Μάνο την dero την άφησα γιατί με ταλαιπωρούσε πολύ μετά την εγχείρηση στη μέση. Είχα εγκαταλήψει το σπορ της μοτο. Το gs1100 ήρθε κατά λάθος στα χέρια μου δεν την επέλεξα.Σε αυτη την καταναλωση ειμαι συνηθως Γιαννη,με λιγο συντηρητικη οδηγηση.Οχι με 120-130 που πηγαινα προχθες αλλα 130-150.
Για αυτο μου φαινωνται πολλα τα 330χλμ.
Γραψε κανενα αρθρο,σχετικα με την μεταβαση απο το Βαραντερο στο GS.Η γνωμη σου μετραει πολλυ και λογο εμπειριας,αλλα και λογο οτι δεν φορας παρωπιδες.
Το dero.. μου φαινόταν δύσχρηστη μηχανή με ψηλό κέντρο βάρους, λεπτά καλάμια μπροστά, ρεζερβουάρ που παίζει στα μούτρα σου, κατανάλωση και συμπεριφορά αυτοκινήτου. Είχε "βασιλική" εμφάνιση, αρχοντιά honda, φρένα τέλεια. Παλεύα μέσα στην κίνηση με πίσω άτομο έπρεπε να χω το νου μου συνέχεια. Για ταξίδι είναι οκ, αλλά μία touring κάνει καλύτερη δουλειά. Για παραπάνω πχ. χώμα λάσπες βουνά κ λαγκάδια είναι η χειρότερη από όσες είχα, μύθος είναι το off της.
Πάμε στα bmw gs τώρα. Σίγουρα είναι περισσότερο on και πολύ περισσότερο off από τις dero. Εντός πόλης κάνει επιτόπιους ελιγμούς με ακτίνα στρφής 2-3 μέτρα χωρίς να πατάς πόδι κάτω. Μόλις ξεκινήσει δε νιώθεις το βάρος της, καμιά ταλάντωση πουθενά. Στους κινητήρες, είναι πιο παλιάς τεχνολογίας από τις honda, αλλά στα υπολοιπα είναι έτη φωτός μπροστά. Έχει abs, injection, διαφορικό, καλές αναρτήσεις, απλή κατασκευή, τα βλέπεις - τα φτιάχνεις όλα πολύ απλά. Αλλά κάτι της λείπει πάλι. Έχει κακή κάλυψη από αέρα, είναι βαριά, ο κινητήρας τρακτερίζει, τα φρένα υποφέρουν κλπ. Σε συμπέρασμα θα έλεγα ότι είναι μια μ@λακία κ μισή λίγο καλύτερο από το dero.. Σε καμιά περίπτωση δεν αξίζει τα δεκάδες χιλιάρικα που ζητάνε οι γερμανοί κ ιάπωνες, σε σύγκριση με αυτά που κάνεις με πολύ φθηνότερες μοτο. Να πω μόνο ότι μία υδρόψυκτη k1200r της bmw σήμερα μεταχειρισμένη κάνει 4-5.000 τι στιγμή που ένα ταλαιπωημένο gs1200 δε βρίσκεις κάτω από 6.000. Απόδειξη της εμπορικής ανισσοροπιας που δημιουργεί η μόδα και καταναλωτική μανία όπως και ο μύθος γύρω από τα GS. Ένα σετ βαλτίτσες αλουμινίου ή μία καλή εξάτμιση στοιχίζουν πάνω από 500 ευρώ, τη στιγμή που το αλουμίνο τους σαν βάρος δε στοιχίζει πάνω από 2ο ευρώ. Γιατί ?.
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν αξίζουν, ειδικά για ελλάδα μεριά που με ενα απλό on-off 600άρι κάνεις το 90% των μετακινήσεων σου παντού. Γιατί αν δίνεις 2-3 χιλιάρικα και σε καλύπτει στα πάντα μία καλή μοτοσυκλέτα εκτός gs-dero, θα περίμενες με 10-20 χιλιάρικά αν τα δινες να φεύγεις ταξίδια στο διάστημα.. κάτι που δε συμβαίνει lol
Τελευταία επεξεργασία: