Θυμάστε βέβαια οι πρεσβύτεροι τα καπνογόνα αυτά, δίχρονα μηχανάκια. Μαζί με τα ΜΖ ήταν
το απόλυτο δίτροχο φετίχ του μυστήριου πολιτικοποιημένου καβαλάρη. Παραλίγο κάποια
στιγμή πριν πολλά πολλά χρόνια, να πέσω κι εγώ στον έρωτά τους, αφού σαν νέος και άφραγκος
παζάρευα να αγοράσω ένα τέτοιο μεταχειρισμένο για 150 χιλιάρικα αλλά τελικά με κέρδισε ένα
Kawasaki KLR 250 για περισσότερα χρήματα και πολλά γραμμάτια
Η εταιρεία του Γιάνετσεκ είχε αρκετές περγαμηνές και στο αποκορύφωμά της έκανε εξαγωγές σε 120
χώρες συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, αλλά κυρίως στο ανατολικό μπλοκ.
Παρήγαγε αρκετούς τύπους μοτοσυκλετών κυρίως με τον δίχρονο αειθαλή της κινητήρα, πολλά σκούτερ και τα τελευταία χρόνια αν και λίγο άγνωστο στην Ελλάδα παράγει μοτοσυκλέτες με τον
γνωστό κινητήρα της Rotax και πιο πρόσφατα με αυτόν της Minareli.
To γνωστό μας δίχρονο 350άρι παράγεται ακόμα όπως τότε, όμως δεν εξάγεται στην Ε.Ε. λόγω της απαγόρευσης των δίχρονων κινητήρων.
Τα τελευταία χρόνια χρηματοδοτείται από ποιούς άλλους, τους ΚινέΖοι που αγοράζουν και την μεγαλύτερη παραγωγή της εταιρείας, ενώ έχει χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Yamaha για το
τετράχρονο Vintage 350 της.
Στο site της έχει όλες τις μοτοσυκλέτες που παράγει και πληροφορίες.
http://jawa.eu/en



το απόλυτο δίτροχο φετίχ του μυστήριου πολιτικοποιημένου καβαλάρη. Παραλίγο κάποια
στιγμή πριν πολλά πολλά χρόνια, να πέσω κι εγώ στον έρωτά τους, αφού σαν νέος και άφραγκος
παζάρευα να αγοράσω ένα τέτοιο μεταχειρισμένο για 150 χιλιάρικα αλλά τελικά με κέρδισε ένα
Kawasaki KLR 250 για περισσότερα χρήματα και πολλά γραμμάτια
Η εταιρεία του Γιάνετσεκ είχε αρκετές περγαμηνές και στο αποκορύφωμά της έκανε εξαγωγές σε 120
χώρες συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, αλλά κυρίως στο ανατολικό μπλοκ.
Παρήγαγε αρκετούς τύπους μοτοσυκλετών κυρίως με τον δίχρονο αειθαλή της κινητήρα, πολλά σκούτερ και τα τελευταία χρόνια αν και λίγο άγνωστο στην Ελλάδα παράγει μοτοσυκλέτες με τον
γνωστό κινητήρα της Rotax και πιο πρόσφατα με αυτόν της Minareli.
To γνωστό μας δίχρονο 350άρι παράγεται ακόμα όπως τότε, όμως δεν εξάγεται στην Ε.Ε. λόγω της απαγόρευσης των δίχρονων κινητήρων.
Τα τελευταία χρόνια χρηματοδοτείται από ποιούς άλλους, τους ΚινέΖοι που αγοράζουν και την μεγαλύτερη παραγωγή της εταιρείας, ενώ έχει χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Yamaha για το
τετράχρονο Vintage 350 της.
Στο site της έχει όλες τις μοτοσυκλέτες που παράγει και πληροφορίες.
http://jawa.eu/en


