Husqvarna 701 Enduro

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστούμε πολύ, STF!!! εύχομαι το 2022 που θα ειναι καλύτερα τα πράγματα να αποκτήσεις το πρώτο σου 701 enduro...το μοντέλο του 2021 εχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο.
Αυτό είναι που λένε "ευχή και κατάρα μαζί".
Δύσκολα Αλέξανδρε να κάνω τη μετάβαση, τα 'χω βρει με τη μικρομέγαλη μου.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Ευχαριστουμε 640 Armageddon πολύ για τις πληροφορίες. είναι πολύ καλή πρακτική το να τα δοκιμάζουν σε πραγματικές συνθήκες αναβάτες που δε συμμετείχαν στο σχεδιασμό προκειμένου να δείτε και σε βάθος χρόνου αν πχ απο κραδασμούς κτλ πρέπει να διαμορφώσετε το casing ωστε να μη δημιουργηθουν θεματα στην οθόνη. Θα μπαίνει η οθόνη στο υπάρχον Rally lite kit είτε για το 701 είτε για τον 690 ή αν καταλαβα καλά θα πρεπει να υπαρχει καποιο αλλο εξαρτημα για να μπορει να μπει στο Rally lite kit; Οταν είναι έτοιμη για διαθεση, θα ειναι καλή ιδέα να ανοιχτεί ενα ξεχωριστό θέμα sto advride.gr για να παρουσιαστεί η οθόνη πιο αναλυτικά όπως της αξίζει.
Θα υπάρχει εξάρτημα για να τοποθετηθεί στο τιμόνι (στα καβαλέτα στα απλά 701/690 Enduro και SM) και θα υπάρχει βάση για να το μετατρέψει σε AMPS. Λογικά θα μπορεί να μπει και στα άλλα κιτ, αλλά η χωροταξία του κάθε κιτ είναι διαφορετική και προσανατολισμένη σε τελείως άλλο κοινό. Είμαστε οι μόνοι (προς το παρόν) που σε όλα τα κιτ διαθέτουμε back plate και ιδίως στα 690/701 μπορεί να πάρει δύο συσκευές με αποτέλεσμα ο χρήστης να μπορεί να έχει το OEM όργανο, το SpeedoX αλλά και GPS ή κινητό στον πύργο. Δυστυχώς δεν θα φτιάξουμε ειδικούς αντάπτορες για το κάθε κιτ που υπάρχει καθώς δεν είναι τέτοιος ο στόχος μας. Άσχετο σχετικό: Αυτό (το ότι είμαστε οι μόνοι που διαθέτουμε back plate εννοώ), έχει ως αποτέλεσμα (μαζί με άλλα διάφορα που τα κιτ διαθέτουν) να υπάρχει μια τελείως διαφορετική οικονομική προσέγγιση. Και εδώ, θέλω λίγο την προσοχή του κοινού. Γενικά, όταν κάνουμε αγορές, ιδίως όταν υπάρχουν αξεσουάρ, ρωτάμε ''και αν βγάλεις αυτό? Πόσο μου κοστίζει? " Έχω επικοινωνία με ανθρώπους που μας λένε ''βγάλε το Back plate, φώτα θα βάλω εγώ, και δεν θέλω και αντλία βενζίνης, θα το κάνω να πηγαίνει με την βαρύτητα στα μπροστινά τεπόζιτα" . Είναι σαν να πάς να αγοράσεις Lexus και να τους πεις "έχω κάποια φώτα όμως απο ΖάσταΒα, και θα τα βάλω, πόσο κάνει τώρα που βγάλαμε τα LED? " .

Για τις διαφορές, απλά να προσθέσω ότι το πλαίσιο του 701 είναι διαφορετικό απο το 2016 (που ήταν η μόνη χρονιά που το 701 φόρεσε τον παλιό κινητήρα). Απο εκεί και πέρα, όσον αφορά τις κολλήσεις, παίζει σημαντικό ρόλο το batch των πλαισίων, έχω πελάτες που τους έχουν κοπεί τα tabs που κρατάνε την σέλα σε 2021 ας πούμε. Δεν είναι όμως χαρακτηριστικό τους. Απο όταν άλλαξε το χωροδικτύωμα (την γεωμετρία του) δεν υπάρχουν αναφορές για κομμένα πλαίσια πια. Προσοχή όμως θέλουν οι μπροστινές βάσεις της ποδιάς που μπορεί να κοπούν αν μπούν ποδιές που θα τις ζορίσουν.

Επίσης οι εξατμίσεις πλέον είναι τελείως διαφορετικές (δεν μπαίνει του ενός στο άλλο, ούτε τα τελικά). Αναλόγως τι ψάχνει ο καθένας, το καλύτερο 701 πρέπει να είναι του 2017 (ή και του 2016 αν δεν σας ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις). Δεν έχει πολλά ηλεκτρονικά και είναι αρκετά αξιόπιστο. Απο το 2017 και μετά για παράδειγμα, ακόμα και ο αισθητήρας του σταντ είναι πλήρως ηλεκτρονικός και εκνευριστικός αν πάθει κάτι, θέλει ειδικό κύκλωμα για bypass μιας και καταλαβαίνει την γωνία που έχει ανοίξει το σταντ.

Σαν μαμά είναι μέτριες μοτοσυκλέτες αλλά είναι πολύ καλές βάσεις για customizing, που είναι πολύ σημαντικό όταν κάποιος θέλει να φτιάξει μια μοτοσυκλέτα όπως την ονειρεύεται αυτός. Και εδώ έχει το μεγαλύτερο νόημα το άσχετο σχετικό που είπα.

Δ.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Όλο το πακέτο στόχος είναι να είναι έτοιμο αρχές Ιουνίου για παραγγελίες. Με την κατάσταση που επικρατεί γενικά, δύσκολο να προβλέψεις, αλλά πάντα στόχοι καλό είναι να υπάρχουν.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Γαματο μηχανακι αλλα θα επρεπε να βγαινει σε εκδοση rally (οπως crf300l) με φαιρινγκ μελετημενης αεροδυναμικης ωστε να μπορει να ταξιδεψει.
Ετσι σκετο στραφη παν τα πονυς.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για αυτό υπάρχουν οι αφτερμαρκετάδες. Η ΚΤΜ αν βάλει στον τιμοκατάλογο 14000 ευρώ το 701 και το 690 και το 890 το σκέτο δημιουργεί ένα περίεργο συνωστισμό.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για αυτό υπάρχουν οι αφτερμαρκετάδες. Η ΚΤΜ αν βάλει στον τιμοκατάλογο 14000 ευρώ το 701 και το 690 και το 890 το σκέτο δημιουργεί ένα περίεργο συνωστισμό.
Σωστο πλην ομως.....οι αφτερμαρκεταδες δεν μπορουν να σαξουν αεροδυναμικο φαιρινγκ που να μη σου παιρνει καθημενος η τυρβη το σκαλπ.
Ολα αυτα τα φαιρινγκ ειναι ορθαδικα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι μεν δεν μπορούν γιατί δεν έχει αγωνιστικό νόημα αυτό, η πελατεία αυτή είναι ή ίσως από αυτήν ξεκίνησε και αυτό το αγωνιστικό όνειρο και λουκ αγοράζει ο πελάτης λιανικής.
Οι δε πιθανότατα δεν έχουν ενδιαφέρον γιατί οικονομικά δεν συμφέρει στην γραμμή παραγωγής και έχουν τους νομικούς περιορισμούς πιστοποιήσεων που δεν έχει ο αφτερμάρκετ.

(συ)Ζητάμε ξανά το Unicorn Bike.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γαματο μηχανακι αλλα θα επρεπε να βγαινει σε εκδοση rally (οπως crf300l) με φαιρινγκ μελετημενης αεροδυναμικης ωστε να μπορει να ταξιδεψει.
Ετσι σκετο στραφη παν τα πονυς.
Τι εννοείς να ταξιδέψει?
Με ψηλές ταχύτητες στην άσφαλτο?
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Σωστο πλην ομως.....οι αφτερμαρκεταδες δεν μπορουν να σαξουν αεροδυναμικο φαιρινγκ που να μη σου παιρνει καθημενος η τυρβη το σκαλπ.
Ολα αυτα τα φαιρινγκ ειναι ορθαδικα.
