Jukebox...Ελληνικό

Απο την Στρογγουλα, κορυφη των Τζουμερκων, πριν καμμια δεκαπενταρια χρονια. Μπορει να ακουγοτανε και μεχρι τον Μπαρο...
 
Ένα σχετικό με την μέρα
 
Βαλτε ποτακι...μελωδικοτερη κι απο 10 οργανα μαζι...
 
 
Τραγουδι του Χιωτη, απο μια ιδιαιτερη φωνη που ειτε σου αρεσει πολυ ειτε καθολου.
 
Τραγουδι του Χιωτη, απο μια ιδιαιτερη φωνη που ειτε σου αρεσει πολυ ειτε καθολου.
Θυμίζει Σωτηρία Μπέλλου λιγάκι...;)
 
Θυμίζει Σωτηρία Μπέλλου λιγάκι...;)
Σωστα, αλλα αμα τη δεις απο κοντα καταλαβαινεις οτι ειναι original και δεν προσπαθει να τη μιμηθει.
 
 
 
 
το ανίψι με της πενιές...
 
Απλα μοναδικος
 
"Έφυγε" και ο Λήτης...(Νικόλας Σάννος)


 
 
 
 
Ολα τα λεφτα η εισαγωγη...Θανασακο για τη γιορτη σου... :friendship:
 
Ολα τα λεφτα η εισαγωγη...Θανασακο για τη γιορτη σου... :friendship:
Να κεράσω και εγώ κάτι Θωμά μου...!
 
 
Αυτό το μουσικό κουτί...:inlove:
 
Back
Top Bottom