Husqvarna Norden 901 Concept

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
δηλαδη τι ακριβως ηταν το απαιτητικο στο ταξιδι που κανατε?
XXXXX
η λιστα με τα θεματακια των lc8 ειναι σιγουρα μεγαλη αλλα σχεδον κανενα απο αυτα δεν ειναι βασικα, ειναι ολα μικρα αλλα φυσικα αν ο ιδιοκτητης δεν εχει ορεξη να ασχοληθει, χρειαζοσουν καν
XXXX
όΧΙ Απαιτητικό είπα

Ασχολούμαι = πληρώνω
Φλάτζα πίσω κυλίνδρου θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι
μην τρελαθούμε τώρα

Εγώ αν είχα λεφτά θα το έπαιρνα και στα @@ μου
Δεν έχω κάθομαι στα αυγά μου
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
όΧΙ Απαιτητικό είπα

Ασχολούμαι = πληρώνω
Φλάτζα πίσω κυλίνδρου θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι
μην τρελαθούμε τώρα

Εγώ αν είχα λεφτά θα το έπαιρνα και στα @@ μου
Δεν έχω κάθομαι στα αυγά μου
Kαι γω θα το ξαναπαιρνα αν ειχα τα φραγκα...για φλαντζα πισω κυλινδρου 3 κατοσταρικα σε γνωστο μαστορα κτμ..παθων...και δεν ειχα τοσες γνωσεις να το κανω μονος μου.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
όΧΙ Απαιτητικό είπα

Ασχολούμαι = πληρώνω
Φλάτζα πίσω κυλίνδρου θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι
μην τρελαθούμε τώρα

Εγώ αν είχα λεφτά θα το έπαιρνα και στα @@ μου
Δεν έχω κάθομαι στα αυγά μου

σορρυ για το απαιτητικο το παιρνω πισω...

σε καθε περιπτωση, δε νομιζω να υπαρχει μηχανακι που να εχει τα χρονακια του και να μη πρεπει να ριξεις χρημα για να το εχεις πενα...επειδη κατατασεις την διαρροη στις σημαντικες βλαβες, θα ξαναπω οτι σε καμμια περιπτωση δεν ειναι σημαντικη, μιας και δεν επιρεαζει σε τιποτα τη λειτουργικοτητα της μοτοσυκλετα, επ αοριστον...

οι φλατζες αποτελουν προβλημα οταν ειναι οι φλατζες καυσεως (η φλατζα αναμεσα σε κεφαλη και κυλιδρο, αν εκει υπαρχει προβλημα, τοτε μπαινουν νερα στο θαλαμο καυσης)
οποτε η ζημια που λες ειναι αισθητικη....ναι ειναι μπελας να φτιαχτει, οπως ειναι μπελας να φτιαξεις και ψευτοχρωματα σε πλαισια πολλων μηχανακιων....

σημαντικες ζημιες ειναι τα κομμενα πλαισια των Κ5/6, ειναι τα βολαν των φειζερ που δεν αφηναν τιποτα ορθιο στο περασμα τους, ειναι τα παλι κομμενα πλαισια των φειζερ...ειναι οι στροφαλοι των πρωτων 1098/μουλτι (τουλαχιστον η ντουκατι δεν εκανε την παπια σε αυτα και τα εφτιαχνε, ακομα και μετα την ληξη της εγγυησης μεχρι ενος σημειου), τα s1000rr που ηταν γκαστρωμενα απο το εργοστασιο και γεννουσαν οτι ειχαν μεσα στο μοτερ σε ανυποπτο χρονο...
και η λιστα ειναι μεγαλη...

ξαναλεω, σε καθε περιπτωση πλεον μιλαμε για παλια μηχανακια με πολλα χλμ στην πλατη τους, οποτε πλεον δεν εχει νοημα να συζηταμε και πολλα...η ουσια ειναι πως ολα τα θεματα ειναι γνωστα και αν καποιος κατσει να ασχοληθει μπορει να τα λυσει ΟΛΑ (και δεδομενης της ηλικιας των μοτο πλεον, το πιθανοτερο ειναι να τα εχουν λυμμενα)


τεσπα, το ξεσκισαμε το θεμα, εδω μιλαμε για το καινουριο μηχανακι της ΚΤΜ με το στρογγυλο φαναρι μονο

