Kawasaki klx 300r 2020

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019

Kawasaki klx 300r 2020....εργαλείο...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ενδιαφέρον κομμάτι...:ok:
Μεταφέρθηκε στην σωστή ενότητα...;)
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...σε αντίθεση με το άρθρο, νομίζω μια χαρά είναι τα κιλάκια του!
Ας ελπίσουμε ότι η έλευση του, θα παρακινήσει την αργοκίνητη χόνδα να προχωρήσει στην παραγωγή του CRF 300 & (Rally)... δύσκολο το "κόβω", αν δεν "γκρεμιστεί κανένας φούρνος πρώτα"...
/ Β
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν είναι OnOff ,είναι καθαρό ΟFF.
Kαι μάλλιστα ,ούτε καν enduro ,αλλά ΜΧ ,αφού δεν διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό ωστε να βγάζει αδεια κυκλοφορίας ,να κυκλοφορεί νόμιμα Ον&Οφ ,κ να παίρνει μέρος κ σε αγωνάκια enduro ,trail-rides κτλ.

Τώρα ,ποιό το νόημα ενός ΜΧ 130 κιλών κ 30(ανακοινόσιμων άρα λιγότερων πραγματικά) αλόγων...μόνο η Καβλασάκι ξέρει.

Φαντάζομαι ,προορίζεται αποκλειστικά για την Αμερικλάνικη αγορά ,οπου οι χομπίστες Father&Son ,θα το κουβαλάνε με τα 6000cc PicUps τους ,στην έρημο της UTAH για να παίξουν.

Και φυσικά ουδε μία σχέση εχει με την κατηγορία των crf250l-rally-κτλ
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Φαντάζομαι ,προορίζεται αποκλειστικά για την Αμερικλάνικη αγορά ,οπου οι χομπίστες Father&Son ,θα το κουβαλάνε με τα 6000cc PicUps τους ,στην έρημο της UTAH για να παίξουν.

Και φυσικά ουδε μία σχέση εχει με την κατηγορία των crf250l-rally-κτλ
Αυτό ακριβώς...
Είναι καθαρά fun bike σαββατοκύριακου camper και δεν έχει καμία σχέση με MX, ούτε σε επιδόσεις, ούτε σε διαστήματα συντήρησης.

Πολύ πιθανόν όμως πάνω σε αυτό να στηριχτεί μοντέλο εξοπλισμένο κατάλληλα για δρόμο και για άλλες αγορές. Θα δείξει!
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Σόρι,
δεν είχα πάρει γραμμή ότι είναι σκέτο οφ,
εφόσον είναι τέτοιο, το (αγοραστικό) κοινό της περιορίζεται δραστικά.
Μακάρι να υπάρξει μονδέλο ον-οφ, όπως προανέφερε ο Ορέστης(mxersraz).
/ Β
 
Τελευταία επεξεργασία:

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Ναι ρε παιδιά συμφωνώ, αλλά το συγκεκριμένο μοτέρ για μένα εχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα, κάνεις τα σέρβις στο γκαράζ μου μόνος σ. Επίσης κάθε τόσο δεν χρειάζεται rebuilt ο κινητήρας όπως σε crf πχ που είναι αγωνιστικό μοτέρ. Και για να το κάνεις, εργατικά και ανταλλακτικά πρέπει να πουλήσεις νεφρό. Τα 30 άλογα, τροχό λιγότερα, πιστεύω είναι ικανά να σε διασκεδάσουν στο χώμα. Το ότι είναι μόνο off και δεν έχει εξοπλισμό δρόμου είναι σίγουρα ένα θέμα.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ναι ρε παιδιά συμφωνώ, αλλά το συγκεκριμένο μοτέρ για μένα εχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα, κάνεις τα σέρβις στο γκαράζ μου μόνος σ. Επίσης κάθε τόσο δεν χρειάζεται rebuilt ο κινητήρας όπως σε crf πχ που είναι αγωνιστικό μοτέρ. Και για να το κάνεις, εργατικά και ανταλλακτικά πρέπει να πουλήσεις νεφρό. Τα 30 άλογα, τροχό λιγότερα, πιστεύω είναι ικανά να σε διασκεδάσουν στο χώμα. Το ότι είναι μόνο off και δεν έχει εξοπλισμό δρόμου είναι σίγουρα ένα θέμα.
Αν το μοτερ γου klx ο "δουλεψεις" αγωνιστικά οπως του crf θα χρειαστεις τα ιδια σερβις και ανταλλακτικα, ενα πιστονι πχ εχει 180 ευρω στο honda.
Επισης αν το crf το δουλεψεις χομπίστικα δεν θα παθει ποτε τιποτα και τα διαστηματα σερβις μπορει να διπλασιαστουν ή τριπλασιαστουν. Τα αναλωσιμα εχουν το ιδιο κοστος, οτι σερβις θα κανεις στο γκαραζ σου στο klx μπορεις να το κανεις και στο mx.
Γενικα τα νεα μοτερ των mx - enduro ειναι αλεξισφαιρα
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αν το μοτερ γου klx ο "δουλεψεις" αγωνιστικά οπως του crf θα χρειαστεις τα ιδια σερβις και ανταλλακτικα, ενα πιστονι πχ εχει 180 ευρω στο honda.
Επισης αν το crf το δουλεψεις χομπίστικα δεν θα παθει ποτε τιποτα και τα διαστηματα σερβις μπορει να διπλασιαστουν ή τριπλασιαστουν. Τα αναλωσιμα εχουν το ιδιο κοστος, οτι σερβις θα κανεις στο γκαραζ σου στο klx μπορεις να το κανεις και στο mx.
Γενικα τα νεα μοτερ των mx - enduro ειναι αλεξισφαιρα
Ακόμα και αν υποθέσουμε πως προσπαθείς να δουλέψεις με τον ίδιο τρόπο το μοτέρ του klx με ενός καθαρόαιμου 4Τ ίδιων κυβικών (πράγμα πρακτικά αδύνατον), δε σημαίνει οτι τα διαστήματα σέρβις θα εξισωθούν.

Οι σύγχρονοι 4Τ mx/ enduro κινητήρες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση, είναι σχεδιασμένοι ώστε να μπορούν να αποδώσουν τη μέγιστη δυνατή ισχύ με το ελάχιστο δυνατό βάρος και διαστάσεις. Αυτό είναι που τους κάνει και ωρολογιακές βόμβες εκτός από πυραύλους...
Οι ανοχές σε ένα "πολιτικό" κινητήρα είναι πολύ μεγαλύτερες, ακριβώς γιατί δε μπορούν να αποδώσουν με τον ίδιο τρόπο (αν δεν πειραχτούν τουλάχιστον).
πχ: τις επιδώσεις ενός καθαρόαιμου 4Τ 250cc 100kg, τις έχει αντίστοιχα ένα πολιτικό 500cc 200 kg.

Αυτά όλα πολύ γενικευμένα και χοντρικά.

Από εκεί και πέρα προφανώς και παίζει πρωταρχικό ρόλο το πως δουλεύεις ένα μοτέρ, για το τι συντήρηση θα χρειαστεί.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Εε, οχι και ωρολογιακη βομβα, μη λετε τετοια και φοβιζετε τον κοσμο που δεν ξερει.
Δυο χρονια αγωνων και προπονησεων με την ιδια μοτο μονο λαδια, φιλτρα, ζουμια και σερβις αναρτησεων, βαλβιδες η μια ηταν στα ορια.
Τεσπα το ερωτημα ειναι γιατι να αγορασεις μια μοτο του "τότε" καινουργια αφου δεν βγαζει πινακιδα και οχι ενα συχρονο mx ή enduro ελαφρως μτχ που η διαφορα τους ειναι η μερα με την νυχτα σε ολα τα επιπεδα
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Εε, οχι και ωρολογιακη βομβα, μη λετε τετοια και φοβιζετε τον κοσμο που δεν ξερει.
Δυο χρονια αγωνων και προπονησεων με την ιδια μοτο μονο λαδια, φιλτρα, ζουμια και σερβις αναρτησεων, βαλβιδες η μια ηταν στα ορια.
Τεσπα το ερωτημα ειναι γιατι να αγορασεις μια μοτο του "τότε" καινουργια αφου δεν βγαζει πινακιδα και οχι ενα συχρονο mx ή enduro ελαφρως μτχ που η διαφορα τους ειναι η μερα με την νυχτα σε ολα τα επιπεδα
Χωρίς την απαραίτητη συχνή συντήρηση είναι όντως βόμβα αυτά τα μοτέρ και αυτή ακριβώς είναι διαφορά τους από ένα πιο ψόφιο συμβατικό fun bike. Εξαρτάται τι θέλει να κάνει ο καθένας. Προφανώς στα αμερικανάκια αρέσει να έχουν τέτοια παιχνίδια δίπλα από το bbq, για αυτό και βγαίνουν.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Να ρωτήσω κάτι…..δηλαδή αν δουλεύω το klx μου τεέρμα στα κόκκινα....θα σπάσει στα ίδια χιλιόμετρα και στις ίδιες ώρες λειτουργίας που θα σπάσει και το crf με την ίδια χρήση(τέρμα δηλαδή). Σωστά??? Αυτό λέτε? Δεν νομίζω...….Πολλά klx έχουν φτάσει 200000 χλμ και βάλε χωρίς να ανοιχτεί κινητήρας. Υπάρχουν crf με αντίστοιχες ώρες λειτουρίας?
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Έχεις δει αγώνα mx;; Επί μισή ώρα πηγαίνουν κόφτες.
Δες το παρακάτω βίντεο, αν επιχειρήσεις να πας κόφτες το klx στον δεύτερο γύρο το πήρες αγκαλιά......
Δεν έχουν σχέση τα μοτέρ όσον αφορά την τεχνολογία, την ποιότητα και αντοχή των υλικων και την ακρίβειά τους ;)

Φαντάσου αυτό το μοτέρ να το δουλεύεις χαλαρά
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Έχεις δει αγώνα mx;; Επί μισή ώρα πηγαίνουν κόφτες.
Δες το παρακάτω βίντεο, αν επιχειρήσεις να πας κόφτες το klx στον δεύτερο γύρο το πήρες αγκαλιά......
Δεν έχουν σχέση τα μοτέρ όσον αφορά την τεχνολογία, την ποιότητα και αντοχή των υλικων και την ακρίβειά τους ;)

Φαντάσου αυτό το μοτέρ να το δουλεύεις χαλαρά
Αυτα φιλε μου ειναι φτιαγμενα να δουλευουν ετσι,παρολα αυτα Αυτοι (οι λιγοι) που τα πανε ετσι ανοιγουν μοτερ ΚΑΘΕ αγωνα.
Εντωμεταξυ δεν εχω καταλαβει γιατι τα συγκρινετε ,το KLX ειναι φτιαγμενο για αλλη δουλεια ,που το καθαροαιμο δεν κανει(τουλαχιστον οχι για πολυ),πιστεψε με και τα δυο εχουν λογο υπαρξης
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Έχεις δει αγώνα mx;; Επί μισή ώρα πηγαίνουν κόφτες.
Δες το παρακάτω βίντεο, αν επιχειρήσεις να πας κόφτες το klx στον δεύτερο γύρο το πήρες αγκαλιά......
Δεν έχουν σχέση τα μοτέρ όσον αφορά την τεχνολογία, την ποιότητα και αντοχή των υλικων και την ακρίβειά τους ;)

