notakos600
Μέλος
''Φαντάσου ότι έχεις ζήσει σ’ έναν κόσμο όπου δεν υπάρχουν καθρέφτες. Θα το είχες ονειρευτεί το πρόσωπό σου, θα το είχες φανταστεί σαν ένα είδος εξωτερικής αντανάκλασης αυτού που θα υπήρχε μέσα σου. Κι έπειτα, υπόθεσε ότι στα σαράντα σου χρόνια θα σου έτειναν έναν καθρέφτη. Φαντάσου τη φρίκη σου. Θα είχες δει ένα τελείως ξένο πρόσωπο και θα είχες καταλάβει καθαρά αυτό που αρνείσαι να παραδεχτείς: το πρόσωπό σου δεν είσαι εσύ.''
Μίλαν Κούντερα
Η μοτοσυκλέτα είναι παραγωγής του 1986 με πλατίνες και μίξη στο ρεζερβουάρ.
Μέχρι στιγμής έχουν αφαιρεθεί τα απαίσια κάγκελα του κινητήρα, οι εξατμίσεις, η σέλα και το ρεζερβουάρ. Η μοτοσυκλέτα ήταν παρατημένη, ευτυχώς κάτω από ένα υπόστεγο για πέντε, ίσως και έξι χρόνια. Με τη πρώτη ματιά όλες, μα όλες οι βίδες έχουν οξειδωθεί σε τέτοιο βαθμό που δεν ξεβιδώνονται... Ο κινητήρας προφανώς έχει κολλημένο κάποιον από τους κυλίνδρους, η μανιβέλα/λεβιές ταχυτήτων δεν κατεβαίνει. Από το καρμπυρατέρ έλειπε η λαστιχιένια σύνδεση με το φίλτρο αέρα και έχει τραβήξει τα πάντα μέσα στα τόσα χρόνια ακινησίας της. Το μόνο ευχάριστο είναι πως η μοτοσυκλέτα είναι πλήρης, αλλά με ένα σεβαστό αριθμό ανταλλακτικών που χρήζουν επισκευής ή αντικατάστασης. Κάποιες άκρες για καινούρια πιστόνια με ελατήρια βρέθηκαν στην Ελλάδα σε λογικές τιμές μπορώ να πω. Το σημαντικότερο θέμα όμως με τα μοτέρ αυτά είναι πως χρειάζονται κάποια ειδικά εργαλεία για να βάλεις χέρι πάνω τους και μέσα τους. Το επάνω άκρο της μπιέλας για παράδειγμα φιλοξενεί βελονοειδές ρουλεμάν που χωρίς το ειδικό εργαλείο αφαίρεσης και επανατοποθέτησής τους πέφτουν μέσα στους στροφαλοθαλάμους. Και λίγα τεχνικά στοιχεία του μοντέλου:
''Τώρα το μάτι του Θεού είχε αντικατασταθεί από τη φωτογραφική μηχανή. Το μάτι του ενός μόνου είχε αντικατασταθεί από όλων τα μάτια. Η ζωή είχε μεταμορφωθεί σε μια εκτεταμένη παρτούζα στην οποία όλος ο κόσμος παίρνει μέρος.'' Μ.Κ.
Μίλαν Κούντερα
Η μοτοσυκλέτα είναι παραγωγής του 1986 με πλατίνες και μίξη στο ρεζερβουάρ.
Μέχρι στιγμής έχουν αφαιρεθεί τα απαίσια κάγκελα του κινητήρα, οι εξατμίσεις, η σέλα και το ρεζερβουάρ. Η μοτοσυκλέτα ήταν παρατημένη, ευτυχώς κάτω από ένα υπόστεγο για πέντε, ίσως και έξι χρόνια. Με τη πρώτη ματιά όλες, μα όλες οι βίδες έχουν οξειδωθεί σε τέτοιο βαθμό που δεν ξεβιδώνονται... Ο κινητήρας προφανώς έχει κολλημένο κάποιον από τους κυλίνδρους, η μανιβέλα/λεβιές ταχυτήτων δεν κατεβαίνει. Από το καρμπυρατέρ έλειπε η λαστιχιένια σύνδεση με το φίλτρο αέρα και έχει τραβήξει τα πάντα μέσα στα τόσα χρόνια ακινησίας της. Το μόνο ευχάριστο είναι πως η μοτοσυκλέτα είναι πλήρης, αλλά με ένα σεβαστό αριθμό ανταλλακτικών που χρήζουν επισκευής ή αντικατάστασης. Κάποιες άκρες για καινούρια πιστόνια με ελατήρια βρέθηκαν στην Ελλάδα σε λογικές τιμές μπορώ να πω. Το σημαντικότερο θέμα όμως με τα μοτέρ αυτά είναι πως χρειάζονται κάποια ειδικά εργαλεία για να βάλεις χέρι πάνω τους και μέσα τους. Το επάνω άκρο της μπιέλας για παράδειγμα φιλοξενεί βελονοειδές ρουλεμάν που χωρίς το ειδικό εργαλείο αφαίρεσης και επανατοποθέτησής τους πέφτουν μέσα στους στροφαλοθαλάμους. Και λίγα τεχνικά στοιχεία του μοντέλου:
- Twin, two-stroke
- Displacement 343.00 ccm (20.93 cubic inches)
- Compression rate 10.2:1
- Power 27.00 HP (19.7 kW)) @ 5500 RPM
- Top Speed 125.0 km/h (77.7 mph)
- Bore and Stroke 58.0 x 65.0 mm (2.3 x 2.6 inches)
- TPower 27.00 HP (19.7 kW)) @ 5500 RPM
- Kickstart
- Gearbox: 4-speed
- Fuel tank capacity 17.00 litres (4.49 gallons)
- Weight 166.0 kg (366.0 pounds)
- Wheels Spoke
- Tyre front 3.25-18" / rear 3.50-18"
- Front suspension Telescopic forks
- Rear suspension Hydraulic telescopic
- Front brake Drum
- Rear brake Drum
''Τώρα το μάτι του Θεού είχε αντικατασταθεί από τη φωτογραφική μηχανή. Το μάτι του ενός μόνου είχε αντικατασταθεί από όλων τα μάτια. Η ζωή είχε μεταμορφωθεί σε μια εκτεταμένη παρτούζα στην οποία όλος ο κόσμος παίρνει μέρος.'' Μ.Κ.
Τελευταία επεξεργασία: