Husqvarna Norden 901 Concept

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και πήγα στο σχολείο το πρωί, ξέχασα να περάσω από το μίνι μάρκετ μετά.

Θα αναγκαστώ να βγω πάλι, σιδεροκωλες σήμερα, ωφου
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Παίρνουμε λοιπόν για test την σημαντικότερη μοτό του 2022 (κατα την γνωμη μου) και πεταγόμαστε μέχρι την Σπάρτη (όπου έχουμε οργανώσει ενα συγκριτικό supermotard).
Παίρνουμε και ένα φίλο μαζί μας με 990 (η μπορεί να είναι ήδη εκεί)
Κάνουμε και ένα κομμάτι σφιχτό στην γυρω περιοχή, γυρνάμε πίσω την ίδια μέρα ή και την επόμενη και γράφουμε ΄΄κάτι'' που το οναμάζουμε test.
Βάζουμε και της καταναλώσεις από τα 2 γεμίσματα που κάναμε.
Τι να πω....μάλλον γέρασα και τα βλέπω λίγο αλλιώς τα πράγματα.

Για να προλάβω μερικούς.
Κάτοχος όλων των ΜΟΤΟ (και όχι μόνο) από το πρώτο τεύχος.
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Παίρνουμε λοιπόν για test την σημαντικότερη μοτό του 2022 (κατα την γνωμη μου) και πεταγόμαστε μέχρι την Σπάρτη (όπου έχουμε οργανώσει ενα συγκριτικό supermotard).
Παίρνουμε και ένα φίλο μαζί μας με 990 (η μπορεί να είναι ήδη εκεί)
Κάνουμε και ένα κομμάτι σφιχτό στην γυρω περιοχή, γυρνάμε πίσω την ίδια μέρα ή και την επόμενη και γράφουμε ΄΄κάτι'' που το οναμάζουμε test.
Βάζουμε και της καταναλώσεις από τα 2 γεμίσματα που κάναμε.
Τι να πω....μάλλον γέρασα και τα βλέπω λίγο αλλιώς τα πράγματα.

Για να προλάβω μερικούς.
Κάτοχος όλων των ΜΟΤΟ (και όχι μόνο) από το πρώτο τεύχος.
Μια χαρα τα βλέπεις!
Μετά την εποχή Χατζάρα και μετά την εποχή Καραχάλιου, το επίπεδο είναι χαμηλό.
Αναγνώστης ΜΟΤΟ από το 1992 (15 χρονών τότε!), τα τελευταία χρόνια ίσα-ίσα τα ξεφυλιζα και τα έβαζα στο ράφι.
Τελευταίο τευχος που αποφάσισα να αγόρασω ήταν του Δεκεμβρίου του 1991, ετσι για να έχω όλα τα τεύχη αυτών των 30 ετών.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μια χαρα τα βλέπεις!
Μετά την εποχή Χατζάρα και μετά την εποχή Καραχάλιου, το επίπεδο είναι χαμηλό.
Αναγνώστης ΜΟΤΟ από το 1992 (15 χρονών τότε!), τα τελευταία χρόνια ίσα-ίσα τα ξεφυλιζα και τα έβαζα στο ράφι.
Τελευταίο τευχος που αποφάσισα να αγόρασω ήταν του Δεκεμβρίου του 2021, ετσι για να έχω όλα τα τεύχη αυτών των 30 ετών.
Fixed
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό και η προσωπική μου γνώμη είναι ότι το περιοδικό είναι πλέον αρκετά ενδιαφερόν. Κάποια στίγμη όντως είχε γίνει σούπα αλλά πλέον νομίζω ότι γίνεται καλή δουλειά. Σίγουρα υπάρχουν μελανά σημεία, κακά τα ψέμματα είναι επίχειρηση και κάποιοι ζουν τις οικογένειες τους από αυτό.

Τυχαίνει να διαβάζω τις τελευταίες μέρες ένα επετειακό ΜΟΤΟ με παλιότερα τεστ, σίγουρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά από το 1985 μέχρι σήμερα και φυσικά τα τεστ δεν μπορούν να είναι ίδια. Δεν είμαστε εμείς ίδιοι καταρχήν, πόσοι από τους σημερινούς αναγνώστες (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) θα κάτσουν να διαβάσουν τα εκτενή τεχνικά που έγραφε ο Χατζάρας, πόσοι ακόμα έχουμε την αγνή λαχτάρα - μπουχτισμένοι πλέον από πληροφορία, βίντεο, τεστ ράιντς και εκθέσεις που έχουν τα περισσότερα νέα μοντέλα - να διαβάσουμε 5-10 γραμμές για την μοτοσυκλέτα των ονείρων μας που βλέπαμε ΑΝ είμασταν τυχεροί μόνο σε καμιά βιτρίνα? Και φυσικά σε πόσους έχει μείνει αυτή η εξανειδικευμένη, σχεδόν θρησκευτική, λατρεία για τους 2 τροχούς όταν πλεόν είμαστε σε ηλικίες που τα καθημερινά προβλήματα και δυσκολίες μας έχουν αλλάξει, ο ρομαντισμός έχει πλέον μειωθεί.

Επειδή παρακολουθώ γενικά τον χώρο της μοτοσυκλέτας και η γκρίνια για τα περιοδικά είναι σχεδόν παγκόσμια, ποιο είναι το μέσο της ενημέρωσης που πιστεύετε ότι είναι άμεμπτο ή καλύτερο? Γιατί εγώ βλέπω ώραίες παραγωγές στο YouTube που είναι από πρώην παραδοσιακά περιοδικά, νέες ηλεκτρονικές πλατφόρμες και moto infuencers που φαίνεται να είναι γνήσιοι και αδέκαστοι αλλά ζουν και αυτοί από τα views και τις διαφημίσεις. Δεν υπολογίζω τους διάφορους vloggers που βάζουν μια κάμερα στο κράνος και λένε το μακρύ τους και το κοντό τους, για μένα πρέπει ο κριτής μιας μοτοσυκλέτας να έχει κάποια "διαπιστευτήρια" ώστε να εμπιστευθώ την γνώμη του.

Μην με παρεξηγήσετε, κι εγώ κάποιες φορές βλέπω κάποια πράγματα που δεν μου αρέσουν, νομίζω όμως ότι από όλα τα μέσα μπορούμε να πάρουμε κάτι, να φιλτράρουμε τις διάφορες απόψεις και κριτικές ώστε να βγάλουμε ενα, υποκειμενικό πάντα, συμπέρασμα.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό και η προσωπική μου γνώμη είναι ότι το περιοδικό είναι πλέον αρκετά ενδιαφερόν. Κάποια στίγμη όντως είχε γίνει σούπα αλλά πλέον νομίζω ότι γίνεται καλή δουλειά. Σίγουρα υπάρχουν μελανά σημεία, κακά τα ψέμματα είναι επίχειρηση και κάποιοι ζουν τις οικογένειες τους από αυτό.

Τυχαίνει να διαβάζω τις τελευταίες μέρες ένα επετειακό ΜΟΤΟ με παλιότερα τεστ, σίγουρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά από το 1985 μέχρι σήμερα και φυσικά τα τεστ δεν μπορούν να είναι ίδια. Δεν είμαστε εμείς ίδιοι καταρχήν, πόσοι από τους σημερινούς αναγνώστες (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) θα κάτσουν να διαβάσουν τα εκτενή τεχνικά που έγραφε ο Χατζάρας, πόσοι ακόμα έχουμε την αγνή λαχτάρα - μπουχτισμένοι πλέον από πληροφορία, βίντεο, τεστ ράιντς και εκθέσεις που έχουν τα περισσότερα νέα μοντέλα - να διαβάσουμε 5-10 γραμμές για την μοτοσυκλέτα των ονείρων μας που βλέπαμε ΑΝ είμασταν τυχεροί μόνο σε καμιά βιτρίνα? Και φυσικά σε πόσους έχει μείνει αυτή η εξανειδικευμένη, σχεδόν θρησκευτική, λατρεία για τους 2 τροχούς όταν πλεόν είμαστε σε ηλικίες που τα καθημερινά προβλήματα και δυσκολίες μας έχουν αλλάξει, ο ρομαντισμός έχει πλέον μειωθεί.

Επειδή παρακολουθώ γενικά τον χώρο της μοτοσυκλέτας και η γκρίνια για τα περιοδικά είναι σχεδόν παγκόσμια, ποιο είναι το μέσο της ενημέρωσης που πιστεύετε ότι είναι άμεμπτο ή καλύτερο? Γιατί εγώ βλέπω ώραίες παραγωγές στο YouTube που είναι από πρώην παραδοσιακά περιοδικά, νέες ηλεκτρονικές πλατφόρμες και moto infuencers που φαίνεται να είναι γνήσιοι και αδέκαστοι αλλά ζουν και αυτοί από τα views και τις διαφημίσεις. Δεν υπολογίζω τους διάφορους vloggers που βάζουν μια κάμερα στο κράνος και λένε το μακρύ τους και το κοντό τους, για μένα πρέπει ο κριτής μιας μοτοσυκλέτας να έχει κάποια "διαπιστευτήρια" ώστε να εμπιστευθώ την γνώμη του.

Μην με παρεξηγήσετε, κι εγώ κάποιες φορές βλέπω κάποια πράγματα που δεν μου αρέσουν, νομίζω όμως ότι από όλα τα μέσα μπορούμε να πάρουμε κάτι, να φιλτράρουμε τις διάφορες απόψεις και κριτικές ώστε να βγάλουμε ενα, υποκειμενικό πάντα, συμπέρασμα.

Δεν διαφωνώ σε ούτε μία λέξη από αυτά που λες, ούτε μια.
Αγοράζω περιοδικά και θα συνεχίζω να τα αγοράζω μέχρι να πεθάνω (εγώ η αυτά).
Αλλά βλέπω test μια μοτοσυκλέτα που η ιδια μοτοσυκλετα στην παρουσίαση της στης Αζόρες ειχε αναλυτικότατες λεπτομέρειες και περιγραφές,σε βάζει σε διαδικασία να σκεφτείς.
Το ένα είναι test και το αλλο παρουσίαση, και το δεύτερο ειναι μακράν καλύτερο
Αντιλαμβάνομαι ότι είναι θέμα γραφής του κάθε δημοσιογράφου (για να διαβάσω πλέον το Θάνο καταφεύγω σε πρακτικές 3ης Δημοτικού) αλλά δεν αντιλαμβάνομαι το θέμα test.
Οκ αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να μην απευθύνεται σε μένα που Πχ θέλω να δω μια φωτό κάτω από την σέλα για να καταλάβω εάν έχει ένα μικρό αποθηκευτικό χώρο ή να μάθω της δυνατότητες φορτωματος αλλά δεν γίνετε να μην έχει καμία αναφορά στην συνδεσιμότητα της οθόνης που σίγουρα ενδιαφέρει τους νεότερους.
Τέλος πάντων για να μην χαλάμε το νήμα με άσχετο θέμα.
Είναι ίσως η μοναδική σημερινή μοτοσυκλέτα που με βάζει σε σκέψεις να αποχωριστω το αγαπημένο μου 1090
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το αντιφατικό στο τεστ αυτό ήταν ότι δεν είχε την συνήθη διάρκεια δοκιμής, ίσως δεν υπήρχε χρόνος ανάμεσα στην παράδοση μοτοσυκλέτας και κλείσιμο τεύχους. Το συχνά γραμμένο με υποτιμητικό ύφος "δεν πάμε απλά μια βόλτα" εδώ καταστρατήγηθηκε. Σε γενικές γραμμές δεν με χαλάει η αλλαγή του περιοδικού, η έπαρση είναι κριντζ, άσε να τα πουν οι άλλοι αν πρέπει να ειπωθεί κάτι.

Το ζητούμενο όμως δεν αλλάζει, έχουμε μια εντύπωση από το πώς συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα σε μεγάλη ημέρα στην σέλα, στις δικές μας συνθήκες και από άνθρωπο που "ξέρουμε".

Το μόνο που μου φάνηκε περίεργο είναι ότι βλέποντας ένα βίντεο του MCN την ημέρα πριν ανοίξω το τεύχος ο Άγγλος που είναι πιο κοντός από τον Φελουκα είπε ότι δεν τον καλύπτει το φέρινγκ σωστά.


Και η κατανάλωση ίσως επειδή δεν μετρήθηκε σε πολλές διαφορετικές διαδρομές είναι πολύ διαφορετική από του 890.


Τα περιοδικά είναι πολύ ευάλωτα στο confirmation bias του αναγνώστη, ο οποίος μπορεί στο ίντερνετ να βρει ανάμεσα σε χιλιάδες φωνές αυτή που του ταιριάζει, δεν χρειάζεται να γράφουν τεράστια τεχνικά γιατί τα έχουμε δει αναλυτικά πριν φτάσει η μοτοσυκλέτα στα χέρια τους. Η χρήση μας ενδιαφέρει κυρίως πια. Ο Φελούκας είναι κοντά στο ύψος μου, οπότε πάντα τον διαβάζω με ενδιαφέρον, αγνοώντας τα κομμάτια που είπα πιο πάνω.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αυτό και η προσωπική μου γνώμη είναι ότι το περιοδικό είναι πλέον αρκετά ενδιαφερόν. Κάποια στίγμη όντως είχε γίνει σούπα αλλά πλέον νομίζω ότι γίνεται καλή δουλειά. Σίγουρα υπάρχουν μελανά σημεία, κακά τα ψέμματα είναι επίχειρηση και κάποιοι ζουν τις οικογένειες τους από αυτό.

Τυχαίνει να διαβάζω τις τελευταίες μέρες ένα επετειακό ΜΟΤΟ με παλιότερα τεστ, σίγουρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά από το 1985 μέχρι σήμερα και φυσικά τα τεστ δεν μπορούν να είναι ίδια. Δεν είμαστε εμείς ίδιοι καταρχήν, πόσοι από τους σημερινούς αναγνώστες (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) θα κάτσουν να διαβάσουν τα εκτενή τεχνικά που έγραφε ο Χατζάρας, πόσοι ακόμα έχουμε την αγνή λαχτάρα - μπουχτισμένοι πλέον από πληροφορία, βίντεο, τεστ ράιντς και εκθέσεις που έχουν τα περισσότερα νέα μοντέλα - να διαβάσουμε 5-10 γραμμές για την μοτοσυκλέτα των ονείρων μας που βλέπαμε ΑΝ είμασταν τυχεροί μόνο σε καμιά βιτρίνα? Και φυσικά σε πόσους έχει μείνει αυτή η εξανειδικευμένη, σχεδόν θρησκευτική, λατρεία για τους 2 τροχούς όταν πλεόν είμαστε σε ηλικίες που τα καθημερινά προβλήματα και δυσκολίες μας έχουν αλλάξει, ο ρομαντισμός έχει πλέον μειωθεί.

Επειδή παρακολουθώ γενικά τον χώρο της μοτοσυκλέτας και η γκρίνια για τα περιοδικά είναι σχεδόν παγκόσμια, ποιο είναι το μέσο της ενημέρωσης που πιστεύετε ότι είναι άμεμπτο ή καλύτερο? Γιατί εγώ βλέπω ώραίες παραγωγές στο YouTube που είναι από πρώην παραδοσιακά περιοδικά, νέες ηλεκτρονικές πλατφόρμες και moto infuencers που φαίνεται να είναι γνήσιοι και αδέκαστοι αλλά ζουν και αυτοί από τα views και τις διαφημίσεις. Δεν υπολογίζω τους διάφορους vloggers που βάζουν μια κάμερα στο κράνος και λένε το μακρύ τους και το κοντό τους, για μένα πρέπει ο κριτής μιας μοτοσυκλέτας να έχει κάποια "διαπιστευτήρια" ώστε να εμπιστευθώ την γνώμη του.

Μην με παρεξηγήσετε, κι εγώ κάποιες φορές βλέπω κάποια πράγματα που δεν μου αρέσουν, νομίζω όμως ότι από όλα τα μέσα μπορούμε να πάρουμε κάτι, να φιλτράρουμε τις διάφορες απόψεις και κριτικές ώστε να βγάλουμε ενα, υποκειμενικό πάντα, συμπέρασμα.
και γω τα διαβαζω και τα αγοραζω....περα της γραφης βγαζεις και συμπερασματα στα ψηλα γραμματα..πχ φρεναρισμα 120-40,επιταχυνση 80-140 κτλπ
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
gsa 1150
Παρακολουθώ συχνά πυκνά αξιολογήσεις, τεστ, παρουσιάσεις μοτοσικλετών στο youtube. Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι τίποτα απ τα παραπάνω. Είναι διαφημίσεις. Και πως να μην είναι; Όταν η εταιρεία προσφέρει στον παρουσιαστή 5ήμερα ταξιδάκια σε Πορτογαλία, Σαρδηνία και άλλους όμορφους προορισμούς, σε λουξ ξενοδοχεία όλα πληρωμένα και, το κυριότερο, μιά καινούρια - και συνήθως καυλερή - μοτοσικλέτα για ξέσκισμα, μπορεί αυτός ο άνθρωπος να γράψει "κακό" λόγο για τη μοτοσικλέτα που "τεστάρει";
Είναι πάρα πολύ προσεκτικοί στις εκφράσεις τους, και μόνο αν "σκάψεις" πολύ πίσω απ τις λέξεις, και διαθέτεις και μιά κάποια εμπειρία, ίσως ψυλλιαστείς κάποια πράγματα.
Θυμάμαι πιτσιρικάς που διάβαζα ένα άρθρο για το 640 (στο 0300 νομίζω) και ο αρθρογράφος έλεγε ότι το εν λόγω μηχανάκι ταξιδεύει με 150 στην εθνική.. :ok:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
640 sm νομίζω ότι είχε 164km/h τελική , πάνε και 20 χρόνια από τότε που είχα το πρώτο .

Ταξίδευε 130+ δικαβαλο από Αθήνα για Αλεξανδρούπολη και στάση μόνο για καύσιμα .

Αν είχαμε μυαλό τοτε θα είχαμε πάρει τρανσαλπ .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
gsa 1150
640 sm νομίζω ότι είχε 164km/h τελική , πάνε και 20 χρόνια από τότε που είχα το πρώτο .

Ταξίδευε 130+ δικαβαλο από Αθήνα για Αλεξανδρούπολη και στάση μόνο για καύσιμα .

Αν είχαμε μυαλό τοτε θα είχαμε πάρει τρανσαλπ .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακριβώς αυτή ήταν η τελική του και στο δικό μου enduro. Το ταξίδευα με 110.
Τρανσάλπ σ εκείνη την ηλικία, όχι, 1000 φορές που πόναγε ο κώλος μου και μούδιαζαν τα χέρια μου απ τους κραδασμούς. Το 640 μ έκανε να θέλω ν ασχοληθώ με τη μοτοσικλέτα περισσότερο ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πιο χρήσιμα μου είναι πλέον τα Reviews που κάνει ένας σοβαρός-έμπειρος αναβάτης στο youtube για την προσωπική του μοτοσυκλέτα παρά οι διάφορες αναλύσεις του ειδικού τύπου και ειδικών reviewers.

θα παρακολουθήσω βίντεο με Reviews σε μοτοσυκλέτες αλλά ποτέ δεν θα βασιζόμουν σε αυτές πλέον για να πάρω μοτοσυκλέτα. Είναι πιο πολύ για ψυχαγωγία-ενημέρωση.

Εγώ σε οποιονδήποτε νέο ή όχι αναβάτη προτού δώσει λεφτά για μηχανή θα του πρότεινα έχει κάνει κάποιες ώρες τουλάχιστον πάνω στην μηχανή ώστε να έχει όσο γίνεται πιο πλήρη άποψη.

Έχω πουλήσει μοτοσυκλέτες απο πράγματα που δεν μου έκανα και εμφανίστηκαν στην πορεία της διαβίωσης.

-Υπερβολική ζέστη απο το μοτέρ
-Ευαίσθητος/νευρικός ψεκασμός σε κάποιες στροφές
-Άβολη θέση οδήγησης σε διάρκεια διαδρομής άνω της ώρας
-Περίεργοι κραδασμοί σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών
-Ελλειπής/προβληματική ανεμοκάλυψη (αν δεν κάνεις μια κακιά σκάλα δεν ξέρεις τίποτα για την ανεμοκάλυψη της μηχανής σου)

και πολλά άλλα είναι μικρά πραγματάκια που μπορούν να σου φτιάχνουν ή να σου χαλάνε τη μέρα και να σε οδηγήσουν ακόμα και να πουλήσεις άρων άρων μια μηχανή χάνοντας πιθανώς και αρκετά χρήματα. Και που κανένα review ειδικά περιοδικού δεν θα σου πει τις περισσότερες φορες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γελάω με αυτό της κακιάς Σκάλας, ήταν το κριτήριο του κουμπάρου μου. Δεν με έχει ενοχλήσει ποτέ αέρας περιβάλλοντος στο μηχανάκι σε βαθμό που να πω ότι φταίει το μηχανάκι.

Σε σκούτερ ναι, αλλά στις ίδιες συνθήκες το μηχανάκι δεν θα ένιωθε.

Τεσπα για να μείνω στο θέμα 901, εμένα με έχασε η ανάρτηση. Δεν κατανοώ την σύνδεση τιμής και έλλειψης πλήρων ρυθμίσεων ακόμα και αν δεν σκύψω ποτέ να τις αλλάξω. Χόντα τα λέω για να ακούς τι βλακείες έκανες στο nt1100, πενφέ ξέρω ότι δεν σε νοιάζει.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Τι διάολο, έχουν πουληθεί 8 μηχανάκια στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχει ένας εδώ μέσα να μας πει πως του φάνηκε?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι το είδα στο ίνσταγκραμ για το Central


Είναι αλλιώς να γράψει εντυπώσεις κάποιος που το κυκλοφορεί ένα μήνα βέβαια.
 
Top Bottom