Αυτό είναι που λένε "ευχή και κατάρα μαζί".Ευχαριστούμε πολύ, STF!!! εύχομαι το 2022 που θα ειναι καλύτερα τα πράγματα να αποκτήσεις το πρώτο σου 701 enduro...το μοντέλο του 2021 εχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο.
Θα υπάρχει εξάρτημα για να τοποθετηθεί στο τιμόνι (στα καβαλέτα στα απλά 701/690 Enduro και SM) και θα υπάρχει βάση για να το μετατρέψει σε AMPS. Λογικά θα μπορεί να μπει και στα άλλα κιτ, αλλά η χωροταξία του κάθε κιτ είναι διαφορετική και προσανατολισμένη σε τελείως άλλο κοινό. Είμαστε οι μόνοι (προς το παρόν) που σε όλα τα κιτ διαθέτουμε back plate και ιδίως στα 690/701 μπορεί να πάρει δύο συσκευές με αποτέλεσμα ο χρήστης να μπορεί να έχει το OEM όργανο, το SpeedoX αλλά και GPS ή κινητό στον πύργο. Δυστυχώς δεν θα φτιάξουμε ειδικούς αντάπτορες για το κάθε κιτ που υπάρχει καθώς δεν είναι τέτοιος ο στόχος μας. Άσχετο σχετικό: Αυτό (το ότι είμαστε οι μόνοι που διαθέτουμε back plate εννοώ), έχει ως αποτέλεσμα (μαζί με άλλα διάφορα που τα κιτ διαθέτουν) να υπάρχει μια τελείως διαφορετική οικονομική προσέγγιση. Και εδώ, θέλω λίγο την προσοχή του κοινού. Γενικά, όταν κάνουμε αγορές, ιδίως όταν υπάρχουν αξεσουάρ, ρωτάμε ''και αν βγάλεις αυτό? Πόσο μου κοστίζει? " Έχω επικοινωνία με ανθρώπους που μας λένε ''βγάλε το Back plate, φώτα θα βάλω εγώ, και δεν θέλω και αντλία βενζίνης, θα το κάνω να πηγαίνει με την βαρύτητα στα μπροστινά τεπόζιτα" . Είναι σαν να πάς να αγοράσεις Lexus και να τους πεις "έχω κάποια φώτα όμως απο ΖάσταΒα, και θα τα βάλω, πόσο κάνει τώρα που βγάλαμε τα LED? " .Ευχαριστουμε 640 Armageddon πολύ για τις πληροφορίες. είναι πολύ καλή πρακτική το να τα δοκιμάζουν σε πραγματικές συνθήκες αναβάτες που δε συμμετείχαν στο σχεδιασμό προκειμένου να δείτε και σε βάθος χρόνου αν πχ απο κραδασμούς κτλ πρέπει να διαμορφώσετε το casing ωστε να μη δημιουργηθουν θεματα στην οθόνη. Θα μπαίνει η οθόνη στο υπάρχον Rally lite kit είτε για το 701 είτε για τον 690 ή αν καταλαβα καλά θα πρεπει να υπαρχει καποιο αλλο εξαρτημα για να μπορει να μπει στο Rally lite kit; Οταν είναι έτοιμη για διαθεση, θα ειναι καλή ιδέα να ανοιχτεί ενα ξεχωριστό θέμα sto advride.gr για να παρουσιαστεί η οθόνη πιο αναλυτικά όπως της αξίζει.
Όλοι σε «τέτοια» θα καταλήξουμεΟ μάνιακ της Αυστραλίας από 1250 GS σε 701...
Σωστο πλην ομως.....οι αφτερμαρκεταδες δεν μπορουν να σαξουν αεροδυναμικο φαιρινγκ που να μη σου παιρνει καθημενος η τυρβη το σκαλπ.Για αυτό υπάρχουν οι αφτερμαρκετάδες. Η ΚΤΜ αν βάλει στον τιμοκατάλογο 14000 ευρώ το 701 και το 690 και το 890 το σκέτο δημιουργεί ένα περίεργο συνωστισμό.
Τι εννοείς να ταξιδέψει?Γαματο μηχανακι αλλα θα επρεπε να βγαινει σε εκδοση rally (οπως crf300l) με φαιρινγκ μελετημενης αεροδυναμικης ωστε να μπορει να ταξιδεψει.
Ετσι σκετο στραφη παν τα πονυς.
Αυτό γιατί το λές? Ιδίως στο 701, οι περισσότερες πλήν μίας λύσης στην αγορά χρησιμοποιούν το fairing της ΚΤΜ, το οποίο είναι λάθος να νομίζουμε ότι έχει σχεδιαστεί για όρθια οδήγηση. Προσωπικά έχω ακούσει ελάχιστα παράπονα για εκδόσεις rally του 701 και όταν χρησιμοποιείται όλο το σύνολο της ΚΤΜ (φώτα, βάση τους κλπ), είναι πολύ λίγοι που έχουν πρόβλημα και παρακολουθώ τους συγκεκριμένους απο το 2016.Σωστο πλην ομως.....οι αφτερμαρκεταδες δεν μπορουν να σαξουν αεροδυναμικο φαιρινγκ που να μη σου παιρνει καθημενος η τυρβη το σκαλπ.
Ολα αυτα τα φαιρινγκ ειναι ορθαδικα.
Εμ.....με 70 αλογα να μην μπορεις να εχεις μια 150αρα συνεχως?Τι εννοείς να ταξιδέψει?
Με ψηλές ταχύτητες στην άσφαλτο?
ΟΚ... Αν κάνεις τέτοια χρήση σε enduro μηχανάκι, υπάρχει πρόβλημα με τον αέρα και όχι μόνο.Εμ.....με 70 αλογα να μην μπορεις να εχεις μια 150αρα συνεχως?
Στο se που ειναι σαν 701 σε μεγεθυνση πανω απο 110-120 δεν....
Ειχα βαλει και ραλυ φαιρινγκ που επερνε την πιεση του αερα μεχρι τελικες αλλα τελικα το εβγαλα γιατι με επιανε πονοκεφαλος.
Σε αεροσυραγγα με μοντελο σε κλιμακα πρεπει να εχεις ιδιους αριθμους reynolds και mach και αεροσυραγγα κλειστου κυκλωματος υπο πιεση. Πανακριβο οπως λες. Με cfd τωρα, αντε να φτιαξεις την ακριβη γεωμετρια, τρεχα γυρευε. Δε ξερω τι πακετα δουλευεις, αλλα το openfoam ειναι και open source και πολυ σοβαρο.Αυτό γιατί το λές? Ιδίως στο 701, οι περισσότερες πλήν μίας λύσης στην αγορά χρησιμοποιούν το fairing της ΚΤΜ, το οποίο είναι λάθος να νομίζουμε ότι έχει σχεδιαστεί για όρθια οδήγηση. Προσωπικά έχω ακούσει ελάχιστα παράπονα για εκδόσεις rally του 701 και όταν χρησιμοποιείται όλο το σύνολο της ΚΤΜ (φώτα, βάση τους κλπ), είναι πολύ λίγοι που έχουν πρόβλημα και παρακαολουθώ τους συγκεκριμένους απο το 2016.
Το τελευταίο της ΚΤΜ σχεδιάστηκε για να μεγιστοποιήση την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Αλλά όλα τα είναι για να προστατεύουν τον αναβάτη κατα την διάρκεια των απίστευτα μεγάλων ''απλών'' διαδρομών στα Rally. Κάνοντας 500 χιλιόμετρα την μέρα σε μία απλή, το λιγότερο που θες είναι ο αέρας να στροβιλίζει στο κεφάλι σου.
Πλήν ελαχίστων μοτοσυκλετών, λίγες είναι σχεδιασμένες σε αεροδυναμικό τούνελ. Ακόμα και οι ζελατίνες αφτερ μαρκετ δεν είναι σχεδιασμένες σε τέτοιο μιας και το κόστος είναι απίστευτα μεγάλο. Όλοι βασίζονται σε virtual αναλύσεις, που εκεί η διαφορά είναι το πρόγραμμα. Για να δώσω μια απλή προσέγγιση στο χαοτικό, μια μοτοσυκλέτα υπο κλίμακα, σε μια μικρή αεροσύραγγα, ας πούμε κλίμακα 1:10 , δέκα φορές μικρότερη δηλαδή, να το πάω και 1:5 για να είναι μεγάλο το μοντέλο, για να την τεστάρεις θες 5 φορές την ταχύτητα του αέρα. πχ 100 χαω >> 500 χαω. Αλλιώς δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.
¨Οπως είπαν, αν το 701 βγεί 14.οοο τότε είναι πιο ακριβό απο το 790. Γενικά η ΚΤΜ δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει άλλο μονοκύλιδνρο ADV και λόγω ρύπων και λόγω κόστους. Για μένα, ακόμα και με την full ράλλυ έκδοση, στα 17κ (12-13 για μια Lite) που φτάνει είναι πιο φθηνό απο τα 30κ του Rally και είναι μια μοτοσυκλέτα που κάνει τα πάντα με πολύ καλήξ απόδοση σε αάσφαλτο και χώμα.
Δε βρισκεις πως παραειναι θεριο στα κλειστα χωματινα?ΟΚ... Αν κάνεις τέτοια χρήση σε enduro μηχανάκι, υπάρχει πρόβλημα με τον αέρα και όχι μόνο.
Αλλά το θεριο δείχνει τα δόντια του σε χώματα και σφιχτά κομμάτια.
Αν δεις πόσο όμορφα βγάζει την δύναμη του, θα εντυπωσιαστεις.Δε βρισκεις πως παραειναι θεριο στα κλειστα χωματινα?
Γνωμη μου παντα, αλλα αυτο το μοτερ θα επρεπε να μπει σε πιο τουρινγκ ον-οφφ. Για την τιμη θα συμφωνησω πως θα εβγαινε too much.
Χαίρομαι όταν μπαίνουμε σε μηχανολογικά κομμάτια.Σε αεροσυραγγα με μοντελο σε κλιμακα πρεπει να εχεις ιδιους αριθμους reynolds και mach και αεροσυραγγα κλειστου κυκλωματος υπο πιεση. Πανακριβο οπως λες. Με cfd τωρα, αντε να φτιαξεις την ακριβη γεωμετρια, τρεχα γυρευε. Δε ξερω τι πακετα δουλευεις, αλλα το openfoam ειναι και open source και πολυ σοβαρο.
Το θεμα με τα αφτερμαρκετ φαιρινγκ σε εντουρο μηχανες ειναι πως εχουν σχεδον καθετες ζελατινες, αυτο δε μπορει να δουλεψει χωρις προβληματα.