Φαντάσου αυτό το μοτέρ να το δουλεύεις χαλαρά
Ρε παιδιά σοβαρολογούμε τώρα ή θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε? Επειδή κι εγώ έχω τρέξει αγώνες και έχω κάνει προπονήσεις ως κάτοχος 125, 250 και 450 (αίσχος που πρέπει να επικαλεστώ κάτι τέτοιο προς χάριν της συζήτησης btw - δεν παίζουμε υπερατού), δεν έχουν καμία σχέση τα μοτερ αυτά και δε θα έπρεπε να μπούμε καν στη διαδικασία της σύγκρισης τους. Άλλες οι επιδόσεις τους, άλλο το κόστος κτήσεως, άλλο το κόστος λειτουργίας και συντήρησης τους και άλλο το αγοραστικό κοινό τους! Γιατί σε ενα θέμα του klx 300 έχουμε μπει στη διαδικασία να το συγκρίνουμε με αγωνιστικά μοτέρ??? Όσο κόφτες και να πηγαίνουμε ας χαλαρώσουμε και λίγο... Άλλο η καρέκλα και άλλο η ηλεκτρική καρέκλα! Μην τρελαθούμε τελείως! Λιγάκι μόνο!
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Τα μοτερ που συγκρινετε δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους. Το crf ειναι ενας κινητηρας υψηλης αποδοσης ο οποιος εχει συμπιεση πανω απο 12,5:1 το πιστονι του εχει παρα πολυ κοντες φουστες ο εκκεντροφορος του ειναι 290 μοιρες και τα κινουμενα μερη του οπως βολαν-στροφαλος κτλ ειναι παναλαφρα και η χωρητικοτητα λαδιου του κινητηρα ειναι περιπου 700 ml. Ειναι ακριβως σαν το kxf 250 της kawasaki το οποιο εχει αντιστοιχο κινητηρα.

Το klx 250-300 εχει πραγματικα αλεξισφαιρο κινητηρα ο οποιος βγαζει χιλιομετρα σε χρηση δρομου και αυτο γιατι η αποδοση του ειναι μετρια.
Παρολα αυτα το 300 του 2020 δεν μαρεσει καθολου γιατι δεν μπορει να κανει ουτε μοτοκρος αλλα ουτε και εκδρομικο εντουρο χωρις φωτα και πινακιδες. Αλλη μια ιαπωνικη βλακεια για εμανα.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ρε παιδιά σοβαρολογούμε τώρα ή θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε? Επειδή κι εγώ έχω τρέξει αγώνες και έχω κάνει προπονήσεις ως κάτοχος 125, 250 και 450 (αίσχος που πρέπει να επικαλεστώ κάτι τέτοιο προς χάριν της συζήτησης btw - δεν παίζουμε υπερατού), δεν έχουν καμία σχέση τα μοτερ αυτά και δε θα έπρεπε να μπούμε καν στη διαδικασία της σύγκρισης τους. Άλλες οι επιδόσεις τους, άλλο το κόστος κτήσεως, άλλο το κόστος λειτουργίας και συντήρησης τους και άλλο το αγοραστικό κοινό τους! Γιατί σε ενα θέμα του klx 300 έχουμε μπει στη διαδικασία να το συγκρίνουμε με αγωνιστικά μοτέρ??? Όσο κόφτες και να πηγαίνουμε ας χαλαρώσουμε και λίγο... Άλλο η καρέκλα και άλλο η ηλεκτρική καρέκλα! Μην τρελαθούμε τελείως! Λιγάκι μόνο!
Αν αισθανεσαι αισχος (οπως λες) για τις μοτοσυκλετιστικες σου εμπειριες.....ειναι δικο σου θεμα, ολοι αυτο δεν κανουμε στο advride:: τις εμπειριες και τις εικονες μας καταθετουμε με οτι μοτο εχει ο καθενας, αλλος για on off, αλλος για street και αλλος για χωματινη.
ΠΟΤΕ δεν ειπα οτι πηγαινω κοφτες (οπως αναφερεις, εδω μιλαμε για μοτο μην το κανεις προσωπικο), κοφτες πηγαινουν οι μοτο στα καταλληλα χερια χωρις να ειναι "ωρολογιακες βομβες".
Οσον αφορα γη συγκριση ειναι αναποφεκτη οταν η συγκεκριμενη μοτ δεν βγαζει αρ.κυκλοφοριας, δηλ το πας φορτωμενο και το γυριζεις φορτωμενο και ειναι αποκλειστικα για χωματινη χρηση και η ευλογη απορια μου ειναι γιατι να παρεις ενα μετριο μοτο 20ετιας και οχι ενα συχρονο ανωτερο σε ολα τα επιπεδα;; (ρητορικη η ερωτηση πλεον, δεν περιμενω απαντηση).
Καλα μας χιλιομετρα, ειτε χωματινα ειτε ασφαλτινα :):)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αν αισθανεσαι αισχος (οπως λες) για τις μοτοσυκλετιστικες σου εμπειριες.....ειναι δικο σου θεμα, ολοι αυτο δεν κανουμε στο advride:: τις εμπειριες και τις εικονες μας καταθετουμε με οτι μοτο εχει ο καθενας, αλλος για on off, αλλος για street και αλλος για χωματινη.
ΠΟΤΕ δεν ειπα οτι πηγαινω κοφτες (οπως αναφερεις, εδω μιλαμε για μοτο μην το κανεις προσωπικο), κοφτες πηγαινουν οι μοτο στα καταλληλα χερια χωρις να ειναι "ωρολογιακες βομβες".
Οσον αφορα γη συγκριση ειναι αναποφεκτη οταν η συγκεκριμενη μοτ δεν βγαζει αρ.κυκλοφοριας, δηλ το πας φορτωμενο και το γυριζεις φορτωμενο και ειναι αποκλειστικα για χωματινη χρηση και η ευλογη απορια μου ειναι γιατι να παρεις ενα μετριο μοτο 20ετιας και οχι ενα συχρονο ανωτερο σε ολα τα επιπεδα;; (ρητορικη η ερωτηση πλεον, δεν περιμενω απαντηση).
Καλα μας χιλιομετρα, ειτε χωματινα ειτε ασφαλτινα :):)
1ον, διάβασε καλύτερα αν θες γιατί γράφω "αίσχος" (ζητάω συγνώμη για τον τόνο που μπορεί άθελά μου να μετέδωσα μέσω γραπτού λόγου). Το τι εμπειρίες έχω και πόσο της χαίρομαι είναι καθαρά προσωπικό μου θέμα που ούτε γίνεται ούτε χρειάζεται να τις καταθέσω εδώ προς χάριν μιας ανώνυμης "αντιπαράθεσης"... Είναι προσωπική παραδοχή, για κάτι που ιδανικά θα ήθελα να αποφύγω...

