όΧΙ Απαιτητικό είπα
Ασχολούμαι = πληρώνω
Φλάτζα πίσω κυλίνδρου θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι
μην τρελαθούμε τώρα
Εγώ αν είχα λεφτά θα το έπαιρνα και στα @@ μου
Δεν έχω κάθομαι στα αυγά μου
σορρυ για το απαιτητικο το παιρνω πισω...
σε καθε περιπτωση, δε νομιζω να υπαρχει μηχανακι που να εχει τα χρονακια του και να μη πρεπει να ριξεις χρημα για να το εχεις πενα...επειδη κατατασεις την διαρροη στις σημαντικες βλαβες, θα ξαναπω οτι σε καμμια περιπτωση δεν ειναι σημαντικη, μιας και δεν επιρεαζει σε τιποτα τη λειτουργικοτητα της μοτοσυκλετα, επ αοριστον...
οι φλατζες αποτελουν προβλημα οταν ειναι οι φλατζες καυσεως (η φλατζα αναμεσα σε κεφαλη και κυλιδρο, αν εκει υπαρχει προβλημα, τοτε μπαινουν νερα στο θαλαμο καυσης)
οποτε η ζημια που λες ειναι αισθητικη....ναι ειναι μπελας να φτιαχτει, οπως ειναι μπελας να φτιαξεις και ψευτοχρωματα σε πλαισια πολλων μηχανακιων....
σημαντικες ζημιες ειναι τα κομμενα πλαισια των Κ5/6, ειναι τα βολαν των φειζερ που δεν αφηναν τιποτα ορθιο στο περασμα τους, ειναι τα παλι κομμενα πλαισια των φειζερ...ειναι οι στροφαλοι των πρωτων 1098/μουλτι (τουλαχιστον η ντουκατι δεν εκανε την παπια σε αυτα και τα εφτιαχνε, ακομα και μετα την ληξη της εγγυησης μεχρι ενος σημειου), τα s1000rr που ηταν γκαστρωμενα απο το εργοστασιο και γεννουσαν οτι ειχαν μεσα στο μοτερ σε ανυποπτο χρονο...
και η λιστα ειναι μεγαλη...
ξαναλεω, σε καθε περιπτωση πλεον μιλαμε για παλια μηχανακια με πολλα χλμ στην πλατη τους, οποτε πλεον δεν εχει νοημα να συζηταμε και πολλα...η ουσια ειναι πως ολα τα θεματα ειναι γνωστα και αν καποιος κατσει να ασχοληθει μπορει να τα λυσει ΟΛΑ (και δεδομενης της ηλικιας των μοτο πλεον, το πιθανοτερο ειναι να τα εχουν λυμμενα)
τεσπα, το ξεσκισαμε το θεμα, εδω μιλαμε για το καινουριο μηχανακι της ΚΤΜ με το στρογγυλο φαναρι μονο