icon Variant

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Νίκο στο συγκεκριμένο κράνος, το βάρος το καταλαβαίνεις μόνο όταν το κρατάς. Όταν το φοράς δε σε επηρεάζει.
Έχω κάνει άπειρα χλμ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

Εν τω μεταξύ έχει απίστευτη αεροδυναμική, ίσως την καλύτερη σε κράνος με γείσο που είναι απείρως προτιμότερο από ένα κράνος πιο ελαφρύ μεν, αλλά με κακή αεροδυναμική δε λόγω γείσου.
Αν δεν το φορέσεις και ταξιδέψεις, δύσκολα σε πιστεύουν.
Αυτό, όπως τα λέτε, μου θυμίζει τις κουβέντες για το ζύγισμα που έχουν τα gs, το οποίο είναι τέλειο και φυσικά βοηθάει πολύ το ότι έχουν χαμηλό κέντρο βάρους, λόγω της γωνίας των κυλίνδρων.
Στην περίπτωση του κράνους όμως, δεν παύει το βάρος των 1650 γραμμάριων να είναι «επάνω» στο λαιμό συνέχεια, και όχι από κάτω απ´το σώμα όπως έφερα το παράδειγμα για το βάρος των gs! Άρα η έννοια του ζυγίσματος, νομίζω ότι «καταρρέει», εκτός εάν δεν κατάλαβα με ποια έννοια την λέτε.
Αυτό που δέχομαι σαν πλεονέκτημα (όπως είπατε) είναι η αεροδυναμική του κράνους, η οποία παίζει μεγάλο ρόλο, στο να μην «μεγαλώνει» το βάρος του κράνους (η πίεση δηλαδή) στον αυχένα! Από εκεί και πέρα, τα 1650 γραμμάρια αποτελούν μια «βαριά» πραγματικότητα από μόνα τους, και δεν αλλαζει!!!!!!!!
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις....................τελικά κατέληξα σε "κανονικό" κράνος, κυρίως λόγω του βάρους...................υπάρχουν μέρες που κάνω μονοήμερα 600χλμ. και το κράνος δεν βγαίνει καθόλου από το κεφάλι, οπότε δεν ήθελα να ρισκάρω(ψάχτηκα για το συγκεκριμένο κράνος ,γιατί μου άρεσε και γιατί πίστευα ,ότι λόγω υλικών θα ήταν το πολύ 1500gr).......επίσης ,οι "παιδικές ασθένειες" που έχει(βίδες,λάστιχο)έπαιξαν και αυτές το ρόλο τους.........(στο καινούργιο μοντέλο ,η ζελατίνα και το γείσο αφαιρούνται χωρίς εργαλεία) .Και πάλι ευχαριστώ!
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις....................τελικά κατέληξα σε "κανονικό" κράνος, κυρίως λόγω του βάρους...................υπάρχουν μέρες που κάνω μονοήμερα 600χλμ. και το κράνος δεν βγαίνει καθόλου από το κεφάλι, οπότε δεν ήθελα να ρισκάρω(ψάχτηκα για το συγκεκριμένο κράνος ,γιατί μου άρεσε και γιατί πίστευα ,ότι λόγω υλικών θα ήταν το πολύ 1500gr).......επίσης ,οι "παιδικές ασθένειες" που έχει(βίδες,λάστιχο)έπαιξαν και αυτές το ρόλο τους.........(στο καινούργιο μοντέλο ,η ζελατίνα και το γείσο αφαιρούνται χωρίς εργαλεία) .Και πάλι ευχαριστώ!
Μεγειες!! Καλοφορετο να ειναι...!!
Σε τι κατελληξες? Γιατι εχει αρχισει να με τρωει το χερι μου και μαζευω ιδεες...!!
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
ΚΡΑΝΟΣ HJC I70 KARON MC6HSF
αυτό ,καθαρά για ασφάλτινες διαδρομές, ταξίδια και για χωμάτινες θα κρατήσω για λίγο ακόμη το Shoei.........και με την πρώτη ευκαιρία ένα χωμάτινο....;)
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Και εγω τελευταια hjc γλυκοκοιταζω!
Καλοφορετο και παλι!!!!
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
καλές κριτικές έχει ,το MCN το είχε μέσα στη 10αδα με τα καλύτερα κράνη 2019, 5 αστέρια SHARP, η HJC έχει πολύ καλή ποιότητα.......θα δούμε!!
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Απο θεμα βαρους το carbon ειναι η απαντηση. Το ΑΧ8 dual που εχω σε καρβουνο ειναι 1150 γραμμαρια, ισως και λιγοτερο..
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
Απο θεμα βαρους το carbon ειναι η απαντηση. Το ΑΧ8 dual που εχω σε καρβουνο ειναι 1150 γραμμαρια, ισως και λιγοτερο..
Ναι ......αλλά πάμε σε διαφορετική κατηγορία τιμής.....:cool:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ναι ......αλλά πάμε σε διαφορετική κατηγορία τιμής.....:cool:
Έχεις δίκιο σε αυτό. Παίρνεις λοιπόν το carbon της nishua, και είσαι όντως σε διαφορετική κατηγορία τιμής!
Κατηγορία τιμής..... πάτος, τσάμπα, πιο τσάμπα πεθαίνεις ;), και κρανάρα!!!
 
Top Bottom