Kawasaki Klr250-Εκκεντροφορος Gpz500

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να πω εδώ ότι στη βόλτα που κάναμε στα μέρη του Carooly περνώντας από κάποια ασφάλτινα τμήματα (π.χ. όταν πηγαίναμε στον πρώτο ανεφοδιασμό για βενζίνη (οι άλλοι, φυσικά όχι εγώ με το βυτίο)) ήταν ζόρικο να ακολουθήσω τον Αποστόλη. Το KLR του πήγαινε σα τρένο express.
Και στη δεύτερη βόλτα το προηγούμενο ΣΚ το ίδιο ήταν... Έχει κολλημένο γκάζι μου φαίνεται, να το κοιτάξει.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το αποτέλεσμα δεν είναι ωραίο αισθητικά αλλά δουλευει σχεδόν 5000 χλμ τερμα γκαζι απροβληματιστα ως τωρα...


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραίος ρε συ μπράβο. Εκεί που είναι πάντως δεν το βλέπει κανείς οπότε αρκεί να είναι καλά ζυγισμένο και ανθεκτικό!!
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ωραίος ρε συ μπράβο. Εκεί που είναι πάντως δεν το βλέπει κανείς οπότε αρκεί να είναι καλά ζυγισμένο και ανθεκτικό!!
Σχεδόν κανένας εκκεντροφορος δεν είναι ζυγισμενος. Το σχήμα του και μόνο τον κανει παρακέντρο αλλά το μικρο μέγεθος του και οι λιγες στροφες ( μισές από του κινητηρα) δεν παράγουν κραδασμούς και δεν δημιουργούν προβλημα..
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Σχεδόν κανένας εκκεντροφορος δεν είναι ζυγισμενος. Το σχήμα του και μόνο τον κανει παρακέντρο αλλά το μικρο μέγεθος του και οι λιγες στροφες ( μισές από του κινητηρα) δεν παράγουν κραδασμούς και δεν δημιουργούν προβλημα..
Δεν συμμετέχει στην παραγωγή έργου όπως ο στροφαλοφόρος που χρειάζεται αντίβαρο πιστεύω.
Πολύ εκλεπτυσμένη μηχανολογικά δουλειά και άπειρα respects.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Δεν συμμετέχει στην παραγωγή έργου όπως ο στροφαλοφόρος που χρειάζεται αντίβαρο πιστεύω.
Πολύ εκλεπτυσμένη μηχανολογικά δουλειά και άπειρα respects.
Αντιβαρο χρειαζεται οτι περιστρεφεται απλα η μικρη διαμμετρος των εκκεντροφορων και οι λιγες στροφες δεν δημιουργουν ανησυχητικη ταλαντωση και οι κατασκευαστες δεν τους ζυγιζουν..
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Για ηλεκτρολόγος καλά τα κατάφερες !!
Επειδή δεν ξέρω τίποτα από μηχανολογικά ήταν σαν να διάβαζα σε άλλη γλώσσα.
Ετσι εξηγείται λοιπόν πως πήγαινες τσίτα την Κυριακή και είχα υποθέσει ότι απλά είσαι χεράς !
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για ηλεκτρολόγος καλά τα κατάφερες !!
Επειδή δεν ξέρω τίποτα από μηχανολογικά ήταν σαν να διάβαζα σε άλλη γλώσσα.
Ετσι εξηγείται λοιπόν πως πήγαινες τσίτα την Κυριακή και είχα υποθέσει ότι απλά είσαι χεράς !
Που να τον δείτε να πηγαίνει σβέλτα....γατακια
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Μπράβο φοβερή πατέντα.
Το μοτέρ του gpz500 είναι επίσης μισό από 1000RX,ψάξε να δεις αν οι εκκεντροφόροι του RX έχουν ίδια χαρακτηριστικά να έχεις μύγδαλα να παίζεις :p.
Αυτό με την απώλεια βαφής των στοκ εκκεντροφόρων μετά την επεξεργασία reprofile την φοβόμουν και για το δικό μου (είχε αρπάξει και τον πήγα σε γνωστό μάστορα που ασχολείται μόνο με αυτά).
Μετά την επεξεργασία το μέτρησε με ένα όργανο μέτρησης σκληρότητας και σε σύγκριση με ενός XT (που μέτρησε επίσης εκεί) το αποτέλεσμα ηταν μικρότερη σκληρότητα.
Παρ'ολα αυτά ο εκκεντροφορος μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση.
Η αντοχή ή όχι μετά το reprofile έχει να κάνει με το πόσο βαφή έχει μείνει;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπράβο φοβερή πατέντα.
Το μοτέρ του gpz500 είναι επίσης μισό από 1000RX,ψάξε να δεις αν οι εκκεντροφόροι του RX έχουν ίδια χαρακτηριστικά να έχεις μύγδαλα να παίζεις :p.
Αυτό με την απώλεια βαφής των στοκ εκκεντροφόρων μετά την επεξεργασία reprofile την φοβόμουν και για το δικό μου (είχε αρπάξει και τον πήγα σε γνωστό μάστορα που ασχολείται μόνο με αυτά).
Μετά την επεξεργασία το μέτρησε με ένα όργανο μέτρησης σκληρότητας και σε σύγκριση με ενός XT (που μέτρησε επίσης εκεί) το αποτέλεσμα ηταν μικρότερη σκληρότητα.
Παρ'ολα αυτά ο εκκεντροφορος μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση.
Η αντοχή ή όχι μετά το reprofile έχει να κάνει με το πόσο βαφή έχει μείνει;
Στον Μπουμπη?
 
Top Bottom