Husqvarna 701 Enduro

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ολοένα και περισσότερα 701 2017 κυκλοφορούν (στο εξωτερικό). Η χαρακτηριστικότερη φράση που εντόπισα για το μοντέλο 2017 είναι:

"περισσότερη δύναμη, λιγότεροι κραδασμοί, ίδια λεφτά".


Ερώτηση προς MODS: Μήπως το παρόν θέμα πρέπει να πάει στα ON/OFF
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
OK, λοιπόν αλλά μήπως να έμπαινε στους μονοκύλινδρους ήρωες;

Θα γράψω μεταμεσονύκτια για το test ride. Στο μεταξύ αν θέλει ο @Λευκάδιος μπορεί να γράψει.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
OK, λοιπόν αλλά μήπως να έμπαινε στους μονοκύλινδρους ήρωες;

Θα γράψω μεταμεσονύκτια για το test ride. Στο μεταξύ αν θέλει ο @Λευκάδιος μπορεί να γράψει.
Νομιζω οτι πολλα ζητάς !!!!
Αλλα Τεσπα θα δω τι θα κανω !!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λοιπόν, ο @Λευκάδιος κάπου εδώ τριγυρνάει αλλά δεν έχει γράψει ακόμη!

Ας πω εγώ δυο κουβέντες...

Το πρωί στις 11:00 είχαμε ραντεβού για Test Ride της ENDURO εκδοχής. Τους βρήκαμε όμως χαλαρούς και τους πήραμε και το SUPER MOTO.
Έτσι καταφέραμε να κάνουμε παρέα μια βόλτα διάρκειας περίπου 45 λεπτών και μέσα σε αυτά ανταλλάξαμε και μεταξύ μας της δυο μηχανές. Νομίζω πως τα συμπεράσματα μας ήταν κοινά.
Και οι δυο μηχανές είχαν τους χάρτες τους full power (67 hp) και ήταν μοντέλα 2016.

Επιγραμματικά γιατί τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!
SUPER MOTO (+)
Προερχόμενος από το WR250R πρώτη θετική εντύπωση ήταν ότι και το Husqvarna SM ήταν πανάλαφρο.
Τα μαμά ελαστικά (Continental Conti Attack) ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, αισθανόσουν μεγάλη ασφάλεια.
Πολύ εύκολα σου γινόταν οικείο (αυτό σε μεγάλο βαθμό οφειλόταν στην ασφάλεια που σου έδιναν τα ελαστικά).
Φρενάρες, ειδικά το μπροστινό ήταν άγκυρα. Το ABS ενεργοποιούταν μόνο στο απόλυτο όριο (καλό αυτό).
Σταθερό και στις μεγάλες επιταχύνσεις και στις υψηλές ταχύτητες, απόλυτος έλεγχος στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Σούζα με δευτέρα και ξερόγκαζο. Ίσως να γίνεται και με τρίτη αλλά χρειάζεται και η απαραίτητη εξοικείωση με τον κινητήρα, εγώ δεν το κατάφερα (το EDURO εύκολα και με τρίτη).
Funbike.
Σέλα αρκετά καλή προς μεγάλη μου έκπληξη. Φλατ, σκληρή όσο πρέπει και ευτυχώς φαρδούτσικη.

SUPER MOTO (-)
Στις χαμηλές στροφές μια αίσθηση κραδασμών στο τιμόνι. Μάλλον φταίει το διαφορετικό μπροστινό.
Αίσθηση ABS. Ευτυχώς αργούσε να επέμβει αλλά όταν επενέβαινε.... το έκανε για τα καλά. Είχες την αίσθηση ότι δεν σταματούσε η μηχανή.

Στα μοντέλα του 2017 έχει τοποθετηθεί και στις δυο μηχανές δεύτερος αντικραδασμικός άξονας και έχει αυξηθεί η ιπποδύναμη κατά 7 άλογα (74 hp).

