Kawasaki KLE 500 - New Year, new me, new (old) bike

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Καλή χρονιά σε όλους!
Μετά από περίπου 2 έτη εξοικείωσης με τις μηχανές φέτος είπα να ξεκινήσω τη χωμάτινη οδήγηση, αυτό δηλαδή για το οποίο μπήκα στον κόσμο του μοτοσυκλετισμού εξ' αρχής! Απώτερος σκοπός η adventure οδήγηση μέσα στη φύση, σε δασικούς δρόμους (όχι extreme εντουράδες δηλαδή) και το moto-camping με διανυκτέρευση στο βουνό με σκήνη.
Γι΄ αυτό τον σκοπό αγοράστηκε μόλις προχθές ένα Kawasaki KLE 500 του 99 σε ομολογουμένως άψογη κατάσταση. Το μηχανάκι είναι βέβαια ένα φλωράκι και μισό κι έχει περάσει όλη του τη ζωή σε δρομίσιες διαδρομές, αυτό είναι ολοφάνερο χαχα. Μέρος της όλης εμπειρίας μου όμως θα είναι να γίνει ένα project bike οπού και θα προσπαθήσουμε να το αγριέψουμε λίγο μαζί με τον αδερφό μου και να το κάνουμε λίγο πιο off road από ότι είναι. Το συγκεκριμένο μηχανάκι αγοράστηκε με λίγα χρήματα γιατί οι τούμπες θα είναι αναπόφευκτες ως αρχάριος off roader οπότε δεν ήθελα να αγχώνομαι για γρατζουνιές και σπασίματα.
Θα πω ότι το μηχανάκι έχει τρομερό fun factor που δεν το περίμενα η αλήθεια είναι!

Θα ζητήσω εδώ τη βοήθεια από τους κατόχους άλλων KLE του forum για κάποια πράγματα που με απασχολούν και κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και εκτιμητή!
Ξεκινάω:
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Ερώτηση 1η: Παρατήρησα την εξής κατάσταση. Το μηχανάκι χρειάζεται περίπου 4 λεπτά για να μπορέσει να ξεκινήσει! Τουτέστιν, βάζω μπροστά, βάζω το τσοκ στις περίπου 3.000 στροφές και περιμένω. Ακόμα και μετά από 2 με 3 λεπτά ζεστάματος σε αυτή την κατάσταση, η μηχανή αρνείται να ξεκινήσει καθώς μόλις βάζω πρώτη και αφήνω λίγο τον συμπλέκτη οι στροφές πέφτουν ακαριαία στο 0 και το μηχανάκι σβήνει! Να προσθέσω ότι κατέβασα το manual και παρότι το διάβασα όλο δεν λέει κάτι σχετικό. Το ρελαντί το έχω ρυθμίσει σύμφωνα με το manual από το βιδάκι αριστερά στο μοτερ και κάθεται στις 1200 στροφές περίπου όπως λέει ο κατασκευαστής. Όσες στροφές κι αν επιχειρήσω να έχω κατά την εκκίνηση, φουλ γκάζι με 8-9 χιλιάδες στροφές, γίνεται το ίδιο, δηλαδή κατά την αποσύμπλεξη οι στροφές πέφτουν ακαριαία στο 0 και το μηχανάκι σβήνει. Αυτή η κατάσταση θεραπεύεται μετά απο περίπου 4-5 λεπτά όταν και το μηχανάκι ξεκινάει νορμάλ. Επίσης παρατήρησα ότι αυτό γίνεται ακόμα κι όταν το μηχανάκι είανι ήδη ζεστό, σβήσει και ξανα εκκινηθεί σε άμεσο χρόνο και πάλι, οπού αν και θεωρητικά είναι ζεστό θέλει πάλι αρκετό χρόνο με τσοκ για να ξεκινήσει χωρίς να σβήνει στην αποσύμπλεξη. Επειδή δεν έχω εμπειρία από καρμπυρατέρ, είναι αυτό νορμάλ??? Έχει κάποιος κάποια άποψη?


Ερώτηση 2η: Επειδή με αγχώνουν οι σαμπρέλες και το τι θα γίνει αν πατήσω καρφί με αρκετά χιλιόμετρα και ξεφουσκώσει ακαριαία, έχει κανείς χρησιμοποιήσει heavy duty σαμπρέλες? Δεν μπορώ να βρω κάτι σχετικό αν και έκανα αναζήτηση στο google. θέλω να βάλω λάστιχα, θα έχει το λαστιχάδικο σαμπρέλες ενισχυμένες, κι αν ναι έχει κάποιος να προτείνει συγκεκριμένη μάρκα και περίπου κόστος?


Ερώτηση 3η: Διαβάζω το γνωστό πρόβλημα με τους μαγνήτες του βολάν. Το μηχανάκι πάνω έχει τους μαμά ακόμα, γιατί ρώτησα τον προηγούμενο κάτοχο. Θα ήθελα ιδανικά να το επιλύσω για να μην το έχω στο μυαλό μου. Βρήκα στο google βολάν με ενιαίο μαγνήτη στα 170 ευρω, περίπου το 10% της αξίας της μηχανής και παραπάνω μάλιστα!!! Αυτή είναι η μία λύση? Δηλαδή αλλάζεις όλο το βολάν? Κάτι κόλλες και ρητίνες που διάβασα ισχύουν ως μακροπρόθεσμες αξιόπιστες λύσεις? Έχει κανείς κάποιο άλλο τρόπο επίλυσης και με περίπου τι κόστος?


Ευχαριστώ πολύ σε όποιον διαβάσει το μεγάλο αυτό μήνυμα και ασχοληθεί!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Για το πρώτο δεν ξέρω να σε βοηθήσω.
Πιθανόν να είναι θέμα ρύθμισης του καρμπυρατέρ.
Να βάλεις heavy duty σαμπρέλες.οταν είχα ρωτήσει υπήρχαν μόνο Michelin και ήταν τσιμπημενες στην τιμή.
Νομίζω το μόνο θέμα που έχουν είναι ίσως ότι μπορεί να ανεβάσουν την θερμοκρασία τους σε υψηλές ταχύτητες παρατεταμένα,που με το κλε δεν σε πολυνοιαζει.
Όσον αφορά τους μαγνήτες εγώ πήγα το βολάν σε ηλεκτρολόγο και με 50€ (πριν 3 χρόνια) μου έβαλε μια κόλλα και έγινε ένα σώμα ενιαίο.
Μου είχε προτείνει και να βάλει ενιαίο μαγνήτη ολόκληρο με 150€ και εγγύηση εφ όρου ζωής αλλά σύμφωνα με φίλο που έχει προτιμήσει την πρώτη λύση πολλά χρόνια πίσω, χωρίς κανένα πρόβλημα,τον εμπιστεύτηκα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλοτάξιδο κατ' αρχήν.
Όσον αφορά το πρώτο φίλος με το ίδιο μηχανάκι και τα ίδια συμπτώματα βρήκε την λύση όταν ρύθμισε τις βαλβίδες.
Ρίξε και μια ματιά στα καρμπυρατέρ αφού θα τα βγάλεις...
Όσον αφορά το δεύτερο νομίζω δεν θα σε σώσει από τρύπημα καρφιού η χοντρή σαμπρέλα...
Κατά τα άλλα έχει υπόψιν ότι θα προσθέσεις αρκετό βάρος στους τροχούς σου.
Νομίζω θέλουμε και την γνώμη του KosmasKLE για αυτά που ρωτάς...
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Τη Δευτέρα πάω συνεργείο και κλείνω ραντεβού για γενικό συμμάζεμα/service όποτε βαλβίδες και καρμπυρατέρ θα ελεγχθούν από μηχανικό. Θα ποστάρω και απάντηση αν και όταν λυθεί το πρόβλημα, να αναφέρω με ποιό τρόπο έγινε ωστέ να μείνει σαν αρχείο εδώ.

Θα βάλουν βάρος οι σαμπρέλες ε? Φοβερό! Έχει άραγε τόσο αισθητή διαφορά, γιατί είναι και μη αναρτώμενο βάρος...πάντως για την υπερθέρμανση λόγω ταχύτητας δεν ανησυχώ αφού το μηχανάκι με τα φρένα που έχει δεν με εμπνέει να τρέξω καθόλου, για άλλη φάση το πήρα, άσε που γενικά δεν με εξιτάρει η ταχύτητα.

Άκη ευχαριστώ πολύ. Έχω διαβάσει και πάλι για τη λύση με την κόλλα από εσένα στο thread του Κοσμά (από τον οποίο δυστύχως λόγω κακού timing δεν πήρα τη δικιά του μηχανή που είναι και έτοιμη για πόλεμο!). Θα δω τί θα μου πεί κι ο μηχανικός μου (που ειδικεύεται στα Kawasaki) κι αν η λύση του πάει ψηλά οικονομικά, θα επανέλθω σε pm να σε ρωτήσω πληροφορίες σχετικά με τον ηλεκτρολόγο σου!
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Πάρ'τε και μία φωτό με την γριούλα, έτσι να υπάρχει αρχείο η αρχική της μορφή, για να ανεβάσω κάποια στιγμή στο μέλλον και την off road εκδοχή της μετά τα upgrades που θα της κάνουμε με τον αδερφό μου (συνιδιοκτήτης και χορηγός εξ' Αγγλίας ορμώμενος χαχαχα).

 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Στο σέρβις κοίτα βαλβίδες, σωστή ρύθμιση καρμπυρατέρ, αλλαγή υγρών ψυγείου και υγρών φρένων τουλάχιστον.
Απλά ενισχυμενες σαμπρέλες αρκούν για το κλε και τον τρόπο που λες ότι θα κινηθείς στο βουνό.
Βάλε ένα βολτόμετρο και αφού δουλεύει σωστά το βολάν μην πείραζεις τίποτε μέχρι να σου παρουσιάζει θέμα και αν

Για το βουνό , η γνώμη μου είναι, να κοιτάξεις λίγο το ψηλωμα της μηχανής και την προστασία του ψυγείου από τις λάσπες που θα το καλύπτουν.
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Στο σέρβις κοίτα βαλβίδες, σωστή ρύθμιση καρμπυρατέρ, αλλαγή υγρών ψυγείου και υγρών φρένων τουλάχιστον.
Απλά ενισχυμενες σαμπρέλες αρκούν για το κλε και τον τρόπο που λες ότι θα κινηθείς στο βουνό.
Βάλε ένα βολτόμετρο και αφού δουλεύει σωστά το βολάν μην πείραζεις τίποτε μέχρι να σου παρουσιάζει θέμα και αν

Για το βουνό , η γνώμη μου είναι, να κοιτάξεις λίγο το ψηλωμα της μηχανής και την προστασία του ψυγείου από τις λάσπες που θα το καλύπτουν.
Εννοείται όσα είπες είναι στο πρόγραμμα να κοιταχτούν/αλλαχτούν, thanks.

Επειδή είμαι άσχετος από σαμπρέλες τα στάδια αντοχής είναι ι) απλή, ιι) ενισχυμένη όπως λες και τέλος ιιι) οι heavy duty? Μια ενισχυμένη όπως προτείνεις περίπου σε τι κόστος βγαίνει? Σαμπρέλες να φανταστώ θα έχει το λαστιχάδικο που θα αλλάξω ελαστικά?

