Honda X-ADV 2017

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE
Όχι 1000 εννοούσα. Καθαρά χωμάτινα, όχι με τις ασφάλτινες μετακινήσεις.
 
Reactions: STF

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Μια ακόμα ερώτηση:
τα σέρβις είναι προς την ακριβή πλευρά;;;
Ρωτάω ,γιατί ένας γνωστός με είπε ότι για το ιντέγκρα το κόστος είναι σημαντικό.
// Β
 

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE
Ναι το κόστος των σέρβις είναι σημαντικό. Αν σκεφτείς ότι τα τακάκια για μπροστά και πίσω έχουν περίπου 160 ευρώ, το φίλτρο αέρος της Honda περίπου 80 ευρώ και χρειάζεται ρύθμιση βαλβίδων ανά 24,000 χλμ και λάδια ανά 6,000 τότε το λες και ακριβό.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ναι το κόστος των σέρβις είναι σημαντικό. Αν σκεφτείς ότι τα τακάκια για μπροστά και πίσω έχουν περίπου 160 ευρώ, το φίλτρο αέρος της Honda περίπου 80 ευρώ και χρειάζεται ρύθμιση βαλβίδων ανά 24,000 χλμ και λάδια ανά 6,000 τότε το λες και ακριβό.
Ντίνο ρίξε μια ματιά και ΕΔΩ για μάνα αλλά κοίτα και προς HIFLO. Στο NC για παράδειγμα έχει το μάνα 41 ευρώ και το HIFLO έχει 19-19,5.
Με 81 ευρώ παίρνεις καθαριζόμενο φίλτρο της DNA που δεν αλλάζεται ποτέ.
Το καθαρίζεις και το ξαναχρησιμοποιεις ξανά και ξανά για πάντα.

Τακάκια εννοείται πως στην αλλαγή δεν ξαναβάζεις Χόντα αλλά EBC - PREMIER (ίδια με ότι ήταν τα μάνα στην περίπτωση NC = HH SINTERED) και πέφτεις στα μισά λεφτά με αν όχι καλύτερη, ίδια απόδοση.

Ρύθμιση βαλβίδων όντως κάθε 24.000 προβλέπεται σε αυτά τα μοτέρ και η τιμή είναι ανάλογη με το λύσιμο πλαστικών.
Παράδειγμα άλλη τιμή στο NC που βγαίνει μόνο το ψυγείο και έχεις το καπάκι των βαλβίδων εύκολο μπροστά σου (το κάνεις και μόνος σου σε χρόνο μηδενικό) και άλλη για το INTEGRA που θέλει λύσιμο πλαστικών φουλ. To δεύτερο θέλει τον διπλό χρόνο.

Λάδια αυτό το μοτέρ θέλει κάθε 12.000 χλμ ή ένα χρόνο. Σε μένα τουλάχιστον και στα NC - INTEGRA αυτά προβλέπονται.
Προβλέπει άλλα στο εγχειρίδιο κατόχου του X ADV με τον ίδιο κινητήρα με του NC - INTEGRA?
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
Ακριβώς όπως τα λες .έβαλα φίλτρο ,K&N από Αγγλία 70 το αγόρασα αν θυμάμαι καλά.λαδια αλλάζω κάθε 5000 είναι η μουρλια μου έβαλα μαμά αλλά δεν μου άρεσαν άλλαξα σε σπεκτρο ούτε αυτά μου πολύ άρεσαν καλύτερα από μένα όμως.εβαλα ipone πολύ καλύτερα και μετά ,amsoil .,και αυτά καλά είναι οπότε βάλε φίλτρα λαδιού πάει η αλλαγή κανένα 80αρι.αν πιάνουν τα χέρια και κανείς μόνος βαλβίδες έχει πέσει πολύ το κόστος
 

pastam

Μέλος
Όνομα
Panagiotis
Μοτό
Honda X-ADV
Όταν έρθει η ώρα για φίλτρο αέρα , τακάκια και για λάδι υπάρχουν αυτές οι περιπτώσεις που θα κοιτάξω προσωπικά.
Ξεκινάμε από φίλτρο που βλέπουμε σε BMC PN FM968/04 , K&N PN HA-7417 και DNA PN P-H7SC18-01
Τακάκια έχουμε BREMBO PN 07HO62 LA (SA) , Ferodo PN FDB2294ST καθώς και για κάποιους "ανήσυχους" βλέπουμε δάγκανες Brembo PN 220A88510 (±700,00 - 750,00€)
Τέλος σε λάδι προσωπικά θα πάω σε Motul 7100 10W-30 PN 104090
 

