Kawasaki KLE 500 - New Year, new me, new (old) bike

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Τα anakee wild βάλε. Σαμπρέλες απλές. Βολάν εσύ αποφασίζεις από τη στιγμή που είναι γνωστό το πρόβλημα. Βαλβίδες ρύθμιση, καρμπυρατέρ έλεγχο εννοείται. Dogbone 5μμ πιο κοντό. Μια αλλαγή λαδακι στο μπροστινό,ίσως λίγο πιο χοντρό(10αρι).Ανάρτηση πίσω τέρμα σκληρό. Εν καιρώ αλλαγή ελατήρια μπροστά. Έτοιμος...
Α κλείσε κ την τρύπα στην ποδιά που φαίνεται η βίδα του καρτερ, γιατί κατά ένα περίεργο λόγο,όλο εκεί βρίσκει στα Κοτρωνια..
:cool:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε ευχαριστώ για την τεκμηριωμένη απάντησή σου φίλε μου. Είναι ένα θέμα που είναι εντελώς άγνωστο για μένα και συνεπώς με φοβίζει γιατί έχω ακούσει τρομακτικές ιστορίες για σκασίματα σαμπρέλας...μόλις το ξεκαθάρισες πλήρως και καθοριστικά στο μυαλό μου!
Ποιοτική σαμπρέλα που θα πρότεινες? Μάρκα και περίπου σε τι κόστος να υπολογίζω. Το μηχανάκι φοράει τα Bridgestone Battlax AX41 που έχουν λίγο ζωή ακόμα αλλά σκοπεύω σύντομα να αλλάξω λάστιχα οπότε θα ήθελα και σαμπρέλες γιατί το μηχανάκι ήταν πολύ καιρό ακινητοποιημένο σε γκαράζ...

Υπάρχουν επίσης γνώμες για τα END3-SAHARA METZELER τα οποία σκέφτομαι να βάλω? Η συμπεριφορά τους και στο δρόμο θα με απασχολούσε τόσο όσο και στο ομαλό πετρώδες έδαφος που σκοπεύω να διασχίζω συντηρητικά, τουλάχιστον στην αρχή.
Για σαμπρελες θα υπολογιζεις κανα 10αρικο οι απλες και κανα 20 τις heavy duty Τοσο πληρωσα προχτες για μια ενισχυμενη της vee rubber και μια απλη της kenda
Οποαδηποτε ομως επωνυμη και να διαλεξεις εσυ θα ειναι νομιζω ασφαλη επιλογη
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Και πάνω που ο nikk δίνει τις πολύτιμες πληροφορίες του και τονίζει τον έλεγχο καρμπυρατέρ, να σου και έρχεται το πρώτο πρόβλημα!!!
Εκπέμπω SOS!

ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Χθες το μεσημέρι μόλις βάζω μπροστά, παρατήρησα πως έτρεχε βενζίνη κάτω από τη μηχανή με πολύ γρήγορο ρυθμό (έκανε λιμνούλα μέσα σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα). Έσβησα , έβαλα μπρος και πάλι το ίδιο. Άφησα το μηχανάκι κι έφυγα.

Σήμερα, και αφού χθές έψαξα πολύ στο ιντερνετ για παρόμοια προβλήματα, έλυσα τα πλαστικά για να έχω καλύτερη ορατότητα κι έβαλα εμπρός. Μερικές παρατήρησεις:
  1. Το σωληνάκι της υποπίεσης δεν έχει φύγει από τη θέση του, είναι κανονικά συνδεδεμένο στο τεπόζιτο.
  2. Η βενζίνη τρέχει από ένα ροζ σωληνάκι το οποίο βρίσκεται συνδεδεμένο στα καρμπυρατερ, προφανώς το σωληνάκι υπερχείλισης τους???
  3. Το σωληνάκι υπερχείλισης του τεπόζιτου ΔΕΝ τρέχει, μόνο το σωληνάκι που έρχεται από τα καρμπς.
  4. Το ρουμπινέτο βρίσκεται στη θέση ΟΝ και τις 7 μέρες που έχω το μηχανάκι στα χέρια μου. Δεν το γύρισα ποτέ στη θέση PRI ή στη ρεζέρβα.
  5. Η μηχανή αγοράστηκε την προηγούμενη Παρασκευή και γέμισα βενζίνη το Σάββατο, εκτοτε κινήθηκε περίπου 100 χιλιόμετρα μέχρι χθές που έκανε την υπερχείλιση. Δεν είναι ότι έβαλα βενζίνη χθές και το έκανε.
  6. Μου έκανε εντύπωση ότι και χθες και σήμερα η μηχανή δεν ξεκίναγε μόνο με μιζάρισμα (όπως τις άλλες 6-7 φορές που το έχω βάλει συνολικά μπροστά τη μία εβδομάδα που το έχω στην κατοχή μου) αλλά ήθελε και άνοιγμα στο γκάζι.
  7. Η μηχανή ήταν ακίνητη για δύο μέρες πριν τη βάλω μπροστά χθες και μου κάνει την υπερχείλιση.
Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι και πως διορθώνεται? Να κόλλησαν τα φλοτέρ ή η βελόνα? Το μηχανάκι έχει κανονισμένο ραντεβού στον μηχανικό την Τρίτη αλλά αγχώνομαι αν μπορώ να πάω μέχρι εκεί ή αν κάνω ζημιά. Ίσως καλέσω οδικη...απογοήτευση μεγάλη...
Αν έχει κάποιος ιδέα δεκτή κάθε βοήθεια!
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Και πάνω που ο nikk δίνει τις πολύτιμες πληροφορίες του και τονίζει τον έλεγχο καρμπυρατέρ, να σου και έρχεται το πρώτο πρόβλημα!!!
Εκπέμπω SOS!

ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Χθες το μεσημέρι μόλις βάζω μπροστά, παρατήρησα πως έτρεχε βενζίνη κάτω από τη μηχανή με πολύ γρήγορο ρυθμό (έκανε λιμνούλα μέσα σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα). Έσβησα , έβαλα μπρος και πάλι το ίδιο. Άφησα το μηχανάκι κι έφυγα.

Σήμερα, και αφού χθές έψαξα πολύ στο ιντερνετ για παρόμοια προβλήματα, έλυσα τα πλαστικά για να έχω καλύτερη ορατότητα κι έβαλα εμπρός. Μερικές παρατήρησεις:
  1. Το σωληνάκι της υποπίεσης δεν έχει φύγει από τη θέση του, είναι κανονικά συνδεδεμένο στο τεπόζιτο.
  2. Η βενζίνη τρέχει από ένα ροζ σωληνάκι το οποίο βρίσκεται συνδεδεμένο στα καρμπυρατερ, προφανώς το σωληνάκι υπερχείλισης τους???
  3. Το σωληνάκι υπερχείλισης του τεπόζιτου ΔΕΝ τρέχει, μόνο το σωληνάκι που έρχεται από τα καρμπς.
  4. Το ρουμπινέτο βρίσκεται στη θέση ΟΝ και τις 7 μέρες που έχω το μηχανάκι στα χέρια μου. Δεν το γύρισα ποτέ στη θέση PRI ή στη ρεζέρβα.
  5. Η μηχανή αγοράστηκε την προηγούμενη Παρασκευή και γέμισα βενζίνη το Σάββατο, εκτοτε κινήθηκε περίπου 100 χιλιόμετρα μέχρι χθές που έκανε την υπερχείλιση. Δεν είναι ότι έβαλα βενζίνη χθές και το έκανε.
  6. Μου έκανε εντύπωση ότι και χθες και σήμερα η μηχανή δεν ξεκίναγε μόνο με μιζάρισμα (όπως τις άλλες 6-7 φορές που το έχω βάλει συνολικά μπροστά τη μία εβδομάδα που το έχω στην κατοχή μου) αλλά ήθελε και άνοιγμα στο γκάζι.
  7. Η μηχανή ήταν ακίνητη για δύο μέρες πριν τη βάλω μπροστά χθες και μου κάνει την υπερχείλιση.
Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι και πως διορθώνεται? Να κόλλησαν τα φλοτέρ ή η βελόνα? Το μηχανάκι έχει κανονισμένο ραντεβού στον μηχανικό την Τρίτη αλλά αγχώνομαι αν μπορώ να πάω μέχρι εκεί ή αν κάνω ζημιά. Ίσως καλέσω οδικη...απογοήτευση μεγάλη...
Αν έχει κάποιος ιδέα δεκτή κάθε βοήθεια!
Χώμα στις λεκάνες των καρμπ.
Μπορείς και μόνος σου να βγάλεις το καρμπυρατέρ και να λύσεις το κάτω μέρος του.
Αν δεν έχεις φίλτρο βενζίνης θα στο κάνει συχνά αν και εμένα το έκανε πρόσφατα και με φίλτρο βενζίνης.
Έβαλα καινούργιο φίλτρο για να υσυχάσω.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Kολλημενο φλοτερ και αρα υψηλη σταθμη καυσιμου στο λεκανακι Γι αυτο και θελει πλεον γκαζι για να παρει
Δεν ειναι τιποτα μην αγχωνεσαι Ενδεχεται και με ελαφρυ χτυπημα να ξεκολλησει
Ενα καθαρισμα ομως στα καρμπς κμονο καλο θα εκανε
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Kολλημενο φλοτερ και αρα υψηλη σταθμη καυσιμου στο λεκανακι Γι αυτο και θελει πλεον γκαζι για να παρει
Δεν ειναι τιποτα μην αγχωνεσαι Ενδεχεται και με ελαφρυ χτυπημα να ξεκολλησει
Ενα καθαρισμα ομως στα καρμπς κμονο καλο θα εκανε
Ναι ναι στα καρμπς θα γίνει service ούτως ή άλλως. Ελαφρύ χτύπημα εννοείς στα λεκανάκια της βενζίνης με τα φλοτέρ κάτω από το βεντούρι?
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Χώμα στις λεκάνες των καρμπ.
Μπορείς και μόνος σου να βγάλεις το καρμπυρατέρ και να λύσεις το κάτω μέρος του.
Αν δεν έχεις φίλτρο βενζίνης θα στο κάνει συχνά αν και εμένα το έκανε πρόσφατα και με φίλτρο βενζίνης.
Έβαλα καινούργιο φίλτρο για να υσυχάσω.
Κοσμά να βγάλω τα καρμπς μόνος μου δεν θα το επιχειρήσω γιατί δεν έχω την εμπειρία, ας το αφήσω για τον μηχανικό. Πάντως σχετικά με το φίλτρο βενζίνης που λες, μου κάνει εντύπωση οτί googlάρω και δεν βρίσκω τίποτα! Μπορεί να μην έχει καν το μηχανάκι??? Έβαλες kawa ανταλλακτικό εσύ ή after market και με τι κόστος περίπου αν θυμάσαι?
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Και πάνω που ο nikk δίνει τις πολύτιμες πληροφορίες του και τονίζει τον έλεγχο καρμπυρατέρ, να σου και έρχεται το πρώτο πρόβλημα!!!
Εκπέμπω SOS!

ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Χθες το μεσημέρι μόλις βάζω μπροστά, παρατήρησα πως έτρεχε βενζίνη κάτω από τη μηχανή με πολύ γρήγορο ρυθμό (έκανε λιμνούλα μέσα σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα). Έσβησα , έβαλα μπρος και πάλι το ίδιο. Άφησα το μηχανάκι κι έφυγα.

Σήμερα, και αφού χθές έψαξα πολύ στο ιντερνετ για παρόμοια προβλήματα, έλυσα τα πλαστικά για να έχω καλύτερη ορατότητα κι έβαλα εμπρός. Μερικές παρατήρησεις:
  1. Το σωληνάκι της υποπίεσης δεν έχει φύγει από τη θέση του, είναι κανονικά συνδεδεμένο στο τεπόζιτο.
  2. Η βενζίνη τρέχει από ένα ροζ σωληνάκι το οποίο βρίσκεται συνδεδεμένο στα καρμπυρατερ, προφανώς το σωληνάκι υπερχείλισης τους???
  3. Το σωληνάκι υπερχείλισης του τεπόζιτου ΔΕΝ τρέχει, μόνο το σωληνάκι που έρχεται από τα καρμπς.
  4. Το ρουμπινέτο βρίσκεται στη θέση ΟΝ και τις 7 μέρες που έχω το μηχανάκι στα χέρια μου. Δεν το γύρισα ποτέ στη θέση PRI ή στη ρεζέρβα.
  5. Η μηχανή αγοράστηκε την προηγούμενη Παρασκευή και γέμισα βενζίνη το Σάββατο, εκτοτε κινήθηκε περίπου 100 χιλιόμετρα μέχρι χθές που έκανε την υπερχείλιση. Δεν είναι ότι έβαλα βενζίνη χθές και το έκανε.
  6. Μου έκανε εντύπωση ότι και χθες και σήμερα η μηχανή δεν ξεκίναγε μόνο με μιζάρισμα (όπως τις άλλες 6-7 φορές που το έχω βάλει συνολικά μπροστά τη μία εβδομάδα που το έχω στην κατοχή μου) αλλά ήθελε και άνοιγμα στο γκάζι.
  7. Η μηχανή ήταν ακίνητη για δύο μέρες πριν τη βάλω μπροστά χθες και μου κάνει την υπερχείλιση.
Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι και πως διορθώνεται? Να κόλλησαν τα φλοτέρ ή η βελόνα? Το μηχανάκι έχει κανονισμένο ραντεβού στον μηχανικό την Τρίτη αλλά αγχώνομαι αν μπορώ να πάω μέχρι εκεί ή αν κάνω ζημιά. Ίσως καλέσω οδικη...απογοήτευση μεγάλη...
Αν έχει κάποιος ιδέα δεκτή κάθε βοήθεια!
Το πρόβλημα λύθηκε, το καρμπυρατέρ ήθελε γενικό σέρβις τελικά. Αλλαγή βελόνες και μεμβράνες, κόστος μόνο τα ανταλλακτικά λίγο πάνω από 100 ευρώ! Καλώς ήλθα στον θαυμαστό κόσμο των καρμπυρατέρ:ha
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το πρόβλημα λύθηκε, το καρμπυρατέρ ήθελε γενικό σέρβις τελικά. Αλλαγή βελόνες και μεμβράνες, κόστος μόνο τα ανταλλακτικά λίγο πάνω από 100 ευρώ! Καλώς ήλθα στον θαυμαστό κόσμο των καρμπυρατέρ:ha
Βάλε και ένα φίλτρο βενζίνης, και "καθάρισες" για πάρα πολλά χρόνια!!!!
Καρμπυρατέρ rules ;)!!!!
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Δικαίωμα!
Έχω κανά δυό χρόνια που έχω ξεκινήσει μια αγαστή σχέση με τόν KLEφτη μου.
Το πήρα ταυτόχρονα με ενα φίλο.
Στη βδομάδα ο φίλος άκουσε ένα "ντάγκ"κγχρκδ.....ακινητοποίηση και στο γιατρό.
Κομάτια τα πηνία.Με κομένη ανάσα ανοίγω πλαινό να δώ τι έχω...
Εγγλέζος!!! Τουλάχιστον είναι αλλαγμένα!!!
Συμβουλεύτηκα το μανιουάλι ,έκανα ρυθμίσεις,και κόντρα ρυθμίσεις,αλλά.
Σάν το γιατρό δεν έχει.30% πάνω το μηχανάκι απο πρίν.Ούτε μυρωδιές,ούτε βενζίνες ούτε τίποτε.
Τι του άλλαξα -πείραξα τώρα.Απο μπρός προς τα πίσω.
Λάδι στις μπουκάλες αφού τις καθάρισα.7,5-άρι αλλά θα πάω για 10-άρι.
Ζελατίνα απ τα χεράκια μου ψηλή για να κόβει.Την κατάργησα και την έκανα λίγο κοντύτερη απο τη μαμά,και ησύχασε το κεφάλι μου.Dual κράνος.
Ψήλωσα 3 εκ. το εμπρός φτερό!Τέρμα οι σφηνωμένες λάσπες.
Θέμα ιδιαίτερης λάσπης στο ψυγείο δεν είχα.Δεν τις κυνηγάω κιόλας.Με βοηθάει και μια εργαλειοθήκη βαρελάκι που έχω βάλει εκεί να κρέμεται απτην ποδιά πρός τα εμπρός.
Λασπωτήρας 4εκ. στο φτερό.
Έκλεισα και εκείνη τη τρύπα στη ποδιά !
Έβαλα και λίγο πιο λεπτό λαδάκι στη κοιλίτσα του και φχαριστήθηκα αλλαγές .
Κάγκελα απ τα χεράκια μου να απαλύνουμε τον πόνο!
Σκαμένη σέλα ,τη βρήκα και βολεύτηκα(172 ύψος) και μια φλοκάτι απο πάνω!
Φαρδύτερο πέλμα στο στάντ,να μη βουλιάζει στα χώματα.
Πίσω σχάρα για το φόρτωμα.Σακούλια μεταχείρω απο δώ μέσα.
Κόντεμα του πίσω λασπωτήρα αλλά η λάσπη φτάνει πάνω απ το φώς.
Βολτόμετρο,θύρα usb,λαδοτύρι αλυσίδας.
Aυτοκόλητα ADVride!!!!!!!!και καλή παρέα για να συνεχίσουμε να περνάμε καλά.
Ξέχασα να προσθέσω και έναν περασμένο μεσήληκα για να το οδηγεί,να το φροντίζει,να του κάνει τα γούστα και να το αγαπάει!
Καλούς δρόμους να έχεις.
Φωτο μόνο απο viper.
Ούφφφφφφφφφ!!
Ρε σείς ,καιρό είχα να γράψω!
 
Top Bottom