Το βολτόμετρο ναι είναι στα σχέδια του upgrade. Όσο για τους μαγνήτες του βολάν γνωρίζεις αν σου δίνουν κάποια σημάδια προειδοποίησης ότι ετοιμάζονται να τα φτύσουν? Γιατί δεν θα ήθελα απλά να με αφήσουν μια ωραία μέρα πάνω σε κάνα βουνό αν αυτό συμβαίνει εντελώς απροειδοποίητα όπως νομίζω!
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Για το ψήλωμα ισχύει, βλέπω ότι δεν έχει μεγάλο clearance η μηχανή ναι. Διάβαζα για αλλαγή dogbones αλλά θα περιμένω να πάρω λίγη εμπειρία πρώτα στο χώμα όπου τώρα για αρχή το χαμηλό ύψος τουλάχιστον βοηθάει να βάλεις πόδι κάτω σε μια στραβή.
Για το ψυγείο έχεις ιδέες? Έχει μια ψευτοσίτα μπροστά αλλά πιο πολύ διακοσμητική φαίνεται...
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Για σαμπρέλες τιμές δεν θυμάμαι, κάτι μεταξύ 12-25 €, οι μοτόλαστιχαδες έχουν σίγουρα. Καλύτερα σ' αυτούς για να σου ρίξει μια ματιά και στο εσωτερικό της ζάντας για τυχόν εκδορές.


Στο βολτόμετρο, φυσιολογικές τιμές, εν ώρα λειτουργίας του μοτέρ θα πρέπει να έχεις ενδείξεις από 13,5 έως 14,5 volt σχεδόν . Ενδείξεις πολύ χαμηλότερες ενώ λειτουργεί ο κινητήρας είναι ένδειξη οτι κάποια φάση , από τις τρεις, έχει παραδώσει πνευμα. Δεν θα σε αφήσει απροειδοποίητα το βολάν αλλά και πάλι θα γυρίσεις.
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Ωραίος, thanks!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ώπα.
Το βολτόμετρο καλό είναι να μπει όμως αυτό που λέει ο φίλος Λάμπρος ισχύει για καμένα πηνία.
Ότι δηλαδή όταν δεις πεσμένη τάση σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά που σημαίνει αν είσαι βόλτα,γυρνά πίσω.
Όμως το κλε αυτό που παθαίνει είναι να ξεκολλανε οι μαγνήτες και να τα κάνουν όλα ιερόδουλη.οποτε δεν υπάρχει προειδοποίηση.
Ουσιαστικά δεν πρόκειται για ηλεκτρολογικό πρόβλημα αλλά για δομικό πρόβλημα εντός του βολάν.αν το γκουγκλαρετε θα δείτε φωτογραφίες.

Αν αλλάξεις dogbones μην το παρακάνεις.
Εγώ πήρα το μαμά,το πήγα σε ένα μηχανουργείο με cnc και τέτοια και τους είπα ότι θέλω το ίδιο 7 χιλιοστά κοντύτερο.
Σαν μιναρας δεν μέτρησα το ύψος πριν τα αλλάξω οπότε δεν ξέρω να σου πω ακριβώς πόσο ψήλωσε αλλά πρέπει να ήταν 2-3 εκατοστά.ηταν οριακά στο να δημιουργήσει θέμα σχετικά με την γεωμετρία της μηχανής.δηλαδη το μούτρο ήταν χαμηλότερα μετά, αισθητά.
Δηλαδή μην τα κοντυνεις παραπάνω.
Ίσως και 5-6 χιλιοστά να σου πρότεινα.
Κόστος κάνα 30€ .
Σφίγγει και λιγάκι η αίσθηση στην πίσω ανάρτηση και με το σουμιε που έχει το κλε,είναι διπλό το καλό!
Α, ταιριάζει ακριβώς το νύχι στο σταντ από versys 650 2018 και μετά .
Αν αλλάξεις dogbones θα σου χρειαστεί.
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
για την ερώτηση με το ζέσταμα θα σου πω ότι δουλεύουν πολλά μηχανακια με καρμπυρατερ έτσι , μπορεί να είναι θέμα ρυθμισης αλλά και εμένα ένα αφρικα που έχω και ρυθμισμένο μερικές φορές σβήνει, οπότε βάζω πρώτη και δίνω λίγο γκάζι και δεν σβήνει, αν το δουλέψω μετα ΔΕΝ ΣΒΉΝΕΙ ΜΕ ΤΠΤ! Τώρα έχω βάλει εγώ της μισελεν σαμπρέλες αλλά αν πατήσεις καρφί δεν σώζουν ούτε αυτές και μου το έχει πει και φίλος με βουλκανιζατερ! Οπότε επιλογή σου είναι! ερώτηση 3 δεν ξέρω τπτ :p
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Καλοτάξιδη και από εμένα Δημήτρη.
Και καλές χωμάτινες βόλτες.

Γιατί το 1ο ερώτημα δεν νομίζω να είναι θεμα ρύθμισης καρμπυρατέρ από την στιγμή που στο κανει και ζεστό.
Το πιο πιθανό είναι να θέλει ρύθμιση βαλβίδων.
Ο μηχανικός σου θα σου πει σίγουρα.

Στο δικό μου είχα απλές σαμπρέλες αλλά κουβάλαγα μαζί μου μια μπροστινή στην εργαλειοθήκη μαζί με λεβιέδες και φυσικά το κομπρεσεράκι.

Για το βολάν ότι σου είπαν τα παιδιά.
Όταν ηταν να αγοράσω το δικό μου στην έρευνα για τα θέματα που έχει το KLE που είχα κάνει το βολαν ήταν το Νο1.
Και ο λόγος που επέλεξα το δικό μου ήταν γιατί ήξερα ότι είχε λύση αυτό το θέμα.
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Είστε όλοι φοβεροί!!! Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές! Το μηχανάκι θα πάει στον Μέρμυγκα στη Μιχαλακοπούλου που εξειδικεύεται στα kawasaki οπότε μόλις κλέισω το ραντεβού και γίνει το service θα ενημερώσω!

Εντωμεταξύ το σταντ είναι τελείως ασαφές και αβέβαιο και τώρα με το μαμά στήσιμο οπότε με βλέπω για επέκταση σταντ ούτως ή άλλως, ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία του versys!
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Καλημέρα,
Ενημερώνω το thread για να βοηθήσει μελλοντικά κι άλλους που τυχόν αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα. Η Ερώτηση 1 που έκανα πιό πάνω, με το μυστήριο πρόβλημα των στροφών που έπεφταν ακαριαία με την αποσύμπλεξη λύθηκε σε 5 δευτερόλεπτα από τον μηχανικό!
Η ασφάλεια του σταντ προκαλούσε το πρόβλημα. Ο μηχανικός γεφύρωσε το φις της ασφάλειας για να την βραχυκυκλώσει και το πρόβλημα εξαφανίστηκε! Μόνο μειονέκτημα ότι πλέον δεν λειτουργεί η βαλβίδα οπότε το μηχανάκι ξεκινάει και με το σταντ κάτω.

Να σημειωθεί ότι δεν μπορούσα να φανταστώ οτί αυτό ήταν το πρόβλημα, γιατί κατά την αγορά της μηχανής διαπίστωσα ότι ούτως ή άλλως δεν λειτουργούσε η ασφάλεια (δηλαδή η μηχανή δεν έσβηνε αν έβαζα 1η με το σταντ κάτω κι επίσης ξεκίναγε κιόλας) οπότε θεώρησα ότι ήταν απλά καμμένη και δεν δημιουργεί πρόβλημα παρά ένα έλλειμα ασφαλείας στον αναβάτη γιατί πολύ απλά δεν έχει τη λειτουργικότητα που θα έπρεπε. Σημειώνω επίσης ότι το πρόβλημα μου το έκανε χωρίς να έχω το σταντ κάτω προφανώς, απλά ξεκινώντας μου έριχνε τις στροφές για να μου σβήσει τον κινητήρα σαν να αντιλαμβανόταν ότι έχω κατεβασμένο το σταντ. Γιατί αυτό σταμάταγε μετά από λίγο όταν κι η μηχανή ζεσταινόταν δεν ξέρω αλλά και δεν με απασχολεί πλέον, τέλος καλό όλα καλά!
Το μηχανάκι πάει για γενικό έλεγγχο/service την άλλη εβδομάδα οπότε θα ποστάρω και κάτι άλλο αν τυχόν προκύψει συσχέτιση ή άλλη ζημιά/πρόβλημα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα σου πρότεινα να φτιάξεις όμως το θέμα του σταντ, γιατί όταν αραιά και που, ξεχνάμε να το ανεβάσουμε, μπορεί να γλυτώσει πολλά!!!!!
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Θα σου πρότεινα να φτιάξεις όμως το θέμα του σταντ, γιατί όταν αραιά και που, ξεχνάμε να το ανεβάσουμε, μπορεί να γλυτώσει πολλά!!!!!
Το έχω πάθει κι όντως είναι δυσάρεστη εμπειρία. Το καλό με το KLE είναι ότι το σταντ είναι τόσο ψηλό (και άβολο και αβέβαιο) που δεν μπορείς να ξεκινήσεις με αυτό κάτω και να ήθελες, δεν γίνεται να το παραβλέψεις ή να το ξεχάσεις νιώθω. Σαφώς και θα ήθελα να το φτιάξω σε κάθε περίπτωση...είδωμεν και τις τιμές επισκευής και τι άλλο θα βγάλει το μηχανάκι γιατί "λεφτά υπάρχουν" φυσικά...απλά τα έχουν οι άλλοι χαχαχαχ:cry:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ερώτηση 2η: Επειδή με αγχώνουν οι σαμπρέλες και το τι θα γίνει αν πατήσω καρφί με αρκετά χιλιόμετρα και ξεφουσκώσει ακαριαία, έχει κανείς χρησιμοποιήσει heavy duty σαμπρέλες? Δεν μπορώ να βρω κάτι σχετικό αν και έκανα αναζήτηση στο google. θέλω να βάλω λάστιχα, θα έχει το λαστιχάδικο σαμπρέλες ενισχυμένες, κι αν ναι έχει κάποιος να προτείνει συγκεκριμένη μάρκα και περίπου κόστος?
Καλησπερα και καλως ηρθες στον ...χωματινο κοσμο
Kαταρχην αν πατησεις καρφι δεν θα ξεφουσκωσει ακαριαια η σαμπρελα Το τρυπημα απο καρφι ή οτιδηποτε αλλο τελος παντων μοιαζει με αυτο, σου δινει αρκετο χρονο να αντιληφθεις οτι κατι δεν παει καλα και να σταματησεις Το κοψιμο της βαβιδας ή το σκισιμο της σαμπρελας ειναι πολυ πιο επικινδυνο, αλλλα αν οι σαμπρελες δεν ειναι ταλαιπωρημενες πολυ δυσκολα θα συμβει
Οι heavy duty και οι ultra heavy duty σαμπρελες δεν προσφερουν καμμια προστασια στο τρυπημα απο καρφι ή οτιδηποτε αλλο αιχμηρο Προστατευουν μονο (μερικως) απο πιθανο "δαγκωμα" της σαμπρελας απο την ζαντα οταν οδηγουμε στο χωμα με χαμηλες πιεσεις και ειδικα οταν κοπαναμε τις ζαντες σε πετρωδες εδαφος
Ομως περαν απο το τουλαχιστον 2πλασιο κοστος απο μια απλη σαμπρελα προσθετουν βαρος στους τροχους, ζεσταινονται αρκετα κατα την συνεχη οδηγηση, ειδικα με πολλα χλμ/ω, και χανουν και πολυ πιο γρηγορα τον αερα λογω των μεγαλυτερων πορων τους σε σχεση με μια απλη σαμπρελα
Εχοντας πλεον μια σχετικη εμπειρια 30+ χρονων σε (περιηγητικη) διασχιση πασης φυσεως χωματοδρομων, τα 15 δε απο αυτα με το αντιστοιχου με το kle βαρους transalp μπορω να σου πω οτι και με απλες ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ σαμπρελες θα εισαι ενταξει
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Καλησπερα και καλως ηρθες στον ...χωματινο κοσμο
Kαταρχην αν πατησεις καρφι δεν θα ξεφουσκωσει ακαριαια η σαμπρελα Το τρυπημα απο καρφι ή οτιδηποτε αλλο τελος παντων μοιαζει με αυτο, σου δινει αρκετο χρονο να αντιληφθεις οτι κατι δεν παει καλα και να σταματησεις Το κοψιμο της βαβιδας ή το σκισιμο της σαμπρελας ειναι πολυ πιο επικινδυνο, αλλλα αν οι σαμπρελες δεν ειναι ταλαιπωρημενες πολυ δυσκολα θα συμβει
Οι heavy duty και οι ultra heavy duty σαμπρελες δεν προσφερουν καμμια προστασια στο τρυπημα απο καρφι ή οτιδηποτε αλλο αιχμηρο Προστατευουν μονο (μερικως) απο πιθανο "δαγκωμα" της σαμπρελας απο την ζαντα οταν οδηγουμε στο χωμα με χαμηλες πιεσεις και ειδικα οταν κοπαναμε τις ζαντες σε πετρωδες εδαφος
Ομως περαν απο το τουλαχιστον 2πλασιο κοστος απο μια απλη σαμπρελα προσθετουν βαρος στους τροχους, ζεσταινονται αρκετα κατα την συνεχη οδηγηση, ειδικα με πολλα χλμ/ω, και χανουν και πολυ πιο γρηγορα τον αερα λογω των μεγαλυτερων πορων τους σε σχεση με μια απλη σαμπρελα
Εχοντας πλεον μια σχετικη εμπειρια 30+ χρονων σε (περιηγητικη) διασχιση πασης φυσεως χωματοδρομων, τα 15 δε απο αυτα με το αντιστοιχου με το kle βαρους transalp μπορω να σου πω οτι και με απλες ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ σαμπρελες θα εισαι ενταξει
Σε ευχαριστώ για την τεκμηριωμένη απάντησή σου φίλε μου. Είναι ένα θέμα που είναι εντελώς άγνωστο για μένα και συνεπώς με φοβίζει γιατί έχω ακούσει τρομακτικές ιστορίες για σκασίματα σαμπρέλας...μόλις το ξεκαθάρισες πλήρως και καθοριστικά στο μυαλό μου!
Ποιοτική σαμπρέλα που θα πρότεινες? Μάρκα και περίπου σε τι κόστος να υπολογίζω. Το μηχανάκι φοράει τα Bridgestone Battlax AX41 που έχουν λίγο ζωή ακόμα αλλά σκοπεύω σύντομα να αλλάξω λάστιχα οπότε θα ήθελα και σαμπρέλες γιατί το μηχανάκι ήταν πολύ καιρό ακινητοποιημένο σε γκαράζ...

Υπάρχουν επίσης γνώμες για τα END3-SAHARA METZELER τα οποία σκέφτομαι να βάλω? Η συμπεριφορά τους και στο δρόμο θα με απασχολούσε τόσο όσο και στο ομαλό πετρώδες έδαφος που σκοπεύω να διασχίζω συντηρητικά, τουλάχιστον στην αρχή.
 
Top Bottom