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE
Εννοείται ότι έχω βάλει φίλτρο DNA και όχι το μαμά. Τακάκια έβαλα τα γνήσια επειδή δεν είχα κάνει έρευνα νωρίτερα. Μου έβγαλαν βέβαια 18.000 χλμ, οπότε είμαι ευχαριστημένος. Λάδια αλλάζω κάθε 6.000.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Είδα το πρόγραμμα συντηρήσεως στο εγχειρίδιο που υπάρχει στο μοντέλο στην ιστοσελίδα της Χόντα και προβλέπεται όντως κάθε 12.000 χλμ ή ένα χρόνο, όποιο έρθει πρώτο. Άλλωστε πώς νάταν διαφορετικά αφού μιλάμε για το ίδιο μοτέρ - κιβώτιο ?

Από εκεί και πέρα ότι νομίζει κανείς καλύτερο για την μοτό του.
Καλές βόλτες και πάντα όρθιοι σύντροχοι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάτι τέτοια βλέπω και σκέφτομαι πως θα αποφύγω να πάρω καινουργια μοτό στο μέλλον.

Να είσαι στην εγγύηση και να σου πούνε 80€ για φίλτρο αέρα και 160€ για τακάκια!! Να γελάσει και ο κάθε πικραμένος! Αισχροκέρδεια τελειωμένη.. Ειδικά σε ένα τόσο απλό μοτέράκι όπως του X-adv, NC,Integra.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Κάτι τέτοια βλέπω και σκέφτομαι πως θα αποφύγω να πάρω καινουργια μοτό στο μέλλον.

Να είσαι στην εγγύηση και να σου πούνε 80€ για φίλτρο αέρα και 160€ για τακάκια!! Να γελάσει και ο κάθε πικραμένος! Αισχροκέρδεια τελειωμένη.. Ειδικά σε ένα τόσο απλό μοτέράκι όπως του X-adv, NC,Integra.
Δεν είσαι υποχρεωμένος, εγώ ποτέ δεν πήγα. Και στραβή μού έκατσε και μια χαρά μου το έφτιαξαν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν είσαι υποχρεωμένος, εγώ ποτέ δεν πήγα. Και στραβή μού έκατσε και μια χαρά μου το έφτιαξαν.
Πες μας και καμία ζουμερή λεπτομέρεια! Εννοείς δεν πήγες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για τα τυπικά service της μηχανής? Τα έκανες σε κάποιο άλλο συνεργείο ή μόνος σου?

Και τί στραβή έκατσε και ποιός σε εξυπηρέτησε?

Δηλαδή αν πάρω μια καινούργια μοτοσυκλέτα και κάνω μόνος μου τα Service αν προκύψει ζημιά θα με καλύψει η εταιρεία?Με ενδιαφέρει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν είσαι υποχρεωμένος, εγώ ποτέ δεν πήγα. Και στραβή μού έκατσε και μια χαρά μου το έφτιαξαν.
Όπως τα λέει οι Ηλίας είναι...
Παρακάτω η σχετική οδηγία...

«Ο ευρωπαϊκός κανονισμός 461 επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησής του, με την προϋπόθεση ότι αυτό το συνεργείο θα κάνει χρήση γνήσιων ανταλλακτικών πρώτης τοποθέτησης ή ανταλλακτικά “after market” εφάμιλλα των γνησίων και όπως προβλέπεται από τις πιστοποιήσεις αυτών»

Το ίδιο ισχύει και για τις μοτοσικλέτες προφανώς...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι δεν διαφωνώ πώς μπορείς να πας και σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας αν και στην Ελλάδα παίζει να μπλέξεις μετά αλλά δεν νομίζω πως θίχτηκε κάτι τέτοιο.

Ο άνθρωπος εδώ βασικά έθιξε το κόστος των γνήσιων ανταλλακτικών, που και σε μή εξουσιοδοτημένο συνεργέιο να πας θα πρέπει να το επωμιστείς. Ενώ στο ελεύθερο εμπόριο μπορείς να βρεις επώνυμα ανταλλακτικά σε πολύ χαμηλότερες τιμες.

Ειδικά τακάκια, λάδια, μπουζί, φίλτρα κλπ(αναλώσιμα)
 

pastam

Μέλος
Όνομα
Panagiotis
Μοτό
Honda X-ADV
Εννοείται ότι έχω βάλει φίλτρο DNA και όχι το μαμά. Τακάκια έβαλα τα γνήσια επειδή δεν είχα κάνει έρευνα νωρίτερα. Μου έβγαλαν βέβαια 18.000 χλμ, οπότε είμαι ευχαριστημένος. Λάδια αλλάζω κάθε 6.000.
Να ξέρεις οτι τα τακάκια Honda έχουν εγγύηση στην πάστα '' ο μη γένοιτο κάτι'' ενώ απ'οσο γνωρίζω οι άλλες όχι.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Να ξέρεις οτι τα τακάκια Honda έχουν εγγύηση στην πάστα '' ο μη γένοιτο κάτι'' ενώ απ'οσο γνωρίζω οι άλλες όχι.
Υπάρχει κάπου γραμμένο αυτό ?
Προσωπικά πελάτης της Χόντα συνταξιούχος (πλέον 35ετίας) ουδέποτε τόχω δει - ακούσει διαπιστώσει αυτό.
Μια ζωή αν κάτι δεν πάει καλά εντάσσονται στα αναλώσιμα και δεν υπάρχει καμία εγγύηση.
Απλά ρωτώ γιατί δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο όχι διότι επιθυμώ αντιπαράθεση σύντροχε, μην παρεξηγηθώ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι δεν διαφωνώ πώς μπορείς να πας και σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας αν και στην Ελλάδα παίζει να μπλέξεις μετά αλλά δεν νομίζω πως θίχτηκε κάτι τέτοιο.

Ο άνθρωπος εδώ βασικά έθιξε το κόστος των γνήσιων ανταλλακτικών, που και σε μή εξουσιοδοτημένο συνεργέιο να πας θα πρέπει να το επωμιστείς. Ενώ στο ελεύθερο εμπόριο μπορείς να βρεις επώνυμα ανταλλακτικά σε πολύ χαμηλότερες τιμες.

Ειδικά τακάκια, λάδια, μπουζί, φίλτρα κλπ(αναλώσιμα)
Μα αυτό ακριβώς λέει η οδηγία...
Οτι μπορείς να πάρεις ανταλλακτικά από το εμπόριο χωρίς να χάσεις την εγγύηση αρκεί να έχουνε τις σχετικές πιστοποιήσεις...
Στις αντιπροσωπείες λένε ότι εάν δεν βάλεις τα αναλώσιμα-ανταλλακτικά τους χάνεται η εγγύηση...
Κάνω λάθος...?
Βέβαια όταν η αντιπροσωπεία σου προσφέρει μία εγγύηση πάνω σε αυτό που θα πάρεις δικαιολογεί εν μέρει την αυξημένη τιμή...
Εννοείται ότι αν πάρεις το ίδιο προϊόν από το εμπόριο καμια εγγύηση δεν υφίσταται...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μα αυτό ακριβώς λέει η οδηγία...
Οτι μπορείς να πάρεις ανταλλακτικά από το εμπόριο χωρίς να χάσεις την εγγύηση αρκεί να έχουνε τις σχετικές πιστοποιήσεις...
Στις αντιπροσωπείες λένε ότι εάν δεν βάλεις τα αναλώσιμα-ανταλλακτικά τους χάνεται η εγγύηση...
Κάνω λάθος...?
Βέβαια όταν η αντιπροσωπεία σου προσφέρει μία εγγύηση πάνω σε αυτό που θα πάρεις δικαιολογεί εν μέρει την αυξημένη τιμή...
Εννοείται ότι αν πάρεις το ίδιο προϊόν από το εμπόριο καμια εγγύηση δεν υφίσταται...
Τί να σου πω ρε Θάνο δε ξέρω σίγουρα. ¨Εχω χρόνια να πάρω καινούργιο μηχανάκι και όταν είχα πάρει το πήγαινα αντιπροσωπεία για την εγγύηση..Δεν ήταν τόσο τραγικές οι τιμές. Γνωρίζω τις κοινοτικές οδηγίες τώρα στη πράξη δεν το έχω εφαρμόσει προσωπικά.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μα αυτό ακριβώς λέει η οδηγία...
Οτι μπορείς να πάρεις ανταλλακτικά από το εμπόριο χωρίς να χάσεις την εγγύηση αρκεί να έχουνε τις σχετικές πιστοποιήσεις...
Στις αντιπροσωπείες λένε ότι εάν δεν βάλεις τα αναλώσιμα-ανταλλακτικά τους χάνεται η εγγύηση...
Κάνω λάθος...?
Βέβαια όταν η αντιπροσωπεία σου προσφέρει μία εγγύηση πάνω σε αυτό που θα πάρεις δικαιολογεί εν μέρει την αυξημένη τιμή...
Εννοείται ότι αν πάρεις το ίδιο προϊόν από το εμπόριο καμια εγγύηση δεν υφίσταται...
Ακριβώς αυτό.
Βέβαια έχει τύχει να πάθει ζημιά το ίδιο ανταλλακτικό που τοποθετήθηκε στην αντιπροσωπεία (Χωρίς το αυτοκίνητο να είναι υπό καθεστώς εγγυησης)Και να το αντικαταστησουν χωρίς να υπάρξει χρέωση, μιας και το γνήσιο καλύπτεται από 2ετη εγγύηση.Βεβαια βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας όλα καλύπτονται από εγγύηση, αλλά δε ξέρω κατά πόσο θα βρει κάποιος δίκιο σε συνεργείο έξω...
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Πες μας και καμία ζουμερή λεπτομέρεια! Εννοείς δεν πήγες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για τα τυπικά service της μηχανής? Τα έκανες σε κάποιο άλλο συνεργείο ή μόνος σου?

