Husqvarna Norden 901 Concept

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Γατάκια…εγώ την έχω σκίσει την γάτα!Μεσα στο σαλόνι μόνιμα σε δικό της χώρο και στολισμένη!

(Ευτυχώς με χώρισε και έχω το σπίτι των ονείρων μου!)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μηπως να παρω GSXR??? :rolleyes:
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Χρονια πολλα και καλες γιορτες. Εκ του αποτελεσματος, σου προτεινω ανεπιφυλακτα να το κανεις. Βασικη προυποθεση να σου αρεσει κατι που θα δεις,
περισσοτερο απο αυτο που ηδη εχεις. Ευτυχως, στη συγκεκριμενη τουλαχιστον εταιρεια, υπαρχει η δυνατοτητα να ζητησεις καποιο σχεδιο δικο σου, περα απο τα ηδη υπαρχοντα στον καταλογο της. Σου στελνουν και σου ξαναστελνουν σχεδια, βασει των δικων σου τροποποιησεων αν υπαρχουν, μεχρι να δωσεις την τελικη εγκριση για να προχωρησουν στην κατασκευη. Στη συνεννοηση ειναι πολυ εξυπηρετικοι και γρηγοροι.
Τωρα στην εφαρμογη, ακολουθεις τις οδηγιες και αφου αφιερωσεις λιγο χρονο για να σχεδιασεις το πως θα τα τοποθετησεις, χωρις να βιαζεσαι, επιστρατευεις ενα καλο φιλο και ξεκινας...
Οσο προχωραει η μεταμορφωση, τοσο σε πιανει η βιασυνη να το τελειωσεις...
Ξεκινας απο τα πιο απλα και προχωρας στα πιο δυσκολα, για να εμεταλλευτεις την εμπειρια που σιγα σιγα αποκτας.Στο τελος καταλαβαινεις οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο, αρκει να προσεξεις δυο τρια βηματα. Το τελικο αποτελεσμα σε κανει να καμαρωνεις για το εργο σου... :ok:
Το 'πες και το 'κάνες! Πολύ όμορφο!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εχεις ψαξει το GSXR εξω η το διαζυγιο εδω???:rolleyes:
Ναι στο πρώτο και δικηγόρο έξω για εργασιακό λόγο, φαντάζομαι ότι τα διαζύγια θα είναι εξίσου διαφορετικά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ καλό!
Όταν βρεις χρόνο, γράψε αν θες πως σου φάνηκε η όλη διαδικασία τοποθέτησης, σε δυσκόλεψε?
Το σκέφτομαι κι εγώ μπας και κάνω κάποια τέτοια αναβάθμιση.
Καλά Χριστούγεννα!
Γιώργο για την αφαίρεση των παλιών αυτοκόλλητων χρησιμοποιείς πιστολάκι μαλλιών ώστε να ζεσταθούν και να αφαιρεθούν εύκολα. Μετά με λίγο Cif για κουζίνα μπάνια αφαιρείς όλα τα υπολείμματα βρωμιάς και κόλλας και στο τέλος ξαναπερνάς ένα χέρι με νερό και απορρυπαντικό πιάτων ώστε να φύγουν τα υπολείμματα του Cif. Το Cif είναι η καλύτερη επιλογή για πλαστικά και αφαιρεί και τις εμποτισμένες βρωμιές σε γρατζουνιές των πλστικών.

Τώρα για να κολληθούν τα νέα αυτοκόλλητα δεν χρειάζεσαι βοήθεια. Την διαδικασία την έχω κάνει 3 φορές χωρίς να έχω εμπειρία και όλα πήγαν κυριολεκτικά άριστα. Ιδανικά -για να δουλέψεις εύκολα- είναι προτιμότερο να έχεις αφαιρέσει όλα τα πλαστικά που βγαίνουν εύκολα, π.χ. μπορείς να αφήσεις μόνο τη μάσκα της μοτοσυκλέτας που φιλοξενεί το φανάρι.

Τα εργαλεία που χρειάζεσαι είναι:



  1. ένα ψεκαστήρα κηπουρικής με νερό και απορρυπαντικό πιάτων σε ποσοστό 5%
  2. ένα πανάκι για το καθάρισμα του νερού που αφαιρούσα σταδιακά
  3. χαρτο-ταινία
  4. κοπίδι (μικρές διορθώσεις στα τελειώματα του αυτοκόλλητου (της τάξης του ενός χιλιοστού)
  5. και μια μαλακή λαστιχένια σπάτουλα ζαχαροπλαστικής (το σημαντικότερο εργαλείο)
  6. πιστολάκι μαλλιών (δεν φαίνεται στη φωτό)




Ψεκάζεις το μίγμα νερού και στην εσωτερική πλευρά του αυτοκόλλητου και στην πλαστική επιφάνεια. Το αυτοκόλλητο πλέον γλιστράει εύκολα στη πλαστική επιφάνεια και την ισιώνεις εύκολα. Μετά με τη μαλακή σπάτουλα αρχίζεις να διώχνεις το νερό και τον αέρα. Όπου χρειάζεται χρησιμοποιείς ταυτοχρόνως το πιστολάκι για να βοηθήσεις το αυτοκόλλητο να στρώσει στα σημεία που τα πλαστικά κάνουν σκαλοπάτια γωνίες και να αφαιρεθεί ευκολότερα εγκλωβισμένο νερό και αέρας. Είναι πιο εύκολο από όσο διαβάζεται.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Γιώργο για την αφαίρεση των παλιών αυτοκόλλητων χρησιμοποιείς πιστολάκι μαλλιών ώστε να ζεσταθούν και να αφαιρεθούν εύκολα. Μετά με λίγο Cif για κουζίνα μπάνια αφαιρείς όλα τα υπολείμματα βρωμιάς και κόλλας και στο τέλος ξαναπερνάς ένα χέρι με νερό και απορρυπαντικό πιάτων ώστε να φύγουν τα υπολείμματα του Cif. Το Cif είναι η καλύτερη επιλογή για πλαστικά και αφαιρεί και τις εμποτισμένες βρωμιές σε γρατζουνιές των πλστικών.

Τώρα για να κολληθούν τα νέα αυτοκόλλητα δεν χρειάζεσαι βοήθεια. Την διαδικασία την έχω κάνει 3 φορές χωρίς να έχω εμπειρία και όλα πήγαν κυριολεκτικά άριστα. Ιδανικά -για να δουλέψεις εύκολα- είναι προτιμότερο να έχεις αφαιρέσει όλα τα πλαστικά που βγαίνουν εύκολα, π.χ. μπορείς να αφήσεις μόνο τη μάσκα της μοτοσυκλέτας που φιλοξενεί το φανάρι.

Τα εργαλεία που χρειάζεσαι είναι:



  1. ένα ψεκαστήρα κηπουρικής με νερό και απορρυπαντικό πιάτων σε ποσοστό 5%
  2. ένα πανάκι για το καθάρισμα του νερού που αφαιρούσα σταδιακά
  3. χαρτο-ταινία
  4. κοπίδι (μικρές διορθώσεις στα τελειώματα του αυτοκόλλητου (της τάξης του ενός χιλιοστού)
  5. και μια μαλακή λαστιχένια σπάτουλα ζαχαροπλαστικής (το σημαντικότερο εργαλείο)
  6. πιστολάκι μαλλιών (δεν φαίνεται στη φωτό)




Ψεκάζεις το μίγμα νερού και στην εσωτερική πλευρά του αυτοκόλλητου και στην πλαστική επιφάνεια. Το αυτοκόλλητο πλέον γλιστράει εύκολα στη πλαστική επιφάνεια και την ισιώνεις εύκολα. Μετά με τη μαλακή σπάτουλα αρχίζεις να διώχνεις το νερό και τον αέρα. Όπου χρειάζεται χρησιμοποιείς ταυτοχρόνως το πιστολάκι για να βοηθήσεις το αυτοκόλλητο να στρώσει στα σημεία που τα πλαστικά κάνουν σκαλοπάτια γωνίες και να αφαιρεθεί ευκολότερα εγκλωβισμένο νερό και αέρας. Είναι πιο εύκολο από όσο διαβάζεται.
Η ''υγρη'' τοποθετηση που σωστα περιγραφεις, σου δινει το περιθωριο να διορθωσεις την τοποθετηση και μετα να απομακρυνεις το νερο-αερα απο κατω.
Στην περιπτωση μου η εταιρεια προτεινε μονο την ''στεγνη'' εφαρμογη, καθως δεν εγγυωνταν το σωστο κολλημα αν ψεκαζες νερο απο κατω, οποτε προτιμησα να προχωρησω ετσι.
Αυτο λοιπον που εκανα, ηταν να κολλησω με κομματακια χαρτοταινιας τα αυτοκολλητα στη σωστη θεση
και μετα να ορισω περιμετρικα τα ορια επισης με χαρτοταινια
Τελος, εβγαζα μια λωριδα απο το χαρτι πισω απο το αυτοκολλητο, φανταστειτε στο μεγεθος και το σημειο της ταινιας εδω,
και αφου ευθυγραμμιζα το αυτοκολλητο στα ορια που ηδη ειχα, κολλαγα το μακροστενο αυτο κομματι και ξανατσεκαριζα (ποτε δεν ηθελε διορθωση, αλλα αν χρειαζονταν μπορουσα να ξεκολλησω την μικρη αυτη λωριδα και να διορθωσω μια δυο φορες).
Ξεκινωντας μετα απο τη λωριδα, ξεκολλας το χαρτι στρωνοντας και κολλωντας το αυτοκολλητο με το ειδικο εργαλειο,η μια πλαστικη καρτα τυλιγμενη σε μαλακο πανακι. Δεν βιαζεσαι, ωστε να ελεγχεις αν εχουν εγκλωβιστει φουσκαλες αερα (αν εχουν, μικρη οπισθοχωρηση, τις διωχνεις με την καρτα και συνεχιζεις).
Αν στο τελειωμα εχεις καμπυλες-γωνιες, η θελεις μικρη τροποποιηση της πορειας, το πιστολακι κανει θαυματα, αρκει να μην το παρακανεις για να μην παραμορφωσεις το πλαστικο.
Ειναι πολυ πιο ευκολο απο οτι ακουγεται, και βεβαια πρεπει να το κανεις μονος σου και να μην το αναθεσεις σε ''ειδικο΄΄.
Υ.Γ. Καλο εινα να μην εχεις φρεσκολαδωσει την αλυσιδα και σταξει στα πλακακια στο σαλονι...εκτος κι αν ψαχνεσαι...Γιαννη, καμμια καρτουλα κρατησες?;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτοκόλλητα έχω αγοράσει 3 φορές από την Motocal που είναι ιδιοκτησία ενός τρελού Ιρλανδού που έχει πραγματικά καλές τιμές και σου επιτρέπει να αγοράζεις και μεμονωμένα τμήματα. Τα αυτοκόλλητα του τα έχω βάλει και τις 3 φορές με την ίδια μέθοδο. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα και σήμερα παρά τις ταλαιπωρίες που έχουν υποστεί σε πλυσίματα, λάσπες, τούμπες παραμένουν σαν καινούρια.

Η διαδικασία του στεγνού κολλήματος μου φαίνεται πιο δύσκολη αλλά δεν το έχω κάνει και ποτέ, κάποια στιγμή που επιχείρησα είδα ότι δεν θα το πάω σωστά....
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Παρουσιάστηκε η έκδοση EXPEDITION.
17.000€ κοστίζει Σουηδία, ενω η κανονική έκδοση κοστίζει 15.900€


Η κύρια διαφορά πέρα από τα γραφικά είναι οι καλύτερες αναρτήσεις.
240mm εμπρός κ πίσω της σειράς WP Xplor
270mm απόσταση από το έδαφος

Η απλή έκδοση: 220mm εμπρός κ 215mm πίσω της σειράς WP Apex. Απόσταση από έδαφος: 252mm









 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Βασικά τωρα που ξανακοίταξα τις λεπτομέρειες κ τον εξοπλισμό, φαίνεται πως αξίζει και με τα παραπάνω αυτά τα 1000€ διαφορά στη τιμή


και μόνο αυτά να προσθέσεις στο απλό μοντέλο κοστίζουν αρκετά παραπάνω από 1000€:
  • WP XPLOR suspension offers longer travel (240 mm) and full adjustability
  • Heated grips and rider seat for cold weather comfort
  • Touring Windshield for reduced fatigue on extended rides
  • Side Bag Set offers convenient storage
  • Centre Stand for easier maintenance
  • Heavy duty Skid Plate for complete protection of tank and engine
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Συν το Explorer Mode που στο Expedition ειναι standard...η ποδια μονο ειναι λιγο ΄΄μπανιερα΄΄:)
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Βασικά τωρα που ξανακοίταξα τις λεπτομέρειες κ τον εξοπλισμό, φαίνεται πως αξίζει και με τα παραπάνω αυτά τα 1000€ διαφορά στη τιμή


και μόνο αυτά να προσθέσεις στο απλό μοντέλο κοστίζουν αρκετά παραπάνω από 1000€:
  • WP XPLOR suspension offers longer travel (240 mm) and full adjustability
  • Heated grips and rider seat for cold weather comfort
  • Touring Windshield for reduced fatigue on extended rides
  • Side Bag Set offers convenient storage
  • Centre Stand for easier maintenance
  • Heavy duty Skid Plate for complete protection of tank and engine
Όλα ωραία και το μηχανάκι είναι κούκλα. Αυτό το τελευταίο το "Heavy duty Skid Plate for complete protection of tank and engine" να μπορούσαν να φτιάξουν να μην μοιάζει με καρίνα παγοθραυστικού και θα ήταν τέλεια :laugh:

με πρόλαβε ο από πάνω. Γμτ, ακόμα και στο γράψιμο είναι πιο γρήγορος :rolleyes::punch:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μηχανάκι είναι λίρα 100 πλέον.
Με την πίσω σκέψη που έχουμε ήδη αναλύσει, ότι η ταυτόχρονη κυκλοφορία αυτού και του σχεδίου του κινητήρα του 2024 χαλάει το pride of ownership.



Να θυμίσω τα Άφρικα τα ορίτζιναλ που πωλούνται ακόμα σε Μέγκα κριντζ τιμές, να δούμε λίγο την ποδιά για να θυμηθούμε κάτι σχεδιαστικές λεπτομέρειες...



Στο Χόντα είναι ακόμα ουαου σαταπ αντ τέικ μάι γιούροζ, στο χασκι δεν βλέπεται... Ποτανα γήρανση, κάθε τι παλιό ήταν τέλειο και τα καινούργια για Καιάδα. Αχ.
 
Top Bottom