Husqvarna Norden 901 Concept

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
HAWK_46 Λευτέρη ο φίλος σου έπλυνε ένα, πήγες να κάνεις κονέ να γραφτεί το παιδί;
Κεραμικη εκανε.
Σιγα μην το λερωνε!! :p
Θα μεριμνησω!!
Ελπιζω να μην διαβαζει... :roflmao:
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Σήμερα είχε norden η μέρα! Πάρα πολύ ωραίο το μηχανάκι! Πήγα Πεντέλη για τεστ, μου φάνηκε πιο μαλακό σε όλα του σε σχέση με το 790 πιο τουριστικός προσανατολισμός, πιο άνετη σέλα, πιο ωραίο μοτέρ το 890, μου έδωσε μια αίσθηση ότι είναι χειρότερο στο χώμα από το 790, στρίβει απίστευτα στην άσφαλτο και πραγματικά το ευχαριστήθηκα! Δεν θα άλλαζα το 790 για το norden μόνο για να επερνα 890 R αν ήθελα πιο πολύ χώμα, πολύ ωραίο το μηχανάκι και πραγματικά μπορείς να πας παντού, ποιος θέλει το 512 στην Αγία Παρασκευή το δίνει τεστ.... Απλά δείτε και τα οικονομικά σας μετα γιατί θα έχετε θέμα!


Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σήμερα είχε norden η μέρα! Πάρα πολύ ωραίο το μηχανάκι! Πήγα Πεντέλη για τεστ, μου φάνηκε πιο μαλακό σε όλα του σε σχέση με το 790 πιο τουριστικός προσανατολισμός, πιο άνετη σέλα, πιο ωραίο μοτέρ το 890, μου έδωσε μια αίσθηση ότι είναι χειρότερο στο χώμα από το 790, στρίβει απίστευτα στην άσφαλτο και πραγματικά το ευχαριστήθηκα! Δεν θα άλλαζα το 790 για το norden μόνο για να επερνα 890 R αν ήθελα πιο πολύ χώμα, πολύ ωραίο το μηχανάκι και πραγματικά μπορείς να πας παντού, ποιος θέλει το 512 στην Αγία Παρασκευή το δίνει τεστ.... Απλά δείτε και τα οικονομικά σας μετα γιατί θα έχετε θέμα!


Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω το πρώτο review εδώ μέσα από test ride... :ok:
Πραγματικά ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα...
Εάν υπήρχαν οι προϋποθέσεις θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου για αγορά.

(Είναι καλύτερο στην άσφαλτο από το 790...? )
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Στην άσφαλτο μου φάνηκε καλύτερο αλλά φόραγε φρέσκα λάστιχα str ενώ το δικό μου έχει λάστιχα για αλλαγή και δεν το έχω οδηγήσει με φρέσκα μιας και αυτά φόραγε όταν το πήρα, οπότε πιστεύω ότι είναι το ίδιο πάνω κάτω, εκεί που έχει διαφορά είναι στο μοτέρ, 790 με 890 με το 2ο να είναι σαφώς βελτιωμένο σε όλο το φάσμα στροφών.

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Φίλε Αλέξανδρε orla13, για πόση ώρα το δίνουν στο test ride? Ρωταω απλά για να μην ξενιτευτώ Αγία Παρασκευή μόνο για ένα 20λεπτο...

Υ.Γ.: Πραγματικά είναι το μόνο μηχανάκι που μου κάνει το κλικ για αγορά αυτή τη στιγμή. Αυτό γιατί μου θυμίζει 9%0 εμφανισιακά το οποίο είναι έρωτας εδώ και χρόνια...
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Φίλε Αλέξανδρε orla13, για πόση ώρα το δίνουν στο test ride? Ρωταω απλά για να μην ξενιτευτώ Αγία Παρασκευή μόνο για ένα 20λεπτο...

Υ.Γ.: Πραγματικά είναι το μόνο μηχανάκι που μου κάνει το κλικ για αγορά αυτή τη στιγμή. Αυτό γιατί μου θυμίζει 9%0 εμφανισιακά το οποίο είναι έρωτας εδώ και χρόνια...
Δεν μου είπαν χρόνο, εγώ ανέβηκα πέντελη έβγαλα τις φώτο μου και γύρισα και μου έφτανε, αν θες να πας πιο μακριά δεν νομίζω να έχουν θέμα, αξίζει να πας πάντως
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Σήμερα είχε norden η μέρα! Πάρα πολύ ωραίο το μηχανάκι! Πήγα Πεντέλη για τεστ, μου φάνηκε πιο μαλακό σε όλα του σε σχέση με το 790 πιο τουριστικός προσανατολισμός, πιο άνετη σέλα, πιο ωραίο μοτέρ το 890, μου έδωσε μια αίσθηση ότι είναι χειρότερο στο χώμα από το 790, στρίβει απίστευτα στην άσφαλτο και πραγματικά το ευχαριστήθηκα! Δεν θα άλλαζα το 790 για το norden μόνο για να επερνα 890 R αν ήθελα πιο πολύ χώμα, πολύ ωραίο το μηχανάκι και πραγματικά μπορείς να πας παντού, ποιος θέλει το 512 στην Αγία Παρασκευή το δίνει τεστ.... Απλά δείτε και τα οικονομικά σας μετα γιατί θα έχετε θέμα!


Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είσαι ο άνθρωπος μου !!!
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Ενα κορμί ειναι ε?
Παντως περιμένω με αγωνία περισσότερες λεπτομέρειες
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
Χειρότερο στο χώμα, ε? Νόμιζα θα έδινε την εντύπωση ότι ήταν καλύτερο λόγω μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεων (220-215mm)αλλά μάλλον με την αίσθηση στο κέντρο βάρους κάτι θα παίζει? :thnkg:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
orla13 πες και μια γνώμη σε σχέση με το 990r που οδήγησες πρόσφατα ;)
Κάνε μια σύγκριση.
Επειδή του μοιάζει και το συγκρίνουν κιόλας!!
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
orla13 πες και μια γνώμη σε σχέση με το 990r που οδήγησες πρόσφατα ;)
Κάνε μια σύγκριση.
Επειδή του μοιάζει και το συγκρίνουν κιόλας!!
Τίποτα το ιδιαίτερο μην φανταστείς 15 χρόνια διαφορά μόνο! Αχαχαχ
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σήμερα πρωι έκανα κ εγώ ένα τεστ ραιντ στο Norden. Είχα την τυχη να το κάνω μπακ του μπακ που λεν και στου χουριο, μ ενα 790r που είχε εκεί με παραλληλο εγκέφαλο εξάτμιση κλπ.
Κάθομαι πανω, αρκετά ψηλή θέση οδήγησης για τους μετρίου αναστήματος, γυρνάω το κλειδί και ξεκινάει ο αντιπαθητικός θόρυβος που κάνουν για μένα τα κατεμ. Βάζω πρωτη φευγω, και σιγά σιγά τσουλαω να ζεσταθούν τα λάδια. Ωραία θέση οδήγησης κάθεσαι μεν μέσα στη μηχανή αλλά αρκετά ψηλά ώστε να βλέπεις τα παντα. παραδόξως το μοτερ λειτουργεί αρκετά ομαλά και από τις 1500rpm.
Φλας στην κλεισθενους αργά αργά προσπερναω τη κίνηση μέχρι να βγω στο κομμάτι που παει για Πεντέλη κ εκει αρχίζω να ανοίγω απότομα. Ωραία παντιλικια αν και τα έκοβε το τρακτιον, αλλά γεμάτο μοτερ με δύναμη υπέρ του δεόντως για κάθε λογής κανιβαλισμους. Φτάνω στη πλατεια και δεξί φλας προς νεα Μακρη τα λάστιχα λέω έχουν ζεσταθεί και το γκάζι καρυδι.
Θέλω δυο τρεις στροφές να αρχίσω να το συνηθίζω αλλά το μηχανάκι ακουει και παρα τον 21 τροχό ξαπλώνει αρκετά γρήγορα αν το θελησεις χωρίς κουνηματα. Όσο το συνηθίζω αρχίζω και ανοίγω αρκετά το γκάζι μέσα στη στροφή το μηχανάκι έχοντας και καλά λαστιχα είναι βράχος και το σιφτερ στα ανεβασματα πολυ καλο σ αφήνει να ανεβάσεις μία με τέρμα γκάζι μες τη στροφή χωρίς να κλωτσήσει. Στο κατέβασμα βέβαια δεν είναι το ίδιο ομαλό οπότε μες στη στροφή προτιμουσα συμπλέκτη για να κατεβάσω. Εδώ να πω ότι η κάλυψη από τη ζελατίνα για τα δικά μου γουστα δεν είναι αρκετή κ είχε από πανω κ ενα μικρο έξτρα.
Πάμε τώρα και χωμα,δεξί φλας όρθιος στα μαρσπιε και μικρό πεταγματακι από το σκαλοπάτι της ασφάλτου στο χώμα και μέσα στο κροκαλοδρομο που είναι ανηφορικός. Το μηχανάκι περναει αβίαστα τα παντα χωρίς να μου μεταφέρει στα χέρια κοπανημα, ανοίγεις γκάζι παιζεις, σημαδεύεις εκεί που θες. Στρίβω σ ενα κομματι που ήξερα με πολλα λουκια και μεγάλες πετρες κανένα προβλημα το μηχανάκι με λίγο προσπαθεια τα περναει σαν μεγάλο εντουρο.πιανω ισιαδι με πετρα λέω κάτσε να βάλω κωλο κατω, αλλά δεν γίνεται. Σκληρή η σέλα για κάτι τέτοιο και γενικά η μέση μου καταπονειται πολυ, οπότε παλι όρθιος. Τα ποδια μου εχουν μέτρια στήριξη από το ρεζερβουάρ, στο gs μου εχω καλυτερη δηλαδή. Μεγάλο συν ότι τα 214 κιλά με φουλ βενζίνη, εμένα ήταν σχεδόν άδειο οπότε σχεδόν δέκα κάτω το έκαναν παιχνιδι στις επιτόπιες μανουβρες ακόμα και με κλήση. Εδώ να πω το ποσο καλύτερα ζυγισμενο είναι σε σχέση με το γιαμάχα το οποίο παρολο τα λίγα κιλά του είναι πολυ πιο ζόρικο στις επιτόπιες μανουβρες, και γενικά η όλη αίσθηση είναι πολυ πιο ολοκληρωμένη στο Χάσκι το οποίο βέβαια κοστίζει και 5κ πανω, αλλά νομίζω τα αξίζει συγκριτικά με το γιαμάχα.
Γυρνάω πισω, το αφήνω με βαριά καρδιά μπορώ να πω και πηδαω στο 790r για να κάνω μια κοντινή. Πολυ σκληρό, πολυ ιδιαίτερο, πιθανως καλυτερο για κάποιον που θέλει να κινηθεί πολυ γρηγορα στο χώμα αλλά για μένα υπολείπεται σαν μια ολοκληρωμένη μηχανή.
Πρόβλημα... Το norden αν εξαιρέσεις προσωπικα τον ήχο που δεν μ αρέσει του μοτερ όταν ρολαρει,την λίγο πιο σκληρή αίσθηση από αυτή που ίσως έχω μάθει και την κάλυψη του αερα, είναι μια μεγάλη σε όγκο και άλογα μηχανή και μεσαία σε κιλά. Πραγματικά χρυσή τομη και μπήκε δυνατά στο παιχνιδι της επόμενης μηχανής αντβε για μένα. Παιδιά πωλείται gs με προικα έτσι το ξέρετε πιστευω :yew: φωτο αργότερα από tcdrift αν θέλει να ανεβάσει εγώ ντεν
 
Τελευταία επεξεργασία:

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Το πρόβλημα της κάλυψης από τον αέρα το εντοπίζουν όλοι σε όλα τα φορα
Το κακό είναι ότι δεν υπάρχουν ακόμη after market ζελατινες
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Το πρόβλημα της κάλυψης από τον αέρα το εντοπίζουν όλοι σε όλα τα φορα
Το κακό είναι ότι δεν υπάρχουν ακόμη after market ζελατινες
Θα βγει πολυ συντομα πιστευω κατι
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
. Εδώ να πω το ποσο καλύτερα ζυγισμενο είναι σε σχέση με το γιαμάχα το οποίο παρολο τα λίγα κιλά του είναι πολυ πιο ζόρικο στις επιτόπιες μανουβρες,
Υποθέτω μιλάς για το τενερε το απλό?
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Και η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου
Norden 901 ή Tenere world raid???????
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Και η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου
Norden 901 ή Tenere world raid???????
Για μένα είναι ευκολη η απάντηση. Δεν θεωρώ ότι το ζύγισμα στο raid θα έχει φτιάξει. Γιατί το προβλημα το δημιουργεί το υψος του κινητήρας. Συν ότι το raid θα είναι πιο βαρυ από το norden και δεν έχει και όλα τα ηλεκτρονικά του norden.
 
Top Bottom