Honda XRV 750 - Πρόβλημα με συστημα ψύξης

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Άνοδος θερμοκρασίας και καφέ χρώμα στο παραφλού είναι καραμπινάτα ψυγεία.
Φραγμένα ή άχρηστα.
Το ότι τα καθαρίσατε δεν λέει και πολλά.
Η μοτοσυκλέτα παίρνει κατευθείαν μπροστά όταν είναι κρύα ή χαζογυρνάει το μοτέρ, σαν μην έχει ανάφλεξη?
Πρέπει να εξαντλήσετε όλα τα άλλα σενάρια πριν λύσετε το μοτέρ για φλάντζα κεφαλής.
Η μοτοσυκλέτα πέρνει με την μία χωρίς δυσκολία.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Η μοτοσυκλέτα πέρνει με την μία χωρίς δυσκολία.
Τότε δεν είναι φλάντζα...
Ίσως κάποιος, κάπου, κάποτε καθάρισε τα ψυγεία και το κύκλωμα ψύξης με το λάστιχο της βρύσης.
Μόνο με απιονισμένο νερό καθαρίζουμε το κύκλωμα.
Το βρεγμένο, με παραφλού μπουζί, δεν παίρνει με τη μια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τότε δεν είναι φλάντζα...
Ίσως κάποιος, κάπου, κάποτε καθάρισε τα ψυγεία και το κύκλωμα ψύξης με το λάστιχο της βρύσης.
Μόνο με απιονισμένο νερό καθαρίζουμε το κύκλωμα.
Το βρεγμένο, με παραφλού μπουζί, δεν παίρνει με τη μια.
Και γιατί βράζει τα νερά βρε Νότη...?
Αυτό μόνο από φλαντζα γίνεται...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ή από φραγμένα ψυγεία Θάνο.
Παίρνει μπροστά για πλάκα γράφει.
Ας ξεκινήσει από κει τότε μιας και είναι η εύκολη λύση.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Έτσι όπως ακούγεται σίγουρα θα πάει μηχανικό.

Η διάγνωση είναι για να δούμε και εμείς που μπορεί να είναι το πρόβλημα και αν είναι κάτι απλό να το κάνουμε μόνοι μας. Στην περίπτωση αυτή δεν είναι κάτι απλό.

Καμία παρεξήγηση φίλε μου. Διορθώνουμε όσα μπορούμε. Όσα είναι περίπλοκα θέλουν τον μηχανικό τους.

Όμως η όλη συζήτηση με όλα τα παιδιά εδώ είναι βοηθητική για να ξέρουμε προς τα που να κινηθούμε.

Και σας ευχαριστώ για τις γνώσεις και την βοήθεια σας.
Όταν βγάλετε άκρη αν θες μας το αναφέρεις για να δούμε ποιος έπεσε πιο κοντά στην διάγνωση :friendship:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Όταν βγάλετε άκρη αν θες μας το αναφέρεις για να δούμε ποιος έπεσε πιο κοντά στην διάγνωση :friendship:
Τί σέ κοφτει μαναμ..;;;
Όσα μηχανάκια έχεις...αεροψυκτα είναι..!!!!
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Άνοδος θερμοκρασίας και καφέ χρώμα στο παραφλού είναι καραμπινάτα ψυγεία.
Φραγμένα ή άχρηστα.
Το ότι τα καθαρίσατε δεν λέει και πολλά.
Η μοτοσυκλέτα παίρνει κατευθείαν μπροστά όταν είναι κρύα ή χαζογυρνάει το μοτέρ, σαν μην έχει ανάφλεξη?
Πρέπει να εξαντλήσετε όλα τα άλλα σενάρια πριν λύσετε το μοτέρ για φλάντζα κεφαλής.
Καλημέρα,

Μία ερώτηση. Όταν λέμε άχρηστο ψυγείο τι εννοείτε; Εκτός από φραγμένο που το καταλαβαίνω τι άλλο μπορεί να πάθει το ψυγείο; Τρύπιο δεν είναι.

Thanks,
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Καλημέρα,

Μία ερώτηση. Όταν λέμε άχρηστο ψυγείο τι εννοείτε; Εκτός από φραγμένο που το καταλαβαίνω τι άλλο μπορεί να πάθει το ψυγείο; Τρύπιο δεν είναι.

