Kawasaki Klr250-Εκκεντροφορος Gpz500

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Mε τα Klr ασχολουμαι πολλα χρονια εχω αλλαξει πανω απο 4-5 και παντα ειχα τουλαχιστον απο 1 στο γκαραζ.

Ολα τα 250 εχουν προβλημα στους εκκεντροφορους και παρουσιαζουν φθορα στα εκκεντρα εισαγωγης και εξαγωγης και με την σειρα τους φθειρουν τα κοκκορακια.
Στο παρελθον ειχα αλλαξει αρκετους φθαρμενους εκκεντροφορους σε klr 250 με αλλους μεταχειρισμενους ομως τωρα δεν υπαρχει πια τιποτα σε καλη κατασταση στην αγορα μεταχειρισμενων και ουτε καινουριων παρ μονο ξεχασμενων στοκ ανταλλακτικων οπου και αν βρεθουν.

Το συγκεκριμενο μηχανακι ξεκινησε να παραγεται το 1985 με κωδικο KLR 250 (D2) και ειχε 23 αλογα στον τροχο ενω τα επομενα μοντελα απο το 1990 και μετα με κωδικους D3 ,D4 ηρθαν με πολυ λιγοτερη ιπποδυναμη 17 ιππους.
Ο εκκεντροφορος εισαγωγης ηταν ο λογος της μειωση της ιπποδυναμης ο οποιος ηταν αρκετα μικροτερος σε διαρκεια.

Το τελευταιο μου Klr250 αυτο που εχω τωρα ειναι το πρωτο μοντελο D2 με τον μεγαλο εκκεντροφορο και τους 23 ιππους και οταν το ανοιξα διαπιστωσα οτι ο εκκεντροφορος εισαγωγης και το κοκκορακι ειχε μεγαλη φθορα. Στα μεταχερισμενα δεν βρεθηκε τιποτα σε καλη κατασταση και καινουριο εκκεντροφορο βρηκα μονο απο το μοντελο D3-4 σε τιμες 250 ευρω και πανω απο το εξωτερικο.
Το μηχανακι ειναι σε καλη κατασταση μηχανικα και αξιζε η επισκευη του γιατι το χρησιμοποιω για γαιδουρακι και μου κανει τα κεφια αλλα τα λεφτα του καινουριου εκκεντροφορου ειναι μπολικα και ειναι ο μικροτερος σε μοιρες οποτε διστασα να τον αγορασω.
Απο την αλλη ειχα δοκιμασει στο παρελθον με reprofile στον εκκεντροφορο αλλα δεν αντεξε ουτε 2000 χλμ γιατι χαθηκε το εργοστασιακο βαψιμο του μεταλλου και φαγωθηκε πολυ γρηγορα.

Στο παρελθον εχω δει τον εκκεντροφορο και την κεφαλη των Kle500 των οποιων οι κινητηρες ειναι ενας klr 250x2 αφου εχουν ιδια διαμμετρο διαδρομη ιδια καρμπυρατερ χ2 και το συστημα του μοχλικου των βαλβιδων ειναι ιδιο με των Klr. Ο ιδιος 500 δικυλινδρος κινητηρας κυκλοφορησε στην πιο δυνατη του εκδοση το 1986 στο ninza 500,Gpz500 οπου ειχε την περισσοτερη ισχη απο τις υπολοιπες εκδοσεις. Το μοτερ αυτο ειχε τους μεγαλυτερους σε διαρκεια εκκεντροφορους απο ολα και ειχε πολυ δυνατο φασμα δυναμης με οριο 11000 στροφες.

Το εκκεντρο των 500 μου ταιριαζε γιατι ειχε ιδια ακριβως σχεδιαση για το μοχλικο συστημα του klr και αν διαλεγα το εκκεντρο του Gpz500 θα ειχα εναν εκκεντροφορο καλυτερο και απο τον εργοστασιακο klr 250 toy 1986 αλλα επρεπε να βρω τροπο να τον βαλω στον κινητηρα μου.

Με τα πολλα ψωνισα ενα ζευγαρι εκκεντροφορους απο Gpz500 στο ebay σε αριστη κατασταση στα 30 ευρω και τους πηγα στο μηχανουργειο και τους ζητησα να τους κοψει και να τους τρυπησει ετσι ωστε να μεινει σωο το εκκεντρο. Στην συνεχεια του ειπα να μου κατεβασει τον δικο μου εκκεντροφορο εστι ωστε να εφαρμοσω πρεσσαριστο το νεο εκκεντρο του gpz στο καλαμι του klr...
Ετσι και εγινε! Mετα απο προσεκτικη δουλεια καταφεραμε να πρεσσαρουμε το εκκεντρο του Gpz 500 στο καλαμι του Klr.

Το προβλημα τωρα ειναι οτι ο εκκεντροφορος δεν εχει πια κανενα σημαδι χρονισμου γιατι τα σημαδια χρονισμου του 500 δεν εχουν καμια σχεση με του klr αλλα αυτο δεν ηταν καθολου προβλημα γιαυτο τροποποιησα το γραναζι κανοντας το μεταβλητο και χρονισα τους εκκεντροφορους εξαρχης με ορολογιακο μικρομετρο και δισκο χρονισμου στα στοιχεια που δινει η μανα Kawasaki για το gpz 500.

Μετα την μετατροπη το μηχανακι εβγαλε 25 αλογα και η διαφορα του στον δρομο ειναι αισθητη σε σχεση με πριν... Η επιπλεον δυναμη δεν με ενδιεφερε και τοσο οσο οτι εχω πλεον εναν σωστο εκκεντροφορο που θα ζησει λιγα χρονια ακομα χωρις φθορα και πανω απο ολα με κοστος 50 ευρω συνολικα!


GPZ500 POWER!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το αποτέλεσμα δεν είναι ωραίο αισθητικά αλλά δουλευει σχεδόν 5000 χλμ τερμα γκαζι απροβληματιστα ως τωρα...


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Τοποθέτηση ξαι χρονισμός εκνεου στα στοιχεία του κατασκευαστή

Ivo----btdc
Ivc----abdc

Κτλ κτλ...


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Tα νεα στοιχεια ειναι.....



Intake opens @ 45 deg BTDC Before Top Dead Center
Intake closes @ 65 deg ABDC After Bottom Dead Center
Duration 290 degrees
Exhaust opens @ 70 deg BBDC Before Bottom Dead Center
Exhaust Closes @ 40 Deg ATDC After Top Dead Center
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Τι έκανες ρε μάστορα; Μας κουφανες! Άμα υπάρχει μεράκι και διάθεση όλα γίνονται, γιατί από ότι κατάλαβα το κόστος ήταν ελάχιστο. Μπράβο!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Mε τα Klr ασχολουμαι πολλα χρονια εχω αλλαξει πανω απο 4-5 και παντα ειχα τουλαχιστον απο 1 στο γκαραζ.

Ολα τα 250 εχουν προβλημα στους εκκεντροφορους και παρουσιαζουν φθορα στα εκκεντρα εισαγωγης και εξαγωγης και με την σειρα τους φθειρουν τα κοκκορακια.
Στο παρελθον ειχα αλλαξει αρκετους φθαρμενους εκκεντροφορους σε klr 250 με αλλους μεταχειρισμενους ομως τωρα δεν υπαρχει πια τιποτα σε καλη κατασταση στην αγορα μεταχειρισμενων και ουτε καινουριων παρ μονο ξεχασμενων στοκ ανταλλακτικων οπου και αν βρεθουν.

Το συγκεκριμενο μηχανακι ξεκινησε να παραγεται το 1985 με κωδικο KLR 250 (D2) και ειχε 23 αλογα στον τροχο ενω τα επομενα μοντελα απο το 1990 και μετα με κωδικους D3 ,D4 ηρθαν με πολυ λιγοτερη ιπποδυναμη 17 ιππους.
Ο εκκεντροφορος εισαγωγης ηταν ο λογος της μειωση της ιπποδυναμης ο οποιος ηταν αρκετα μικροτερος σε διαρκεια.

Το τελευταιο μου Klr250 αυτο που εχω τωρα ειναι το πρωτο μοντελο D2 με τον μεγαλο εκκεντροφορο και τους 23 ιππους και οταν το ανοιξα διαπιστωσα οτι ο εκκεντροφορος εισαγωγης και το κοκκορακι ειχε μεγαλη φθορα. Στα μεταχερισμενα δεν βρεθηκε τιποτα σε καλη κατασταση και καινουριο εκκεντροφορο βρηκα μονο απο το μοντελο D3-4 σε τιμες 250 ευρω και πανω απο το εξωτερικο.
Το μηχανακι ειναι σε καλη κατασταση μηχανικα και αξιζε η επισκευη του γιατι το χρησιμοποιω για γαιδουρακι και μου κανει τα κεφια αλλα τα λεφτα του καινουριου εκκεντροφορου ειναι μπολικα και ειναι ο μικροτερος σε μοιρες οποτε διστασα να τον αγορασω.
Απο την αλλη ειχα δοκιμασει στο παρελθον με reprofile στον εκκεντροφορο αλλα δεν αντεξε ουτε 2000 χλμ γιατι χαθηκε το εργοστασιακο βαψιμο του μεταλλου και φαγωθηκε πολυ γρηγορα.

