Νίκο στο συγκεκριμένο κράνος, το βάρος το καταλαβαίνεις μόνο όταν το κρατάς. Όταν το φοράς δε σε επηρεάζει.
Έχω κάνει άπειρα χλμ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Εν τω μεταξύ έχει απίστευτη αεροδυναμική, ίσως την καλύτερη σε κράνος με γείσο που είναι απείρως προτιμότερο από ένα κράνος πιο ελαφρύ μεν, αλλά με κακή αεροδυναμική δε λόγω γείσου.
Αυτό, όπως τα λέτε, μου θυμίζει τις κουβέντες για το ζύγισμα που έχουν τα gs, το οποίο είναι τέλειο και φυσικά βοηθάει πολύ το ότι έχουν χαμηλό κέντρο βάρους, λόγω της γωνίας των κυλίνδρων.Αν δεν το φορέσεις και ταξιδέψεις, δύσκολα σε πιστεύουν.
Στην περίπτωση του κράνους όμως, δεν παύει το βάρος των 1650 γραμμάριων να είναι «επάνω» στο λαιμό συνέχεια, και όχι από κάτω απ´το σώμα όπως έφερα το παράδειγμα για το βάρος των gs! Άρα η έννοια του ζυγίσματος, νομίζω ότι «καταρρέει», εκτός εάν δεν κατάλαβα με ποια έννοια την λέτε.
Αυτό που δέχομαι σαν πλεονέκτημα (όπως είπατε) είναι η αεροδυναμική του κράνους, η οποία παίζει μεγάλο ρόλο, στο να μην «μεγαλώνει» το βάρος του κράνους (η πίεση δηλαδή) στον αυχένα! Από εκεί και πέρα, τα 1650 γραμμάρια αποτελούν μια «βαριά» πραγματικότητα από μόνα τους, και δεν αλλαζει!!!!!!!!