K1200LT VS R1200RT

skokman

Μέλος
Περιοχή
Περαμα
Όνομα
panagiotis
Μοτό
BMW R1250GS ADV
Piaggio x10
Kawasaki ZX-9R Ninja
ψάχνοντας εδω και καιρο να βρω ενα R1200GS το ματι μου επεσε επανω σε αυτα τα 2 μοντέλα του 2006 με τιμη περιπου στα 7000 και οι 2
Έχοντας στον νου οτι ψαχνω μια μοτο για ταξίδια μου φαίνονται ταμάμ για αυτο που θέλω,καλύτερες απο το GS
Ανετα ταξιδια με την γυναικά
Δυστυχώς τα αγγλικα μου ειναι λιγο σκουριασμενα και δεν μπορεσα να βρω τεστ για καμια απο τις 2 στα ελληνικά αλλα απο οτι κατάλαβα το RT εχει περισσότερα ηλεκτρονικά (ESA κλπ)
αλλα το LT ειναι πιο ανετο
Επίσης 100 κιλα διαφορα!!!! δεν τα λες και λιγα
Απο σερβις φαντάζομαι και τα 2 θα ειναι πανω κατω τα ιδια (στα επιπεδα του GS?)
Επίσης δεν εχω καταλαβει αν εχουν ABS με SERVO η οχι
Πια η γνώμη σας για αυτα τα 2 και αν ξερει κανενας περισσότερες λεπτομέρειες θα τουυ χρωστούσα χαρη
Εφτασε καλοκαιρι και πρεπει να την παρω για να παμε κανενα ταξιδι
Ευχαριστω
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Κ 1200....τετρακυλινδρος κινητηρας...πολλα αλογα....δυναμη...μεγαλο βαρος...καταναλωση....δυσκολη κ ακριβη συντηρηση.
R 1200 δικυλινδρος μποξερ..λιγο δυνατοτερος απο το GS....σε ολα τα υπολοιπα ιδιοι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νικολας nvythoul ...ειναι ο ανθρωπος που θα μιλησει για το RT.
Πολυταξιδεμενος και κατοχος RT και GS.
 

nvythoul

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R 1200 GS , R 1200 RT
Καλησπέρα

Είμαι κάτοχος ενός GS / 2007 κι ενός RT / 2009.
Συνήθως το RT το χρησιμοποιώ σε ταξίδια και σε βόλτες (όχι χωμάτινες).
Η μηχανή μου έχει περίπου 90000 χιλ. και όλα τα πακέτα εξοπλισμού συν το R/CD
Είναι μία αξιόπιστη λύση χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα μέχρι σήμερα.
Δικάβαλος και φορτωμένος η ροπή και η ταχύτητα δεν θα σου λείψουν.
Η ταχύτητα ταξιδιού μου σε εθνικούς δρόμους είναι από 150 > .
Η μηχανή στο δρόμο βρεγμένο η στεγνό πατάει πολύ καλά, στρίβει, πολύ ευχάριστη άνετη και απολαυστική στην οδήγηση με καταπληκτικά φρένα.
Προσφέρεται και για παιχνίδια απλώς όχι για μένα (λόγω της ηλικίας μου) στα κλειστά στροφιλίκια
Ο θόρυβος του αέρα καμία σχέση με το GS.
Υπάρχει ένα προβληματάκι μόνο όταν έχει αέρα κάτω από μια συγκεκριμένη όμως γωνία να επηρεάζεται και χρειάζεται να χαμηλώνεις ανάλογα την ζελατίνα.
Οι χώροι αποθήκευσης υπεραρκετοί με το top case των 48 Lit να σου δίνουν άνεση κι ευκολία.
Η μουσική μέχρι και τα 140χλμ απόλαυση.
Αρκετές φορές χρειάστηκε να βγάλω την ημέρα 1000 - 1280 χλμ ατσαλάκωτος.
Στην κίνηση μέσα στην πόλη άνετη λίγο πιο κάτω από το GS, θέλω να πώ ότι δεν είναι απαγορευτική και για καθημερινή κίνηση στην πόλη.
Η μηχανή είναι πολύ καλά ζυγισμένη χωρίς να γίνεται αισθητό το βάρος της.
Πολύ πιο εύκολα την σηκώνω στο κεντρικό το stand από το GS.
Η ESA επιτρέπει τρείς διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης.
Το ρεζερβουάρ τον 27 λίτρων σου δίνει μία αυτοδυναμία μέχρι και 500 χλμ.
Στις αντίστοιχες ταχύτητες με το GS η κατανάλωση είναι περίπου 1 λίτρο λιγότερη.
Σε δρόμους ελεγχόμενους μονοκάβαλος φορτωμένος είχα κατανάλωση 4,7 / 100.
Σε ταξίδι 14500 χλμ συμπλήρωσα λάδι 200ml.
Service κάνω κάθε 10000 το κόστος όπως και το GS, το κόστος των ελαστικών το ζευγάρι μεταξύ 250 – 320 ευρώ ανάλογα την εταιρεία.
Η φθορά της μέχρι σήμερα ασήμαντη βέβαια είναι σε κλειστό γκαράζ.
Φίλε μου δεν στέκομαι σε καθαρώς τεχνικά θέματα, υπάρχουν πιο ειδικοί από μένα σ’ αυτό τον τομέα, εγώ σου περιγράφω την εμπειρία μου από το όλο πακέτο της χρήσης της συγκεκριμένης μηχανής ειδικά για ασφάλτινα ταξίδια.
Για την χρήση που την θέλεις πιστεύω είναι μία από τις καλύτερες λύσεις.
Σου επιτρέπουν να κινηθείς με ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα και να κάνεις το ταξίδι σου μια ευχάριστη ανάπαυλα.
Το πρόβλημα μου είναι ότι φθάνει σιγά σιγά η στιγμή που θα πρέπει να την αποχωριστώ και παλεύω με τον εαυτό μου και την λογική.
Προσωπικά είναι μία λύση που την προτείνω ανεπιφύλακτα ειδικά για τον συγκεκριμένο τρόπο ταξιδιού.
Δεν ξέρω αν σε βοήθησα αλλά όποια και να είναι η επιλογή σου να έχεις καλά, ασφαλή, κι ευχάριστα ταξίδια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απο σερβις φαντάζομαι και τα 2 θα ειναι πανω κατω τα ιδια (στα επιπεδα του GS?)
Κ 1200....τετρακυλινδρος κινητηρας...πολλα αλογα....δυναμη...μεγαλο βαρος...καταναλωση....δυσκολη κ ακριβη συντηρηση.
R 1200 δικυλινδρος μποξερ..λιγο δυνατοτερος απο το GS....σε ολα τα υπολοιπα ιδιοι.
Αυτο. Τα μοντελα R με μποξερ κινητηρες εχουν πολυ ευκολοτερη και συνεπως φθηνοτερη συντηρηση απο τα μοντελα Κ (4κυλινδρα), αλλα τα Κ εχουν τα καλα ενος 4κυλινδρου μοτερ.

ΒΤW κωδικοι BMW συμφωνα με ο,τι ισχυει σημερα:

Κωδικοι μοτερ (πριν απο κυβισμο)
G=μονοκυλινδρο
Κ=τετρακυλινδρο σε σειρα στον διαμηκη αξονα (σπορ τουριστικα μοντελα)
S=τετρακυλινδρο σε σειρα στον καθετο αξονα (supersport μοντελα)
R=Δικυλινδρος μποξερ
F=Δικυλινδρος παραλληλος

Κωδικοι μοντελου (μετα απο κυβισμο)
GS=Gelandesport (σπορ εκτος δρομου)
G/S=Gelande/Strasse (ον/οφ ή μαλλον οφ/ον)
RS=Reise-sport (ταξιδιωτικο σπορ)
RT=Reise-Tourer (ταξιδιωτικο τουριστικο)
LT=Luxus-Tourer (ταξιδιωτικο πολυτελειας)
ST=Strasse/Sport Tourer (στρητ :p / τουριστικο σπορ )
C=Cruiser (τσοπεραδικο)
CL=Cruiser und Luxus (κυριλε τσοπεραδικο)
GT=Grand Tourisme (ο,τι λεει)
R= Roadster (γυμνο)
RR= Race ready ή Race Replica
XR= Για καθε τυπο δρομου εκτος απο χωμα (ο,τι να'ναι)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
...
Σε ταξίδι 14500 χλμ συμπλήρωσα λάδι 200ml.
...
14500 χλμ μόνο 200ml?!?! Εντυπωσιακό... Που ήταν το ταξίδι αυτό Νίκο;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
σίγουρα το rt λόγο υπερβολικού βάρους του lt και των.συνεπειων αυτού
Σίγουρα παίζει μεγάλη σημασία η χρήση
Αν ήθελα να ταξιδέψω πχ στο νορντ καπ και ειμουν οριοθετημενος σε ταξίδια ασφαλτινα πολλών χιλιομέτρων θα έπαιρνα το lt Αδαμάντινος αθραυστος κινητήρας και η ταξιδευτικη άνεση τεράστια και απαράμιλλη
 

skokman

Μέλος
Περιοχή
Περαμα
Όνομα
panagiotis
Μοτό
BMW R1250GS ADV
Piaggio x10
Kawasaki ZX-9R Ninja
Καλησπέρα

Είμαι κάτοχος ενός GS / 2007 κι ενός RT / 2009.
Συνήθως το RT το χρησιμοποιώ σε ταξίδια και σε βόλτες (όχι χωμάτινες).
Η μηχανή μου έχει περίπου 90000 χιλ. και όλα τα πακέτα εξοπλισμού συν το R/CD
Είναι μία αξιόπιστη λύση χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα μέχρι σήμερα.
Δικάβαλος και φορτωμένος η ροπή και η ταχύτητα δεν θα σου λείψουν.
Η ταχύτητα ταξιδιού μου σε εθνικούς δρόμους είναι από 150 > .
Η μηχανή στο δρόμο βρεγμένο η στεγνό πατάει πολύ καλά, στρίβει, πολύ ευχάριστη άνετη και απολαυστική στην οδήγηση με καταπληκτικά φρένα.
Προσφέρεται και για παιχνίδια απλώς όχι για μένα (λόγω της ηλικίας μου) στα κλειστά στροφιλίκια
Ο θόρυβος του αέρα καμία σχέση με το GS.
Υπάρχει ένα προβληματάκι μόνο όταν έχει αέρα κάτω από μια συγκεκριμένη όμως γωνία να επηρεάζεται και χρειάζεται να χαμηλώνεις ανάλογα την ζελατίνα.
Οι χώροι αποθήκευσης υπεραρκετοί με το top case των 48 Lit να σου δίνουν άνεση κι ευκολία.
Η μουσική μέχρι και τα 140χλμ απόλαυση.
Αρκετές φορές χρειάστηκε να βγάλω την ημέρα 1000 - 1280 χλμ ατσαλάκωτος.
Στην κίνηση μέσα στην πόλη άνετη λίγο πιο κάτω από το GS, θέλω να πώ ότι δεν είναι απαγορευτική και για καθημερινή κίνηση στην πόλη.
Η μηχανή είναι πολύ καλά ζυγισμένη χωρίς να γίνεται αισθητό το βάρος της.
Πολύ πιο εύκολα την σηκώνω στο κεντρικό το stand από το GS.
Η ESA επιτρέπει τρείς διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης.
Το ρεζερβουάρ τον 27 λίτρων σου δίνει μία αυτοδυναμία μέχρι και 500 χλμ.
Στις αντίστοιχες ταχύτητες με το GS η κατανάλωση είναι περίπου 1 λίτρο λιγότερη.
Σε δρόμους ελεγχόμενους μονοκάβαλος φορτωμένος είχα κατανάλωση 4,7 / 100.
Σε ταξίδι 14500 χλμ συμπλήρωσα λάδι 200ml.
Service κάνω κάθε 10000 το κόστος όπως και το GS, το κόστος των ελαστικών το ζευγάρι μεταξύ 250 – 320 ευρώ ανάλογα την εταιρεία.
Η φθορά της μέχρι σήμερα ασήμαντη βέβαια είναι σε κλειστό γκαράζ.
Φίλε μου δεν στέκομαι σε καθαρώς τεχνικά θέματα, υπάρχουν πιο ειδικοί από μένα σ’ αυτό τον τομέα, εγώ σου περιγράφω την εμπειρία μου από το όλο πακέτο της χρήσης της συγκεκριμένης μηχανής ειδικά για ασφάλτινα ταξίδια.
Για την χρήση που την θέλεις πιστεύω είναι μία από τις καλύτερες λύσεις.
Σου επιτρέπουν να κινηθείς με ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα και να κάνεις το ταξίδι σου μια ευχάριστη ανάπαυλα.
Το πρόβλημα μου είναι ότι φθάνει σιγά σιγά η στιγμή που θα πρέπει να την αποχωριστώ και παλεύω με τον εαυτό μου και την λογική.
Προσωπικά είναι μία λύση που την προτείνω ανεπιφύλακτα ειδικά για τον συγκεκριμένο τρόπο ταξιδιού.
Δεν ξέρω αν σε βοήθησα αλλά όποια και να είναι η επιλογή σου να έχεις καλά, ασφαλή, κι ευχάριστα ταξίδια.
Ξερεις αν εχουν διαφορα το μοντελο του 2005 με αυτα του 2007 και του 2010?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξερεις αν εχουν διαφορα το μοντελο του 2005 με αυτα του 2007 και του 2010?
Πριν από το 2007 είχαν το σύστημα Σέρβο στα φρένα.
Και γενικά μετά το 2007 έχουν σημαντικές βελτιώσεις στην λειτουργία του κινητηρα
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
πάντα τα rt προηγούνταν μηχανολογικα από τα gs
διαφορετικές χαρτογραφήσεις δυνατότερα!, διαφορετικές κεφαλές, εκεντροφοροι βαλβίδες κλπ διαφορετικά σαζμαν
θα έλεγα ένας μποξερ με άλλη αρχιτεκτονική
το μόνο μελανό σημείο του αρχικού μοντέλου θα έλεγα το abs που και για αυτό τώρα έχουμε φθηνή λύση και αποτελεσματική από δικό μας άνθρωπο!!!!!!
 

nvythoul

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R 1200 GS , R 1200 RT
Ξερεις αν εχουν διαφορα το μοντελο του 2005 με αυτα του 2007 και του 2010?
Από το 2010 και μετά φοράει τον κινητήρα με τους δύο εκκέντροφόρους με μικρή αύξησή της ιπποδύναμης.
Επίσης έχει αλλάξει η εργονομία και η διάταξη των χειριστηρίων στο τιμόνι (φλας, ράδιο κλπ.) σύμφωνα πλέον με τα στάνταρ της αγοράς
 

skokman

Μέλος
Περιοχή
Περαμα
Όνομα
panagiotis
Μοτό
BMW R1250GS ADV
Piaggio x10
Kawasaki ZX-9R Ninja
πάντα τα rt προηγούνταν μηχανολογικα από τα gs
διαφορετικές χαρτογραφήσεις δυνατότερα!, διαφορετικές κεφαλές, εκεντροφοροι βαλβίδες κλπ διαφορετικά σαζμαν
θα έλεγα ένας μποξερ με άλλη αρχιτεκτονική
το μόνο μελανό σημείο του αρχικού μοντέλου θα έλεγα το abs που και για αυτό τώρα έχουμε φθηνή λύση και αποτελεσματική από δικό μας άνθρωπο!!!!!!
Θελεις να μου πεις τι προβλημα ?
Απο οτι εχω καταλάβει το σερβο δεν λειτουργεί οταν ειναι σβηστή η μοτο η εχει και αλλα θέματα?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θελεις να μου πεις τι προβλημα ?
Απο οτι εχω καταλάβει το σερβο δεν λειτουργεί οταν ειναι σβηστή η μοτο η εχει και αλλα θέματα?
Το βασικοτερο θεμα ειναι οτι μια οποιαδηποτε βλαβη το βγαζει τελειως off, δεν εχεις σχεδον καθολου φρενο, οπως γινεται σε ενα αμαξι με σβηστο μοτερ. Το απλο συστημα ABS και να κολλησει η μοναδα εχεις φρενα κανονικα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το βασικοτερο θεμα ειναι οτι μια οποιαδηποτε βλαβη το βγαζει τελειως off, δεν εχεις σχεδον καθολου φρενο, οπως γινεται σε ενα αμαξι με σβηστο μοτερ. Το απλο συστημα ABS και να κολλησει η μοναδα εχεις φρενα κανονικα.
Αυτό.........
 

cotzak

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
BMW R1200 RT
πάντα τα rt προηγούνταν μηχανολογικα από τα gs
διαφορετικές χαρτογραφήσεις δυνατότερα!, διαφορετικές κεφαλές, εκεντροφοροι βαλβίδες κλπ διαφορετικά σαζμαν
θα έλεγα ένας μποξερ με άλλη αρχιτεκτονική
το μόνο μελανό σημείο του αρχικού μοντέλου θα έλεγα το abs που και για αυτό τώρα έχουμε φθηνή λύση και αποτελεσματική από δικό μας άνθρωπο!!!!!!
Στεργιο ποια ειναι η λυση για το ABS; ρωταω γιατι προκειται να γινω κατοχος ενός RT και θα ηθελα να ξερω αν συμβει κατι με την μοναδα του.
 
Top Bottom