Στο παρελθον εχω δει τον εκκεντροφορο και την κεφαλη των Kle500 των οποιων οι κινητηρες ειναι ενας klr 250x2 αφου εχουν ιδια διαμμετρο διαδρομη ιδια καρμπυρατερ χ2 και το συστημα του μοχλικου των βαλβιδων ειναι ιδιο με των Klr. Ο ιδιος 500 δικυλινδρος κινητηρας κυκλοφορησε στην πιο δυνατη του εκδοση το 1986 στο ninza 500,Gpz500 οπου ειχε την περισσοτερη ισχη απο τις υπολοιπες εκδοσεις. Το μοτερ αυτο ειχε τους μεγαλυτερους σε διαρκεια εκκεντροφορους απο ολα και ειχε πολυ δυνατο φασμα δυναμης με οριο 11000 στροφες.

Το εκκεντρο των 500 μου ταιριαζε γιατι ειχε ιδια ακριβως σχεδιαση για το μοχλικο συστημα του klr και αν διαλεγα το εκκεντρο του Gpz500 θα ειχα εναν εκκεντροφορο καλυτερο και απο τον εργοστασιακο klr 250 toy 1986 αλλα επρεπε να βρω τροπο να τον βαλω στον κινητηρα μου.

Με τα πολλα ψωνισα ενα ζευγαρι εκκεντροφορους απο Gpz500 στο ebay σε αριστη κατασταση στα 30 ευρω και τους πηγα στο μηχανουργειο και τους ζητησα να τους κοψει και να τους τρυπησει ετσι ωστε να μεινει σωο το εκκεντρο. Στην συνεχεια του ειπα να μου κατεβασει τον δικο μου εκκεντροφορο εστι ωστε να εφαρμοσω πρεσσαριστο το νεο εκκεντρο του gpz στο καλαμι του klr...
Ετσι και εγινε! Mετα απο προσεκτικη δουλεια καταφεραμε να πρεσσαρουμε το εκκεντρο του Gpz 500 στο καλαμι του Klr.

Το προβλημα τωρα ειναι οτι ο εκκεντροφορος δεν εχει πια κανενα σημαδι χρονισμου γιατι τα σημαδια χρονισμου του 500 δεν εχουν καμια σχεση με του klr αλλα αυτο δεν ηταν καθολου προβλημα γιαυτο τροποποιησα το γραναζι κανοντας το μεταβλητο και χρονισα τους εκκεντροφορους εξαρχης με ορολογιακο μικρομετρο και δισκο χρονισμου στα στοιχεια που δινει η μανα Kawasaki για το gpz 500.

Μετα την μετατροπη το μηχανακι εβγαλε 25 αλογα και η διαφορα του στον δρομο ειναι αισθητη σε σχεση με πριν... Η επιπλεον δυναμη δεν με ενδιεφερε και τοσο οσο οτι εχω πλεον εναν σωστο εκκεντροφορο που θα ζησει λιγα χρονια ακομα χωρις φθορα και πανω απο ολα με κοστος 50 ευρω συνολικα!


GPZ500 POWER!!!
Μπράβο ρε Μάστορα.
Άμα σου κόβει και πιάνουν τα χέρια σου, όλα γίνονται.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είσαι τρομερός ....τι να λέμε.

Θυμάμαι βέβαια το μακρινό 1985, πόσο με παιδεψε ένα gpz 550 με τους εκκεντροφόρους.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Πάντως είναι σύνηθες swap στα kle 500 τα έκκεντρα από 550.
Τώρα για αυτή την δουλειά μου θυμίζει παλιούς καλούς καιρούς του Kawasaki-bikers
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
:hlb: μάστορα...!:friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω εδώ ότι στη βόλτα που κάναμε στα μέρη του Carooly περνώντας από κάποια ασφάλτινα τμήματα (π.χ. όταν πηγαίναμε στον πρώτο ανεφοδιασμό για βενζίνη (οι άλλοι, φυσικά όχι εγώ με το βυτίο)) ήταν ζόρικο να ακολουθήσω τον Αποστόλη. Το KLR του πήγαινε σα τρένο express.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Να πω εδώ ότι στη βόλτα που κάναμε στα μέρη του Carooly περνώντας από κάποια ασφάλτινα τμήματα (π.χ. όταν πηγαίναμε στον πρώτο ανεφοδιασμό για βενζίνη (οι άλλοι, φυσικά όχι εγώ με το βυτίο)) ήταν ζόρικο να ακολουθήσω τον Αποστόλη. Το KLR του πήγαινε σα τρένο express.
Εχει πολυ ωραιο φασμα δυναμης και ψηλα ειναι αλλο μηχανακι σε σχέση με πριν....Βέβαια εχει χάσει και λιγο στις χαμηλές τωρα δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εχει πολυ ωραιο φασμα δυναμης και ψηλα ειναι αλλο μηχανακι σε σχέση με πριν....Βέβαια εχει χάσει και λιγο στις χαμηλές τωρα δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...
Δεν το είδα να είναι ποτέ στις χαμηλές.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε Αποστόλη ειπαμε να κάνεις πατέντες, αλλά εσύ ρε φιλαράκι έχεις περάσει σε άλλο στάδιο.

:friendship::friendship:
 
Top Bottom