Και τί στραβή έκατσε και ποιός σε εξυπηρέτησε?

Δηλαδή αν πάρω μια καινούργια μοτοσυκλέτα και κάνω μόνος μου τα Service αν προκύψει ζημιά θα με καλύψει η εταιρεία?Με ενδιαφέρει.
Δεν υπάρχει ζουμερή ιστορία
Είχα το fz1000 τα σέρβις τα έκανα σε ένα φίλο που ασχολούνταν ερασιτεχνικά. Κάποια φάση ξέχασα το λουκέτο τού δίσκου επάνω...Και έκανα ζημιά στην ντιζα του abs. Το πήγα σε ένα γιαμαχα στην Ιερά οδό πριν βγεις καβάλας με ρώτησε πως έγινε τού είπε δε ξέρω το παράγγειλε μου το έβαλε και μού είπε και ευχαριστώ.
Ο νόμος έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
Και στην τελική γιατί να μην στο φτιάξουν αυτοί θα πληρωθούν τι από εμένα τι από την εταιρεία?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν υπάρχει ζουμερή ιστορία
Είχα το fz1000 τα σέρβις τα έκανα σε ένα φίλο που ασχολούνταν ερασιτεχνικά. Κάποια φάση ξέχασα το λουκέτο τού δίσκου επάνω...Και έκανα ζημιά στην ντιζα του abs. Το πήγα σε ένα γιαμαχα στην Ιερά οδό πριν βγεις καβάλας με ρώτησε πως έγινε τού είπε δε ξέρω το παράγγειλε μου το έβαλε και μού είπε και ευχαριστώ.
Ο νόμος έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
Και στην τελική γιατί να μην στο φτιάξουν αυτοί θα πληρωθούν τι από εμένα τι από την εταιρεία?
Μια χαρά σε είχε εξυπηρετήσει τότε ο άνθρωπος αλλά δεν χρειάστηκες κάτι μηχανολογικής φύσεως η αλήθεια. Δηλαδή σε μια περίπτωση που καιγόταν μια φλάντζα στη κεφαλή π.χ. θα τύχαινες την ίδια κατανόηση? Ή δεν θα λάμβανες εξυπηρέτηση? Κι εγώ να ήμουν μηχανικός της εταιρείας θα σε ρώταγα πού έκανες Service, Που είναι τα παραστατικά κλπ κλπ. Δεν είναι ανεξέλεγκτοι κι αυτοί, λογοδοτούν στην εταιρεία στα κεντρικά.

Νομίζω το λιγότερο που πρέπει να κάνει κάποιος αν είναι στην εγγύηση και δεν θέλει να πάει σε εξουσιοδοτημένο είναι να πηγαίνει σε νόμιμο συνεργείο και να λαμβάνει κανονικά αποδείξεις αναλυτικές με τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν όπως και να τηρεί το βιβλίο της μηχανής με τις σφραγίδες στα Service. Και με αυτόν τον τρόπο να επικαλεστεί την Ευρωπαική νομοθεσία σε μια ανάγκη.

Αλλιώς δεν πρόκειται να ισχύσει ποτέ κάμία εγγύση πιστεύω.
 
Top Bottom