Αυτό γιατί το λές? Ιδίως στο 701, οι περισσότερες πλήν μίας λύσης στην αγορά χρησιμοποιούν το fairing της ΚΤΜ, το οποίο είναι λάθος να νομίζουμε ότι έχει σχεδιαστεί για όρθια οδήγηση. Προσωπικά έχω ακούσει ελάχιστα παράπονα για εκδόσεις rally του 701 και όταν χρησιμοποιείται όλο το σύνολο της ΚΤΜ (φώτα, βάση τους κλπ), είναι πολύ λίγοι που έχουν πρόβλημα και παρακολουθώ τους συγκεκριμένους απο το 2016.
Το τελευταίο της ΚΤΜ σχεδιάστηκε για να μεγιστοποιήσει την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Αλλά όλα τα είναι για να προστατεύουν τον αναβάτη κατα την διάρκεια των απίστευτα μεγάλων ''απλών'' διαδρομών στα Rally. Κάνοντας 500 χιλιόμετρα την μέρα σε μία απλή, το λιγότερο που θες είναι ο αέρας να στροβιλίζει στο κεφάλι σου.
Πλήν ελαχίστων μοτοσυκλετών, λίγες είναι σχεδιασμένες σε αεροδυναμικό τούνελ. Ακόμα και οι ζελατίνες αφτερ μαρκετ δεν είναι σχεδιασμένες σε τέτοιο μιας και το κόστος είναι απίστευτα μεγάλο. Όλοι βασίζονται σε virtual αναλύσεις, που εκεί η διαφορά είναι το πρόγραμμα. Για να δώσω μια απλή προσέγγιση στο χαοτικό, μια μοτοσυκλέτα υπο κλίμακα, σε μια μικρή αεροσύραγγα, ας πούμε κλίμακα 1:10 , δέκα φορές μικρότερη δηλαδή, να το πάω και 1:5 για να είναι μεγάλο το μοντέλο, για να την τεστάρεις θες 5 φορές την ταχύτητα του αέρα. πχ 100 χαω >> 500 χαω. Αλλιώς δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.
¨Οπως είπαν, αν το 701 βγεί 14.οοο τότε είναι πιο ακριβό απο το 790. Γενικά η ΚΤΜ δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει άλλο μονοκύλιδνρο ADV και λόγω ρύπων και λόγω κόστους. Για μένα, ακόμα και με την full ράλλυ έκδοση, στα 17κ (12-13 για μια Lite) που φτάνει είναι πιο φθηνό απο τα 30κ του Rally και είναι μια μοτοσυκλέτα που κάνει τα πάντα με πολύ καλήξ απόδοση σε αάσφαλτο και χώμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τι εννοείς να ταξιδέψει?
Με ψηλές ταχύτητες στην άσφαλτο?
Εμ.....με 70 αλογα να μην μπορεις να εχεις μια 150αρα συνεχως?
Στο se που ειναι σαν 701 σε μεγεθυνση πανω απο 110-120 δεν....
Ειχα βαλει και ραλυ φαιρινγκ που επερνε την πιεση του αερα μεχρι τελικες αλλα τελικα το εβγαλα γιατι με επιανε πονοκεφαλος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμ.....με 70 αλογα να μην μπορεις να εχεις μια 150αρα συνεχως?
Στο se που ειναι σαν 701 σε μεγεθυνση πανω απο 110-120 δεν....
Ειχα βαλει και ραλυ φαιρινγκ που επερνε την πιεση του αερα μεχρι τελικες αλλα τελικα το εβγαλα γιατι με επιανε πονοκεφαλος.
ΟΚ... Αν κάνεις τέτοια χρήση σε enduro μηχανάκι, υπάρχει πρόβλημα με τον αέρα και όχι μόνο.
Αλλά το θεριο δείχνει τα δόντια του σε χώματα και σφιχτά κομμάτια.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτό γιατί το λές? Ιδίως στο 701, οι περισσότερες πλήν μίας λύσης στην αγορά χρησιμοποιούν το fairing της ΚΤΜ, το οποίο είναι λάθος να νομίζουμε ότι έχει σχεδιαστεί για όρθια οδήγηση. Προσωπικά έχω ακούσει ελάχιστα παράπονα για εκδόσεις rally του 701 και όταν χρησιμοποιείται όλο το σύνολο της ΚΤΜ (φώτα, βάση τους κλπ), είναι πολύ λίγοι που έχουν πρόβλημα και παρακαολουθώ τους συγκεκριμένους απο το 2016.
