JAWA 350 TS - 638, 1986

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
''Φαντάσου ότι έχεις ζήσει σ’ έναν κόσμο όπου δεν υπάρχουν καθρέφτες. Θα το είχες ονειρευτεί το πρόσωπό σου, θα το είχες φανταστεί σαν ένα είδος εξωτερικής αντανάκλασης αυτού που θα υπήρχε μέσα σου. Κι έπειτα, υπόθεσε ότι στα σαράντα σου χρόνια θα σου έτειναν έναν καθρέφτη. Φαντάσου τη φρίκη σου. Θα είχες δει ένα τελείως ξένο πρόσωπο και θα είχες καταλάβει καθαρά αυτό που αρνείσαι να παραδεχτείς: το πρόσωπό σου δεν είσαι εσύ.''

Μίλαν Κούντερα

Η μοτοσυκλέτα είναι παραγωγής του 1986 με πλατίνες και μίξη στο ρεζερβουάρ.
Μέχρι στιγμής έχουν αφαιρεθεί τα απαίσια κάγκελα του κινητήρα, οι εξατμίσεις, η σέλα και το ρεζερβουάρ. Η μοτοσυκλέτα ήταν παρατημένη, ευτυχώς κάτω από ένα υπόστεγο για πέντε, ίσως και έξι χρόνια. Με τη πρώτη ματιά όλες, μα όλες οι βίδες έχουν οξειδωθεί σε τέτοιο βαθμό που δεν ξεβιδώνονται... Ο κινητήρας προφανώς έχει κολλημένο κάποιον από τους κυλίνδρους, η μανιβέλα/λεβιές ταχυτήτων δεν κατεβαίνει. Από το καρμπυρατέρ έλειπε η λαστιχιένια σύνδεση με το φίλτρο αέρα και έχει τραβήξει τα πάντα μέσα στα τόσα χρόνια ακινησίας της. Το μόνο ευχάριστο είναι πως η μοτοσυκλέτα είναι πλήρης, αλλά με ένα σεβαστό αριθμό ανταλλακτικών που χρήζουν επισκευής ή αντικατάστασης. Κάποιες άκρες για καινούρια πιστόνια με ελατήρια βρέθηκαν στην Ελλάδα σε λογικές τιμές μπορώ να πω. Το σημαντικότερο θέμα όμως με τα μοτέρ αυτά είναι πως χρειάζονται κάποια ειδικά εργαλεία για να βάλεις χέρι πάνω τους και μέσα τους. Το επάνω άκρο της μπιέλας για παράδειγμα φιλοξενεί βελονοειδές ρουλεμάν που χωρίς το ειδικό εργαλείο αφαίρεσης και επανατοποθέτησής τους πέφτουν μέσα στους στροφαλοθαλάμους. Και λίγα τεχνικά στοιχεία του μοντέλου:


  • Twin, two-stroke
  • Displacement 343.00 ccm (20.93 cubic inches)
  • Compression rate 10.2:1
  • Power 27.00 HP (19.7 kW)) @ 5500 RPM
  • Top Speed 125.0 km/h (77.7 mph)
  • Bore and Stroke 58.0 x 65.0 mm (2.3 x 2.6 inches)
  • TPower 27.00 HP (19.7 kW)) @ 5500 RPM
  • Kickstart
  • Gearbox: 4-speed
  • Fuel tank capacity 17.00 litres (4.49 gallons)
  • Weight 166.0 kg (366.0 pounds)
  • Wheels Spoke
  • Tyre front 3.25-18" / rear 3.50-18"
  • Front suspension Telescopic forks
  • Rear suspension Hydraulic telescopic
  • Front brake Drum
  • Rear brake Drum

''Τώρα το μάτι του Θεού είχε αντικατασταθεί από τη φωτογραφική μηχανή. Το μάτι του ενός μόνου είχε αντικατασταθεί από όλων τα μάτια. Η ζωή είχε μεταμορφωθεί σε μια εκτεταμένη παρτούζα στην οποία όλος ο κόσμος παίρνει μέρος.'' Μ.Κ.














