Honda XL1000V Varadero

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Από την εμπειρία μου με το dero θυμάμαι ότι ήθελε ρύθμιση ανα 50.000 χιλιόμετρα. ΟΧΙ απλα τσεκ, αλλά ΡΥΘΜΙΣΗ. Αλλιώς πάλι η κατανάλωση ανέβαινε στα ύψη. Θυμάμαι που μου είπε φίλος μηχανικός ότι δεν έχουν πάντα καπελότα σε διάφορα πάχη και βάζαν συμβιβαστικά ότι είχαν στο περίπου.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Περυσι κοντα στα 50000χλμ που τα τσεκαρισα Γιαννη.........ουτε για αστειο για αλλαγη.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επειδή δεν είμαι άδικος, το μηχανάκι αγοράστηκε 3 ετών μεταχειρισμένο κι είχε στο κοντέρ 18000. Η κατάστασή του ήταν πολύ καλή και δεν υπήρξε υποψία για κατεβασμένα χλμ.... Αλλά δεν είναι και σίγουρο! Ο μηχανικός στα 24000χλμ, έκανε έλεγχο κι άλλαξε και τα 8 καπελώτα.
Τώρα θέλει πάλι έλεγχο βάσει μάνιουαλ. Ο μηχανικός λέει λοιπόν, ότι αποκλείεται να θέλει. Οπότε θεωρεί τον έλεγχο περιττή εργασία με όχι ευκαταφρόνητο κόστος. Και προτείνει να τα αφήσουμε.
Οι ψίλοι στ' αυτιά όμως, δε λένε να φύγουν....
Γι αυτό ψάχνω 2η έγκυρη άποψη!
 

gepol

Μέλος
Περιοχή
ΑΘήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
2009 Honda SΤ1300 Paneuopean
Αν θέλεις το original service manual σε cd στα αγγλικά, που τα λέει όλα αναλυτικά, πες μου να στο στειλω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στειλτο γιωργη. Κακο δεν κανει, μονο καλο:):rolleyes:;)

Send from LG G2
 

nikos-x

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Varadero 1000
Tι εκανε λέει.................?
Καπελοτα αλλαγη στα 24.000?
Θοδωρη εχω 57000 και ουτε για ιδεα δεν χρειαζετε.............εκτος εαν εννωεις οτι τσεκαρε διακενα.
Αλλαγη καπελλοτα εαν εκανε..........σας εκλεψε στεγνα.
Από την εμπειρία μου με το dero θυμάμαι ότι ήθελε ρύθμιση ανα 50.000 χιλιόμετρα. ΟΧΙ απλα τσεκ, αλλά ΡΥΘΜΙΣΗ. Αλλιώς πάλι η κατανάλωση ανέβαινε στα ύψη. Θυμάμαι που μου είπε φίλος μηχανικός ότι δεν έχουν πάντα καπελότα σε διάφορα πάχη και βάζαν συμβιβαστικά ότι είχαν στο περίπου.

Αν θυμάμαι καλά, (το βιβλιαράκι με τα serviτσια, κάνει διακοπές στην Αλβανία), περίπου 115.000 χιλιόμετρα και δεν ήθελε τίποτε, (μοντελάκι 2004), αλλάξαμε 2, αν και τα "κενά" ήταν σε επιτρεπά όρια.
Ο δίσκος είχε ακόμα "ψωμί" για ακόμα 20-30.000 χιλ. αλλά είχε πάρε την κατηφόρα, μετά από εκτεταμένη χρήση σε εδάφη που υποχρέωναν τον τροχό να περιστρέφεται άνευ "έργου" και μετά από πολλές διαδρομές σε κλειστά κομματια . . . αλλά και λάθος επιλογή λαδιών.
Οι καταναλώσεις παραμένουν ίδιες, εντός Ελλάδος . . . με αισθητή διαφορά, εκτός Ελλάδος.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Το θέμα είναι πόσο καίει με 160-180, ταχύτητες που πιστεύω ότι είναι το cuiser ταξιδίου μιας 1000άρας μοτοσυκλέτας.. ?
Λοιπον Γιαννη τελικο αποτελεσμα.
Συνολο χιλιομετρων 430.
Τα 145 εγιναν με ταχυτητες 120-135 χωρις καγκουριες κλπ με σταθερο γκαζι στον νεο δρομο Κορινθο-Ναυπλιο.Εκει μας πηγε στα 9.9 λιτρα,μεχρι την ταπα,οποτε ειμαστε στα 6.7/100
Στα 145 χλμ ξαναγεμισα(για την επιστροφη) μεχρι ταπα και σημερα αναψε σταθερα το λαμπακι στα 430 χλμ(συνολο)οποτε μιλαμε για 7.2 /100
Να σημειωσω για οποιον ξερει οτι τα χλμ επιστροφης εγιναν στην την παλια οδο Ναυπλιου-Τολο-Επιδαυρο με πολλυ χαμηλες ταχυτητες και με πολλυ ανεβοκατευασμα ταχυτητων λογο δρομου,αρα μιλαμε για χαμηλη καταναλωση........
Οταν βγηκα εθνικη οδο ομως δεν επεσα κατω απο τα 140 και καποιοες φορες πηγα και 180 200(στιγμιαια)
Οποτε 21 λιτρα για 290 χλμ ειναι ικανοποιητικα θα ελεγα.
 

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
Αντε να πω και γω την εμπειρια μου!

Μονος,τριβαλιτσος, με σακο και πτυσσομενη καρεκλα,και 120 κιλα εγω!

Πλακωμενος απο Βενετια προς Γαλλια λογω καθυστερησης του πλοιου (αντι για 09.00 αφιξη 15.00) για να καλυψω την ημερα,κινουμενος με ταχυτητες 150-160+ χλμ/ωρα στα 290χλμ "λαμπακι".

Τρελαθηκα και απο εκεινη την ημερα δεν περασα τα 120χλμ/ωρα με αποκορυφωμα στον Ισπανικο αυτοκινητοδρομο κινουμενος με ανωτερη ταχυτητα 90-110χλμ/ωρα στα 378χλμ λαμπακι δεν αναψε, εβαλα βενζινη γιατι ειπα οτι μπορει να καηκε, αλλα τελικα δεν....

Και πριν πειτε κατι για τα 90-110 χλμ/ωρα που πηγαινα(του τυπου, "πω,πω πως αντεχεις και πας με τοσο" και αλλα τετοια!)....

Αμα ξεκινας στις 08.00 και σταματας στις 18.00 "δεν βιαζεσε" πιστεψτε με!
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
"πω,πω πως αντεχεις και πας με τοσο"
Στο πηγαινε για Ναυπλιο(120 135 χλμ μ.ω) ελεγα θα με παρει ο υπνος στο τιμονι.
Στα 90-100 που πηγες θα ειχα πεσει για υπνο.................σιγουρα.Στα 140 150 νιωθω υπεροχα.
Μη ξεχνας οτι εσυ εχεις μηχανη με ψεκασμο και ειναι λογικο να εχεις χαμηλωτερη καταναλωση
 

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
Στο πηγαινε για Ναυπλιο(120 135 χλμ μ.ω) ελεγα θα με παρει ο υπνος στο τιμονι.
Στα 90-100 που πηγες θα ειχα πεσει για υπνο.................σιγουρα.Στα 140 150 νιωθω υπεροχα.
Μη ξεχνας οτι εσυ εχεις μηχανη με ψεκασμο και ειναι λογικο να εχεις χαμηλωτερη καταναλωση
Σιγουρα το δικο μου εχει μικροτερη καταναλωση λογω ψεκασμου.

Οσο για τα 140-150, ειδικα εξω εχει και κατι "ρανταρια" δυναμικα!Ασε που εγω θελω να χαζευω και εκει που περναω...:Watching:
Γενικα ειμαι απο δαυτους που "τετραγωνιζουν" την πισω ροδα!!:friend:
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Παιδιά όταν μετράμε καταναλωση σε κινητήρα για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης το μετράμε πηγαίνοντας με τις στροφές κοντά στις ροπές του.

Αλλιώς ένα παπακι 100 άρι σε τσίτα γκάζια μπορεί να κάψει περισσότερο από ένα 600άρι τρανσαλπ που πηγαίνει στο ρελαντί, το έχω διαπιστώσει με Ηonda 100 kai με transalp 600. Ενώ αν πάνε με 50km/h το παπί θα κάψει το μισό απ' ότι το ΤΑ.

Λοιπον Γιαννη τελικο αποτελεσμα.
Συνολο χιλιομετρων 430.
Τα 145 εγιναν με ταχυτητες 120-135 χωρις καγκουριες κλπ με σταθερο γκαζι στον νεο δρομο Κορινθο-Ναυπλιο.Εκει μας πηγε στα 9.9 λιτρα,μεχρι την ταπα,οποτε ειμαστε στα 6.7/100
Στα 145 χλμ ξαναγεμισα(για την επιστροφη) μεχρι ταπα και σημερα αναψε σταθερα το λαμπακι στα 430 χλμ(συνολο)οποτε μιλαμε για 7.2 /100
Να σημειωσω για οποιον ξερει οτι τα χλμ επιστροφης εγιναν στην την παλια οδο Ναυπλιου-Τολο-Επιδαυρο με πολλυ χαμηλες ταχυτητες και με πολλυ ανεβοκατευασμα ταχυτητων λογο δρομου,αρα μιλαμε για χαμηλη καταναλωση........
Οταν βγηκα εθνικη οδο ομως δεν επεσα κατω απο τα 140 και καποιοες φορες πηγα και 180 200(στιγμιαια)
Οποτε 21 λιτρα για 290 χλμ ειναι ικανοποιητικα θα ελεγα.
Παίρνει λίγο ακόμα πιο κάτω αν βάλεις μπουζί ιριδίου και μακρύτερο γρανάζι πίσω ώστε να "πιάσεις" την 6η του ΜΚ-2. Επίσης μπορείς να πας οριακά τα μίγματα στο 14,2:1 σε καυσαναλυτή, χωρίς να χάσεις δύναμη. Μετά πιστεύω ότι τα 6-6,5 Λ/100 με ταχύτητες 120-140 είναι εφικτό στο Dero..

Όλα αυτά έχουν νόημα αν είσαι σε καθημερινές ανοιχτές διαδρομές πάνε-ελα στη δουλειά, που ακόμα και 1 λ διαφορά έχει σημασία.. Σε ταξιδάκια εντός δε νομίζω ότι έχει νόημα να το κάνεις δε κερδίζεις και πολλά.
 

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
Παιδιά όταν μετράμε καταναλωση σε κινητήρα για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης το μετράμε πηγαίνοντας με τις στροφές κοντά στις ροπές του.

Γι αυτο εδωσα παραδειγμα στα 150-160 που ειναι στις "ροπες"(με 6η) αλλα και ενα πηγαινοντας 90-110 οπου ειναι πιο "οικονομικη ταχυτητα"!

Ετσι εχεις μια γενικη εικονα των καταναλωσεων!

Προς τι η παρατηρηση σου??
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια χαρά καταναλώσεις βλέπω....
Και τα GS τόσο καίνε σε ανάλογους ρυθμούς.
Προσωπικά αδυνατώ να ρίξω την κατανάλωση κάτω από 7,2 στην Αθήνα και κάτω από 6 σε ταξίδι (μικτό, σε ΕΟ και επαρχιακό). Εξαιρούνται κάτι "ράθυμες" βόλτες, μια -δυο φορές το χρόνο και για 30-40 χλμ... Τόσο αντέχω:D:D:D:D

Αυτά που λένε για 5 και 5,5 λίτρα στα 100, τα ακούω ως ανέκδοτο!:p:p:p:p

Όχι ότι δε γίνεται, γίνεται! Εγώ δεν το αντέχω.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Γι αυτο εδωσα παραδειγμα στα 150-160 που ειναι στις "ροπες"(με 6η) αλλα και ενα πηγαινοντας 90-110 οπου ειναι πιο "οικονομικη ταχυτητα"!

Ετσι εχεις μια γενικη εικονα των καταναλωσεων!

Προς τι η παρατηρηση σου??
Δεν έκανα καμιά παρατήρηση απλά ανέφερα πως συγκρίνουμε καταναλώσεις κινητήρων για να βγάλουμε άκρη.
Το θαυμαστό της υπόθεσης σε χιλιάρες μηχανές θα ήταν για μένα το ταξίδι με ροπές στα 180 km/h και καναλώσεις μικρότερες αυτής των αυτοκινήτων. Και με δυνατότητα να πιάνεις 200άρες σε ατελίωτες ευθείες.
Αλλιώς δεν έχει νόημα, πάω και με το αμάξι με 110 χιλ./Ω καίω 5,5 Λ/100 και είμαι άνετος και φορτωμένος.

Αναρρωτιόμουν πάντα πως γίνεται, 1300 κυβικά να σέρνουν 1 τόνο φορτίο και χάλια αεροδυναμική και να καίνε λιγότερο από 1000 κυβικά που τραβάν 300 κιλά φορτίο. Κάτι δε πάει καλά.. κάτι δε κάνουν σωστά στις μοτοσυκλέτες.
Τελευταία πειραματίζομαι με γεννήτρια υδρογόνου για να μειώσω το μίγμα στην καύση, σκοπός μου είναι να δω καταναλώσεις βενζίνης μικρότερες των 5Λ/100km σε συνδυασμό με 1 λίτρου νερού ανα 1000 χιλιομέτρων.. Πιστεύω ότι γίνεται με προγραμματισμό εγκεφάλου σε αναλογίες μίγματος 16:1, αρκετά υψηλότερο αβανς λόγω άνοδο οκτανίων από την παραγωγή οξυγόνου .. κρατώντας την απόδοση στα ίδια επίπεδα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Varadero το παρεξηγημένο



Θέλω να γράψω λίγα πράγματα για το πως νιώθω με το Varadero μιας και υπάρχει ένα μεγάλο κοινό που το βρίζει και ένα άλλο που θεωρεί ότι είναι από τα καλά μηχανάκια και άλλωστε γι'αυτο είχε και αρκετές πωλήσεις σε όλα αυτά τα χρόνια .



Προσωπικά πιστεύω ότι έχει το adventure styleαλλά για εμένα δεν κάνει για ψαξίματα στα βουνά , είναι πιο πολύ on και ελάχιστα off μηχανάκι .με ύψος 1,74 και βάρος 77 κιλά δεν μπορώ να το κάνω καλά στα χώματα οπότε περιορίζομαι στα ασφαλτινα ταξίδια . Μπράβο όμως σε αυτούς που το πιάνουν και το στύβουν ,δεν θα μπορούσα , μόνο σε ταξίδι θα επιχειρούσα και αν δεν υπήρχε άλλος τρόπος κάτι πέρα τον πατημένων δασικών δρόμων .



Τώρα μέσα στην πόλη μιας και είμαι χαλαρός οδηγός δεν με προβληματίζει , δεν κάνω σφήνες και άμα δεν χωραω ανάμεσα στα αμάξια απλά κάθομαι χαλαρά και περιμένω , το βάρος δεν με προβληματίζει γιατί μόλις ξεκινήσει δεν το αισθάνεσαι. προσέχω που και πως θα το παρκάρω και έχω πάντα στο μυαλό μου ότι δεν οδηγώ ένα S/M



Στο ταξίδι είναι φανταστικό , ταξιδεύει χαλαρά με 120-140km/hπου είναι για μένα τα όρια του ταξιδίου μου , στον επαρχιακό δρόμο και στα στροφιλικια δεν με ζορίζει καθόλου .



Δεν το πιέζω στις στροφές αν και η ανάρτηση του στέκετε στο ύψος τον περιστάσεων .(έχω χαμηλώσει το πίσω μέρος με κιτ τις lustκαι έχω κατεβάσει και εμπρός τις μπουκάλες 1,4cm . μπροστά έχω ελατήρια hyperproμε λαδάκι 20αρι και πίσω επισκευασμένο αμορτισέρ με ελατήριο hyperpro .



Η κάλυψη από τον αέρα είναι φανταστική , με την μεγαλύτερη ζελατίνα τις giviαν και κουναει λίγο μετά τα 140Km/h .

Το τριβαλιτσο απλά δεν το καταλαβαίνει



Καμία βλάβη έως τώρα και φτάνει τα 100.000kmεκτός από κάτι ζοαν εξάτμισης , είναι τρίτο χέρι , αρκετά προσεγμένη και από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες .

Τώρα πια θέλει δισκάκια συμπλέκτη για να είναι έτοιμη για την επόμενη εξόρμηση.




Το δεύτερο άτομο κάθεται άνετα και έτσι δεν γκρινιάζει στα ταξίδια , οπότε και εγώ απολαμβάνω .



Το πίσω φρένο είναι απλά διακοσμητικό , ενώ τα μπροστινά είναι πολύ καλά .



Θα μπορούσα άνετα να την εμπιστευτώ για να ταξιδέψω στην άλλη άκρη τις γης και είμαι χαρούμενος με αυτή την επιλογή.

Θα έπαιρνα έναν ανορθωτή μαζί μου και μια τρόμπα βενζίνης για καλό και για κακό αλλά λέμε …

Επίσης αισθάνομαι μια ασφαλεια με την Honda(μπορεί να είναι και ψευδαίσθηση) ότι δεν χαλαει . προέρχομαι από aprlia pegasoκαι kawasaki versys που όλο έβγαζαν κάτι χαζά και έπρεπε να ασχολούμαι . τώρα πάω σε ένα εξουσιοδοτημένο μόνο για λάδια φίλτρα.



Η κατανάλωση δεν με προβληματίζει μιας και τα 7-8ltείναι μια χαρά



Αν το άλλαζα θα ήθελα να πάω σε R1200RT 15 + ή σε ένα Multi 13+



Και όπως λένε η καλύτερη μηχανή είναι η δικιά μου και το καλύτερο σκάφος του φίλου μου.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Δεν το πιέζω στις στροφές αν και η ανάρτηση του στέκετε στο ύψος τον περιστάσεων .(έχω χαμηλώσει το πίσω μέρος με κιτ τις lustκαι έχω κατεβάσει και εμπρός τις μπουκάλες 1,4cm . μπροστά έχω ελατήρια hyperproμε λαδάκι 20αρι και πίσω επισκευασμένο αμορτισέρ με ελατήριο hyperpro .
Ευτυχώς που έβαλες ελατήριο στο αμορτισέρ γιατί με το κιτ χαμηλώνει πολύ και με το ελατήριο ψηλώνει λίγο και έρχεσαι περίπου στους 2,5-3 πόντους. Εγώ που είμαι 1:70 και 70 κιλά έφτιαξα τριγωνάκια που κατεβαίνει 2 πόντους πίσω (τα άφτερ κατεβάζουν 4-5 πόντους που είναι πολύ) γιατί είμαι πολύ ελαφρύς και το άφτερ ελατήριο θα ήταν πολύ σκληρό για μένα ακόμα και στην πιο χαλαρή θέση. Και κατέβασμα μπροστά 1,9mm.
Από τότε δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα πατάω όσο πρέπει.

Θα μπορούσα άνετα να την εμπιστευτώ για να ταξιδέψω στην άλλη άκρη τις γης και είμαι χαρούμενος με αυτή την επιλογή.
+1.000.000
 

a1s7trea

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
Honda Varadero MK2
Το έψαξα όσο δε φαντάζεσαι.. Άσε τον κινητήρα σου ως έχει, 84 άλογα και όπως είπες δε καίει λάδια, είναι ενδείξεις ότι είναι τζετ. Εναλλακτικά μέτρα πραγματική συμπίεση ανα κύλινδρο με συμπιεσόμετρο, ξέρει ο μηχανικός σου. Αν έχεις πάνω από 11-12 bar σε κάθε κύλινδρο είσαι πολύ καλά.
Είναι και πιο καινούργιο σχεδιαστικά μοτερ του vara έχει κάποιες ψιλοβελτιώσεις σχετικά με του VTR το οποίο έχει τεράστιους αυλούς.
Οι εκκεντροφόροι θα χαμηλώσουν τη ροπή χαμηλά και θα σου καίει δυσανάλογα, ασε που για να δουλέψουν σωστά θελει μίγμα το καρπυρατέρ.
Η συμπίεση όπως είπα, βοηθάει πολύ, με ένα 11,3 :1 max και το 6άρι σασμάν θα πλησιάσεις καταναλώσεις των bmw, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή από αυτές..
Ότι θέλεις ρώτα έχω διαλύσει όλο το μηχανάκι και το έστησα από την αρχή.
τι ιξωδες προτεινετε για το varadero?
 
Top Bottom