Thanks,
Φραγμένο από σκουριές και πολυκαιρισμένο.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Αν είναι φραγμένο δεν θα κυλάει καθόλου νερό ή θα κυλάει πολύ λίγο, σωστά;

Πολυκαιρισμένο πως το εννοείς;
Η νεκροψία θα δείξει τι φταίει.
Από το πληκτρολόγιο μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.
Τελικά τι κάνατε με τη μοτοσυκλέτα?
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Καλημέρα στην παρέα.

Η εγχείρηση έγινε και ο ασθενής επέζησε.

Δεν γνωρίζουμε ακριβώς πιο ήταν το πρόβλημα αλλά έγιναν οι εξής εργασίες:

  1. Αποσυναρμολογήθηκε όλο το σύστημα ψύξης (σωλήνες, ψυγεία, αντλία νερού, θερμοστάτης) και καθαρίστηκε με φάρμακο και απιονυσμένο νερό. Το ίδιο έγινε και μέσα στην σωλήνωση του κινητήρα.
  2. Αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού.
  3. Αλλαγή ψυκτικού υγρού.
  4. Χρήση εργοστασιακής τάπας.
Αποτέλεσμα:

Εκκίνηση με την πρώτη
θερμοκρασία σε στάση 85 βαθμούς
Ενεργοποίηση του βεντιλατέρ και πτώση της θερμοκρασίας στους 80 βαθμούς όπου και το βεντιλατέρ σταματούσε.
Εν κινήση είχε χαμηλή θερμοκρασία σε όλη την διαδρομή και καθόλου χρήση του βεντιλατέρ.
Καμία απώλεια υγρού στο ψυγείο.
Καθόλου αναβρασμός.

Ευρήματα:
  1. Λίγη πέτρα στο δεξί ψυγείο.
  2. λίγα σκουπιδάκια στην αντλία του νερού.
  3. Υπερβολικά βαρύ φίλτρο λαδιού. Πρέπει να είχε μαζέψει την σάρα την μάρα και το κακό συναπάντημα.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

Σας ευχαριστούμε για την βοήθεια. Λίγο πολύ όλοι πέσατε μέσα.

Πάμε για το επόμενο Project που είναι ρύθμιση καρμπυρατέρ. Οδηγός από Mastorako.


Καλή συνέχεια σε όλους.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Καλημέρα στην παρέα.

Η εγχείρηση έγινε και ο ασθενής επέζησε.

Δεν γνωρίζουμε ακριβώς πιο ήταν το πρόβλημα αλλά έγιναν οι εξής εργασίες:

  1. Αποσυναρμολογήθηκε όλο το σύστημα ψύξης (σωλήνες, ψυγεία, αντλία νερού, θερμοστάτης) και καθαρίστηκε με φάρμακο και απιονυσμένο νερό. Το ίδιο έγινε και μέσα στην σωλήνωση του κινητήρα.
  2. Αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού.
  3. Αλλαγή ψυκτικού υγρού.
  4. Χρήση εργοστασιακής τάπας.
Αποτέλεσμα:

Εκκίνηση με την πρώτη
θερμοκρασία σε στάση 85 βαθμούς
Ενεργοποίηση του βεντιλατέρ και πτώση της θερμοκρασίας στους 80 βαθμούς όπου και το βεντιλατέρ σταματούσε.
Εν κινήση είχε χαμηλή θερμοκρασία σε όλη την διαδρομή και καθόλου χρήση του βεντιλατέρ.
Καμία απώλεια υγρού στο ψυγείο.
Καθόλου αναβρασμός.

Ευρήματα:
  1. Λίγη πέτρα στο δεξί ψυγείο.
  2. λίγα σκουπιδάκια στην αντλία του νερού.
  3. Υπερβολικά βαρύ φίλτρο λαδιού. Πρέπει να είχε μαζέψει την σάρα την μάρα και το κακό συναπάντημα.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

Σας ευχαριστούμε για την βοήθεια. Λίγο πολύ όλοι πέσατε μέσα.

Πάμε για το επόμενο Project που είναι ρύθμιση καρμπυρατέρ. Οδηγός από Mastorako.


Καλή συνέχεια σε όλους.
Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. :friendship::friendship:
 
Top Bottom