Εαν θυμαμαι καλα εχεις προσωπικη εμπερια, σωστα;
Δεν ξερω τι να σου πω πανω σε αυτο μιας και δεν εχω συνεργαστει ποτε μαζι του. Εαν θυμαμαι καλα, σιχτιριζει τα προοδευτικα ελατηρια (κατι που κανετε και εσεις) και αφηνω μια πισινη για τα υπολοιπα ελατηρια, διοτι και εγω εχω δει ατομα με βαρος στα 70-80 κιλα να αλλαζουν ελατηριο στο απλο caponord γιατι δεν επαρκει, αλλα αυτο που εχει προβλημα ειναι η λειτουργια του αμορτισερ (νταξ, δεν ειναι κακο σαν του βαρκαντερο, αλλα μπορουσε και καλυτερα η aprilia).
Ξεφεύγουμε λίγο, αλλά θεωρεί ότι η αλλαγή του ελατηρίου είναι περιττή. Στο δικό μου μηχανάκι άκουσα φοβερές θεωρίες, με την καλύτερη ότι αλλάζω ελατήριο για να το παίζω ιστορία με το κίτρινο της εταιρείας. Στην πράξη, ένα μηχανάκι που τερματιζε διαρκώς σε αστικό περιβάλλον δικαβαλο, έγινε όπως πρέπει, παρά το ότι ακόμα ένας πίστευε ότι θα το καταστρέψω.
και ένα edit για να μην γίνει (πάλι) καμιά παρεξήγηση γιατί το ίντερνετ είναι μεγάλη να-μην-πω-τι μερικές φορές. Η δουλειά του ανθρώπου ήταν πραγματικά καλή. Δεν έχω κανέναν ενδοιασμό στο να προτείνω σε κάποιον να κάνει επισκευή εκεί. Έχω δει φωτογραφίες από αμορτισέρ BMW που επισκεύασε και ήταν ελαφρώς σιχαμένα στο πριν και σαν καινούρια στο μετά και ο κάτοχος είπε τα καλύτερα για την λειτουργία τους. Με χαλάνε δύο πράγματα τα οποία όμως δεν θέλω να συζητήσω δημοσίως γιατί μικρή σημασία έχουν γενικώς.
Ειδικώς, ο μόνος απίθανα σωστός τεχνίτης αναρτήσεων που έχω συνεργαστεί μαζί του, γιατί περί συνεργασίας επρόκειτο και όχι πελατειακής σχέσης, ήταν η TRAXXION Dynamics στην Αμερική που μου έφτιαξε την ανάρτηση του Fazer. Ο άνθρωπος που ανέλαβε να κάνει την συνεννόηση έστειλε κείμενα αναλυτικά σε βαθμό "όχι άλλη πληροφορία δεν αντέχω" για το τι θα κάνει, τι προτείνει, γιατί το προτείνει, ποιά είναι η φιλοσοφία/στόχος ρύθμισης και με το μαγικό ποσόν των 250 ευρώ με τα μεταφορικά έλαβον: Ελατήρια εμπρός γραμμικά 1kg/mm, κιτ πλαστικού κώνου που αποτρέπει τον λυγισμό του ελατηρίου κατά την συμπίεση και την τριβή του με τα τοιχώματα του καλαμιού, νέα εμπρός κουζινέτα, αμορτισέρ μαμά Soqi-Yamaha αγορασμένο από ebay (του έδειξα και μου έδειξε αγγελίες, ποιός μάστορας το κάνει αυτό εδώ...) παραδοτέο στην έδρα τους, επισκευή και revalving στο αμορτισέρ και ελατήριο γραμμικό Hyperco 600lbs που μεταφράζεται σε 11 κιλά/χιλιοστό περίπου ΚΑΙ, αυτό και αν δεν ήταν έκπληξη, μέτρηση σε μηχάνημα της ταλάντωσης του αμορτισέρ και γράφημα προς απόδειξη ότι δουλεύει σωστά όπως και ένα δισέλιδο του πως θα κάνω σέρβις στα μπροστινά και στα πόσα κλικ να βάλω τα ρυθμιστικά αναλόγως το λάδι που θα χρησιμοποιήσω. Στο ΙΔΙΟ αμορτισέρ, χωρίς περαιτέρω αλλαγές στις βαλβίδες του, μπήκε 17kg/mm γραμμικό ελατήριο μετά και το αμορτισέρ λειτουργεί κανονικά. Οπότε, έχοντας κάνει το δικό μου πείραμα, ρισκάροντας τα δικά μου λεφτά, το δικό μου μηχανάκι και προφανώς με δική μου ευθύνη, πείραμα το οποίο για οποιονδήποτε τεχνίτη αναρτήσεων είναι απαράδεκτο και εσφαλμένο αλλά δούλεψε/δουλεύει κανονικά, μου αποδεικνύει ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως νομίζουμε.
Τώρα έχω προβληματιστεί με το σύστημα γιατί το 17kg ελατήριο που είχα έσπασε μιά σπείρα, είχε ατέλεια στην κατασκευή και φάνηκε στο σπάσιμο, το παλιό 600lbs ξαναμπήκε ως λύση ανάγκης και ήταν αστεία μαλακό, οπότε του έβαλα το παλιό ελατήριο του πήγασου που έτυχε να είναι κοντά σε αυτό που θέλω σε σκληρότητα και δεν το έχω φέρει ακόμα εκεί που πρέπει. Πιθανώς να είναι προοδευτικό και να παιδεύομαι τζάμπα, αλλά τζάμπα το έβαλα κιόλας αφού υπήρχε και τέλος πάντων στο τζάμπα πολλά παράπονα δεν χωράνε, λέω και ευχαριστώ που δεν περίμενα μερικούς μήνες να βρεθεί αυτό που θέλω.