Το 701 ανέβασε τα αλόγατα, ανέβασε τις στροφές, βελτίωσε κι άλλο το αντικραδασμικό...
Η κύρια αλλαγή που έκανε η Husqvarna είναι ότι έφτασε την ισχύ στους 74hp στις 8.000rpm δηλαδή 6 άλογα παραπάνω και η ροπή πλέον είναι 71Nm στις 6.750rpm δηλαδή 3Nm παραπάνω.
Το εντυπωσιακό είναι πως η επιτυχία είναι πολλαπλή: Η δύναμη και η ροπή μεγάλωσε, η κατανάλωσε παρέμεινε χαμηλά και κυρίως παραμένει εναρμονισμένη στις απαιτήσεις των προδιαγραφών Euro 4. Πως το έκανε αυτό;
Η απάντηση είναι απλή, μεγάλωσε η διάμετρος του εμβόλου ενώ ελαττώθηκε η διαδρομή, πράγμα που χάρισε περισσότερες 1000rpm καθώς και 2,7cc (692,7cc από 690cc). Επίσης προστέθηκε ένας επιπλέον αντικραδασμικός άξονας και ένα νέο σώμα ψεκασμού 50mm της Keihin, έναντι των 46mm του περσινού μοντέλου.
Για τα περισσότερα είχα ενημερωθεί από τον @
Λευκάδιος αλλά μπήκα στον πειρασμό να τα ψάξω και να τα διαβάσω ιδίοις όμματι...
Χμ...