2ον, όταν συμπληρωματικά με τους ισχυρισμούς περί άθραυστων μοτερ, κερασάκι στην τούρτα ανεβάζεις βίντεο με crf250 που πάει κόφτες και αναφέρεσαι σε αγωνιστικούς ρυθμούς, θα πρέπει να γνωρίζεις οτι αυτά τα μοτέρ (ειδικά τα 250) ανοίγονται πάντα μετά από κάθε τέτοια χρήση για να μπορούν να υπάρχουν.

3ον, για πολλοστή φορά, η μοτό αυτή προορίζεται για άλλες αγορές και χρήση. Τελείως διαφορετικό προϊόν, άλλα κόστη, άλλη χρήση. Μούφα? - ίσως. Σύγκριση με αγωνιστικά μηχανάκια - άτοπη. Δεν πρόκειται κανείς σώφρων (ακόμα και αμερικανάκι) να μπει στο δίλημμα αγοράς ενός crf250r/kxf250 ή ενός klx300. Το μόνο τους κοινό στην κατηγορία είναι οτι δε βγάζουν πινακίδα... Πολύ πιθανόν στο μέλλον, με βάση αυτό το μοντέλο, να βγει ένα και ένα πινακιδάτο για την ευρωπαϊκή αγορά και τότε ίσως να μπορούμε να το συγκρίνουμε με ένα crf250L πχ, αλλά σε καμία περίπτωση με κάποιο καθαρόαιμο enduro.

Όσον αφορά την ρητορική ερώτηση "γιατί αυτό αντί...?", μια πιθανή θεωρητική απάντηση θα ήταν: Χρήση καθαρά για ψυχαγωγία, χωρίς αγωνιστικές βλέψεις ή χρονόμετρα, με μισό κόστος κτήσης και τουλάχιστον 1/3 κόστος συντήρησης. Όχι κι άσχημο τελικά για ξέγνοιαστο entry level μηχανάκι σκ? Πιθανόν να πουλήσει αρκετά σε αμερικανάκια campers ή σε αυστραλούς "γελαδάρηδες". Θα δείξει. Προς το παρόν εμάς δεν μας αφορά καν πάντως.

Άσχετα με όποιες αστείες διαφωνίες, καλά μας χιλιόμετρα πάνω από όλα!!
 
Top Bottom