Icon variant- Review για έχοντες και μη

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW F650GS Dakar
#1
Σήμερα λοιπόν πήρα από το @giannis1070 ένα icon variant για την σύντροφο(Εχω το ίδιο για μένα) .


Στο τέλος θα σας αναφέρω ένα σοβαρό μειωνεκτημα του κράνους που αν σας κάτσει... πιθανότατα αρχιστευεται δια πάντως αν δεν έχεις τύχη και δεν πιάνουν έστω και λίγο τα χέρια σου.





Η παρακάτω κριτική για το κρανος είναι του Γιάννη και συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λέει.


"" ICON VARIANT μοντ. VITRIOL ζυγίζει 1650 γραμμάρια και είναι από το τα λίγα κράνη τα οποία είναι εγγεκριμένα και από τους τέσσερις φορείς ελέγχου προδιαγραφών κράνους DOT FMVSS 218 (US), ECE 22-05 (EUROPE), SAI AS1698 (Australia) SG (Japan).

Έχει πάρα πολύ καλό εξαερισμό, 5 ρυθμιζόμενους αεραγωγούς εισαγωγής, 4 αεραγωγούς εξαγωγής αέρα, πραγματικά νιώθεις το αέρα να κυκλοφορεί, φοβερό πλεονέκτημα το καλοκαίρι, αλλά και σε οδήγηση εκτός δρόμου που το κεφάλι ιδρώνει παραπάνω. Επιπλέον, το κάτω μπροστά μέρος του κράνους, δηλαδή κάτω από το σαγόνι, όταν αφαιρεθεί το υποσιάγωνο αφήνει ένα μεγάλο κενό το οποίο επιτρέπει τον αέρα να διεισδύσει και να κυκλοφορήσει ελεύθερα στο κεφάλι.
Το χειμώνα βεβαίως, όλοι οι αεραγωγοί κλείνουν ερμητικά, και μαζί με το υποσιάγωνο και την αντιθαμβωτική ζελατίνα, δημιουργούν ένα άνετο περιβάλλον για τον οδηγό, που σε συνδυασμό με μία λεπτή balaclava μειώνουν στο ελάχιστο την απώλεια θερμότητας από το λαιμό - κεφάλι.

Παρά το σχετικά αυξημένο του βάρος, η συνολική κατασκευή είναι πολύ καλά ρυθμισμένη, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη νιώθει το βάρος του κράνους όταν το φοράει. Το βάρος, όντας κατανεμημένο σωστά, δεν τραβάει το κεφάλι προς κάποια κατεύθυνση.

Αυτό όμως που κάνει πραγματικά φοβερή εντύπωση, είναι πως, αν και κράνος με γείσο, η αεροδυναμική του σχεδίαση είναι τόσο πετυχημένη, που ακόμα και με ταχύτητες 160-180 χ.α.ω, με έναν ανεμοθώρακα που διακρίνεται για την αναποτελεσματικότητά του (KTM 990 Adventure), το κράνος καταφέρνει και αποδίδει πάρα πολύ καλά, προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια με το να μη προκαλεί γρήγορη κόπωση σε ένα ταξίδι με υψηλές μ.ω.τ.""
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
SUZUKI DL650 K6
#2
δώσε info γιατί το βλέπω για το επόμενο κράνος μου!! και δώσε και κανένα Link για αγορά από που και πόσο (έστω και σε πμ μη φανεί διαφήμιση)
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW F650GS Dakar
#3
Το μειωνεκτημα που αναφέρομαι παραπάνω έχει να κάνει με τη βάση στήριξης της ζελατίνα και του γεισου.

Εκεί υπάρχει σπείρωμα που είναι κολλημένο στο σώμα του κράνους και έρχεται να ασφάλισει πάνω σε αυτό μια αλουμινοβιδα που είναι μαλακή σαν βούτυρο.

Πάω λοιπόν μια μέρα να αλλάξω ζελατίνα και αρχίζω το ξεβίδωμα...

Ρε εδώ, ρε κει... Πουθενά για πουθενά.

Η βίδα ήταν σαν να είχε στραβωπιασει.

Εδώ να τονίσω ότι ποτέ μα ποτέ δεν ζορισα τη βίδα και ούτε κατά διάνοια δεν είχε στραβωπιασει από δικό μου λάθος.

Πάντα έμπαινε με το δάκτυλο ελαφριά μέχρι να σφίξει.


(Κατσε να παραγγείλω κάτι για φαγητό. Δεν βλέπω το πληκτρολόγιο. Έρχομαι σε λίγο)
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW F650GS Dakar
#5
Το ίδιο ακριβώς είχε πάθει και ο Αλέξανδρος με το derby 125.

Τυχαίο. Δεν νομίζω..

Στην μια μεριά λοιπόν ήμουν τυχερός γιατι κατάφερα να βγάλω τη βίδα μαζί με το μπρούτζινο "παξιμάδι" που ήταν κολλημένο στη βάση του κράνους.

Έφτιαξα ένα παρόμοιο και το κόλλησα πάλι.

Στην άλλη μεριά όμως δεν πήγε και τόσο καλά. Έμεινε με κομμένη βίδα κολλημένο στο κράνος.

Κολαουζο.. σιγά σιγά μη φάω το κέλυφος του κράνους...άνοιγμα λίγο για να χωρέσει καινούριο παξιμάδι γιατί χάλασα στο παλιό με το τρυπάνι... Και κλαψτα Χαράλαμπε...
Τελικά έγινε αλλά ήμουν τυχερός...

Το καλύτερο λοιπόν που έχεις να κάνεις όταν παίρνεις αυτό το κρανος είναι να του αλλάξεις τις παλιό βίδες από αλουμίνιο με τις άλλες τις κλασικές,για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο..

Ηδου


 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW F650GS Dakar
#6
Να ευχαριστήσω και από δω τον Γιάννη για την προθυμία του να πιούμε ένα καφέ στη Σαλαμίνα και για το άψογο κράνος που μου δώσε.

Επιφυλασομαι για τσιπουρα στη Ρούμελη.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW F650GS Dakar
#7
Υ. Γ

Του παλιό @gsmaniac δεν παθαίνει τίποτα ούτε η μηχανή ούτε και το κρανος


Που έχει το ίδιο και έχει αλλάξει ζελατίνες ουκ ολίγες φορές από ότι μου πε πριν καιρό...
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW F650GS Dakar
#8
δώσε info γιατί το βλέπω για το επόμενο κράνος μου!! και δώσε και κανένα Link για αγορά από που και πόσο (έστω και σε πμ μη φανεί διαφήμιση)
Ψάξε λίγο ίντερνετ και θα βρεις σαιτ του εξωτερικού. Εδώ στην Ελλάδα τα φέρνουν σίγουρα στην Πάτρα, Χαλκίδα, Ξάνθη και Νάξο. Από Νάξο είχα πάρει το δικό μου σε πολύ καλή τιμή με δύο ζελατίνες.
Τώρα τελευταία που είχε ρωτήσει κάποιος του χε πει τιμή εξωτερικού (ανεβασμένη δλδ)
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVE
#9
Να ευχαριστήσω και από δω τον Γιάννη για την προθυμία του να πιούμε ένα καφέ στη Σαλαμίνα και για το άψογο κράνος που μου δώσε.
Να είσαι καλά φίλε Πάνο, καλοφόρετο το κρανάκι!

Επιφυλασομαι για τσιπουρα στη Ρούμελη.
Χαμός θα γίνει λέμεεεε!

:ok:


:friendship:
 

thenos

Χωματερό Μέλος...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Koziakas Mountain...
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
#10
Το μειωνεκτημα που αναφέρομαι παραπάνω έχει να κάνει με τη βάση στήριξης της ζελατίνα και του γεισου.

Εκεί υπάρχει σπείρωμα που είναι κολλημένο στο σώμα του κράνους και έρχεται να ασφάλισει πάνω σε αυτό μια αλουμινοβιδα που είναι μαλακή σαν βούτυρο.

Πάω λοιπόν μια μέρα να αλλάξω ζελατίνα και αρχίζω το ξεβίδωμα...

Ρε εδώ, ρε κει... Πουθενά για πουθενά.

Η βίδα ήταν σαν να είχε στραβωπιασει.

Εδώ να τονίσω ότι ποτέ μα ποτέ δεν ζορισα τη βίδα και ούτε κατά διάνοια δεν είχε στραβωπιασει από δικό μου λάθος.

Πάντα έμπαινε με το δάκτυλο ελαφριά μέχρι να σφίξει.


(Κατσε να παραγγείλω κάτι για φαγητό. Δεν βλέπω το πληκτρολόγιο. Έρχομαι σε λίγο)
Και δεν είσαι ο μόνος...
Μία απο τα ίδια...:muted:
 

thenos

Χωματερό Μέλος...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Koziakas Mountain...
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
#11
Σήμερα λοιπόν πήρα από το @giannis1070 ένα icon variant για την σύντροφο(Εχω το ίδιο για μένα) .


Στο τέλος θα σας αναφέρω ένα σοβαρό μειωνεκτημα του κράνους που αν σας κάτσει... πιθανότατα αρχιστευεται δια πάντως αν δεν έχεις τύχη και δεν πιάνουν έστω και λίγο τα χέρια σου.





Η παρακάτω κριτική για το κρανος είναι του Γιάννη και συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λέει.


"" ICON VARIANT μοντ. VITRIOL ζυγίζει 1650 γραμμάρια και είναι από το τα λίγα κράνη τα οποία είναι εγγεκριμένα και από τους τέσσερις φορείς ελέγχου προδιαγραφών κράνους DOT FMVSS 218 (US), ECE 22-05 (EUROPE), SAI AS1698 (Australia) SG (Japan).

Έχει πάρα πολύ καλό εξαερισμό, 5 ρυθμιζόμενους αεραγωγούς εισαγωγής, 4 αεραγωγούς εξαγωγής αέρα, πραγματικά νιώθεις το αέρα να κυκλοφορεί, φοβερό πλεονέκτημα το καλοκαίρι, αλλά και σε οδήγηση εκτός δρόμου που το κεφάλι ιδρώνει παραπάνω. Επιπλέον, το κάτω μπροστά μέρος του κράνους, δηλαδή κάτω από το σαγόνι, όταν αφαιρεθεί το υποσιάγωνο αφήνει ένα μεγάλο κενό το οποίο επιτρέπει τον αέρα να διεισδύσει και να κυκλοφορήσει ελεύθερα στο κεφάλι.
Το χειμώνα βεβαίως, όλοι οι αεραγωγοί κλείνουν ερμητικά, και μαζί με το υποσιάγωνο και την αντιθαμβωτική ζελατίνα, δημιουργούν ένα άνετο περιβάλλον για τον οδηγό, που σε συνδυασμό με μία λεπτή balaclava μειώνουν στο ελάχιστο την απώλεια θερμότητας από το λαιμό - κεφάλι.

Παρά το σχετικά αυξημένο του βάρος, η συνολική κατασκευή είναι πολύ καλά ρυθμισμένη, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη νιώθει το βάρος του κράνους όταν το φοράει. Το βάρος, όντας κατανεμημένο σωστά, δεν τραβάει το κεφάλι προς κάποια κατεύθυνση.

Αυτό όμως που κάνει πραγματικά φοβερή εντύπωση, είναι πως, αν και κράνος με γείσο, η αεροδυναμική του σχεδίαση είναι τόσο πετυχημένη, που ακόμα και με ταχύτητες 160-180 χ.α.ω, με έναν ανεμοθώρακα που διακρίνεται για την αναποτελεσματικότητά του (KTM 990 Adventure), το κράνος καταφέρνει και αποδίδει πάρα πολύ καλά, προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια με το να μη προκαλεί γρήγορη κόπωση σε ένα ταξίδι με υψηλές μ.ω.τ.""
Ακριβώς όπως τα λες...!!!:yew:
 
Top Bottom