Husqvarna Norden 901 Concept

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έλα για πάμε..

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βαρος 225 άδειο.
Τιμή 17500 Ελλάδα.
Ιπποδύναμη 120.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Καλά το πας γιατί το 790 έχει πραγματικό βάρος γεμάτο 213.αυτο που είναι και 100 κυβικά παραπάνω δώστου αέρα 10 κιλά επιπλέον φτάσαμε στα 223...και το κρίσιμο ερώτημα είναι 223 πραγματικά ή δήλωμενα;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλά το πας γιατί το 790 έχει πραγματικό βάρος γεμάτο 213.αυτο που είναι και 100 κυβικά παραπάνω δώστου αέρα 10 κιλά επιπλέον φτάσαμε στα 223...και το κρίσιμο ερώτημα είναι 223 πραγματικά ή δήλωμενα;
Το μονο σίγουρο είναι ότι θα ξυρίζει.
Μακάρι να μην στάζουν οι φλατζες και οι τρόμπες
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
το 990 ποσο ειναι? μιαςκαι του μοιαζει πολυ αυτο...
Το έδινε νομίζω 210 άδειο αλλά δεν έχει σχέση ο σχεδιασμός. Το Norden θα έχει ηλεκτρονικά κτλ τα οποία ανεβάζουν το βάρος, άσε που και το 990 σιγά μην είναι 210 άδειο...
Ας μας πει ο amyroukai που έχει τις μετρήσεις του moto

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με μια επιφύλαξη γιατί άλλο βάρος έχει ο V άλλος ο εν σειρά.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ολα τα ξερει ποια αυτος ο amyroukai...:pc:?
Έχω μια εμμονή με το βάρος, ειδικά για μοτοσυκλέτες που στα φυλλάδια είναι Κέιτ Μος και στον δρόμο Κατερίνα Γιουλάκη.

Θεωρώ ότι δεν θα φύγει μακριά από το 790, τα ηλεκτρονικά έχουν μικρύνει πολύ και τα προγράμματα δεν έχουν μάζα. Το Τ700 πρέπει να έχει ξενυχτήσει πολλές ομάδες μηχανολόγων.

Το Duke 890 ας πούμε, ξηρό βάρος το βλέπω 166 αντί 169 του Duke 790.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ο κινητηρας δε νομιζω να εχει ιδιαιτερη διαφορα σε βαρος, εξαλλου το μπλοκ ειναι ιδιο...τωρα το μηχανακι φαινεται πιο μπαμπατσικο απο καθε αποψη, οποτε ενα 10αρακι κιλα νομιζω ειναι πιθανο νουμερο να εχει σαν καπελο...το θεμα ειναι να βαλουν και διπλο σταντ αυτη τη φορα...παντως φαινεται πιο ασχημο απο το κονσεπτ, δε ξερω αν αλλαξαν κατι στη σχεδιαση η απλα ειχαν τραβηξει μονο απο τις καλυτερες γωνιες φωτοζ. Περα απο την εμφανιση, ειναι και αρκετα πιο χαμηλο σιγουρα απο το κονσεπτ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To διπλό σταντ είναι ένα 5κιλο μόνο του, κάπως έτσι αδυνάτισαν στα χαρτιά αρκετές μοτοσικλέτες.

Αν υπάρξει κατακερματιΖμός των μοντέλων και βάζοντας άλλο segment σαν στόχο, το να πάει η H να φάει πωλήσεις από την big H και να γίνει πιο "αφρικανίσιο" αυτό, κρατώντας πιο "τενερίσιο" το KTM890R δεν θα ενοχλούσε κανέναν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως να πω πως δε θα έχει "τόσο" χωμάτινο προσανατολισμό (όσο π.χ. το 790).
Η ίδια η Husqvarna το εντάσσει σε μια νέα κατηγορία που δημιούργησε και την ονόμασε "explorer" (ούτε καν adventure δηλαδή).
Σε αυτήν την κατηγορία μαζί με το Norden 901 εντάσσει και ένα 1301 (φρέσκο νέο αυτό; δε ξέρω) και τα 501, 401/250. Φυσικά αυτό δεν είναι κακό, αντιθέτως θα έλεγα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Βαρος 225 άδειο.
Τιμή 17500 Ελλάδα.
Ιπποδύναμη 120.
και μόλις αποκτήσαμε νεο πλάνο για το επόμενο πενταετές αναπτυξιακό.... :inlove::inlove::inlove::inlove:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
και μόλις αποκτήσαμε νεο πλάνο για το επόμενο πενταετές αναπτυξιακό.... :inlove::inlove::inlove::inlove:
Αν τολμήσεις και απλώσεις χέρι πάλι σε πορτοκάλι, στο 'κοψα από τη ρίζα καημένε μου!

Σε περιμένει @!,#δάχτυλο να το ξέρεις! Εγώ πάντως σε προειδοποιώ και ευθύνη δε φέρω πλεόν.... (αυτά είναι μόνο για να τα κοιτάμε όταν τα "μαζεύει" ο alberobello).

-

-

-

-

-

-

-

-

 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom