σε μια πτώση μπορεί να σπάσει θα ετρεμα να δώσω τόσα χρήματα.
Καλά είναι δεδομένο πως έπρεπε να βάλεις ψηλό φτερό για να κάνεις χώματα.Η εναλλακτική είναι να βγάζεις φτερό κάθε φορά που βρίσκεις λάσπη τύπου πηλό. Μετά η λάσπη κολλάει στο σωληνάκι που γεφυρώνει τους δίσκους με αποτέλεσμα να σταματάς κάθε τρεις και λίγο και να καθαρίζεις με τα χέρια. Αν δεν έχεις κάλτσες τότε σίγουρα θα λύνεις καλάμια για να καθαρίζεις τη λάσπη. Το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές. Αν σπάσει το φτερό με 80 ευρώ φτιάχνεις ένα πλαστικό και χρησιμοποιείς την βάση που έχεις.
Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μη τα πετατε ετσι αποτομα αυτα...320€ σου στοίχισε το εμπρός ψηλό φτερο??
Pirelli rally str. Η μόνη επιλογή. Αποδίδει καλά στα στεγνά χώματα. Στη λάσπη μπουκώνει γρήγορα. Αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του είναι ότι είναι καταπληκτικό στην άσφαλτο με μεγάλο όριο ταχύτητας (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιό, νομίζω 210) με αποτέλεσμα να μην σε περιορίζει στο ταξίδι. Αντέχουν περίπου 12.000 χιλιόμετρα με χρήση εκτός δρόμου περίπου τα 1.000.Τι επιλογές ελαστικών υπάρχουν; Ποια η επιλογή για εκτός δρόμου;
// Β