:p
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Για να συμπληρώσω όσα είπα παραπάνω ,συμφωνώ απόλυτα πως το 990 είναι ένα δύσκολο μηχανάκι τόσο στην οδήγησή του όσο και στην καθημερινή χρήση καθώς δεν φτιάχτηκε με αυτό το κριτήριο. Όσο και αν φαίνεται πως είναι χωμάτινο είναι μια μηχανή που έχει οδηγικές απαιτήσεις από τον οδηγό και αυτό το καταλαβαίνεις όταν ανέβεις σε ένα σύγχρονο ον-οφφ (africa, bmw 1200,f850gs, κτλ) και βλέπεις ότι τα κάνουν όλα πολύ εύκολα και εσύ απλά κάθεσαι στη σέλα τους αντί να παλεύεις να κάνεις καλά το θεριό.
Είναι εντελώς ειδικό και μόνο του σε μια κατηγορία που δεν φτιάχτηκε ούτε για καθημερινή χρήση , ούτε για να είναι φιλικό στον αναβάτη (κριτήρια που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία κάθε νέου μοντέλου από τις εταιρείες).
Αυτός θεωρώ πως είναι και ο λόγος που παραμένουν κολλημένοι πολλοί σε αυτό, είναι ο χαρακτήρας του που εγώ το λέω καγκουρομήχανο , σε κάνει παιδί κάθε φορά που το καβαλάς.
Και να ξεκαθαρίσω πως σαφώς τα καινούρια θα είναι και είναι καλύτερα σε πολλά σημεία με διαφορά, δεν συγκρίνονται τα φρένα του 1090/1190/1290 με του 990 , χαοτική διαφορά, ούτε η κατανάλωση ούτε η συντήρηση ούτε πολλά ακόμη. Το ότι κολλάμε κάπου δεν σημαίνει πως είναι το καλύτερο , πιο βολικό κτλ , όπως και ο έρωτας δεν έχει λογική. Απλά θεωρώ ότι ο χαρακτήρας του και η μοναδικότητά του σε κάνει να κολλάς .
Και να επανέλθουμε στο Norden, οι πρώτες εντυπώσεις από όλους σχεδόν που το αντίκρυσαν είναι θεωρώ όχι απλώς θετικές αλλά φαίνεται πως όλοι μιλάνε για αυτό με ενθουσιασμό και η εμφάνισή του παίζει καθοριστικό ρόλο μιας και μόνο εικόνα έχουμε.
Είπα πως μοιάζει στο 990 γιατί προσωπικά μόλις το χάζευα στις φώτο αυτό μου ήρθε στο μυαλό και ο έντονος off χαρακτήρας του (που το κάνει να ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα )πιστεύω θα τραβήξει πάνω τις πωλήσεις του μιας και ενθουσίασε πολλούς αναβάτες.
Μένει να το δούμε όταν με το καλό φτάσει στην παραγωγή.
Συμφωνώ σε όλα Θάνο. Από την πρώτη μέχρι την τελευταία λέξη. Όσον αφορά την ομοιοτητα, μόλις το είδα από το πλάι ειδικά στο σημείο τιμόνι τεποζιτο σέλα και κάπου εκεί μεσα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Συμφωνώ σε όλα Θάνο. Από την πρώτη μέχρι την τελευταία λέξη. Όσον αφορά την ομοιοτητα, μόλις το είδα από το πλάι ειδικά στο σημείο τιμόνι τεποζιτο σέλα και κάπου εκεί μεσα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
συμφωνο οτι μοιαζει...και η περιβοητη φλατζα που αναφερθηκε δεν ειναι κανονας.θα συμβει σε πανω απο 60000χλμ και αν συμβει.3 lc8 απ τα χερια μου...στο ενα εγινε μονο,αλλα ηταν και το πλεον κακοσυντηρημενο απ τον προηγουμενο.στα 2 που τα πηρα με λιγα χλμ δεν παρουσιαστηκε.
οσο για τα χασκι,ο πιερ εδωσε μια εδιαφεροντα συνεντευξη που αναφερει τη μαρκα και που θα την παει.συνηθως πεφτει μεσα στις προβλεψεις του
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δεν εχει σχεση με τη συντηρηση η διαρροη απο την βαση των κυλιδρων, οφειλεται σε επιφανειακη οξείδωση του αλουμινίου
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
δεν εχει σχεση με τη συντηρηση η διαρροη απο την βαση των κυλιδρων, οφειλεται σε επιφανειακη οξείδωση του αλουμινίου
Και σε σκίσιμο πριν έρθει το μοτέρ σε θερμοκρασία λειτουργίας και ειδικά στα αεροελαιόψυχτα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Και σε σκίσιμο πριν έρθει το μοτέρ σε θερμοκρασία λειτουργίας και ειδικά στα αεροελαιόψυχτα.
τα αεροψυκτα απο τις εντονες συστολες/διαστολες μπορουν να καταστρεψουν την φλατζα, οπου με μια αλλαγη το προβλημα λυνεται. Στα lc8 η ζημια γινεται στο αλουμηνιο...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ποιος ο λόγος σε ένα μηχανάκι που είναι σχετικά κοντό σε μηκος και δεν πλασαρετε σε κοινό που ταξιδεύει δικαβαλο να έχεις σέλα με σκαλοπατι?
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ποιος ο λόγος σε ένα μηχανάκι που είναι σχετικά κοντό σε μηκος και δεν πλασαρετε σε κοινό που ταξιδεύει δικαβαλο να έχεις σέλα με σκαλοπατι?
Έχω την εντύπωση πως το προορίζουν για σχετικά ταξιδιάρικο.

Τουλάχιστον στην παρουσίαση του Pierer group το πλασάρει ως "explorer"

https://www.pierermobility.com/wp-content/uploads/2020/09/2020-HY_Company-Presentation_PMAG-Final_website.pdf
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εύχομαι να μην είναι made in China ή made in India (αν και μάλλον δε θα το αποφύγουμε). Επίσης αν δεν καταργήσουν τον υδραυλικό συμπλέκτη τουλάχιστον ας αλλάξουν -μετά από 15 χρόνια προβλημάτων- τον προμηθευτή τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom