Kaliakouda pass και όχι μόνο.

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
XL650V
παμε τωρα στα της βολτας...

μια βολτα που βαση της ηταν η καλη παρεα,αλλιως η καλη χημεια θα λεγε κανεις που χω με τον φιλο Παναγιωτη,
εχουμε ιδια χνωτα κ σεβασμο εκατερωθεν μας.
δοκιμασμενοι σε 2-3 ακομα παρομιες κοινες εξορμησεις ξεραμε οτι θα περασουμε καλα,οτι θα σταθουμε με λογικη,υπομονη κ συνεση σε οτι προκυψει.
λιγα βασικα εργαλεια,ανταλακτικα,αναλωσιμα,σωστος εξοπλισμος,σωστη προετοιμασια των μοτο,χαρτες κ φυγαμε!!

ζουμε σ'εναν τοπο μαγικο με συμπιεσμενη ομορφια η οποια ομως....βρισκεται κρυμμένη πιο περα απο τα σημαδια των πολλων,
ευκολα κ σε μικρο χρονο εισαι απο την παραλια στο βουνο κ απο την λιμνη στην πεδιαδα...

ολα αυτα λοιπον απαιτουν εναν τροπο για να τα προσεγγισει καποιος...διοτι πως να δεις αυτα τα ωραια οταν το 50% βρισκεται σε χωματινες,δασικες ορεινες διαδρομες..?

ε..αυτος ο τροπος δεν ειναι αλλος απο το γνωστο σε ολους μας travel endouro!

...τυχεροι οσοι εχουν ΟΝ-ΟΦΦ k Endouro μοτοσυλετες!
εδω μεσα λοιπον χρονια τωρα εγινε μια ωραια δουλεια κ πολυς κοσμος αποταξε την αισιθηση της γυαλισμενης μοτοσυκλετας δινοντας στον εαυτο του την δυνατοτητα να βγει απο την comfort zone της ασφαλτου κ παρει τα βουνα!
κυριολεκτικα η΄μεταφορικα λιγη σημασια εχει...το θεμα ειναι οτι μαθαμε/μαθαινουμε την πατριδα μας!τι ποιο σπουδαιο!

πιστευω κ ευχομαι να συνεχισουμε να τρι-γυριζουμε στις ομορφιες μας σκονισμενοι με χαμηλες πιεσεις στα ελαστικα κ το βραδακι να βαραμε 2 τσιπουρακια κατω απο τα δροσερα μας πλατανια...!
δεν ξερω,δεν μου βγαινουν να γραψω πολλα...

μαλλον θελω να μεινουν εκει πανω στα ελατα,να τα βρει ο επομενος...που θα προσπαθησει να τα ψαξει....
ισως παλι ειναι τοσα που δεν μεταφερονται σε μια λευκη σελιδα...οσοι ηταν στο Τροφυ καταλαβαινουν...
 

ibar

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Θέλει αρκετές βελτιώσεις, τις οποίες έχεις κάνει και πολύ εμπειρία, την οποία έχεις Κωστή.
Για κάποιον που ξεκινάει χώμα δεν είναι εύκολο μηχανακι.... Ιδίως αν μπλέξεις σε δυσκολίες.

Αλλά..... Με την προπόνηση και την βελτίωση σε σημεια πάει μια χαρά.
σε σχεση με το 1200 η διαφορα του ειναι οτι αν και ιδια κιλα ειναι πιο μικροκαμωμενο και πιο μανιτζεβελο...βεβαια το 1200 δεν θελει καμια βελτιωση μονο λαστιχα!
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
σε σχεση με το 1200 η διαφορα του ειναι οτι αν και ιδια κιλα ειναι πιο μικροκαμωμενο και πιο μανιτζεβελο...βεβαια το 1200 δεν θελει καμια βελτιωση μονο λαστιχα!
Πιο μανιτζέβελο και καλοζυγισμενο μαστοδοντο από το 1200 στο χώμα, δεν νομίζω να υπάρχει.
Στο φετινό τροφυ ειχαμε 8 τέτοια και γενικά είναι "εύκολο" για κάποιον αρχάριο.
 

ibar

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Πιο μανιτζέβελο και καλοζυγισμενο μαστοδοντο από το 1200 στο χώμα, δεν νομίζω να υπάρχει.
Στο φετινό τροφυ ειχαμε 8 τέτοια και γενικά είναι "εύκολο" για κάποιον αρχάριο.
ακουω παντα τους πιο εμπειρους...!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
σε σχεση με το 1200 η διαφορα του ειναι οτι αν και ιδια κιλα ειναι πιο μικροκαμωμενο και πιο μανιτζεβελο...βεβαια το 1200 δεν θελει καμια βελτιωση μονο λαστιχα!
:oops:
19,6lt βενζινη*0,72 ειδικο βαρος=13,72 κιλα + 192 κιλα = 206,112 το συνολικο βαρος του ΤΑ650 με φουλ ρεζερβουαρ :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Πιο μανιτζέβελο και καλοζυγισμενο μαστοδοντο από το 1200 στο χώμα, δεν νομίζω να υπάρχει.
Στο φετινό τροφυ ειχαμε 8 τέτοια και γενικά είναι "εύκολο" για κάποιον αρχάριο.
Για καλοζυγισμενο δεν γνωριζω Σιγουρα παντως, και σημαντικοτατο αυτο, εχει πολυ χαμηλα το κεντρο βαρους που ειναιι μαλλον το χαμηλοτερο στα ον οφ
Απο την αλλη, δεν ξερω, αλλα το μεγαλο μεταξονιο και οι αναρτησεις του λειτουργουν προς την αντιθετη του μανιτζεβελου κατευθυνση


