Honda X-ADV 2017

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όχι ρε τρελέ μου , τον Στέφανο δεν τον ξέρω πάρα μόνο από το φόρουμ, απλά είμαι κάτοχος του xadv το 1ο μου σκούτερ και πιστεύω ότι είναι, αν όχι το καλύτερο αλλά το πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι που είχα στην κατοχή μου βλ. C50 cub , translap 400 (καλμπιρατερ), cbr 600 , cbr 1000rr , cb1000r , sh300r (για 15 μέρες) BMW 1200 GS (ΤΑ προβληματα μπορεί να έτυχε μόνο σε μένα (πρόβλημα πίσω ανάρτηση "ηλεκτρονικη" πρόβλημα το traction control πρόβλημα το ABS...!!!, NC 700XD και τώρα XADV
Αν πείτε κάτι για αύριο θα προσπαθήσω να έρθω.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλημέρα, πρώτη δημοσίευση στο φόρουμ από εμένα. Το Xadv το έχω από τον Σεπτέμβριο του 17 και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Είναι ο ορισμός του SUV σε μηχανή. Σε πάει άνετα ταξίδι , άνετα μέσα στην πόλη και ικανοποιητικά στο χώμα. Εκεί με κάποιες μετατροπές ( βλέπε μπροστινό φτερό ) αυξάνει τις δυνατότητες του και σε λασπερό έδαφος. Μετά από αρκετά χιλιόμετρα σε χώμα το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή σε πετρωτά λόγο των μικρών τροχών. Το μηχανάκι δεν τρίζει παρά μόνο ο μηχανισμός της ζελατίνας. Αν βρω και πως ανεβάζω φωτογραφίες θα ανεβάσω μερικές από χωμάτινα ταξίδια.

Χαίρομαι που επιτέλους διαβάζουμε γνώμες και απόψεις από την "πηγή", δηλαδή τους ιδιοκτήτες!
Εγώ έχω πάρει μια γεύση από ένα test ride αλλά έστω και έτσι -με τα λίγα που πρόλαβα να γευτώ και να επεξεργαστώ- έχω μόνο θετικά να θυμάμαι.
Είμαι από αυτούς που δε μπορούν να το δουν σαν σκούτερ γιατί το σκούτερ είναι κάτι άλλο με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (π.χ. κινητήρας τοποθετημένος πάνω από τον πίσω τροχό). Επίσης -πλέον- δεν θεωρώ καν πως ο βασικός του ανταγωνιστής είναι το T-max. Πολλοί λίγοι θα πάνε από το T-max στο X-ADV, ενώ πολλοί θα "αφήσουν" τη μοτοσυκλέτα τους για ένα X-ADV.

Εν ολίγοις... Το X-ADV θα μπορούσα να πω πως κρατάει μερικές από τις ευκολίες που μπορεί να σου παράσχει ένα σκούτερ χωρίς όμως να καταργεί τα βασικά χαρακτηριστικά μια μοτοσυκλέτας. Γιαυτό μου αρέσει να λέω πως είναι ιδέα που έρχεται από το μέλλον.

Καλώς ήρθατε και να γράφετε συχνότερα και οι φωτό είναι πάντα καλοδεχούμενες!
 
Τελευταία επεξεργασία:

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE


Το ψηλό φτερό που έλεγα για λάσπες είναι αυτό. Μέτα από τρεις φορές που ταλαιπωρήθηκα με το χαμηλό φτερό σε λάσπη, έβαλα αυτό. Μπουκώνει για πλάκα το μαμίσιο... :mad:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Το ψηλό φτερό που έλεγα για λάσπες είναι αυτό. Μέτα από τρεις φορές που ταλαιπωρήθηκα με το χαμηλό φτερό σε λάσπη, έβαλα αυτό. Μπουκώνει για πλάκα το μαμίσιο... :mad:
Δεν αρκεί αυτό...
Από που και πόσο;
Μπήκε εύκολο ή λόγω των σωληνακίων/καλωδίων ήθελε πατέντα;

Μπορεί να ψάχνει κάτι ανάλογο και άλλος. Μπορεί κάποιος άλλος να το χρειαστεί τη πληροφορία στο μέλλον... :p
 

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE
Δεν αρκεί αυτό...
Από που και πόσο;
Μπήκε εύκολο ή λόγω των σωληνακίων/καλωδίων ήθελε πατέντα;

Μπορεί να ψάχνει κάτι ανάλογο και άλλος. Μπορεί κάποιος άλλος να το χρειαστεί τη πληροφορία στο μέλλον... :p
Από ότι το δοκίμασα αρκεί, και σε λάσπη από πηλό. Το έφερα από Ιταλία. Είναι μάρκα SC και κοστίζει 320 ευρώ. Τα σωληνάκια των φρένων τα έχω αλλάξει, και έχω βάλει υψηλής. Είναι το μόνο φτερό που βρήκα και δεν βγαίνει σετ με προστατευτικά για τα καλάμια για αυτό και έβαλα κάλτσες. Είναι ευαίσθητες οι τσιμούχες στα καλάμια και περνάει λάσπη μέσα. Οπότε οι κάλτσες είναι η μόνη λύση.

Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE
Από ότι το δοκίμασα αρκεί, και σε λάσπη από πηλό. Το έφερα από Ιταλία. Είναι μάρκα SC και κοστίζει 320 ευρώ. Τα σωληνάκια των φρένων τα έχω αλλάξει, και έχω βάλει υψηλής. Είναι το μόνο φτερό που βρήκα και δεν βγαίνει σετ με προστατευτικά για τα καλάμια για αυτό και έβαλα κάλτσες. Είναι ευαίσθητες οι τσιμούχες στα καλάμια και περνάει λάσπη μέσα. Οπότε οι κάλτσες είναι η μόνη λύση.

Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επίσης η πιο καλή μετατροπή στο μηχανάκι είναι η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού με άλλο μικρότερο κατά ένα δόντι. Ζωντανεύει πολύ μέσα στην πόλη χωρίς να κρατάει ψηλά στροφές στο ταξίδι. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Κάποιοι αλλάζουν και το πίσω με ένα γρανάζι με ένα δόντι μεγαλύτερο και το κάνουν ακόμη πιο κοντό σε μετάδοση. Εγώ δεν το έχω κάνει.

Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από ότι το δοκίμασα αρκεί, και σε λάσπη από πηλό. Το έφερα από Ιταλία. Είναι μάρκα SC και κοστίζει 320 ευρώ. Τα σωληνάκια των φρένων τα έχω αλλάξει, και έχω βάλει υψηλής. Είναι το μόνο φτερό που βρήκα και δεν βγαίνει σετ με προστατευτικά για τα καλάμια για αυτό και έβαλα κάλτσες. Είναι ευαίσθητες οι τσιμούχες στα καλάμια και περνάει λάσπη μέσα. Οπότε οι κάλτσες είναι η μόνη λύση.

Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αρκετά ακριβό... είναι carbon βέβαια αλλά... πόνεσε!

Να 'σαι καλά, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι κι εγώ στραβοκαταπια λίγο η αλήθεια είναι. Σε ένα μηχανακι που πάει χώμα δηλαδή και σκεπτόμενος πως ανά πάσα στιγμή σε μια πτώση μπορεί να σπάσει θα ετρεμα να δώσω τόσα χρήματα.
 

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE
Ναι κι εγώ στραβοκαταπια λίγο η αλήθεια είναι. Σε ένα μηχανακι που πάει χώμα δηλαδή και σκεπτόμενος πως ανά πάσα στιγμή σε μια πτώση μπορεί να σπάσει θα ετρεμα να δώσω τόσα χρήματα.
Η εναλλακτική είναι να βγάζεις φτερό κάθε φορά που βρίσκεις λάσπη τύπου πηλό. Μετά η λάσπη κολλάει στο σωληνάκι που γεφυρώνει τους δίσκους με αποτέλεσμα να σταματάς κάθε τρεις και λίγο και να καθαρίζεις με τα χέρια. Αν δεν έχεις κάλτσες τότε σίγουρα θα λύνεις καλάμια για να καθαρίζεις τη λάσπη. Το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές. Αν σπάσει το φτερό με 80 ευρώ φτιάχνεις ένα πλαστικό και χρησιμοποιείς την βάση που έχεις.

Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η εναλλακτική είναι να βγάζεις φτερό κάθε φορά που βρίσκεις λάσπη τύπου πηλό. Μετά η λάσπη κολλάει στο σωληνάκι που γεφυρώνει τους δίσκους με αποτέλεσμα να σταματάς κάθε τρεις και λίγο και να καθαρίζεις με τα χέρια. Αν δεν έχεις κάλτσες τότε σίγουρα θα λύνεις καλάμια για να καθαρίζεις τη λάσπη. Το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές. Αν σπάσει το φτερό με 80 ευρώ φτιάχνεις ένα πλαστικό και χρησιμοποιείς την βάση που έχεις.

Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλά είναι δεδομένο πως έπρεπε να βάλεις ψηλό φτερό για να κάνεις χώματα.

Απλά μου κάνει εντύπωση πως δεν υπάρχει στο εμπόριο καμία πιο οικονομική λύση με πλαστικό φτερό. Για να μην έμπαινες σε τόσα έξοδα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Είδα ένα σήμερα με αυτοκόλλητο hrc στην adve μεταλλική βαλίτσα.

ΟΚ :ha
 

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE
Τι επιλογές ελαστικών υπάρχουν; Ποια η επιλογή για εκτός δρόμου;
// Β
Pirelli rally str. Η μόνη επιλογή. Αποδίδει καλά στα στεγνά χώματα. Στη λάσπη μπουκώνει γρήγορα. Αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του είναι ότι είναι καταπληκτικό στην άσφαλτο με μεγάλο όριο ταχύτητας (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιό, νομίζω 210) με αποτέλεσμα να μην σε περιορίζει στο ταξίδι. Αντέχουν περίπου 12.000 χιλιόμετρα με χρήση εκτός δρόμου περίπου τα 1.000.

Στάλθηκε από το WAS-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom