Honda XL1000V Varadero

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μαξιμουμ 7 ή μεσο όρο?

Μέσο όρο φίλος!!!

Έχει δει και 9 , έχει δει και 6...
Στις διαδρομές που κάνουμε παρέα, με γρήγορο ρυθμό* και τις μηχανές με μικρό φορτίο, βλέπουμε πάνω κάτω τα ίδια. 6-7 λίτρα στα εκατό. Κάτι φορές που το πλακώνει 40χλμ στην ΕΟ, δουλειά-σπίτι και πίσω, με 180-200 βλέπει την υψηλή κατανάλωση που είπα. Πρακτικά το ΜΚ ΙΙΙ , ψεκαστό όντας, είναι μια χαρά στην κατανάλωση.

*160 περίπου στις Εθνικές και στους "ίσιους " επαρχιακούς και ΜΩΤ 60-65 χαω στα βουνά στην άσφαλτο και 30-40 ΜΩΤ στο χώμα. Αυτός είναι ένας καλός ρυθμός για παρακολούθηση αγώνα Rally, όπως το Ακρόπολις, που αποτελεί και το αγαπημένο μας χόμπυ. Τα λάστιχα παίζουν... Άλλοτε ΕΧΡ, ΝΕΧΤ κλπ άλλοτε TKC80, ανάλογα με το πού έχουμε να πάμε.



ΥΓ: κάνω edit για να προλάβω παρατηρήσεις.... Ο Μ.Ο. 9 και 6 δεν είναι το 7:D:D:D. Απλώς το 9 είναι πολύ σπάνιο και το 6 πιο συχνό ;)
 

gepol

Μέλος
Περιοχή
ΑΘήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
2009 Honda SΤ1300 Paneuopean
5 Χρόνια με ΜΚΙΙ, και ένας μέσος όρος στα 5,5 με 6. Δεν το έσπαγα, αλλά δεν το χάιδευα κιόλας....Δεν ξέρω αν έκανε κάτι το Power Commander που του είχα βάλει με εμφαση στην ροπή κυρίως...

Το 80% των διαδρομών μονοκάβαλος και χωρίς βαλίτσες...μόνο η κεντρική μόνιμα.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εχω κανει τα μεγαλυτερα αλλα και τα καλυτερα ταξιδια μου με ΜΚΙ και ΜΚ2..
Διπλος καραφορτωμενος και με το κοριτσι ξεκουραστο!
Ενα πραγμα καταλαβα μετα απο 2 Africa 2 Varadero και 2 GS..
Ειναι σημαντικο η μηχανη που καβαλας
να αντιστοιχει στην εποχη της ζωης σου που διανυεις!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχω κανει τα μεγαλυτερα αλλα και τα καλυτερα ταξιδια μου με ΜΚΙ και ΜΚ2..
Διπλος καραφορτωμενος και με το κοριτσι ξεκουραστο!
Ενα πραγμα καταλαβα μετα απο 2 Africa 2 Varadero και 2 GS..
Ειναι σημαντικο η μηχανη που καβαλας
να αντιστοιχει στην εποχη της ζωης σου που διανυεις!

Μεγάλη κουβέντα....
Της αξίζει δικό της νήμα
;)

:pc:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εγω για το ΜΚΙ εμαθα οτι εκαιγε 10 λιτρα/100 αφου εκανα τα πρωτα 50000 χλμ τερμα γκαζι..
Και τι με ενοιαζε εμενα ποσο εκαιγε οταν το λιτρο ειχε 200 δρχ και το μηνιατικο ηταν 300.000?(1500 λιτρα)
Σημερα που το καλο μηνατικο ειναι 650 λιτρα μου τη σπαει και το GS που καιει 5.5λιτρα/100..:cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λοιπόν, μια ιστοριούλα που έλαβε αίσιο τέλος, αν και μας τρόμαξε (για την τσέπη....) λιγουλάκι:D:D:D:D:D

Την περασμένη εβδομάδα βάζει λάστιχα ο αδερφός στο Dero και φεύγει να στρώσει μες την κ@υλα.... Για μια γρήγορη Πάρνηθα ετοιμαζόταν:p:p:p:p:p


Αλλά το αριστερό ψυγείο της μπετονιέρας του (μην ταράσεστε οι βαραντεράκησες, οτιδήποτε πάνω από 180 κιλά έτσι το λέω , ακόμα και το τζι-ες μου) είχε άλλη άποψη:pointu:.
Διαρροή στο αριστερό ψυγείο και τη διαπιστώνει στο πρώτο φανάρι λόγω μυρωδιάς paraflu....
Τροχάδιν στο μάστορα και τηλ σε μένα να τονε μαζώξω:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Αμέσως άρχισαν τα ψαξίματα στο γούγλη, τηλέφωνα κλπ..... Πόσο, πού, γιατί, και τα ρέστα.
Τα πρώτα ανησυχητικά μηνύματα λένε για 200€ μεταχείρω και αμφίβολης κατάστασης, 408€ καινουριές στο Σαρακάκη....:(:(:(:(

Με τη μία για σκέφτομαι το "βαραντεράκια" του φόρουμ μας και πέφτουν πμ! Την άλλη μέρα τηλ για 38':D:D:D και οι πληροφορίες γίνονται πλέον συγκεκριμένες.

1. Τα μοντέλα 2003-2007 παρουσίασαν θέμα με το αριστερό ψυγείο, αλλά θεωρητικά το δικό μας που είναι 2007+ δεν έπρεπε να το έχει.
2. Οι τιμές όντως τσούζουν.
3. Να ψάξουμε από τα παλιά ντέρο, τα τζαπάνια δηλαδή, ψυγείο και να δώκουμε όσο-όσο που λέει κι ο λαός, γιατί μ αυτά έχεις την κεφαλήν σου ήσυχη.
4. Τα τζαπανο-ψυγεία είναι δυσεύρετα.

Πίσω στο μηχανικό (που ειρήσθω εν παρόδω , είναι και ψαγμένος στο νετ τα μέγιστα και μεγάλος ebayάκιας και γουγλάκιας...) και τα συζητάμε. Λίγο- πολύ τα γνωρίζει και συμφωνεί.
Παίζει και μια λύση για κατασκευή ψυγείου στη Ρωσία, με λίγα φράγκα σχετικά (στο 150αρι μαξ, με τα εργατικά και τα πηγεν-έλα μέσα....) σε άνθρωπο που συνεργάζεταιο μηχανικός μας και έχει φτιάξει 2 ψυγεία με απόλυτα ικανοποιητικά αποτελέσματα. Αλλά έτσι μένουμε χωρίς μηχανή για 20-30 μέρες!:confused::sorry::banghead::banghead:.
Τελικά εκεί που είμαστε σε αδιέξοδο και πάμε για κόλλημα στο υπάρχον (που έχει 3-4 τρυπίτσες, άρα πάει για σάπιο η δουλειά και θα χαλάσει πάλι....) και ψάξιμο συν τω χρόνω και υπομονή....., πέφτει τηλ στον αδερφό από φίλο έμπορο μεταχειρισμένων.
Βρέθηκε ψυγείο τζαπόνι της ΤΟΥΟ, σε κατάσταση πολύ καλή και σε τιμή που δεν τη γράφω :yew::yew:. Αρκεί να πω ότι το δίνει λιανική 180€!!!!Για εμάς έκανε κάτι καλύτερο, λόγω φιλίας με το γκαρντάσι μου:ok::ok::ok::ok:.

Τη Δευτέρα θα είναι έτοιμο το μηχανάκι και πρώτα ο Θεός, θα στρώσει και τα λάστιχα:D:p..


Το παλιό ψυγείο πάει Ρωσία για να βγει αντίγραφο και να υπάρχει γενικώς:cool:. Κάποιος μπορεί να χρειαστεί, οπότε να το ξέρετε;).

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Παναγιωτη από την Καβάλα για το ενδιαφέρον και την άμεση ανταπόκριση!!!!
Τελικά εμείς οι αληταράδες οι μηχανόβιοι, είμαστε άλλη ράτσα
:cool::cool::cool::cool::ok::ok::ok:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Τέλος καλό - όλα καλά Θοδωρή, καλές βόλτες στο καρντάσι σου.

................
Βρέθηκε ψυγείο τζαπόνι της ΤΟΥΟ, σε κατάσταση πολύ καλή και σε τιμή που δεν τη γράφω..............
Δώσε περισσότερα στοιχεία αδελφέ, όλο και κάποιος μπορεί τα να χρειαστεί στο μέλλον.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παναγιώτη το ψυγείο βρέθηκε κι είμαστε τυχεροί. Αν θελήσει ο οποιοσδήποτε κάτι σχετικό με ανταλλακτικά για Ιαπωνικά, MouratisGP. Γούγλης και βγαίνει. Αν υπάρχει αυτό που θέτε, μου λέτε και κανονίζουμε τα υπόλοιπα. Αν δεν υπάρχει στο site του πάλι το λέτυε και τον βάζουμε στο ψάξιμο;)
Το καλό με το ψυγείο είναι αυτό που θα φτιάξουμε στη Ρωσία. Όταν το πάρουμε με το καλό, θα ανεβάσω φώτο κλπ.
 

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
Μοντελο 2005...Τρυπιο ψυγειο το 2011 (αριστερο οπως καθομαι) μου ετυχε και εμενα, τρυπα στη πρωτη σπειρα την οποια κατάργησα και την εκανα αλουμινοκοληση, αλλα επρεπε να φυγω εξωτερικο και αναγκαστικα τα εδωσα τα 500ευρα το μαλλι για καινουργιο.
Να πω οτι ηταν ενας πορος και δεν ειχε ουτε ενα σημαδακι απο πετρα η κατι αλλο...Καθαρα αστοχια υλικου της Honda!!

Αυτα για μερικους που νομιζουν οτι η Honda φτιαχνει μηχανες που δεν χαλανε!

Το προβλημα ηταν γνωστο μετα απο λιγο καιρο απο την κυκλοφορια οτι τρυπουσε το ψυγειον 13000+Ευρω μηχανη δεν μπορουσε η Honda να κανει μια ανακληση να τα αλλαξει???Μετα κατηγορουμε την BMW..

Και να μην ακουσω οτι δεν εγινε σωστη συντηρηση(αλλαγες παραφλου) και αλλες τετοιες π@π@ριες(η ευκολη δικαιολογια των πορωμενων χοντακιδων) γιατι και ο προηγουμενος ιδιοκτητης αλλα και εγω ειμαστε με την ξεσκονιστρα και το γυαλιστικο!

Ολα χαλανε και ολα φτιαχνονται,κυριοι!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτό με την κατάργηση μιας σπείρας μου το είπαν κι εμένα, αλλά δεν έπαιξε τελικά γιατί είχαμε 2-3 τρύπες....
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Η αιώνια αρρώστια των Deros. Καίνε πολύ.

Βάλανε injection, μακρυές σχέσεις, 6άρι σασμάν, το βελτιώσαν από δω από εκεί κ πάλι καίει.

Κινητήρας από VTR1000 σε on-off 240+ κιλών. Ιπποδύναμη κομμένη στους 85 ίππους και αδικαιόλογητη κατανάλωση κοντά 10λ./100 km.

Από το 1000άρι dero στο 1100gs το πρώτο σοκ ήταν στην κατανάλωση εντός πόλης. 5,5 λ/100 το gs....... , το honda στα 9-10 l/100 !..

Το 2ο σοκ ήταν η οδήγηση με 2ο άτομο. Ούτε που το κατάλαβα στο gs, στο dero αγκωμαχούσα να ισορροπήσω στις μικρές ταχύτητες. Με το gs καβαλούσα ακόμη και πεζοδρόμια με πλήρη φόρτο, μέχρι κ η συνοδηγός το κατάλαβε..

Μακράν καλύτερη η κάλυψη αέρα του dero ειδικά με ψηλή ζελατίνα, και πολύ καλύτερα γκάζια μετά τα 160.. εκεί που υποφέρει το bmw. Χαλάλι όμως, ελέω κατανάλωσης στο ταξίδι, 4,5-5,5 το gs με αυτονομία 370-400 ρεζερβουαρ 20 λιτρων, 7-8 λ/100 το dero και αυτονομία 300 χιλ max με ρεζερβουάρ 21-22 λίτρων.. Με dero ούτε που το σκεφτόμουν να κυκλοφορήσω το χειμώνα, να καίω περισσότερο από αυτοκίνητο και να κρυώνω..
Τέλος αδικαιολόγητες ηλεκτρικές βλάβες στα deros με ανορθωτές, hiss και αντλίες, αλυσίδες 200 ευρώ το χρόνο γιατί ξαφνικά γίνονται βρακύ, τρύπια ψυγεία νερού, μπαταρίες που νεκρώνουν στα καλά καθούμενα κλπ κλπ.. Με την οικονομία των GS καλύπτεις όλες τις βλάβες τους, που είναι και ελεγχόμενες ή λύνονται με 2-3 εφεδρικά ανταλλακτικά στο κασελάκι..
Πανάκριβα τα japan ανταλλάκτικά, με το κιλό τα bmw ανταλλακτικά που αγοράζεις κινητήρα με κομπλέ σασμάν-μετάδοση-διαφορικό με 500 ευρώ..

Μα φυσικά η αιώνια δικαολογία των deristis: Τα bmw σπάνε διαφορικά..!!
..σε ποσοστό 1 τοις χιλίοις .. που επισκευάζονται ελέω αφθονίας στο ebay με κόστος 200ευρώ max..! όσο κάνει μία καλή αλυσίδα δηλ..
Παλιά τα πίστευα αυτά περί honda..
 
Τελευταία επεξεργασία:

gepol

Μέλος
Περιοχή
ΑΘήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
2009 Honda SΤ1300 Paneuopean
Η αιώνια αρρώστια των Deros. Καίνε πολύ.

αδικαιόλογητη κατανάλωση κοντά 10λ./100 km.

το honda στα 9-10 l/100 !..

7-8 λ/100 το dero και αυτονομία 300 χιλ max με ρεζερβουάρ 21-22 λίτρων..


Τέλος αδικαιολόγητες ηλεκτρικές βλάβες στα deros με ανορθωτές, hiss και αντλίες, αλυσίδες 200 ευρώ το χρόνο γιατί ξαφνικά γίνονται βρακύ, τρύπια ψυγεία νερού, μπαταρίες που νεκρώνουν στα καλά καθούμενα κλπ κλπ..
Ρεζερβουάρ 25 λιτρα (ΜΚΙΙ)

7, 8, 9 η 10lt/100km λίτρα τελικά?

300χλμ αυτονομία μέχρι το λαμπάκι (έχει άλλα 4 λιτ) = 7lt/100xlm το οποίον είναι λογικό όταν το ζορίζεις ειδικά με 2ο άτομο φορτωμένος.

Αλυσίδα 200€??? (Αλυσίδα + 2 γρανάζια της Honda 170€ after market αρκετά λιγότερα) και κάθε χρόνο? πρέπει να είσαι ο μόνος.

Το δικό μου Varadero (MKII, 2004, ABS), δεν έβγαλε τίποτα απο όλα αυτά, (οπως και των περισσοτέρων απο όσους ξέρω - και είναι πολλοί), κατανάλωση 5,5-6λτ/100χλμ, άλλαξα μια μπαταρία στα 5 χρόνια όχι γιατί νέκρωσε, αλλά γιατί είχε κουραστεί. Αλυσίδα γρανάζια, δεν άλλαξα ποτέ και την πούλησα στα 55,000χλμ.

Στο μόνο που συμφωνώ είναι το μεγάλο βάρος αλλά και το υψηλό κέντρο βάρους το οποίον κάνει τους επιτόπιους ελιγμούς δύσκολους. Ολα τα άλλα.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιωργο τα 5,5-6λιτρα με το ντερο, φιλε τα βλεπεις με νωτ κατω των 110 χαω.....
Αλλιως, με την καμια!!!
Το ζω συχνα και το λεω απο πρωτο χερι.

Send from LG G2
 

gepol

Μέλος
Περιοχή
ΑΘήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
2009 Honda SΤ1300 Paneuopean
Τι να σου πω Θοδωρή, ίσως να είναι θέμα χεριού. Ισως να είνα θέμα Power Commander(που δεν νομίζω), τόση ήταν η μέση κατανάλωση μου(όπως και των περισσοτέρων στο φορουμ) 5,5-6 χρόνια που την είχα και είχα πετύχει και χαμηλώτερη σε τεστ 415χλμ(5.0λτ/100χλμ) μέχρι το λαμπάκι, αλλά μόνο Αττική οδό μέχρι 90χλμ/ω.

Η μέση μου αυτονομία μέχρι το λαμπάκι ήταν 350-380 χλμ (Μονός αφόρτωτος-πάντα με πίσω βαλίτσα) Το λιγότερο που είχα δεί ήταν 300, διπλός φορτωμένος και ψιλοσκασμένος, όχι 200αρες όμως, μεχρι 180-190μαξ.....

Δεν την έσπαγα, αλλά δεν την χάιδευα κιόλας....

Και για είμαι ακριβής, οι καταναλώσεις είναι μικτές κατά κύριο λόγο με βάρος στο ταξίδι. Δε ξέρω τι καταναλώνει μόνο μέσα σε πόλη με βαριά κίνηση.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Γιώργο η έναστασή μου για την κατανάλωση είναι :
1. εντός πόλης .. καίει από 8-9 λίτρα/100. Σε συνδυασμό με το ζορι που τρως στην οδήγηση είναι άστα να πανε.
2. Σε ταχύτητες ταξιδίου πάνω από 140 km/h. Καίει πάνω από 7-8 λ/100.

Μιλάμε για stock μηχανές ΜΚ-1 και ΜΚ-2. Ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός της έλειψης "λ".

Για την αλυσίδα που είπες, έχεις δίκιο. Ίσως επειδή είμαι λίγο ζόρικος στην οδήγηση, βαρέθηκα όλη την ωρα να την ρυθμίζω όταν είχα το ΜΚ-1. Ανα 2 χρόνια γινόταν βρακύ. Φυσικά δεν πήρα 1000άρα μηχανή για να "τσιμπάω" το γκάζι σα να είναι παπάκι.. Ήθελα γκάζια και ροπή.

Και το κακό.. εκεί που δίνει τα γκάζια από τα 140km νάτα λες χαλάλι και μετά στα 180 χιλ. δε πάει χωρίς βελτίωση με commader και διάφορα άλλα καλούδια. Ας βάζαν αυτούσιο τον κινητηρα του VTR τουλάχιστον. Η δε κατανάλωση του σε αυτές τις ταχυτητες πάνω από 9-10 λ/100 ΚΜ. Τώρα αν πήραμε 1000άρες για να ταξιδεύουμε με 100-120, εντάξει αυτό είναι άλλο θέμα. Βγες στην εγνατία οδό ή ευρώπη και πήγαινε με 100-120 στην δεξιά λωρίδα για να καις τα 5,5λ.. προσωπικά με κουράζει αφάνταστα..

Για το Dero Μκ-3 η έλευση αισθητήρα "λ" ίσως κάνει τη διαφορά και πάει στα 6 λ/100.. αυτό δε το γνωρίζω.
 

kalen

Μέλος
Περιοχή
Serres
Όνομα
nikos
Μοτό
varadero
Φιλε Γιαννη αυτες τις καταναλωσεις που λες δεν τις εχω δει ποτε με το ΜΚ2 03 μοντελο μου και ουτε σε ντερο φιλων ΜΚ2 και ΜΚ3

Για το ΜΚ1 δες το λινκ του Παναγιωτη .


Tην ρετσινιά της καταπιόνας δυστυχώς φίλε, την έχουν βγάλει μερικοί που πήρανε μηχανάκια αγνώστου πατρότητας, από άτομα που νόμιζαν πως αλεξίσφαιρο μηχανάκι σημαίνει βάζω μόνο βενζίνη, και που δεν είχαν ποτέ στα δεκαπέντε χρόνια της ζωής τους ούτε ένα σωστό σέρβις. Και αλλού τα λέγαμε αυτά και με λέγατε βαμμένο χοντάκια, μέχρι που βρέθηκε και άλλος που ήταν έτοιμος να το δώσει εξ αιτίας της κατανάλωσης, με άκουσε, πήγε και το ρύθμισε σωστά και είδε τα νούμερα κατανάλωσης που βλέπω και εγώ. Το θυμάσαι εδώ; -> Τελικά τζάμπα το κατηγορούμε!!!
....
Σε αυτο συμφωνω και εγω .

.....

Στο μόνο που συμφωνώ είναι το μεγάλο βάρος αλλά και το υψηλό κέντρο βάρους το οποίον κάνει τους επιτόπιους ελιγμούς δύσκολους. Ολα τα άλλα.....
 
Top Bottom