Περιμένω μήπως μας γράψει 2 κουβέντες για το ENDURO ο @Λευκάδιος...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Η δοκιμή ξεκίνησε με τον Στέφανο στο SM και μένα στο Ε έχοντας στην δ στην διάθεση μας 30 λεπτά(τα κάναμε 45 αφού βάλαμε και βενζίνη :D).
Πρώτη εντύπωση κάνει η καλή εργονομία για το δικό μου τουλ άχιστον ύψος.Είτε καθιστός είτε όρθιος στα φαρδιά μαρσπιέ αισθανόμουν πολύ άνετα.
Η σέλα παρ'όλο που φαίνεται αφιλόξενη είναι αρκετά φαρδιά και δεν με απασχόλησε όση ώρα ήμουν πάνω της και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι θα ικανοποιητική και για αρκετο ακόμα χρόνο.Βέβαια αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό γιατί οδηγούσα για πολλά χρόνια μηχανάκι με φλατ σέλα που δεν ήταν Adv ή GT.
Το μπροστινό φρένο πολύ ισχυρό για την κατηγορία των dualsport και αρχικά ήθελε λίγο προσοχή λόγο της μεγάλης διαδρομής της μπροστινής ανάρτησης.
Το πίσω φρένο λιγότερο δυνατό αλλά είχε ενεργοποιημένο το ABS που το τσαρούχωσα(sic) 2--3 φορές για να δω την λειτουργία του.Δεν είμαι συνηθισμένος στο ΑBS και θα ήθελα να το απενεργοποιήσω αλλά σεβάστηκα την επιθυμία του πωλητή της Husqvarna/ΚΤΜ(btw πολύ εξυπηρετικός,σωστός επαγγελματίας).
Οδική συμπεριφορά
Αρχικά παρατήρησα κάτι που είχα παρατηρήσει στο αντίστοιχο 690Ε που είχα οδηγήσει(για λιγότερη ώρα) πριν κάνα χρόνο.Μετά τα 60-70χλμ είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει πορεία σε σλάλομ ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα.Σαν κάτι να το κρατάει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι,ίσως το σετάρισμα των αναρτήσεων.Πάντως όταν επιτελους πλαγιάσει ειναι σταθερό σαν βράχος.
Ένα άλλο τερτίπι που δεν είχα παραρηρήσει στο 690 ήταν ότι πάνω από τα 110-120 όταν επιτάχυνε με φουλ γκαζι κούναγε πολύ.
Λέω δεν μπορεί,σφίγγω το τιμόνι πολύ.Χαλαρώνω και άλλο αλλά δεν ..(το sm δεν είχε τέτοιο θέμα)
Το μοταρντ είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρικο στην άσφαλτο και κουμπώνεις αμέσως πάνω του και αρχίζει το παιχνίδι.
Το μπροστινό του φρένο είναι φοβερό γιατί συνδυάζει δύναμη με προοδευτικότητα(άρα και αίσθηση)
Μοτέρ
Το εντουρο έκανε πιο εύκολα σούζες(άνετα με τριτη)
Το sm φαίνονταν πιο αδύναμο στις χαμηλομεσαίες, ανοίξαμε με τριτη (ρεπριζ) και το εντουρο έφυγε μπροστά.Ισως το sm να έχει πιο μακρύ γραναζωμα.
Αυτό το παραρήρησα και όταν άνοιξα τέρμα το γκάζι με τελευταία σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων(με 65 περίπου χλμ/ώρα) και το E επιτάχυνε αρκετά πιο στρωτά και δυνατά.
Σασμάν και τα δύο σαν χόντα μόνο που στην επιστροφή στο εντουρο είχα δύο φορές νεκρά σε αλλαγή (3η 4η αν θυμάμαι καλά).
Μπορεί να θέλει αλλαγή λάδια, μπορεί να έχει φάει σκίσιμο απο τις δοκιμές,μπορεί και από δικό μου λάθος(που δεν νομιζω).
Γενικά μου έκαναν και τα δύο πολύ καλή εντύπωση αν και το εντούρο ίσως θέλει λίγο ψάξιμο με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων,το σίγουρο είναι ότι αδικήθηκε γιατί η δοκιμή δεν συμπεριλάμβανε χώμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
...Καλά συγχρονιστήκαμε!

Όντως το ENDURO δεν είχε την ευκαιρία να δείξει τα δυνατά του σημεία, πάντως δε μπορώ να φανταστώ καλύτερους εκπροσώπους μονοκύλινδρων για τα δεδομένα της εποχής.
Ο πωλητής μας είπε πως περισσότεροι επιλέγουν το ENDURO για καθημερινή χρήση μετακίνησης παρά το SUPER MOTO. Μάλλον δεν οδήγησαν το SUPER MOTO....

Εμένα μου έδωσε την αίσθηση πως θα είχα 10-15 λεπτά χαράς αν πήγαινα στη δουλειά με αυτό (όσο μακριά και αν ήταν η δουλειά, στις επιταχύνσεις ήταν πιο εκρηκτικό από το ENDURO)
Ασυναίσθητα ταξίδεψα με το μυαλό μου να είμαι μαζί του στα στροφιλίκια στην Ευβοία κοντά στον Αϊ Γιάννη τον Ρώσο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το έχω φέρει στους μονοκυλινδρους ήρωες!!!
Το θέτε αλλού?????
 
Reactions: STF

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το έχω φέρει στους μονοκυλινδρους ήρωες!!!
Το θέτε αλλού?????
Nαι Κωστή...αν μπορείς βάλε από ένα στο γκαράζ τους. :D
Στο δικό μου το SM περικαλώ ,διατί ενΔούρο έχω.
Μερσώ μποκού. :ok:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Προς al800 & gsmaniac
Όταν με το καλό κατέβω Ελλάδα κάποια στιγμή κερνάω βόλτα με έξτρα ντακαρισια σέλα +2cm

Εσυ al800 πολύ το τριγυρνάς το 701, ετοιμάζεσαι για αλλαγή nickname σε al701 ;

 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Είχε μια διαίσθηση ότι δεν θα συνυπήρχαν με το Τ700 για καιρό μαζί. Με το 701 θα συμβιώσουν για αρκετό καιρό.
Τον βλέπω έτοιμο, ψάχνεται για οθόνες, πύργους ράλλυ κτλ.

Η Aurora έχει σχεδόν έτοιμη για πώληση οθόνη που ξεπερνάει και τις οθόνες από τουριστικά μοντέλα:



 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τι άλλο θα φτιάξουν οι σατανάδες...η 2η οθόνη στο 1ο βίντεο είναι ίδια από πε εν φε...και είναι η πιο ευδιάκριτη από τις tft. Πάντα κορυφαία σε θέματα εργονομίας η πε εν φε. Η aurora την έφτιαξε για τον μανιακ. Αλλά να πάρω husky η ktm και να έχω οθόνη από πε εν φε; Θα επιλέξω το άλλο interface...
gsmaniac μήπως να πάμε για ομαδική;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μεσήλικας με μούσι, γυαλιά και πενφέ φουτεράκι, το βίντεο προβλέπει τα μελλούμενα


Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική. Να πω ότι πρώτα βλέπω τα βίντεο και μετά τα ποσταρω. Τίποτα δεν είναι τυχαίο...
 
Top Bottom