Το τελευταίο της ΚΤΜ σχεδιάστηκε για να μεγιστοποιήση την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Αλλά όλα τα είναι για να προστατεύουν τον αναβάτη κατα την διάρκεια των απίστευτα μεγάλων ''απλών'' διαδρομών στα Rally. Κάνοντας 500 χιλιόμετρα την μέρα σε μία απλή, το λιγότερο που θες είναι ο αέρας να στροβιλίζει στο κεφάλι σου.
Πλήν ελαχίστων μοτοσυκλετών, λίγες είναι σχεδιασμένες σε αεροδυναμικό τούνελ. Ακόμα και οι ζελατίνες αφτερ μαρκετ δεν είναι σχεδιασμένες σε τέτοιο μιας και το κόστος είναι απίστευτα μεγάλο. Όλοι βασίζονται σε virtual αναλύσεις, που εκεί η διαφορά είναι το πρόγραμμα. Για να δώσω μια απλή προσέγγιση στο χαοτικό, μια μοτοσυκλέτα υπο κλίμακα, σε μια μικρή αεροσύραγγα, ας πούμε κλίμακα 1:10 , δέκα φορές μικρότερη δηλαδή, να το πάω και 1:5 για να είναι μεγάλο το μοντέλο, για να την τεστάρεις θες 5 φορές την ταχύτητα του αέρα. πχ 100 χαω >> 500 χαω. Αλλιώς δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.
¨Οπως είπαν, αν το 701 βγεί 14.οοο τότε είναι πιο ακριβό απο το 790. Γενικά η ΚΤΜ δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει άλλο μονοκύλιδνρο ADV και λόγω ρύπων και λόγω κόστους. Για μένα, ακόμα και με την full ράλλυ έκδοση, στα 17κ (12-13 για μια Lite) που φτάνει είναι πιο φθηνό απο τα 30κ του Rally και είναι μια μοτοσυκλέτα που κάνει τα πάντα με πολύ καλήξ απόδοση σε αάσφαλτο και χώμα.
Σε αεροσυραγγα με μοντελο σε κλιμακα πρεπει να εχεις ιδιους αριθμους reynolds και mach και αεροσυραγγα κλειστου κυκλωματος υπο πιεση. Πανακριβο οπως λες. Με cfd τωρα, αντε να φτιαξεις την ακριβη γεωμετρια, τρεχα γυρευε. Δε ξερω τι πακετα δουλευεις, αλλα το openfoam ειναι και open source και πολυ σοβαρο.
Το θεμα με τα αφτερμαρκετ φαιρινγκ σε εντουρο μηχανες ειναι πως εχουν σχεδον καθετες ζελατινες, αυτο δε μπορει να δουλεψει χωρις προβληματα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
ΟΚ... Αν κάνεις τέτοια χρήση σε enduro μηχανάκι, υπάρχει πρόβλημα με τον αέρα και όχι μόνο.
Αλλά το θεριο δείχνει τα δόντια του σε χώματα και σφιχτά κομμάτια.
Δε βρισκεις πως παραειναι θεριο στα κλειστα χωματινα?
Γνωμη μου παντα, αλλα αυτο το μοτερ θα επρεπε να μπει σε πιο τουρινγκ ον-οφφ. Για την τιμη θα συμφωνησω πως θα εβγαινε too much.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δε βρισκεις πως παραειναι θεριο στα κλειστα χωματινα?
Γνωμη μου παντα, αλλα αυτο το μοτερ θα επρεπε να μπει σε πιο τουρινγκ ον-οφφ. Για την τιμη θα συμφωνησω πως θα εβγαινε too much.
Αν δεις πόσο όμορφα βγάζει την δύναμη του, θα εντυπωσιαστεις.
Πολύ πιο όμορφα και από το προηγούμενο 690, που και αυτό είναι θεριο.
Νομίζω έχουν αγγίξει την τελειότητα
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Σε αεροσυραγγα με μοντελο σε κλιμακα πρεπει να εχεις ιδιους αριθμους reynolds και mach και αεροσυραγγα κλειστου κυκλωματος υπο πιεση. Πανακριβο οπως λες. Με cfd τωρα, αντε να φτιαξεις την ακριβη γεωμετρια, τρεχα γυρευε. Δε ξερω τι πακετα δουλευεις, αλλα το openfoam ειναι και open source και πολυ σοβαρο.
