Kaliakouda pass και όχι μόνο.

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Αφού γεμίσαμε σκόνη από το troffy να αφήσουμε και εμείς λίγο σκόνη εδώ μέσα.Ενα τριήμερο που το συζητουσαμε με τον Γιώργο κανα μήνα πριν,εύκολη βέβαια η κουβέντα δεν θελουμε πολλές λεξεις για να συνεννοηθούμε πάνε ευρυτανια και Πελλοπόνησο μου λέει μέσα του λέω εγω,χάρτες διαμονες τα άφησα πάνω του,μόνη τις διαδρομές βγάλαμε παρέα και έτσι Τρίτη πρωί πατάμε μίζα.

Μια μικρή στάση στην Ακράτα για τυρόπιτα χειροποίητη και ένα καφέ και δρόμο,ευτυχώς η νέα εθνική Αθηνών Πατρών έγινε επιτέλους αυτοκινητόδρομος και μπορείς να φας γρήγορα αλλά το κυριότερο ασφαλέστατα τα ανούσια χιλιόμετρα.Μπαινουμε Ναυπακτο να γεμίσουμε ντεπόζιτα λίγο αργότερα ίσως είχε λοξήγκα η μανα του βενζινά άδικα βέβαια.Γεφυρα μπάνια.

Λίγο πιο κάτω στάση για αδιάβροχα.

Ξανα δρόμο και αρχίζει το δικό μου τρανσαλπ να κάνει μπερδέματα εδώ θυμήθηκα την μάνα του βενζινα!!Σταματησε βέβαια αλλά αυτό κάτι ήταν τυχαίο δεν ήταν,σταμάτησε η βροχούλα σταματήσαμε και εμείς να βγάλουμε αδιάβροχα αλλά το δικό μου τρανσαλπ δεν ήθελε μα φύγει από εκεί,έχει κοπεί το ένα από τα δυο καλώδια στην βαλβίδα του πλαϊνού σταντ γεφύρωμα τα καλώδια και φύγαμε.

Λίμνη Τριχωνίδα από ψηλά.

Μετά από το θερμο αρχίσαμε να πατάμε χωμα αλλά η τυρόπιτα από πρωί τι να κάνει,στάση για σαντουιτς σε παγκάκι στην άκρη του δρόμου.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Πηγαίνουμε παράλληλα με το ρέμα του γιδομανδριτη προς το χωριό αμπέλια,άρχισαν οι ομορφιές.

Μπαίνουμε ευρυτανια και το καταλαβαίνεις εύκολα αφού έχουν πρασινίσει τα πάντα και όχι δεν είναι από το ΠΑΣΟΚ.

Σκαρφαλωμένα χωριά στις πλαγιές των βουνών.

Φτάνουμε ροσκα στην είσοδο για το πάντα βρέχει αλλά δεν μας παίρνει ο χρόνος να κατέβουμε πάντα βρέχει για να ανέβουμε στο διάσελο τις Καλιακούδας,έτσι από σκόπια βγαίνουμε Δομνίστα και από εκεί ασφάλτινα στο κρικελο οπου αρχίσαμε τα τσιπούρα και τις μπίρες.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Next day και διάσελο Καλιακούδας,αφού ήπιαμε καφεδαρα στην πλατεία στο κρικελο,εκεί πραγματικά αναπνεύσεις οξυγόνο και όχι αυτή την μίξη που έχω εδώ στην χαβούζα!!
Ασφαλτινα ξανά μέχρι την ανίαδα και πάλι χωμα για το διάσελο τις Καλιακούδας.

Καλημέρες με τον Μπάρμπα!!

Ανεβαίνοντας προς το διάσελο.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Εύκολη δεν την λες την ανάβαση αλλά ούτε και δύσκολη θέλει χωμάτινα λαστιχα η τουλάχιστον 50-50 και προσοχή γιατί έχει πολλή πέτρα που δεν φαίνεται από τις φωταγραφιες και μεγάλη κλήση,έχει όμως μια θέα από το πιο ψηλό σημείο όλα τα λεφτά.

Να γίνεσαι 32 να είσαι με καλη παρέα στα βουνά αξία ανεκτίμητη!!!

Η καλιακούδα από την ροσκα.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Από ροσκα πήρανε τον εύκολο χωματόδρομο προς τον πρόδομο όπου στην συνέχεια γίνεται άσφαλτος και βγαίνεις στον προυσο,εμείς μέσα από μια γαματη ασφαλτινη που δεν την είχα ξαναπεράσει καταλήξαμε ξανά στο θερμο με τις αναθυμιάσεις στα ντεπόζιτα και συνεχίσαμε από άλλο ασφάλτινο στροφιλίκη για την γέφυρα μπάνια.(ρε πως στρίβουν τα τακούνατα μόλις τα συνηθίσεις στην στεγνή άσφαλτο).
Περάσαμε γέφυρα του ΡΙΟ και πάμε για Ερύμανθο.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Εύκολη δεν την λες την ανάβαση αλλά ούτε και δύσκολη θέλει χωμάτινα λαστιχα η τουλάχιστον 50-50 και προσοχή γιατί έχει πολλή πέτρα που δεν φαίνεται από τις φωταγραφιες και μεγάλη κλήση,έχει όμως μια θέα από το πιο ψηλό σημείο όλα τα λεφτά.

Να γίνεσαι 32 να είσαι με καλη παρέα στα βουνά αξία ανεκτίμητη!!!

Η καλιακούδα από την ροσκα.



Sent from my iPhone using Tapatalk




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Φτάσαμε άνω βλασια πάλι τσίπουρα μπίρες και κοψίδια.

Το επόμενο πρωί παίρνουμε το δρόμο για καλυβρυτα και μετά Πλανητερο

Χωμάτινα στην συνέχεια μέσω τις ντουρντουβανας στην λίμνη δόξα ωραίο πέρασμα με ένα ψιλό δύσκολο κομμάτι αλλά τα τακούνια κάνανε την δουλειά σωστά.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
900 χλμ γράψαμε τα περάσαμε όμορφα,γυρίσαμε σπίτια μας χωρίς μια γρατζουνιά αυτό από μόνο του κάνει μια βόλτα επιτυχημένη!!Πηραμε μεγάλες δώσεις από φρέσκο οξυγόνο!!!Συνεχεια στον φίλο Γιώργο George_M. που έχει καλη πένα,αυτά εμένα.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
S.P
Μια χαρα τα ειπες κ έδειξες Παναγο,σαφως θα συνεχισω και παραδόξως θα ειναι μονο γραπτα καθως εβαλες το σωστο
φωτο-υλικο που μετα βιας μαζέψαμε...
Το λεω αυτο διότι το να σταματας για φωτο σε αυτα τα μερη που η ομορφια ειναι παντου αποτελει μεγαλη θυσια κ σε βγαζει ευκολα εκτός χρονου!

(επανερχομαι..)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
ρε μηπως να παρω ενα τρανσαλπακι να οργωνω ανετα τα βουνα...? :rolleyes:
κανα χαρτη εχουμε?
Θα μπει κ χαρτης...οταν παρεις ΤΑ.. :secret:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ρε μηπως να παρω ενα τρανσαλπακι να οργωνω ανετα τα βουνα...? :rolleyes:
κανα χαρτη εχουμε?
Άνετα τα βουνά με transalp... Ξέχνα το.
Μπράβο στα αγόρια για τη βόλτα σε αγαπημένα κομμάτια.
Την επόμενη να μπείτε στο φαράγγι.... Όπως και δηποτε.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Άνετα τα βουνά με transalp... Ξέχνα το.
Μπράβο στα αγόρια για τη βόλτα σε αγαπημένα κομμάτια.
Την επόμενη να μπείτε στο φαράγγι.... Όπως και δηποτε.
Το αυτο!
Μερικες απο τις διαδρομες (κατεβσσμα Καλλιακουδα προς Ροσκα,αυχενας Ντουρντουβανας) ηταν οριακές για το ΤΑ,πολυ πετρα,σαθρη κ φυτευτη,μεγάλες κλισεις,πολυ κλειστες κατηφορικες στροφες κ 230 κιλα ==δυσκολη εξισωση...ακομα κ με 100/100 χωματινα.
Για ολα τα άλλα ναι,βγηκαν αξιοπρεπως κ δεν είμαστε "χεραδες".
Τα βουνα "βουνα" θελουν 1 κιλυνδρο 40-45 αλογατα κ 150 ,κιλα ΜΑΧ...
Οτι αλλο το σπας αδικα..
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Άνετα τα βουνά με transalp... Ξέχνα το.
Μπράβο στα αγόρια για τη βόλτα σε αγαπημένα κομμάτια.
Την επόμενη να μπείτε στο φαράγγι.... Όπως και δηποτε.
Το φαράγγι να το περπατήσω το θέλω δυο χρόνια και δεν μου κάθεται..ελπίζω φέτος αν και το βλέπω δύσκολο.Οσο για τα "βουνά"θες μονοκυλιδρο οποιαδήποτε max 160 κιλά, αν δεν τα έχεις αυτά συμβιβασε και πας με τα χοντρά..φαντάζομαι η διαφορά που θα έχει το domi από το θεριό θα είναι τεράστια στα κοματια που είναι σπαστήρια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το φαράγγι να το περπατήσω το θέλω δυο χρόνια και δεν μου κάθεται..ελπίζω φέτος αν και το βλέπω δύσκολο.Οσο για τα "βουνά"θες μονοκυλιδρο οποιαδήποτε max 160 κιλά, αν δεν τα έχεις αυτά συμβιβασε και πας με τα χοντρά..φαντάζομαι η διαφορά που θα έχει το domi από το θεριό θα είναι τεράστια στα κοματια που είναι σπαστήρια.
Έχουν τα υπέρ τους και τα κατά τους.
Και στις 2 περιπτώσεις η προπόνηση κάνει τα πράγματα πιο εύκολα.
Το θέμα είναι να βγαίνεις εκεί έξω με ότι έχεις.... Και εσείς το κάνατε.
Και μπράβο σας.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Άνετα τα βουνά με transalp... Ξέχνα το.
Το αυτο!
Μερικες απο τις διαδρομες (κατεβσσμα Καλλιακουδα προς Ροσκα,αυχενας Ντουρντουβανας) ηταν οριακές για το ΤΑ,πολυ πετρα,σαθρη κ φυτευτη,μεγάλες κλισεις,πολυ κλειστες κατηφορικες στροφες κ 230 κιλα ==δυσκολη εξισωση...ακομα κ με 100/100 χωματινα.
Για ολα τα άλλα ναι,βγηκαν αξιοπρεπως κ δεν είμαστε "χεραδες".
Τα βουνα "βουνα" θελουν 1 κιλυνδρο 40-45 αλογατα κ 150 ,κιλα ΜΑΧ...
Οτι αλλο το σπας αδικα..
Το φαράγγι να το περπατήσω το θέλω δυο χρόνια και δεν μου κάθεται..ελπίζω φέτος αν και το βλέπω δύσκολο.Οσο για τα "βουνά"θες μονοκυλιδρο οποιαδήποτε max 160 κιλά, αν δεν τα έχεις αυτά συμβιβασε και πας με τα χοντρά..φαντάζομαι η διαφορά που θα έχει το domi από το θεριό θα είναι τεράστια στα κοματια που είναι σπαστήρια.
Eιπτρεψτε μου ως κατοχος ΤΑ -και νομιζω και πολυταξιδεμενο στα βουνα- να διαφωνησω ελαφρως
Το ΤΑ (600 και 650) ειναι κανοτατο για ταξιδιωτικο χωμα Η Καλιακουδα και η Ντουρντουβανα δεν ειναι κατι δυσκολο για το ΤΑ
Σαφως ενα μονοκυλινδρο ειναι καλυτερο αλλα σε τετοιες διαδρομες οπως οι παραπανω σχεδον καμια διαφορα δεν υπαρχει Και με λιγη εμπειρια παραπανω μπορει καποιος να ειναι σχεδον παντου "ροδα" με καποιο κατ' ομολογια ικανοτατο χωματινο μηχανακι (πχ 640)
Και παρ' ολα τα πολλα πλαστικα του τιποτα δεν θα σκορπισει (εκτος και αν σκασει κατω) και φυσικα δεν το σπας σε τετοιες (και πολυυυυυυ χειροτερες) διαδρομες Αντεχει απιστευτα Μετα απο 145000 χλμ και καποιες δεκαδες χιλ απο αυτα σε καθε ειδους χωμα το εχω διαπιστωσει
Η διαφορα με το ντομι σε τετοιου ειδους διαδρομες σιγουρα υπαρχει αλλα δεν ειναι δα και τεραστια

Και τελος παντως οπως λεει και ο
gsmaniac
Έχουν τα υπέρ τους και τα κατά τους.
Και στις 2 περιπτώσεις η προπόνηση κάνει τα πράγματα πιο εύκολα.
Το θέμα είναι να βγαίνεις εκεί έξω με ότι έχεις.... Και εσείς το κάνατε.
Και μπράβο σας.
Μπραβο για την βολτα σας λοιπον και απο μενα

Να το κανετε ξανα και ξανα και ξανα...
:friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Eιπτρεψτε μου ως κατοχος ΤΑ -και νομιζω και πολυταξιδεμενο στα βουνα- να διαφωνησω ελαφρως
Το ΤΑ (600 και 650) ειναι κανοτατο για ταξιδιωτικο χωμα Η Καλιακουδα και η Ντουρντουβανα δεν ειναι κατι δυσκολο για το ΤΑ
Σαφως ενα μονοκυλινδρο ειναι καλυτερο αλλα σε τετοιες διαδρομες οπως οι παραπανω σχεδον καμια διαφορα δεν υπαρχει Και με λιγη εμπειρια παραπανω μπορει καποιος να ειναι σχεδον παντου "ροδα" με καποιο κατ' ομολογια ικανοτατο χωματινο μηχανακι (πχ 640)
Και παρ' ολα τα πολλα πλαστικα του τιποτα δεν θα σκορπισει (εκτος και αν σκασει κατω) και φυσικα δεν το σπας σε τετοιες (και πολυυυυυυ χειροτερες) διαδρομες Αντεχει απιστευτα Μετα απο 145000 χλμ και καποιες δεκαδες χιλ απο αυτα σε καθε ειδους χωμα το εχω διαπιστωσει
Η διαφορα με το ντομι σε τετοιου ειδους διαδρομες σιγουρα υπαρχει αλλα δεν ειναι δα και τεραστια

Και τελος παντως οπως λεει και ο
gsmaniac

Μπραβο για την βολτα σας λοιπον και απο μενα

Να το κανετε ξανα και ξανα και ξανα...
:friendship:
Θέλει αρκετές βελτιώσεις, τις οποίες έχεις κάνει και πολύ εμπειρία, την οποία έχεις Κωστή.
Για κάποιον που ξεκινάει χώμα δεν είναι εύκολο μηχανακι.... Ιδίως αν μπλέξεις σε δυσκολίες.

Αλλά..... Με την προπόνηση και την βελτίωση σε σημεια πάει μια χαρά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θέλει αρκετές βελτιώσεις, τις οποίες έχεις κάνει και πολύ εμπειρία, την οποία έχεις Κωστή.
Για κάποιον που ξεκινάει χώμα δεν είναι εύκολο μηχανακι.... Ιδίως αν μπλέξεις σε δυσκολίες.

Αλλά..... Με την προπόνηση και την βελτίωση σε σημεια πάει μια χαρά.
Κανενα, μα κανενα, βαρυ δυκυλινδρο ον οφ δεν ειναι ευκολο για καποιον που ξεκιναει χωμα ...Γνωμη μου
Και οι βελτιωσεις που χρειαζεται ειναι λιγες και συγκεκριμενες και μαλλον οικονομικες (μπροστα αναρτηση, μασπιε οδηγου, καλυψη του φιλτρου λαδιου, λαστιχα) προκειμενου να μπορεσει καποιος να μπει -με χαλαρους βεβαιως ρυθμους στην αρχη- σε δασικους (καθε ειδους)
Φυσικα στα δυσκολα τα πραγματα θα ζορισουν αλλα νομιζω οτι οποιοσδηποτε αρχαριος (και οχι μονο) θα ζοριζοταν λιγο ή πολυ οποιοδηποτε μεγαλο δκυλυνδρο και να καβαλουσε Πολυ γενικη κουβεντα η τελευταια, το ξερω, χωραει πολυ νερο, αφου το τι ειναι δυσκολια για τον καθενα ειναι παντα σχετικο

...Εχει παντως για χωματινη χρηση καποια μειονεκτηματα το ΤΑ650 που δεν διορθωνονται με τιποτα, οτι και να κανει καποιος!!!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Βασταω τις αποψεις του Κωστη
@konkost
Ειναι απο τους πιο εμπειρους χρηστες κ συντηρητες ΤΑ650!
Με χει βοηθησει σε πολλες αποριες που ειχα κ καθε του αποψη είναι απολυτα αντικειμενικη.
Νομιζω οτι τα 50/50 ελαστικα,το χαμηλωμα των πιεσεων κ τα αμιρτισερ Hagon που χω μπρος πισω βοηθησαν ωστε να βγει εις περας αυτη η βολτα.
Τολμαμε με συνεση κ μαθαινουμε βημα βημα.
 
Top Bottom