(το σκισαμε το θεμα των παιδιων)
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Για καλοζυγισμενο δεν γνωριζω Σιγουρα παντως, και σημαντικοτατο αυτο, εχει πολυ χαμηλα το κεντρο βαρους που ειναιι μαλλον το χαμηλοτερο στα ον οφ
Απο την αλλη, δεν ξερω, αλλα το μεγαλο μεταξονιο και οι αναρτησεις του λειτουργουν προς την αντιθετη του μανιτζεβελου κατευθυνση


(το σκισαμε το θεμα των παιδιων)
Βολαταρανε με ΤΑ και πολλοί που βλέπουν και δεν τολμούν πληροφορούνται μαζί με τις διαδρομές και για τα οχήματα, οπότε είμαστε εντός θέματος.
Να πω κάτι τελευταίο.... Στο troffy ήμουν όλες τις ημέρες δίπλα με ένα TA χωρίς πολύ καλά λάστιχα και λάθος φορτωμένο... Ο οδηγός άπειρος στο χώμα, αλλά με πολύ "ψυχή, τόση ωστε να έχουμε πολύ καλό και ασφαλή ρυθμό.
Κάπως ωραία το είχε πει ο KORAX και δεν το θυμάμαι..... Γκαμω το αλτςχαιμερ:wacky:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
XL650V
(το σκισαμε το θεμα των παιδιων)
Τπτ δεν σκισατε,εχουμε ανοιχτα αυτια,ματια κ ακουμε,μαθαίνουμε!
Εσεις ξερετε,εμείς οχι.
Μέσα απο αυτες τις ανταλλαγές αποψεων γινόμαστε καλυτεροι!

Παρένθεση δικη μου τωρα....
Οταν βγηκαμε ασφαλτο προς Δομνιστα,με χαμηλωμενες πιεσεις προσπαθουσα να στριψω κ δεν...ενιωθα οτι η μοτο γλιστραει.οτι δεν ακολουθεί...
Πιεσεις ειχαμε ριξει στα 23-24 εμπρος 27-28 πισω.
Ρε απο εδω να μπει στην στροφη,ρε απο κει τπτ...
Καποια στιγμη λοιπον θυμαμαι μια φωτο του @konkost ποπσευ καποιος ειχε ποσταρει τωρα κοντα οπου ηταν σε μπασιμο στροφης με τεζα κατω πιεσεις κ το σωμα αναποδα ...εντουραδικα δλδ στην αντιθετη κατευθηνση.
Μολις το εκανα η μοτο εμπαινε τρενο!!!
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Η αλήθεια είναι ότι με τακούνια στρίβουν τα μηχανακια σε καλές θερμοκρασίες και 0 υγρασία.
Και γενικά όταν έχουμε χαμηλότερες πιέσεις κρατάνε καλύτερα..... Εγώ όμως έχω δει να φεύγει μηχανή με χωμάτινα λάστιχα και από τότε πάω "σχετικά" κότα και ποτέ να ποτέ δεν θα τα συγκρίνω με ασφάλτινα.
Το κάθε ένα την δουλειά του.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Τπτ δεν σκισατε,εχουμε ανοιχτα αυτια,ματια κ ακουμε,μαθαίνουμε!
Εσεις ξερετε,εμείς οχι.
Μέσα απο αυτες τις ανταλλαγές αποψεων γινόμαστε καλυτεροι!

Παρένθεση δικη μου τωρα....
Οταν βγηκαμε ασφαλτο προς Δομνιστα,με χαμηλωμενες πιεσεις προσπαθουσα να στριψω κ δεν...ενιωθα οτι η μοτο γλιστραει.οτι δεν ακολουθεί...
Πιεσεις ειχαμε ριξει στα 23-24 εμπρος 27-28 πισω.
Ρε απο εδω να μπει στην στροφη,ρε απο κει τπτ...
Καποια στιγμη λοιπον θυμαμαι μια φωτο του @konkost ποπσευ καποιος ειχε ποσταρει τωρα κοντα οπου ηταν σε μπασιμο στροφης με τεζα κατω πιεσεις κ το σωμα αναποδα ...εντουραδικα δλδ στην αντιθετη κατευθηνση.
Μολις το εκανα η μοτο εμπαινε τρενο!!!
Κοιτα, σιγουρα δεν ειμαι ο καταλληλος να δωσω οδηγιες στριψιματος (και γενικοτερα τροπου οδηγησης)
Να 'ξερες μονο ποσες φορες με εχω πιασει να κανω τεραστια λαθη...!
Και
Εμπειρια με λαστιχα πλην καποιων συγκεκριμενων τακουνατων δεν εχω Αρα δεν γνωριζω και πως συμπεριφερονται και τα sahara Θυμαμαι μονο οτι πριν απο 20 και πλεον χρονια που τα εβαζα ειχα τουλαχιστον δυο φορες τραυματικη εμπειρια Ισως βεβαια απο τοτε η metzeler να εχει αλλαξει την συνταγη της γομας τους, δεν ξερω
 

ibar

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
με τα pirelli scorpion και με χαμηλες πιεσεις εστριβα με τους αγκωνες...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Tο αφησα για να το διαβασω με την ησυχια μου..Ωραιες εικονες γεματες πρασινο!
Ελπιζω να βρω τον χρονο και να βρεθω στους ιδιους χωματινους δρομους!!
Μπραβο και στους δυο σας!!!
Καλο σχεδιασμο του επομενου προορισμου ευχομαι.!!
 
Top Bottom