 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ενδιαφερον γραφη!!!
για......!!!!!... προχωρα
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
''Τίποτα δεν είναι περισσότερο προνομιακό από το να υιοθετείς μια παιδιάστικη συμπεριφορά. Καθώς είναι ακόμα αθώο και άπειρο, το παιδί μπορεί να επιτρέψει στον εαυτό του ό,τι θέλει. Καθώς δεν έχει περάσει ακόμα στον κόσμο όπου βασιλεύει ο τύπος, δεν είναι υποχρεωμένο να τηρεί τους κανόνες της καλής συμπεριφοράς. Μπορεί να εκφράζει τα συναισθήματά του χωρίς να υπολογίζει τις συνέπειες.'' Μ.Κ.





















''Το πρόβλημα δεν είναι ο θάνατος: είναι η αθανασία. Η «μικρή» και η «μεγάλη». Τη μικρή την κερδίζουμε όλοι, λίγο-πολύ, στη μνήμη αυτών που μας αγάπησαν. Τη μεγάλη την αξιώνονται εκείνοι που διαβαίνουν το όριο της φήμης, αλλά και κάποιοι γύρω τους…'' Μ.Κ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
''Όσο οι άνθρωποι είναι λίγο πολύ νέοι και η μουσική παρτιτούρα της ζωής τους δεν είναι παρά στους πρώτους της ρυθμούς, μπορούν να συνθέσουν μαζί και να ανταλλάξουν μοτίβα, αλλά , όταν συναντιόνται σε μια πιο ώριμη ηλικία η μουσική τους παρτιτούρα είναι λίγο πολύ συμπληρωμένη , και κάθε λέξη , κάθε αντικείμενο , σημαίνουν κάτι διαφορετικό στην παρτιτούρα του καθενός.'' Μ.Κ.
































 
Τελευταία επεξεργασία:

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
οταν η λογοτεχνια συναντα τα κυλινδροπιστονα οι πενες καπνιζουν σαν διχρονο μοτορι Ανατολικου μπλοκ..keep writing..Νοτη!
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Λίγη ιστορία.
O František Janecek ήταν ο ιδρυτής της εταιρίας κατασκευής των μοτοσικλετών Jawa και ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ανάπτυξη της τσεχικής βιομηχανίας μοτοσικλέτας.
Ο Janecek γεννήθηκε στις 23 Ιανουαρίου 1878 στην Klášter nad Dědinou, ένα μικρό χωριό στη Βοημία στην σημερινή Δημοκρατία της Τσεχίας. Πήγε στην Πράγα για σπουδές μηχανικών στη Τεχνική Σχολή της Πράγας και στη συνέχεια μετακόμισε στη Γερμανία στο Κολέγιο Μηχανικής του Βερολίνου.
Μετά την αποφοίτησή του επέστρεψε στην Πράγα και άρχισε να εργάζεται για τον εβραϊο βιομήχανο Emil Kolben στην εταιρία Kolben.Τα πήγε πολύ καλά και όταν ήταν μόλις 23 ετών διορίστηκε διευθυντής του νέου εργοστασίου που άνοιξε ο Kolben στην Ολλανδία, όπου συνάντησε τη μελλοντική σύζυγό του. Εκείνος χτυπήθηκε από ένα αυτοκίνητο όταν οδηγούσε το ποδήλατό του για την δουλειά. Η κόρη του οδηγού του έδωσε τις πρώτες βοήθειες, έγιναν φίλοι και αργότερα παντρεύτηκαν.
Όταν ήταν 31 ο Janecek άνοιξε το δικό του μηχανουργεία του στην Πράγα.
Αφού υπηρέτησε στο ιταλικό μέτωπο στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο ο Janecek γνώρισε μια γόνιμη περίοδο σχεδιασμού και επινοήσεων και εξασφάλισε πάνω από εξήντα νέα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, συμπεριλαμβανομένου ενός σχεδίου για τη βελτίωση της χειροβομβίδας. Η χειροβομβίδα, που ονομάστηκε μοντέλο 21, έγινε το πρότυπο χειροβομβίδας και ο στρατός της Τσεχοσλοβακίας της έδωσε το παρατσούκλι "Janecek».
Ο Janecek είδε μια ευκαιρία το 1927, να μετατραπεί ένα πρώην εργοστάσιο εξοπλισμών σε μια εταιρεία κατασκευής μοτοσικλετών. Επέστησε την γνώση της μηχανικής του και την εμπειρία του με τις τεχνικές μαζικής παραγωγής στο εργοστάσιο και στήριξε τα νέα σχέδια του γύρω από μια υπάρχουσα μηχανή 498cc κατασκευασμένη από μια γερμανική εταιρεία με την επωνυμία Wanderer. Η νέα εταιρεία ονομάστηκε JAWA το 1929, η ένωση των δύο πρώτων γραμμάτων των Janecek και Wanderer.

Ο Janecek ξεκίνησε αρχικά την παραγωγή μοτοσικλετών Wanderer με άδεια το 1927, προκειμένου να διαφοροποιήσει τα συμφέροντα από το εργοστάσιο όπλων.Η πρώτη μοτοσικλέτα του έχει μια σειρά από προηγμένα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της κίνησης με άξονα και ένα ατσάλινο πλαίσιο. Ήταν σε θέση να προσλάβει έναν έμπειρο βρετανό σχεδιαστή μοτοσικλέτας,τον William George Patchett και μαζί ανέπτυξαν μια σειρά από μοτοσικλέτες ανταγωνισμού για την προώθηση της νέας μάρκαςJawa.Στη δεκαετία του 1930 ο Janecek διεύρυνε το φάσμα του ώστε να περιλαμβάνει ελαφριά οικονομικά μοντέλα που βασίζονταν γύρω από τους δίχρονους κινητήρες της Βρετανικής Villiers, καθώς και μεσαίες 350cc μοτοσικλέτες με την επωνυμία Jawa (π.χ. Jawa350). Όταν η Τσεχοσλοβακία είχε καταληφθεί από τη ναζιστική Γερμανία το 1938 ο Janecek αναγκάστηκε να μετατρέψει το εργοστάσιο του από την κατοχική διοίκηση και χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή γερμανικών κινητήρων αεροσκαφών και γεννητριών. Συνέχισε να εργάζεται κρυφά για την ανάπτυξη των μονοκύλινδρων δίχρονων μοτοσικλετών και η παραγωγή ξανάρχισε μετά το τέλος του πολέμου.
Ο František Janecek πέθανε στις 4 Ιουνίου 1941 και την εταιρεία Jawa στη συνέχεια ανέλαβε ο γιος του, Karel Janecek.



Τα βελονοειδή ρουλεμάν του άνω άκρου της μπιέλας είναι αυτά τα ακέφαλα καρφάκια, στο μήκος μισού σπιρτόξυλου. Το κάθε άκρο των δύο μπιελών φιλοξενεί από 28 τέτοια τεμάχια, σύνολο 56... Το νταβαντούρι όταν πέσουν μέσα σε κάποιον από τους στροφαλοθαλάμους είναι τόσο μεγάλο που το πανηγύρι ολοκληρώνεται με πλήρη αποσυναρμολόγηση του κινητήρα ώστε να βρεθούν, αλλιώς όλη η δουλειά και ο κόπος πάνε χαμένα. Μιας και δεν διέθετα το ειδικό εργαλείο, στην ουσία είναι ένας δεύτερος πείρος εμβόλου με ένα γρασσαδοράκι στην άκρη του. Το εργαλείο αυτό μπαίνει στο τέλος του πείρου, έτσι ώστε βγαίνοντας ο πείρος από την θέση του να ακολουθείται κολλητά από αυτό. Όταν πλέον ο πείρος έχει βγει εκτός εμβόλου και την θέση του έχει πάρει το ειδικό εργαλείο, γεμίσουμε με γράσο (από το γρασαδοράκι που προείπαμε) τον κενό χώρο του εργαλείου και με κάποιες αλχημείες σοβιετικού τύπου παίρνουμε το βελονοειδές ρουλεμάν ανά χείρας χωρίς απώλειες. Αφού λοιπόν δεν προνόησα να το προμηθευτώ εγκαίρως αναγκάστηκα να βάλω ένα σακουλάκι διαφανές, σαν εσώρουχο δηλαδή, κάτω από τον πείρο του εμβόλου και με μια δέστρα καλωδίων το έσφιξα στη μπιέλα. Μπόρεσα έτσι να μαζέψω τα καλικατζαράκια. Κουραστικό να το γράφεις και να το διαβάζεις αλλά βλέποντας κάποια ταινιάκια στον σωλήνα είδα ότι κάποιοι το κάνουν όπως εμείς βάζουμε μαρμελάδα σε μία φρυγανιά.



Το καρμπυρατέρ Jikov των 28mm. Λίγα ιστορικά στοιχεία για το κράτος της Τσεχοσλοβακίας και την εταιρεία Jikov:

Η Τσεχοσλοβακία ιδρύθηκε ανεπίσημα στις 28 Οκτωβρίου του 1918, οπότε έγινε η πρώτη ανακήρυξη ανεξαρτησίας στο δημαρχείο της Πράγας και επίσημα τον Σεπτέμβριο του 1919 με τη Συνθήκη του Αγίου Γερμανού, μετά το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου και τη διάλυση της Αυστρουγγαρίας. Στα χρόνια του μεσοπολέμου η πολιτική ζωή της Τσεχοσλοβακίας διαμορφώθηκε από τον μεγάλο πολιτικό Τόμας Μάζαρυκ, ο οποίος χρίστηκε και πρώτος πρόεδρος της χώρας. Μετά τον θάνατό του το 1937 τον διαδέχθηκε ο συνιδρυτής του κράτους Έντουαρντ Μπένες, ο οποίος και είδε την εικοσάχρονη ανεξαρτησία της χώρας του να καταλύεται από τη χιτλερική Γερμανία.
Από την αρχή της ίδρυσής της η Τσεχοσλοβακία αποτελούσε ένα κράτος χωρίς συνέχεια ή παράδοση. Βασιζόταν στην ένωση δύο πολύ συγγενικών σλαβικών εθνών, των Τσέχων και των Σλοβάκων. Στο έδαφος όμως αυτής προστέθηκε και η λεγόμενη Υποκαρπαθική Ρουθηνία με τον ουκρανικό πληθυσμό της. Υπήρχε όμως και μια ισχυρή γερμανική ομάδα στις μεθοριακές περιοχές των τσεχικών εδαφών, οι καλούμενοι Σουδήτες, που πληθυσμιακά ήταν υπέρτεροι των Σλοβάκων. Συγκεκριμένα ο πληθυσμός του νέου κράτους συγκροτούνταν από Τσέχους κατά 51%, Σουδήτες 23%, Σλοβάκους 16%, Ούγγρους 5%, Ρουθηνούς 3,5%, Εβραίους 1,4%, Πολωνούς 0,55% κ.ά.

Η Julius Skarlandt & co χυτήριο αρχικά στην πρώην Τσεχοσλοβακία ιδρύθηκε το 1899 από τον Julius Skarlandt, το 1911 με την επωνυμία Union κατασκεύαζε αντλίες νερού, το 1948 έγινε motor union κατασκευάζοντας ανταλλακτικά αυτοκινήτων και δίχρονων μοτοσυκλετών. Το 1954 πήρε το όνομα Jikov βγάζοντας στη παραγωγή συστήματα τροφοδοσίας βενζίνης και μηχανήματα πεπιεσμένου αέρα. Το 1980 προμήθευε με καρμπυρατέρ την αυτοκινητοβιομηχανία Skoda, πλέον στις μέρες μας ειδικεύεται σε συστήματα υγραεριοκίνησης.










Το τριφασικό alternator που παράγει 14 Volts και 15 Amperes και τα δύο ζευγάρια των πλατινών, ένα για κάθε κύλινδρο. Οι πυκνωτές φαίνονται στο επάνω αριστερό μέρος. Τα τρία λευκά καλώδια στο επάνω μέρος είναι οι τρεις φάσεις εξόδου. Σημαντικό μειονέκτημα της κατασκευής κατά την διαδικασία της αποσυναρμολόγησης είναι πως δεν υπάρχει κοννέκτορας έξω από το κιβώτιο αλλά το κάθε καλώδιο πηγαίνει στον προορισμό του και ενώνεται εκεί. Τα πάντα πρέπει να σημειωθούν για να μην γίνουν λάθη στην συναρμολόγηση.




 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Το ηλεκτρικό διάγραμμα:




Αγοράστηκε το κιτ της VAPE με την ηλεκτρονική ανάφλεξη που καταργεί τις πλατίνες με πολλά οφέλη όσον αφορά την αξιοπιστία του μοτέρ ως επί το πλείστον. Πολλά 350είχαν οδηγηθεί στο να τρυπήσουν τα πιστόνια τους εξαιτίας της κακής ρύθμισης ή και αμέλειας όσον αφορά στο διάκενο των πλατινών.
Πρώτη δοκιμή της ηλεκτρονικής ανάφλεξης Vape, πολύ πρόχειρα και χωρίς να ρυθμίσω το καινούριο καρμπυρατέρ που σημειωτέον το δούλεψα χωρίς φίλτρο αέρα. Η βενζίνη με το λάδι βρίσκονται στο ρεζερβουάρ πολλούς μήνες και πρέπει να το αδειάσω και να βάλω φρέσκο μίγμα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Το ηλεκτρικό διάγραμμα:





















Αγοράστηκε το κιτ της VAPE με την ηλεκτρονική ανάφλεξη που καταργεί τις πλατίνες με πολλά οφέλη όσον αφορά την αξιοπιστία του μοτέρ ως επί το πλείστον. Πολλά 350είχαν οδηγηθεί στο να τρυπήσουν τα πιστόνια τους εξαιτίας της κακής ρύθμισης ή και αμέλειας όσον αφορά στο διάκενο των πλατινών.







Πρώτη δοκιμή της ηλεκτρονικής ανάφλεξης Vape, πολύ πρόχειρα και χωρίς να ρυθμίσω το καινούριο καρμπυρατέρ που σημειωτέον το δούλεψα χωρίς φίλτρο αέρα. Η βενζίνη με το λάδι βρίσκονται στο ρεζερβουάρ πολλούς μήνες και πρέπει να το αδειάσω και να βάλω φρέσκο μίγμα.

Μπράβο και ντάν ντάν είναι κούκλα :ok:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κουκλα εγινε η γιαγια!:friendship:

Ανταλακτικα βρηκες ευκολα?
Με την σκουρια στα καλαμια τι εκανες? Πως φτιαχτηκαν?
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Κουκλα εγινε η γιαγια!:friendship:

Ανταλακτικα βρηκες ευκολα?
Με την σκουρια στα καλαμια τι εκανες? Πως φτιαχτηκαν?
Ανταλλακτικά από jawashop και jawamarkt, όσο για τις μπουκάλες, τρίφτηκαν με σύρμα για κατσαρόλες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ανταλλακτικά από jawashop και jawamarkt, όσο για τις μπουκάλες, τρίφτηκαν με σύρμα για κατσαρόλες.
Ρωτησα για τα καλαμια γιατι στην φωτο φαινεται οτι η ζημια απο την σκουρια ειναι εκτεταμενη κα φανταζομαι οτι ακομα και μετα το τριψιμο θα υπαρχουν κοιλοτητες και μικροι κρατηρες Κατι που συντομα δεν θα οδηγησει σε καταστροφη των τσιμουχων και διαρροη λαδιου?
 
Top Bottom