Το θεμα με τα αφτερμαρκετ φαιρινγκ σε εντουρο μηχανες ειναι πως εχουν σχεδον καθετες ζελατινες, αυτο δε μπορει να δουλεψει χωρις προβληματα.
Χαίρομαι όταν μπαίνουμε σε μηχανολογικά κομμάτια.
ΤΗν ακριβή γεωμετρία μπορείς να την φτιάξεις με ενα laser scanner που κοστίζει απο 5 εώς 10 χιλιάδες ευρώ, μπορείς όμως να το νοικιάσεις και ξοδεύοντας αρκετές (το τονίζω) ώρες να έχεις μια καλή εικόνα του συστήματος. Εμείς έχουμε στην κατοχή μας βραχίονα προς το παρών, και σκάνερ είναι στα σχέδια να αγοράσουμε, μέχρι τώρα νοικιάζουμε...
Επειδή πάντα το κόστος και οι εργατoώρες είναι πολλές, ακόμα και ένα 701 Enduro να χρησιμοποιήσεις που υπάρχει 3D, με λίγες αλλαγές που τις έχεις δει απο τα σκαναρίσματα έχεις αρκετά καλό αποτέλεσμα (κόστος vs results).
Δουλεύω πακέτα της ANSYS και της Autodesk (παλιά καραβάνα στο Fluent και Gambit κάπου στο 1998...) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο που δούλευα στην Αγγλία. Απο το τότε κάνω αρκετά CFD ακόμα και για βιολογικούς καθαρισμούς ή για διάφορες συναρμογές που αφορούν λίπανση κιβωτίων. Είναι πανάκεια? Όχι. Δίνουν καλή εικόνα? Ναι. Θα σε σώσουν? Όχι. Μπουφάν, κράνη, σωματότυπος, κλπ κλπ είναι χαοτικά. Για μένα είναι μια καλή βάση για σημείο εκκίνησης και μετά την σκυτάλη παίρνει η πραγματικότητα όπου ξεκινάς να βάζεις την ζελατίνα στην μοτοσυκλέτα, σε διαφορετικές θέσεις με διαφορετικούς οδηγούς, κράνη κλπ.
Η κάθετη ζελατίνα που λες δεν είναι κατ ανάγκη άσχημη, μιας και όπως ξέρεις, αν είμαι ακριβώς πίσω απο μια κάθετη ζελατίνα, με το κράνος χαμηλότερα απο το πάνω μέρος της ζελατίνας, έχω κρυφτεί δηλαδή πίσω της, είμαι σε καλό επίπεδο. Όσο πιο μακριά είσαι απο κάθετη, τόσο χειρότερα. Και εδώ βοηθάει το CFD που είπα. Βάζω αναβάτη με κράνος, λυτό μπουφάν δικάβαλο με σαμάρια? Εννοείται πως όχι. Χρησιμοποιώ μόνο ανθρώπινα ''μοντέλα'' (τα λεγόμενα μαΝκέν :D ) και έχω μια εικόνα του τι πίεση τρώει το κεφάλι οι ώμοι κλπ.

Αυτό που θέλω να τονίζω, είναι ότι πρέπει σε τέτοιες κουβέντες, ιδίως μηχανολογικού περιεχομένου, να θέτουμε στόχους και όρια. Αν ο στόχος είναι να γίνει RT, και τα όρια μας ατελειώτα, το ντύνεις και σαν σκούτερ BMW με καμπίνα και τελειώνεις. Αν στόχος είναι η πολύ μεγάλη βελτίωση σε σχέση με την αρχική του κατάσταση (φως εντούρο μόνο και μασκάκι...) τότε όλα τα fairing είναι μονόδρομος. Και μάλιστα πολύ καλός. Απο όλες τις εταιρίες. Έχει τύχει να έρθει οδικώς 701 Εντούρο, απο (κάθεστε?) την Γερμανία, οδικώς non stop. Και το ίδιο να φύγει οδικώς non stop για περιοδικό στο Μιλάνο με lite κιτ. Πραγματικά, μόλις τελειώσουμε το Xplorer 690 εδώ, αν βρεθούμε σε κάποια βόλτα με χαρά μου να το οδηγήσετε σε Εθνική να δείτε την διαφορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom