Honda XL1000V Varadero

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Αναμεινατε στο ακουστικο σας μεχρι την πρωτομαγια που θα παω Ναυπλιο.
Δεδομενο το τελειο ρυθμισμα στα καρμπ..........αφου μιλανε τα μπουζι πια και οχι ο Α/Β τεχνοκρατης του πληκτρολογιου.
Μου πηρε βεβαια 3 φορες βγαλε-βαλε φερινγκ τεποζιτο,αλλα θα δειξει εαν αξιζε ο κοπος.
Στοχος να μην ξεπερασω τα 140 max στο πηγαινε για Ναυπλιο,2καβαλος με βαλιτσα.
Παντως διαβαζωντας τις καταναλωσεις καποιων,νομιζω οτι γραφουν για άλλο μηχανακι...........:yew:
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Γιώργο η έναστασή μου για την κατανάλωση είναι :
1. εντός πόλης .. καίει από 8-9 λίτρα/100. Σε συνδυασμό με το ζορι που τρως στην οδήγηση είναι άστα να πανε.
.
Eντος πολης εχω ''γραψει'' 190 χλμ με 20 λιτρα βενζινη....................και νορμαλ οδηγηση.:UH:
 
Τελευταία επεξεργασία:

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Αλλά το αριστερό ψυγείο της μπετονιέρας του (μην ταράσεστε οι βαραντεράκησες, οτιδήποτε πάνω από 180 κιλά έτσι το λέω , ακόμα και το
Οταν πηρα το δικο μου ειχε πεσει στατικα απο την αριστερη μερια και ο τυπος ειχε κανει by-pass και η μοτο δουλευε με ενα ψυγειο.
Οταν το ανακαλυψα το εβγαλα,το πηγα Νικαια για κολληση και δουλεψε απροβληματιστα για ενα χρονο.Μετα βρηκα το γερμανικο ebay ενα μεταχειρισμενο με 30 ευρω και το εβαλα πανω.4 χρονια κανενα προβλημα.
 

gepol

Μέλος
Περιοχή
ΑΘήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
2009 Honda SΤ1300 Paneuopean
Από την άλλη,
Γιώργο η έναστασή μου για την κατανάλωση είναι :
1. εντός πόλης .. καίει από 8-9 λίτρα/100. Σε συνδυασμό με το ζορι που τρως στην οδήγηση είναι άστα να πανε.
2. Σε ταχύτητες ταξιδίου πάνω από 140 km/h. Καίει πάνω από 7-8 λ/100.

Μιλάμε για stock μηχανές ΜΚ-1 και ΜΚ-2. Ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός της έλειψης "λ".

Για την αλυσίδα που είπες, έχεις δίκιο. Ίσως επειδή είμαι λίγο ζόρικος στην οδήγηση, βαρέθηκα όλη την ωρα να την ρυθμίζω όταν είχα το ΜΚ-1. Ανα 2 χρόνια γινόταν βρακύ. Φυσικά δεν πήρα 1000άρα μηχανή για να "τσιμπάω" το γκάζι σα να είναι παπάκι.. Ήθελα γκάζια και ροπή.

Και το κακό.. εκεί που δίνει τα γκάζια από τα 140km νάτα λες χαλάλι και μετά στα 180 χιλ. δε πάει χωρίς βελτίωση με commader και διάφορα άλλα καλούδια. Ας βάζαν αυτούσιο τον κινητηρα του VTR τουλάχιστον. Η δε κατανάλωση του σε αυτές τις ταχυτητες πάνω από 9-10 λ/100 ΚΜ. Τώρα αν πήραμε 1000άρες για να ταξιδεύουμε με 100-120, εντάξει αυτό είναι άλλο θέμα. Βγες στην εγνατία οδό ή ευρώπη και πήγαινε με 100-120 στην δεξιά λωρίδα για να καις τα 5,5λ.. προσωπικά με κουράζει αφάνταστα..

Για το Dero Μκ-3 η έλευση αισθητήρα "λ" ίσως κάνει τη διαφορά και πάει στα 6 λ/100.. αυτό δε το γνωρίζω.
Εγώ απο την άλλη, πήρα ένα BlackBird για να το στύβω, και όταν "ωρίμασα" (δεν λέμε γέρασα :p ), πήρα το Varadero για ήπιες διαδρομές. Το ταξίδι μου είναι γύρω στα 130-150 σε μέσο όρο (ακόμα και τώρα με το Costa Concordia :p ) και εκεί μου έβγαζε τις καταναλώσεις αυτές. Αν ήθελα αυτά που λες θα κράταγα το CBR.

Για το MK1, ναι καίει περισσότερο. Με ένα φίλο με ΜΚ1 που κάναμε πολλές διαδρομές έβγαζε 280-300 αυτονομία πηγαίνοντας παρέα με περίπου ίδιο στυλ οδήγησης.

Εμένα πάντως άλλο με χάλαγε στο Varadero. Η εκπληκτική ποιότητα των πλαστικών και η σχεδίαση της ζελατίνας που αν δεν πρόσεχες, μπορούσε να σου κάψει ο ήλιος τον πίνακα οργάνων. Κυνηγούσα τα πλαστικά του με παραφινέλαιο κάθε μήνα μην και ξεφτύσουν....Η σχεδίαση της σέλας, που έπρεπε να είσαι πυρηνικός επιστήμων για να την ξαναβάλεις στην θέση της(έκανα πατέντα για να μπαίνει εύκολα). Η σχεδίαση του μπροστινού, που άμα αφηνες τα χέρια τράβαγε ένα κούνημα που σου κοβόταν το αίμα (λυθηκε με κωνικά ρουλμάν).
 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Αναμεινατε στο ακουστικο σας μεχρι την πρωτομαγια που θα παω Ναυπλιο.
Δεδομενο το τελειο ρυθμισμα στα καρμπ..........αφου μιλανε τα μπουζι πια και οχι ο Α/Β τεχνοκρατης του πληκτρολογιου.
Μου πηρε βεβαια 3 φορες βγαλε-βαλε φερινγκ τεποζιτο,αλλα θα δειξει εαν αξιζε ο κοπος.
Στοχος να μην ξεπερασω τα 140 max στο πηγαινε για Ναυπλιο,2καβαλος με βαλιτσα.
Παντως διαβαζωντας τις καταναλωσεις καποιων,νομιζω οτι γραφουν για άλλο μηχανακι...........:yew:
O συγρονισμός που έκανες βελτιώνει την κατανάλωση στα μικρά ανοίγματα του γκριπ. Στο ταξίδι με μισό και πλέον άνοιγμα γκαζιέρας δε νομίζω να σου δείξει καμιά διαφορά. Επίσης ανέφερα ότι καίει τα ντερά του μετά τα 140 !! Για αυτό το λένε και Ντέρο άλωστε :p :UH:..
Αν το βελτιώσεις στα σημεία με κώνικα ρουλεμάν μπροστά, αλλάξεις τον ανορθωτή του, το hiss, και το ψυγείο του το αντέχεις μετά, αλλά πρέπει να το πηγαίνεις χαλαρά μετά.. το μπροστινό του είναι τσιγαρόχαρτο.. δε βοηθάει και πολύ στην ισορροπία.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Από την άλλη,


Εγώ απο την άλλη, πήρα ένα BlackBird για να το στύβω, και όταν "ωρίμασα" (δεν λέμε γέρασα :p ), ...............α (λυθηκε με κωνικά ρουλμάν).
Γιώργο ξανάπαιρνες Ντέρο μετά από την εμπειρία σου στα bmw ?
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
O συγρονισμός που έκανες βελτιώνει την κατανάλωση στα μικρά ανοίγματα του γκριπ. Στο ταξίδι με μισό και πλέον άνοιγμα γκαζιέρας δε νομίζω να σου δείξει καμιά διαφορά. Επίσης ανέφερα ότι καίει τα ντερά του μετά τα 140 !! Για αυτό το λένε και Ντέρο άλωστε :p :UH:..
Αν το βελτιώσεις στα σημεία με κώνικα ρουλεμάν μπροστά, αλλάξεις τον ανορθωτή του, το hiss, και το ψυγείο του το αντέχεις μετά, αλλά πρέπει να το πηγαίνεις χαλαρά μετά.. το μπροστινό του είναι τσιγαρόχαρτο.. δε βοηθάει και πολύ στην ισορροπία.
Γιαννη δεν με εσωσε ο συγχρονισμος.
Δυο και βαλε χρονια εκανα συγχρονισμο και προκοπη δεν ειδα............μαυρα τα μπουζι συνεχεια!
Τωρα εφτιαξα τον αερα και τα μπουζι εγιναν καφε οπως επρεπε να ειναι.
Βεβαια το pilot jet οπως λες δουλευει σε μικρες διαδρομες του γκαζιου,ομως με αυτες τις μικρες διαδρομες κυκλοφοραμε σχεδον καθημερινα εντος πολης.
Στο ταξιδι που λεω θα τσεκαρω εαν τα 340 χλμ που λενε μερικοι ειναι μυθος ή οχι.
Παραπανω ρυθμισεις απο αυτες που εκανα τα καρμπ αυτα δεν περνουν.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Έφτιαξες τον αέρα όταν λες τι ακριβώς έκανες, εννοείς άλλαξες φίλτρο αέρα? Η αλήθεια είναι οτι τα καρπυρατέρ θέλουν ρύθμιση σε καυσαναλυτή να φέρεις τα μίγματα στο 13-14:1, αλλιώς έχεις μαυρίλες στα μπουζί.

Εδιτ Σορρυ τώρα καταλαβα εννοείς ρύθμισες τις βίδες αέρα..
Πως τις ρύθμισες, .. σε όργανο ?

Μάνο έχεις 6η ταχύτητα στο ΜΚ-1 ?
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Έφτιαξες τον αέρα όταν λες τι ακριβώς έκανες, εννοείς άλλαξες φίλτρο αέρα? Η αλήθεια είναι οτι τα καρπυρατέρ θέλουν ρύθμιση σε καυσαναλυτή να φέρεις τα μίγματα στο 13-14:1, αλλιώς έχεις μαυρίλες στα μπουζί.

Εδιτ Σορρυ τώρα καταλαβα εννοείς ρύθμισες τις βίδες αέρα..
Πως τις ρύθμισες, .. σε όργανο ?

Μάνο έχεις 6η ταχύτητα στο ΜΚ-1 ?
Το βιδακι του μιγματος εννωω Γιαννη...οκ τωρα ειδα οτι εκανες εντιτ.
Φιλτρο εχω ΚΝ αλλα το φοραω απο οταν το πηρα.
Γιαννη μετα τις 2,5 στροφες ανοιγμα του αερα,βαζωβγαζω το ντεποζιτο για να τσεκαρω μπουζι.Ετσι το πετυχα.Καυσαναλυση φιλε δεν σου δειχνει εαν ο κυλινδρος (μεμονωμενα)ειναι πλουσιος ή οχι ,αφου οι δυο λαιμοι ενωνουν σε μια κοινη ενωση και μετα ξαναγινωνται παλι 2.
Στην δυναμομετρηση περυσι ειχα 12/1 μιγμα,(αντι για 13,14 που σωστα λες)ομως ζιγκλερ τα παντα ειναι μαμα....καμμια επεμβαση η τροποποιηση.Ισως ειναι πλουσιο απο την εταιρια τελικα.............
5αρι φοραω φιλε και αυτος ειναι και ο λογος που αγορασα και το μοτερ του VTR.Το πηρα απο το αγγλικο ebay με καρφωμενες βαλβιδες εμπρος κυλινδρου(ναι,αστοχια τεντωτηρα) με ολα τα παρελκομενα του και τα καρμπ 220 ευρω με τα μεταφορικα.Κεφαλη βρηκα απο γερμανια στα 30 ευρω,εμβολο απο αμερικη μεταχειρισμενο στα 30 ευρω και τωρα θελω μονο σετ τσιμουχες/φλατζες και ειμαι ετοιμος.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
...........Στο ταξιδι που λεω θα τσεκαρω εαν τα 340 χλμ που λενε μερικοι ειναι μυθος ή οχι.
..................
Μύθος φίλε, έχουμε συνωμοτήσει για να σπάμε πλάκα...............

Μάνο να σε ρωτήσω κάτι. Ξέρεις πόσα πραγματικά χιλιόμετρα,πόσους προηγούμενους ιδιοκτήτες και πόσα σωστά σέρβις έχει κάνει το μηχανάκι σου; Γιατί αν κάποιοι προηγούμενοι το έχουν παρταλιάσει, δεν φταίει ξέρεις το μηχανάκι.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Μύθος φίλε, έχουμε συνωμοτήσει για να σπάμε πλάκα...............

Μάνο να σε ρωτήσω κάτι. Ξέρεις πόσα πραγματικά χιλιόμετρα,πόσους προηγούμενους ιδιοκτήτες και πόσα σωστά σέρβις έχει κάνει το μηχανάκι σου; Γιατί αν κάποιοι προηγούμενοι το έχουν παρταλιάσει, δεν φταίει ξέρεις το μηχανάκι.
Μεταχειρισμενο το πηρα αρα δεν βαζω χερι στο ευαγγελιο για τα 41000χλμ που ειχε το κοντερ του μετα απο 7 χρονια χρηστης του πρωτου χρηστη ,ομωςλαδια δεν καιω(εκτος απο τα Motul)84 αλογα τροχο μου εβγαλε περυσι στο δυναμομετρο ,το μηχανακι σκαβει πραγματικα(οκ τωρα θελω πισω λαστιχο)αλλα παντα εσκαβε...............πιστευω οτι το μοτερακι δεν ειναι ουτε κατα ιδεα πεσμενο.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Σωστός, αυτής έβαλα και εγώ (όταν, στα δέκα χρόνια, με είχαν φοβίσει "τώρα θα σ' αφήσει - ύστερα θα σ' αφήσει)...........
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Το βιδακι του μιγματος εννωω Γιαννη...οκ τωρα ειδα οτι εκανες εντιτ.
Φιλτρο εχω ΚΝ αλλα το φοραω απο οταν το πηρα.
Γιαννη μετα τις 2,5 στροφες ανοιγμα του αερα,βαζωβγαζω το ντεποζιτο για να τσεκαρω μπουζι.Ετσι το πετυχα.Καυσαναλυση φιλε δεν σου δειχνει εαν ο κυλινδρος (μεμονωμενα)ειναι πλουσιος ή οχι ,αφου οι δυο λαιμοι ενωνουν σε μια κοινη ενωση και μετα ξαναγινωνται παλι 2.
Στην δυναμομετρηση περυσι ειχα 12/1 μιγμα,(αντι για 13,14 που σωστα λες)ομως ζιγκλερ τα παντα ειναι μαμα....καμμια επεμβαση η τροποποιηση.Ισως ειναι πλουσιο απο την εταιρια τελικα.............
5αρι φοραω φιλε και αυτος ειναι και ο λογος που αγορασα και το μοτερ του VTR.Το πηρα απο το αγγλικο ebay με καρφωμενες βαλβιδες εμπρος κυλινδρου(ναι,αστοχια τεντωτηρα) με ολα τα παρελκομενα του και τα καρμπ 220 ευρω με τα μεταφορικα.Κεφαλη βρηκα απο γερμανια στα 30 ευρω,εμβολο απο αμερικη μεταχειρισμενο στα 30 ευρω και τωρα θελω μονο σετ τσιμουχες/φλατζες και ειμαι ετοιμος.

Tο μίγμα το πας στο 13-14:1 ξεβιδώνοντας ταυτόχρονα τις βίδες αέρα του διπλού καρπ πάνω σε καυσαναλυτή φυσικά για να βλέπεις τι έχεις.
Καλύτερα να κατήσεις το μοτέρ σου και να βάλεις το 6άρι σασμαν από το VTR που μπαίνει αυτούσιο, έχω βάλει στο δικό μου. Ανέβασε λίγο και την συμπίεση από 10,3:1 που έχει από μαμά πάντο στο 11:1 και με μπουζί ιριδίου μετά βελτιώνεις αρκετά την κατάσταση. Τόσο το πήγαν νομίζω στα ΜΚ-2 και 3. Αυτά έκανα στο δικό μου που είχα παλιά και έβλεπα μετά καταναλώσεις 6-7 λίτρα/100 σε μικτή οδήγηση.. Το μηχανάκι το έχει ο γαμπρός μου και είναι τζετ ακόμα.

Απέφυγε τα dynojetκιτ για τα καρπυρατέρ του, όπως και τα καρπ του VTR και τους εκκεντροφόρους, αν θέλεις να πέσει η κατανάλωση στο μοτέρ που θα φτιάξεις..
Καλή επιτυχία αν το λύσεις.. :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Εσυ δεν γραφεις χιλιομετρα με αυτο.Ποσα εχεις γραψει στα 15 χρονια?
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Tο μίγμα το πας στο 13-14:1 ξεβιδώνοντας ταυτόχρονα τις βίδες αέρα του διπλού καρπ πάνω σε καυσαναλυτή φυσικά για να βλέπεις τι έχεις.
Καλύτερα να κατήσεις το μοτέρ σου και να βάλεις το 6άρι σασμαν από το VTR που μπαίνει αυτούσιο, έχω βάλει στο δικό μου. Ανέβασε λίγο και την συμπίεση από 10,3:1 που έχει από μαμά πάντο στο 11:1 και με μπουζί ιριδίου μετά βελτιώνεις αρκετά την κατάσταση. Τόσο το πήγαν νομίζω στα ΜΚ-2 και 3. Αυτά έκανα στο δικό μου που είχα παλιά και έβλεπα μετά καταναλώσεις 6-7 λίτρα/100 σε μικτή οδήγηση.. Το μηχανάκι το έχει ο γαμπρός μου και είναι τζετ ακόμα.

Απέφυγε τα dynojetκιτ για τα καρπυρατέρ του, όπως και τα καρπ του VTR και τους εκκεντροφόρους, αν θέλεις να πέσει η κατανάλωση στο μοτέρ που θα φτιάξεις..
Καλή επιτυχία αν το λύσεις.. :)
Εισαι πολυ ψαγμενος τελικα φιλε.
Οτι μου γραφεις μου εχει συστησει και αλλος ενας με βελτιωμενο(με πραγματα VTR) Βαραντερο.
Οχι στα 48αρια οχι dynojet,ναι σε ολα τα αλλα,ακομη και στους εκκεντροφορους.
Με τα καρμπ του VTR φευγανε τα ευρω απο την τσεπη του,αλλα με τα καρμπ του Βαραντερο πηγε στις καταναλωσεςι που περιγραφεις.

Για να γινω καφε στον μπροστα κυλινδρο ξεβιδωσα το βιδακι 1/4 περισσοτερο απο τον πισω κυλινδρο.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Το έψαξα όσο δε φαντάζεσαι.. Άσε τον κινητήρα σου ως έχει, 84 άλογα και όπως είπες δε καίει λάδια, είναι ενδείξεις ότι είναι τζετ. Εναλλακτικά μέτρα πραγματική συμπίεση ανα κύλινδρο με συμπιεσόμετρο, ξέρει ο μηχανικός σου. Αν έχεις πάνω από 11-12 bar σε κάθε κύλινδρο είσαι πολύ καλά.
Είναι και πιο καινούργιο σχεδιαστικά μοτερ του vara έχει κάποιες ψιλοβελτιώσεις σχετικά με του VTR το οποίο έχει τεράστιους αυλούς.
Οι εκκεντροφόροι θα χαμηλώσουν τη ροπή χαμηλά και θα σου καίει δυσανάλογα, ασε που για να δουλέψουν σωστά θελει μίγμα το καρπυρατέρ.
Η συμπίεση όπως είπα, βοηθάει πολύ, με ένα 11,3 :1 max και το 6άρι σασμάν θα πλησιάσεις καταναλώσεις των bmw, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή από αυτές..
Ότι θέλεις ρώτα έχω διαλύσει όλο το μηχανάκι και το έστησα από την αρχή.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Εσυ δεν γραφεις χιλιομετρα με αυτο.Ποσα εχεις γραψει στα 15 χρονια?
Όντως, για καθημερινή χρήση και κοντινές διαδρομές πάντα είχα άλλο μηχανάκι, αυτό δεν έχει φάει σαβουροχιλιόμετρο. Φέτος το καλοκαίρι προβλέπεται να κατοσταρίσει.
 
Top Bottom