Jukebox...Ελληνικό

Tasos GS

Μέλος
Περιοχή
40.254367, 23.266577 Ν.Μουδανια
Όνομα
ΤΑΣΟΣ
Μοτό
R 1200 GS
Ένα θέμα απλά Ελληνικό,λαϊκό και έντεχνο :ok:

 
Τελευταία επεξεργασία:
 
 
Δικο σααααααααααςςςςςςς!!!!
kittens!!!!

 
 
 
 
 
Ελληνικο ε....

''Οι τρύπες στο κλαρίνο, είναι γκρεμοί, που χάσκουν ανοιχτοί,
γιομάτοι ξενιτεμένους, ασπαλάθους, μαστόρους της πέτρας,
ξερόβραχους, μαυροφορεμένες μάνες και καημούς.''

( by panaras...και συμφορουμιτης και γειτονας.)

 
άντε να βάλουμε και κανα ελληνικό έντεχνο.,.,.,

 
 

παρτε και τον "υμνο"......αφου θετε ελληνικα:D
 
 
 
 
 
 
Back
Top Bottom