Husqvarna TE 610

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Λοιπον...με αυτον τον :devilish:θα περασω 2η...3η... εφηβεια και με βλεπω αργα η γρηγορα στο τμημα:heΛεω στη γυναικα παω για ανταλακτικα του ηλεκτρονικου τσιγαρου-παλια το λεγαμε σκετο τσιγαρα:funΑφου επαθα πλακα με το πως στριβει στην ασφαλτο και ιδιως με τα εντουρισια λαστιχα,για σουζες-fmf ξεταπωτη-πινακιδα κατω απο το φτερο δεν ξερω τιποτα:muted:...Μετα ειδα κατι εργα στην επιστροφη για το σπιτι και ειχανε κλεισει την εισοδο...που φωναζε...χωματακι.Ε...και μπουκαρα...
Μην το κοιτατε...το φαγε για κολατσιο:prct:
Αυτο οχι...:pointu:
Δεν παίζεσαι ρε π@υστ.... Χαχαχα ωραίος!!!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ωραίο και προσεγμένο μηχανάκι.
Και με το αυτοκόλλητα του advride έτοιμο!
Να το χαρείς Πανό!

Σεντ φρομ Ténéré φον
 

thn

Μέλος
Περιοχή
Καστοριά
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
06' TE610
Τον τελευταίο καιρό το κοντεράκι μου ξεκίνησε τα κουλά, μερικές φορές δεν έδειχνε καθόλου ταχύτητα και άλλες έδειχνε υπερβολική, μερικές φορές έσβηνε μόνο του, κατά τ' άλλα η υπόλοιπες λειτουργίες δούλευαν κανονικά στροφόμετρο,ωρόμετρο κτλπ. Εντωμεταξύ αυτό ξεκίνησε περίπου όταν έβαλα καινούργια δισκόπλακα και νόμιζα έφταιγε αυτό, αφού πήρα 2 καινούργιους σενσορες και μαγνητάκι δεν είχα αποτέλεσμα, έλεγξα την πλεξούδα και ήταν όλα οκ, το έστειλα και σε ένα φίλο που ασχολείται με ηλεκτρονικά και αυτός δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα, αν είχα σκοπό να κρατήσω το μηχανάκι ίσως να μην το άλλαζα γιατί έχει και ωρόμετρο και το μανουαλ δίνει και ώρες για σέρβις αλλα το άλλαξα με ένα καινούργιο KOSO DB-01RN με πολλές λειτουργίες.





Τοποθέτηση πολύ εύκολη με μόνο πρόβλημα τον σενσορα που είναι Μ12 :muted: σε σχέση με τον Μ8 που είναι και πιο συνηθισμένο, επειδή δεν ήθελα να αλλάξω θέση στον σένσορα και να χρησιμοποιήσω το μαγνητάκι που υπάρχει ήδη πάνω στην δισκόπλακα άνοιξα την θέση που υπάρχει ήδη πάνω στη δαγκάνα και χώρεσε οριακά.

Η συνδεσμολογία έγινε πολύ εύκολα με βάση τον παρακάτω πίνακα και τα αντίστοιχα του KOSO


Πρώτα δοκιμαστικά να δω αν δουλεύει σωστά


Και αφού σιγουρεύτηκα τα κόλλησα και πέρασα shrink wrap και ένα μεγαλύτερο μετά για να τα καλύψει όλα


Το μόνο που μένει είναι το στροφόμετρο που δεν διαβάζει σωστά από το καλώδιο που έρχεται στην πλεξούδα η δεν έχω βάλει σωστά ρυθμίσεις.

Τα ελαττωματικά κοντέρ(DOMINO) είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημα στα HSQ οπότε σε εσάς που δουλεύουν ακόμα μην χαίρεστε :D
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
@thn με γεια το κοντέρ!


Μου έκανε κάτι παρόμοια πριν μερικές μέρες, έδειχνε ταχύτητα μηδέν. Το πρόβλημα λύθηκε (για την ώρα) αποσυνδέοντας τα καλώδια της μπαταρίας και αφήνοντας τα έτσι για λίγη ώρα. Να δούμε τι θα γίνει αν το ξαναπαρουσιάσει.
 

thn

Μέλος
Περιοχή
Καστοριά
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
06' TE610
Reset έκανα και εγώ πολλές φορές με προσορινα αποτελέσματα μόνο. Εγώ απλά έβγαζα την ασφάλεια για να μην ασχολουμε με την μπαταρία.

Sent from my S168 using Tapatalk
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Τον τελευταίο καιρό το κοντεράκι μου ξεκίνησε τα κουλά, μερικές φορές δεν έδειχνε καθόλου ταχύτητα και άλλες έδειχνε υπερβολική, μερικές φορές έσβηνε μόνο του, κατά τ' άλλα η υπόλοιπες λειτουργίες δούλευαν κανονικά στροφόμετρο,ωρόμετρο κτλπ. Εντωμεταξύ αυτό ξεκίνησε περίπου όταν έβαλα καινούργια δισκόπλακα και νόμιζα έφταιγε αυτό, αφού πήρα 2 καινούργιους σενσορες και μαγνητάκι δεν είχα αποτέλεσμα, έλεγξα την πλεξούδα και ήταν όλα οκ, το έστειλα και σε ένα φίλο που ασχολείται με ηλεκτρονικά και αυτός δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα, αν είχα σκοπό να κρατήσω το μηχανάκι ίσως να μην το άλλαζα γιατί έχει και ωρόμετρο και το μανουαλ δίνει και ώρες για σέρβις αλλα το άλλαξα με ένα καινούργιο KOSO DB-01RN με πολλές λειτουργίες.





Τοποθέτηση πολύ εύκολη με μόνο πρόβλημα τον σενσορα που είναι Μ12 :muted: σε σχέση με τον Μ8 που είναι και πιο συνηθισμένο, επειδή δεν ήθελα να αλλάξω θέση στον σένσορα και να χρησιμοποιήσω το μαγνητάκι που υπάρχει ήδη πάνω στην δισκόπλακα άνοιξα την θέση που υπάρχει ήδη πάνω στη δαγκάνα και χώρεσε οριακά.

Η συνδεσμολογία έγινε πολύ εύκολα με βάση τον παρακάτω πίνακα και τα αντίστοιχα του KOSO


Πρώτα δοκιμαστικά να δω αν δουλεύει σωστά


Και αφού σιγουρεύτηκα τα κόλλησα και πέρασα shrink wrap και ένα μεγαλύτερο μετά για να τα καλύψει όλα


Το μόνο που μένει είναι το στροφόμετρο που δεν διαβάζει σωστά από το καλώδιο που έρχεται στην πλεξούδα η δεν έχω βάλει σωστά ρυθμίσεις.

Τα ελαττωματικά κοντέρ(DOMINO) είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημα στα HSQ οπότε σε εσάς που δουλεύουν ακόμα μην χαίρεστε :D
Οντως...τα συγκεκριμενα οργανα ειναι ελαττωματικα,με το κοντερ ειχα θεμα λογω...κακης επαφης με τα καλωδια του ταχυμετρου, εγινε κολληση και ολα οκ.Απο κει και περα δεν λειτουργει το λαμπακι ρεζερβας αναβει οποτε γουσταρει...και 1 φορα εως τωρα στη θεση ον του διακοπτη η οθονη αδεια και πατωντας μια φορα το κουμπι του κυριου μενου αναψε.Γενικα δεν ειναι αξιοπιστα τα συγκεκριμενα κοντερ,κριμα γιατι εχουν καλες λειτουργιες...
 
Τελευταία επεξεργασία:

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Για το μηχανακι...θα μιλησω εν...καιρο οταν θα δοκιμαστει οπως του αρμοζει...αλλα και σε πιο hardcore καταστασεις....:drt:Μεχρι στιγμης χρησιμοποιειται ως παπι και εχει παει περαια-αεροδρομιο και τουμπαλιν καμια δεκαρια φορες...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για το μηχανακι...θα μιλησω εν...καιρο οταν θα δοκιμαστει οπως του αρμοζει...αλλα και σε πιο hardcore καταστασεις....:drt:Μεχρι στιγμης χρησιμοποιειται ως παπι και εχει παει περαια-αεροδρομιο και τουμπαλιν καμια δεκαρια φορες...
Να συζητήσουμε το θέμα: σέλα/κώλος... νομίζω περισσεύει μεταξύ συμπασχόντων!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Για το μηχανακι...θα μιλησω εν...καιρο οταν θα δοκιμαστει οπως του αρμοζει...αλλα και σε πιο hardcore καταστασεις....:drt:Μεχρι στιγμης χρησιμοποιειται ως παπι και εχει παει περαια-αεροδρομιο και τουμπαλιν καμια δεκαρια φορες...
Ελπιζω να μην εννοεις μονο την ιδια διαδρομη απο Λαυρεωτικη!! :D
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Να συζητήσουμε το θέμα: σέλα/κώλος... νομίζω περισσεύει μεταξύ συμπασχόντων!

Την σέλα του VFR την είχα φτιάξει στο motoK στην Αθήνα και σκέφτομαι να κάνω το ίδιο και για την σέλα του 610.
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Έχω ένα μικρό θεματάκι: έχω φάει το σύμπαν για ποδιά για να προστατεύσω τον κινητήρα και δεν βρίσκω τίποτα! :eek:

Μόνο από Αμερική βρίσκω, με κόστος γύρω στα 100 δολάρια, αλλά φοβάμαι τα μεταφορικά και το τελωνείο. Αν έβρισκα κάτι από Ευρώπη μεριά θα ήταν καλά...


Και μια σχάρα ψάχνω, να φορτώσω κανά πραματάκι.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Έχω την αίσθηση ότι ταιριάζει και από τα Husqvarna TE400/TE410/TE610/TE630/TC610/TC570. Μπορείς να το ψάξεις αν ισχύει;

Για δες και αυτό, από τις φωτό πως σου φαίνεται ταιριάζει;

http://axpracing.com/gb/skid-plate/164-2010-husqvarna-te450-ax6080.html
Και εγω αυτο πιστεύω,οτι είναι ίδια με τα παλαιότερα ΤΕ(Ε),τα TC δεν είχαν καθότι motocross.

ΤΕ610Ε '06 και μετά


Αυτή ειναι για τα παλαιότερα 610/410E



@
nick_VFR Έχε υπόψην ότι το υποπλαίσιο δεν είναι για τρελό φόρτωμα,στο εξωτερικό κάποιοι το ενισχύουν σε συγκεκριμένα σημεία.
Και ποδιά αν εβρισκες αφτερμαρκετ απο τα παλαιοτερα μοντέλα πολύ πιθανό να ταιριάζει,ο σκελετός είναι ίδιος με μικροδιαφορές για τα διαφορετικά πλαστικά/σέλα
 

thn

Μέλος
Περιοχή
Καστοριά
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
06' TE610
Η γνήσια σχάρα όπως και όλες αφτερ που έχω δει στηρίζονται στο "τρίτο" μικρότερο υποπλαίσιο. Εγώ εχω πατεντάρισμενη σιδερένια που πιάνει και στο υποπλαίσιο στο μέρος είναι οι βίδες τον πλαϊνών πλαστικών. Φώτο απόγευμα για να καταλάβεις αλλα είναι μια απλή από αυτές που φτιάχνουν και για παπάκια κλπ.

Sent from my S168 using Tapatalk
 
Top Bottom