Husqvarna Norden 901 Concept

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παει να γινει ρατσιστικο το νημα η μου φαινεται?:pointu:
Τα έχουμε συμφωνήσει, οι ψηλοι κάνουν μόνο για μπάσκετ και οι κοντοί κάνουν μόνο για..... Δεν μας νοιάζει τέλος πάντων αρκεί να μη χαλάνε τα adventure μηχανάκια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχει το σωληνάκι συνέχεια προτάσεις μηχανάκια για κοντούς και τεχνικές αν είσαι κοντός κλπ. Δεν τα ανοίγω εννοείται.
Έλα μολογα.....θα ήθελες να είσαι 15 πόντους παρακάτω, να ανεβοκατεβαίνεις πλαγιες.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Γεια χαρα σε ολους. 10 Ιουνιου του τρεχοντος, Παρασκευη απογευμα, ο,τι πρεπει δηλαδη, παραληφθηκε το Norden.
Περασαν αισιως τεσσερις μηνες, στους οποιους το οδομετρο εγραψε κατι παραπανω απο 11.000 χιλιομετρα. Η συντριπτικη τους πλειοψηφια σε επαρχιακο-ορεινο οδικο δικτυο και καποια αναγκαστικα στην εθνικη. Χωμα πολυ λιγο, το περισσοτερο απο αυτο δικαβαλος σε σχετικα ευκολα κομματια.Βροχη ντιπ, λογω εποχης.
Τα προηγουμενα on off που ειχα και η αναφορα γινεται γιατι εχει σημασια σε σχεση με τις εμπειριες και τις προσδοκιες, ηταν ενα 640 του '04, ενα 990 S του '07:prft: που το πηρα καινουριο και το κρατησα 13 χρονια και ενα 1290 S του '19 .
Οι εντυπωσεις μου απο το Norden ειναι απολυτως θετικες με λιγες μικρες σκιες που για μενα ειναι επουσιωδεις. Ειναι ενα πολυ ευκολο μηχανακι που δεν σε προβληματιζει καποιο ιδιαιτερο χαρακτηριστικο του (απο αυτα που λεγαμε "χαρακτηρα" στα ευρωπαικα;)).
Ο κινητηρας του εχει ελαστικοτητα και δυναμη τοση οση εμενα μου ειναι αρκετη, ωστε να εχω την αισθηση οτι "το'χω" και "το παω".Υστερει λιγο σε τραβηγμα χαμηλα σε σχεση με το 990 και βεβαια δεν εχει την υπερβολικη δυναμη του 1290, που ειναι λογικο.
Η συμπεριφορα του ειναι απολαυστικη στη χρηση που προανεφερα.Το νοιωθεις πολυ ελαφρυ ,πραγμα που σε εκπλησσει αρχικα στους επιτοπιους χειρισμους
και μετα κατα την οδηγηση.
Τελικα πρεπει να δουλευει καλα το κατεβασμα του ρεζερβουαρ.Κατι ξερει η ακατανομαστη για το χαμηλο κεντρο βαρους...οσοι περασαν απο gs σε xr, δεν δικαιουνται να ομιλουν...:)
Στριβει πανευκολα, ενω με την βοηθεια και των εξαιρετικων στη στεγνη ασφαλτο Pirelli Rally str, νοιωθεις σαν να οδηγεις supersport, εξαντλωντας το πελμα τους. Εχοντας αποκτησει εμπιστοσυνη στο μπροστινο (πηρουνι και λαστιχο) , μετατοπιζεις λιγο το βαρος σου μπροστα και στριβεις με εντυπωσιακη κλιση-ταχυτητα, δεδομενων των διαστασεων των τροχων και της χαραξης των ελαστικων.
Το αμορτισερ πισω, που ειναι μαλακουτσικο για τα κιλα μου και δυστυχως δεν εχει αποσβεση συμπιεσης, το'χω προφορτισει λιγο περισσοτερο απο την προτεινομενη σπορ ρυθμιση, το ιδιο και την αποσβεση επαναφορας.Η WP δεν εχει βγαλει ακομα πιο σκληρο ελατηριο, περιμενει να υπαρξει ζητηση...
Το μπροστινο δεν με εχει προβληματισει καθολου.
Στο χωμα, οσο λιγο εκανα, μου θυμισε την αισθηση του 990. Σαν να ακουγα :"Εγω μπορω, εσυ?"Απλα επειδη εχω καναδυο εντουρακια, και ξεσκαω με αυτα,
δεν ειναι στο πλανο να μπω σε πολυ απαιτητικο τερραιν με το Norden.
Η σελα ειναι οντως πολυ βολικη και ξεκουραστη και για τους δυο, ενω το φαρδος της σου επιτρεπει να αλλαξεις λιγο θεση αν εισαι απροπονητος και πιαστεις.
Το θεμα με την ζελατινα και την καλυψη ισχυει, αλλα οχι σε τετοιο βαθμο που εχει γραφτει στα τεστ απο τους γκρινιαρηδες.Ενταξει, φυσαει λιγο αλλα αντεχεται
ενω λυσεις τυπου προσθετου "φρυδιου" μου κανουν πολυ βεσπα και ουτε για πλακα (μου την εκανε φιλος δωρο και τη γυρισα χωρις καν να τη φορεσω).
Απο πλευρας καταναλωσης ειναι εντυπωσιακα οικονομικη, αφου πανω απο 5 lit/100km ειδα μονο στην εθνικη οταν τα χιλιομετρα ξεπερνουν τα 140-150.
Σε γρηγορη οδηγηση εκτος εθνικης τα 4,5 lit/100km ειναι το στανταρ.
Μικρο βαθμο παιρνουν τα φωτα. Μικρη διαχυση και οριζοντια δεσμη που οταν στριβεις δεν φωτιζει το εσωτερικο της στροφης...καλομαθα με τα cornering μοιυ φαινεται.
Τα φρενα χωρις αρχικο ακαριαιο δαγκωμα (οπως KTM), αλλα πληρως αποτελεσματικα.
Το quick shifter δουλευει μια χαρα, αρκει να ειναι θετικη η πιεση στο λεβιε και στο ανεβασμα να υπαρχει συνεχιζομενη επιταχυνση(να μην κοψεις γκαζι λιγο πριν η κατα την αλλαγη). Αυτο που δεν ξερω και θα 'θελα την γνωση καποιου ειναι αν με το quick shifter καταπονειται ιδιαιτερα η αλυσιδα.
Η ζεστη που βγαζει οταν κολλησεις σε φαναρια-διοδια-κινηση ειναι απλως αισθητη εκτος κι αν οδηγεις με μαγιω.
Τελος, αυτο που ειναι σε καθε περιπτωση πρωτο. Τι να το κανεις αν ειναι καλο κοριτσι ,καλη νοικοκυρα, υπεροχη μαμα αν δεν σου κανει κλικ απο την αρχη?
Ναι, ειναι κουκλα (στα ματια μου προφανως).Εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης,τα παντα ειναι προσεγμενα και καλογουστα. Ακομα και το για καποιους παλιακο φαναρι της ταιριαζει.
Ελπιζω να μην κουρασα, σε καποια συναντηση, ισως την αλλη εβδομαδα, να τα πουμε απο κοντα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είσαι αρχηγός, με δυο κουβέντες μου έδωσες μια πλήρη εικόνα της μηχανής, δεδομένου ότι και εγώ έρχομαι από παρόμοιο background μοτο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
drogo ωραία η ανάλυση σου. Είναι πράγματι μια πολύ αξιολογη μοτοσυκλέτα.

Το Quickshifter σαφώς βάζει μια πρόσθετη επιβάρυνση στην αλυσίδα ανάλογα βέβαια και πώς λειτουργεί αλλά το καταλαβαίνεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πολύ ωραία παρουσίαση για μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία. :friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
drogo ωραία η ανάλυση σου. Είναι πράγματι μια πολύ αξιολογη μοτοσυκλέτα.

Το Quickshifter σαφώς βάζει μια πρόσθετη επιβάρυνση στην αλυσίδα ανάλογα βέβαια και πώς λειτουργεί αλλά το καταλαβαίνεις.

Με τον ψεκασμό είσαι ευχαριστημένος? Δεν σου λειτουργεί απότομα στο άνοιξε κλείσε?
Εμένα μου είπαν το αντίθετο κάποιοι γνωστες για το shifter, αν και εγώ νόμιζα ότι επιβαρύνει περισσοτερο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κώστα δεν είναι όλα ίδια.


Στο XR με το παναλαφρο περιστρεφόμενο μέρος στον κινητήρα και την πολύ σφιχτή κλιμάκωση είναι εντελώς άλλη εμπειρία σε σχέση με όλα τα άλλα που έχω οδηγήσει με shifter.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Περασαν αισιως τεσσερις μηνες, στους οποιους το οδομετρο εγραψε κατι παραπανω απο 11.000 χιλιομετρα.
Scania Norden 901 σα να λέμε! :p:p Εύχομαι άλλα τόσα το επόμενο 4μηνο!

Πολύ καλό owners review, περιεκτικό και κατατοπιστικό. Ευχαριστούμε!
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Εμένα μου είπαν το αντίθετο κάποιοι γνωστες για το shifter, αν και εγώ νόμιζα ότι επιβαρύνει περισσοτερο
Να επιβαρύνει περισσότερο ή λιγότερο σε σχέση με τί?

Αν είναι η σύγκριση σε σχέση με τις κανονικές αλλαγές με κλείσιμο γκαζιού η γνώμη μου είναι ότι θα επιβαρύνει περισσότερο το .Quickshifter

Αν όμως η σύγκριση είναι σε σχέση με τις "καρφωτές" αλλαγές, τότε θα έλεγα ότι με την χρήση του Quickshifter θα υπάρχει μικρότερη επιβάρυνση
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να επιβαρύνει περισσότερο ή λιγότερο σε σχέση με τί?

Αν είναι η σύγκριση σε σχέση με τις κανονικές αλλαγές με κλείσιμο γκαζιού η γνώμη μου είναι ότι θα επιβαρύνει περισσότερο το .Quickshifter

Αν όμως η σύγκριση είναι σε σχέση με τις "καρφωτές" αλλαγές, τότε θα έλεγα ότι με την χρήση του Quickshifter θα υπάρχει μικρότερη επιβάρυνση
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ, αλλά το επιχείρημα μηχανικού που ασχολείται με αγώνες, ήταν ότι το σιφτερ κάνει τόσο γρήγορα την αλλαγή που δεν προλαβαίνει να χαλαρώσει και να ξανατεντωσει η αλυσίδα
Δεν θα το μάθω ποτέ, γιατί πραγματικά είναι απόλαυση το συγκεκριμένο "εργαλείο"
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ, αλλά το επιχείρημα μηχανικού που ασχολείται με αγώνες, ήταν ότι το σιφτερ κάνει τόσο γρήγορα την αλλαγή που δεν προλαβαίνει να χαλαρώσει και να ξανατεντωσει η αλυσίδα
Δεν θα το μάθω ποτέ, γιατί πραγματικά είναι απόλαυση το συγκεκριμένο "εργαλείο"
First world problems..:p
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
drogo ωραία η ανάλυση σου. Είναι πράγματι μια πολύ αξιολογη μοτοσυκλέτα.

Το Quickshifter σαφώς βάζει μια πρόσθετη επιβάρυνση στην αλυσίδα ανάλογα βέβαια και πώς λειτουργεί αλλά το καταλαβαίνεις.
[/QΒ
drogo ωραία η ανάλυση σου. Είναι πράγματι μια πολύ αξιολογη μοτοσυκλέτα.

Το Quickshifter σαφώς βάζει μια πρόσθετη επιβάρυνση στην αλυσίδα ανάλογα βέβαια και πώς λειτουργεί αλλά το καταλαβαίνεις.
Βαγγελη δεν με ξενισε ποτε ο ψεκασμος.Αλλωστε αν εχεις οδηγησει το πρωτο ψεκαστο 990 (2007),που οπως ειπε ο θανασεν,εβηχες και τιναζοταν το συμπαν, ολα θα σου φαινονταν βιλουδου...:yew:
 

thleon

Μέλος
Όνομα
Θεόφραστος
Μοτό
BMW F800gs
Για τα φρένα βάλε ένα σετ brembo τακάκια και θα έχεις το δάγκωμα που θέλεις
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το πρώτο λέω και εγω
 
Top Bottom