JAWA...τα μαλλιά σου τράβα.

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Θυμάστε βέβαια οι πρεσβύτεροι τα καπνογόνα αυτά, δίχρονα μηχανάκια. Μαζί με τα ΜΖ ήταν
το απόλυτο δίτροχο φετίχ του μυστήριου πολιτικοποιημένου καβαλάρη. Παραλίγο κάποια
στιγμή πριν πολλά πολλά χρόνια, να πέσω κι εγώ στον έρωτά τους, αφού σαν νέος και άφραγκος
παζάρευα να αγοράσω ένα τέτοιο μεταχειρισμένο για 150 χιλιάρικα αλλά τελικά με κέρδισε ένα
Kawasaki KLR 250 για περισσότερα χρήματα και πολλά γραμμάτια :laugh:

Η εταιρεία του Γιάνετσεκ είχε αρκετές περγαμηνές και στο αποκορύφωμά της έκανε εξαγωγές σε 120
χώρες συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, αλλά κυρίως στο ανατολικό μπλοκ.

Παρήγαγε αρκετούς τύπους μοτοσυκλετών κυρίως με τον δίχρονο αειθαλή της κινητήρα, πολλά σκούτερ και τα τελευταία χρόνια αν και λίγο άγνωστο στην Ελλάδα παράγει μοτοσυκλέτες με τον
γνωστό κινητήρα της Rotax και πιο πρόσφατα με αυτόν της Minareli.
To γνωστό μας δίχρονο 350άρι παράγεται ακόμα όπως τότε, όμως δεν εξάγεται στην Ε.Ε. λόγω της απαγόρευσης των δίχρονων κινητήρων.

Τα τελευταία χρόνια χρηματοδοτείται από ποιούς άλλους, τους ΚινέΖοι που αγοράζουν και την μεγαλύτερη παραγωγή της εταιρείας, ενώ έχει χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Yamaha για το
τετράχρονο Vintage 350 της.

Στο site της έχει όλες τις μοτοσυκλέτες που παράγει και πληροφορίες.

http://jawa.eu/en






 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
.

Τα τελευταία χρόνια χρηματοδοτείται από ποιούς άλλους, τους ΚινέΖοι που αγοράζουν και την μεγαλύτερη παραγωγή της εταιρείας, ενώ έχει χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Yamaha για το
τετράχρονο Vintage 350 της.


Το μοτέρ του 4χρονου πρέπει να είναι Shineray που φοράνε και τα Γαλλοκινέζικα MASH και έχει τις ρίζες του στο XBR500 της Honda(με αλλαγές φυσικά).
 
Τελευταία επεξεργασία:

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Το μοτέρ του 4χρονου πρέπει να είναι Shineray που φοράνε και τα Γαλλοκινέζικα MASH και έχει τις ρίζες του στο XBR500 της Honda(με αλλαγές φυσικά).

Το Shineray είναι, αντίγραφο του γνωστού μονοκύλινδρου της Honda, εκείνη την ώρα διάβαζα μερικές αγγελίες για Tenere :D και εκ παραδρομής έγραψα
Yamaha...ου γαρ έρχεται μόνον, δεν το διορθώνω για να φαίνεται Γιώργη :)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
1979 μετα απ πολυ διαβασμα ( Μοτοτεχνικη στην αρχη-Motosport και ενιοτε 2Τ) εμπειριες με c 50 και το πυραυλακι DAX και Lambretta του θειου αποφασισα να βουτηξω το 350 του ιδιου θειου. Αρπαζω λοιπον την 45αρα προκα με το μυτερο τριγωνο μπροστα (θυμαστε το κλειδι;) και με μια μικρη πιεση ξεκλειδωνω το τιμνι. Σπρωχνω τον λεβιε ταχυτητων ελαχιστα μεσα και ωωωωω!!! του θαυματος τσουπ η μανιβελα. Μια -δυο -τρεις καποια στιγμη το παιδικο-εφηβικο ποδι μου καταφερε να την θεσει σε λειτουργια.Κατεβασμα με τα χερια απο το διπλο!!! σταντ -τοτε ετσι- και νοιωθω σαν να προσπαθω να σταματησω ενα φορτηγο με τα επισης παιδικα-εφηβικα χερια (αργοτερα ηρθε η εκγυμναση και το φουσκωμα) συμπλεκτης πρωτη και το γκαπ τρανταξε μεχρι και τα νεφρα μου. Ξεκινημα με τη μια μια και η ροπη ηταν τεραστια ειδικα για διχρονο απο χαμηλα. Αφου ενοιωσα αρκετες φορες οτι οδηγω κατι ασύλληπτα γρηγορο -αργοτερα καταλαβα οτι ειχα λαθος-:D προσπαθησα να σταθω ορθιος και να μην πεσω η με παρει απο κατω οταν σταματησω λογω βαρους και ο θειος με γδαρει σαν κατσικι. Χωρις να φυλαγομαι καθολου σιγα σιγα αρχισα να το επαναλαμβανω συχνα πυκνα το μινι ταξιδι μου με το Jawa βαζοντας και βενζινη μαλιστα να μην ψυλιαστει ο μπαρμας τπτ. Πλακωμα δακρυα να στεγνωνουν και να ασπριζουν τα μαγουλα και το μετωπο -κρανος οποιος φορουσε τοτε ηταν...... χαχαχα- και εγινα ασσος οδηγικα. Τρομος οταν επρεπε με ολα να φρεναρω ειτε στην Συγγρου η στην Πειραιως η οπουδηποτε με τα 2 ταμπουρα της. Τρομος λεμε! Δεν σταματαγε με τπτ λεμε.Το βιολι συνεχιστηκε ο θειος καταλαβε τι παιζει,τα γαμοσταυριδια και μια ψιλη αλλα ηχηρη φαπα επεσε -ειχε και βαρυ χερι γμτ ενεκα οικοδομος- και μετα νομιμα πλεον μεχρι να την πουλησει κυκλοφορουσα με το 350 και το κοκκινο NAVA κρανος του θειου 3-4 νουμερα μεγαλο απο οτι το κεφαλι μου που σχεδον εστριβε οταν περναγα τα 120. Αυτη ηταν η πρωτη μου εμπειρα με "μεγαλη" μηχανη με πολλα χαμογελα και ονειρα μεσα στην αχλυ του διχρονου καπνου απο τις δυο εξατμισεις της φοβερης και τρομερης κοκκινης ασημι Jawa του τοτε.:)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
δεν είδα κάνενα απο τα καινούργια το νεότερο 350ρι είναι του '92
Τα καινούρια δεν εξάγωνται πουθενά στην Ε.Ε. απαγορεύονται τα δίχρονα εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον. Μόνο για
εξαγωγή σε τρίτες χώρες προορίζονται...Μόνο ότι υπάρχει μεταχειρισμένο μπορείς να αγοράσεις.
 
Top Bottom