Honda XRV 750 - Πρόβλημα με συστημα ψύξης

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Φίλοι καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Ένα φίλος μου έχει ένα Honda Africa XRV750 του 98' και έχει πρόβλημα με το σύστημα ψύξης.

Ανεβάζει θερμοκρασία και δεν ξανά κατεβάζει παρά μόνο άμα το σβήσεις. Το βεντιλατέρ γυρίζει μετά τους 90 βαθμούς. Το υγρό του ψυγείου χάνεται σιγά σιγά γιατί γίνεται αναβρασμός πίσω στο παγουράκι συμπλήρωσης.

Μέχρι στιγμής έχουμε κάνει τους εξής ελέγχους και αντικαταστάσεις:

  1. Αντικατάσταση θερμοστάτη. Είχε σκουριάσει και δεν άνοιγε.
  2. Αντικατάσταση βαλβίδας του βεντιλατέρ. Ξεκινά πλέον μόλις πιάσει θερμοκρασία γύρο στους 90 βαθμούς.
  3. Έλεγχος της αντλίας νερού. Την έχουμε ανοίξει και γυρίζει κανονικά ενώ η φτερωτή είναι καινούργια.
  4. Η στάθμη του υγρών είναι ΟΚ πριν την εκκίνηση. Στην επιστροφή μπορεί να μείνει με το μισό υγρό λόγω αναβρασμού στο παγουράκι και υπερχείλισης.
  5. Οι σωληνώσεις είναι καθαρές. Έχει γίνει έλεγχος.
Έχεις κανείς ιδέα τι άλλο μπορεί να φταίει;

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα.
Τα λάδια είναι καθαρά?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εφ'όσον έχει γίνει έλεγχος ,και ,ΔΕΝ υπάρχουν ίχνη λαδιού στα νερά ,ΟΥΤΕ ίχνη νερού στα λάδια......

Τότε...

Το καλό σενάριο ,θα είναι μια χαλασμένη τάπα ψυγείου ,η οποία δεν λειτουργεί πλέον βασει των προδιαγραφών θερμοκρασίας/πίεσης ,κ αφήνει το ψυκτικό υγρό να δραπετεύει στο δοχείο διαστολής ,κι απο κει στο περιβάλλον.
Βάλτε λοιπόν μια καινούργια τάπα ,κ δείτε αν τερματιστεί το πρόβλημα.

Το κακό σενάριο ,θα είναι καμμένη/σπασμένη φλάντζα καύσης (κεφαλής) ,σε έναν από τους δύο κυλίνδρους (συνήθως στον πίσω) ,σε σημείο κοντά στην εξαγωγή καυσαερίων ,με αποτέλεσμα ,μέρος του ψυκτικού να δραπετεύει κ να εξαερώνεται λόγω θερμοκρασιών ,ή/και μέρος των καυσαερίων να εισχωρεί στο κύκλωμα ψύξης ,ανεβάζοντας πίεση κ θερμοκρασία ,με το αποτέλεσμα που αναφέρεις.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Καμένη Φλάτζα καύσης σημαίνει λάδι στο ψηγείο ή νερό στο λάδι?

Αυτό θα φαίνεται στο ρελαντί ή από κάποια διαρροή?
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καμένη Φλάτζα καύσης σημαίνει λάδι στο ψηγείο ή νερό στο λάδι?

Αυτό θα φαίνεται στο ρελαντί ή από κάποια διαρροή?
Και τα δύο.
Το πρώτο το βλέπεις από το χρώμα του ψυκτικού.
Το δεύτερο αν βγάλεις το δείκτη του λαδιού ή αν ανοίξεις το πλαϊνό καπάκι από τη μεριά του συμπλέκτη θα δεις να υπάρχει εσωτερικά κάτι σαν να γράσο.
Γιατί δεν ξεκινάς από τα εύκολα?
Δοκίμασε μία άλλη τάπα και κάνε καθαρισμό στα ψυγεία.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Και τα δύο.
Το πρώτο το βλέπεις από το χρώμα του ψυκτικού.
Το δεύτερο αν βγάλεις το δείκτη του λαδιού ή αν ανοίξεις το πλαϊνό καπάκι από τη μεριά του συμπλέκτη θα δεις να υπάρχει εσωτερικά κάτι σαν να γράσο.
Γιατί δεν ξεκινάς από τα εύκολα?
Δοκίμασε μία άλλη τάπα και κάνε καθαρισμό στα ψυγεία.
Τα ψηγεία τα καθαρίσαμε και δεν είναι βουλωμένα. Όσο για την τάπα το πρόβλημα το έκανε και με την εργοστασιακή τάπα αλλά και με 2η που είχαμε με δείκτη θερμοκρασίας πάνω, αλλά αυτός ο έλεγχος έγινε πριν να αλλάξουμε τον χαλασμένο θερμοστάτη.

Το λάδι επειδή το βγάλαμε για να δούμε την τρόμπα του του νερού ήταν ΟΚ. Το ύγρο του ψηγείου ήταν λίγο καφέ παρόλο που αυτό που βάλαμε ήταν πράσινο και μετά από μία βόλτα 15 χιλιομέτρων.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Το ύγρο του ψηγείου ήταν λίγο καφέ παρόλο που αυτό που βάλαμε ήταν πράσινο και μετά από μία βόλτα 15 χιλιομέτρων.
Νομίζω βρήκες την αιτία.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι όμως λάδι στο νερό ή σκουριά από τα ψηγεία;
Καταρχήν είπατε ότι έχετε καθαρίσει τα ψυγεία.
Δεύτερον αυτά τα συμπτώματα βρασίματος του νερού είναι από χαλασμένη φλάντζα κεφαλής.
Εάν ήταν μόνο από σκουριά το μοναδικό που θα συνέβαινε ήταν να αλλάξει το χρώμα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Φλάντζα κεφαλής εννοούμε για καπάκι κεφαλής; Δηλαδή σαν αυτή στο πιο κάτω λινκ.


Ή μήπως εννοείτε Φλάτζα κυλίνδρου.Δηλαδή σαν αυτή στο πιο κάτω λινκ.


Θα θέλουν και οι δύο αντικατάσταση (μπροστά και πίσω κεφαλή);
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φλάντζα κεφαλής εννοούμε για καπάκι κεφαλής; Δηλαδή σαν αυτή στο πιο κάτω λινκ.


Ή μήπως εννοείτε Φλάτζα κυλίνδρου.Δηλαδή σαν αυτή στο πιο κάτω λινκ.


Θα θέλουν και οι δύο αντικατάσταση (μπροστά και πίσω κεφαλή);
Τη δεύτερη θα χρειαστείς.
Η πρώτη είναι για το καπάκι του κυλίνδρου και για διαρροές λαδιού.
Κοίτα...
Διάγνωση μέσω διαδικτύου δεν γίνεται..
Εαν δεν το ανοίξεις δεν μπορείς να ξέρεις που είναι η ζημιά.
Και αν το ανοίξεις δεν είναι απλή η επισκευή του...
Πρέπει να βγει ο κύλινδρος,να πάει για πλάνισμα μαζί με την κεφαλή ώστε να πατήσει σωστά η νέα φλάντζα κτλ...
Χωρίς παρεξήγηση εάν δεν το κατέχετε γιατί δεν πάτε σε έναν μηχανικό?
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Άνοδος θερμοκρασίας και καφέ χρώμα στο παραφλού είναι καραμπινάτα ψυγεία.
Φραγμένα ή άχρηστα.
Το ότι τα καθαρίσατε δεν λέει και πολλά.
Η μοτοσυκλέτα παίρνει κατευθείαν μπροστά όταν είναι κρύα ή χαζογυρνάει το μοτέρ, σαν μην έχει ανάφλεξη?
Πρέπει να εξαντλήσετε όλα τα άλλα σενάρια πριν λύσετε το μοτέρ για φλάντζα κεφαλής.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Τη δεύτερη θα χρειαστείς.
Η πρώτη είναι για το καπάκι του κυλίνδρου και για διαρροές λαδιού.
Κοίτα...
Διάγνωση μέσω διαδικτύου δεν γίνεται..
Εαν δεν το ανοίξεις δεν μπορείς να ξέρεις που είναι η ζημιά.
Και αν το ανοίξεις δεν είναι απλή η επισκευή του...
Πρέπει να βγει ο κύλινδρος,να πάει για πλάνισμα μαζί με την κεφαλή ώστε να πατήσει σωστά η νέα φλάντζα κτλ...
Χωρίς παρεξήγηση εάν δεν το κατέχετε γιατί δεν πάτε σε έναν μηχανικό?
Έτσι όπως ακούγεται σίγουρα θα πάει μηχανικό.

Η διάγνωση είναι για να δούμε και εμείς που μπορεί να είναι το πρόβλημα και αν είναι κάτι απλό να το κάνουμε μόνοι μας. Στην περίπτωση αυτή δεν είναι κάτι απλό.

Καμία παρεξήγηση φίλε μου. Διορθώνουμε όσα μπορούμε. Όσα είναι περίπλοκα θέλουν τον μηχανικό τους.

Όμως η όλη συζήτηση με όλα τα παιδιά εδώ είναι βοηθητική για να ξέρουμε προς τα που να κινηθούμε.

Και σας ευχαριστώ για τις γνώσεις και την βοήθεια σας.
 
Top Bottom