Pikinos
Ο Φαρμακοποιος
Σήμερα λοιπόν πήρα από το @giannis1070 ένα icon variant για την σύντροφο(Εχω το ίδιο για μένα) .
Στο τέλος θα σας αναφέρω ένα σοβαρό μειωνεκτημα του κράνους που αν σας κάτσει... πιθανότατα αρχιστευεται δια πάντως αν δεν έχεις τύχη και δεν πιάνουν έστω και λίγο τα χέρια σου.
Η παρακάτω κριτική για το κρανος είναι του Γιάννη και συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λέει.
"" ICON VARIANT μοντ. VITRIOL ζυγίζει 1650 γραμμάρια και είναι από το τα λίγα κράνη τα οποία είναι εγγεκριμένα και από τους τέσσερις φορείς ελέγχου προδιαγραφών κράνους DOT FMVSS 218 (US), ECE 22-05 (EUROPE), SAI AS1698 (Australia) SG (Japan).
Έχει πάρα πολύ καλό εξαερισμό, 5 ρυθμιζόμενους αεραγωγούς εισαγωγής, 4 αεραγωγούς εξαγωγής αέρα, πραγματικά νιώθεις το αέρα να κυκλοφορεί, φοβερό πλεονέκτημα το καλοκαίρι, αλλά και σε οδήγηση εκτός δρόμου που το κεφάλι ιδρώνει παραπάνω. Επιπλέον, το κάτω μπροστά μέρος του κράνους, δηλαδή κάτω από το σαγόνι, όταν αφαιρεθεί το υποσιάγωνο αφήνει ένα μεγάλο κενό το οποίο επιτρέπει τον αέρα να διεισδύσει και να κυκλοφορήσει ελεύθερα στο κεφάλι.
Το χειμώνα βεβαίως, όλοι οι αεραγωγοί κλείνουν ερμητικά, και μαζί με το υποσιάγωνο και την αντιθαμβωτική ζελατίνα, δημιουργούν ένα άνετο περιβάλλον για τον οδηγό, που σε συνδυασμό με μία λεπτή balaclava μειώνουν στο ελάχιστο την απώλεια θερμότητας από το λαιμό - κεφάλι.
Παρά το σχετικά αυξημένο του βάρος, η συνολική κατασκευή είναι πολύ καλά ρυθμισμένη, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη νιώθει το βάρος του κράνους όταν το φοράει. Το βάρος, όντας κατανεμημένο σωστά, δεν τραβάει το κεφάλι προς κάποια κατεύθυνση.
Αυτό όμως που κάνει πραγματικά φοβερή εντύπωση, είναι πως, αν και κράνος με γείσο, η αεροδυναμική του σχεδίαση είναι τόσο πετυχημένη, που ακόμα και με ταχύτητες 160-180 χ.α.ω, με έναν ανεμοθώρακα που διακρίνεται για την αναποτελεσματικότητά του (KTM 990 Adventure), το κράνος καταφέρνει και αποδίδει πάρα πολύ καλά, προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια με το να μη προκαλεί γρήγορη κόπωση σε ένα ταξίδι με υψηλές μ.ω.τ.""
Στο τέλος θα σας αναφέρω ένα σοβαρό μειωνεκτημα του κράνους που αν σας κάτσει... πιθανότατα αρχιστευεται δια πάντως αν δεν έχεις τύχη και δεν πιάνουν έστω και λίγο τα χέρια σου.
Η παρακάτω κριτική για το κρανος είναι του Γιάννη και συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λέει.
"" ICON VARIANT μοντ. VITRIOL ζυγίζει 1650 γραμμάρια και είναι από το τα λίγα κράνη τα οποία είναι εγγεκριμένα και από τους τέσσερις φορείς ελέγχου προδιαγραφών κράνους DOT FMVSS 218 (US), ECE 22-05 (EUROPE), SAI AS1698 (Australia) SG (Japan).
Έχει πάρα πολύ καλό εξαερισμό, 5 ρυθμιζόμενους αεραγωγούς εισαγωγής, 4 αεραγωγούς εξαγωγής αέρα, πραγματικά νιώθεις το αέρα να κυκλοφορεί, φοβερό πλεονέκτημα το καλοκαίρι, αλλά και σε οδήγηση εκτός δρόμου που το κεφάλι ιδρώνει παραπάνω. Επιπλέον, το κάτω μπροστά μέρος του κράνους, δηλαδή κάτω από το σαγόνι, όταν αφαιρεθεί το υποσιάγωνο αφήνει ένα μεγάλο κενό το οποίο επιτρέπει τον αέρα να διεισδύσει και να κυκλοφορήσει ελεύθερα στο κεφάλι.
Το χειμώνα βεβαίως, όλοι οι αεραγωγοί κλείνουν ερμητικά, και μαζί με το υποσιάγωνο και την αντιθαμβωτική ζελατίνα, δημιουργούν ένα άνετο περιβάλλον για τον οδηγό, που σε συνδυασμό με μία λεπτή balaclava μειώνουν στο ελάχιστο την απώλεια θερμότητας από το λαιμό - κεφάλι.
Παρά το σχετικά αυξημένο του βάρος, η συνολική κατασκευή είναι πολύ καλά ρυθμισμένη, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη νιώθει το βάρος του κράνους όταν το φοράει. Το βάρος, όντας κατανεμημένο σωστά, δεν τραβάει το κεφάλι προς κάποια κατεύθυνση.
Αυτό όμως που κάνει πραγματικά φοβερή εντύπωση, είναι πως, αν και κράνος με γείσο, η αεροδυναμική του σχεδίαση είναι τόσο πετυχημένη, που ακόμα και με ταχύτητες 160-180 χ.α.ω, με έναν ανεμοθώρακα που διακρίνεται για την αναποτελεσματικότητά του (KTM 990 Adventure), το κράνος καταφέρνει και αποδίδει πάρα πολύ καλά, προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια με το να μη προκαλεί γρήγορη κόπωση σε ένα ταξίδι με υψηλές μ.ω.τ.""
Τελευταία επεξεργασία: