Kawasaki KLX 700;

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σόρυ αλλά είναι κλειστοί οι σινεμάδες.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σορρυ κυριος, εδω παιζει Στιβενσον, Βαττ και Ντιζελ.

Οι φαστ εντ φουριους με τον αλλο Ντιζελ ειναι διπλα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικα με upside-down vs συμβατικο πηρουνι, συμφωνα με την εμπειρια μου η διαφορά ειναι μαλλον υπερ-εκτιμημενη. Αυτο που ειναι σημαντικο ειναι το πηρουνι να ειναι σωστα σχεδιασμενο και υπαρχουν εξαιρετικα συμβατικα. Οσο για την παραπανω ακαμψια, υπαρχει αλλα δεν ειναι κατι που θα δει ευκολα ακομη και ο προχωρημενος οδηγος.

Case study που λεν και στο χωριομ. Το VFR800 VTEC που εχω εχει συμβατικο 43αρι πηρουνι που δουλευει εξαιρετικα, το VFR1200 εχει παρομοιο αλλα upsidedown 43αρι. Η διαφορα σε ακαμψια ειναι κατι που δεν μπορει να δει με τιποτα ακομη και ενας αναβατης που κυνηγαει το μηχανακι. Αλλα επειδη ολοι ψαχνουμε και καλα φουλ ρεησιν συμπεριφορα, σε καποια φαση καναμε παραγγελια πολλα κομματια προσεκτικα σχεδιασμενης αλουμινενιας γεφυρας για το VFR800 "για να κανουμε την ακαμψια του σαν upsidedown". Πηρα κι'εγω μια τετοια γεφυρα και δεν ειδα διαφορά σε δημοσιους δρομους, μονο οταν πιεσα το μηχανακι στα ορια στην πιστα νομισα, ξαναγραφω νομισα, οτι ειδα μια ελαχιστη διαφορά. Επειδη υπο κ.σ. δεν εβλεπα διαφορα, την τελευταια φορα που αλλαξα λαδια στο πηρουνι δεν εβαλα καν πανω τη γεφυρα (ισως τη βαλω παλι σε καποια φαση για το λουκ :happy:).
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ο τελευταίος των Μοϊκανών ήταν το XT660Z Tenere. Λείπουν τέτοια μηχανάκια, μακάρι να πουλιόταν και στην Ευρώπη.

Αυτό ακριβώς.
Ένα 660 είναι.
Το να λέμε ότι είναι αδύναμο βαρύ, μονοκύλινδρο,έχει παλιά τεχνολογία ....
Ναι οκ.
Δεν πάει να χτυπήσει τ7 790 850 τζιες π
Όμως να δούμε ότι σε σχέση με το "φθηνότερο" τ7 της κατηγορίας ,αυτό είναι 30% φθηνότερο.
Οπότε για κάποιον που θέλει κάτι απλό,να κάνει τις τσάρκες του χωρίς να τον ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις,μια χαρά επιλογή θα ήταν .
Μακάρι να έρθει και να το διαπιστώσουμε αν όντως αξίζει η έκανε πατάτα η κάβα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ουτε για 200χαω εγραψα ουτε για εντουρο μηχανακια. Για το 200+ kg εγραψα σκετο μηχανακι, χωρις ταξιδιωτικα φορτωματα, οπως το νεο κουλουρι . Και μπορει στο blackbird με τα 12εκ διαδρομη πιρουνιου να ηταν μια χαρα το συμβατικο (που δεν ήταν και από το κατω ραφι στην τελικη) αλλα σε μηχανακια βαρια με 20+ εκ διαδρομη οι ροπές καμψης που δέχεται το πιρούνι είναι διπλασιες.

Το μακρυ ατσαλινο κομματι ειναι οντως πιο βαρυ απο το αλουμινένιο σε ενα συμβατικο. Σε ενα ανεστραμμενο ομως το ατσαλινο κομματι ειναι πολυ πιο κοντο, και γενικα τα φυσιγγια/σωθηκα κτλ δενονται στο αναρτωμενο τμημα του, αρα μη αναρτωμενο εχει μονο το ατσαλινο.

Τα μηχανακια που δεν εχω κανει βόλτα ειναι παρα πολλα, αλλα αυτο δεν εχει να κάνει σε τιποτα με το αν μπορω να εχω αποψη. Εγραψα ξεκαθαρα παραπανω οτι σαφεστατα ενα καλοφτιαγμενο συμβατικο απο το πανω ραφι ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα φτηνο ανεστραμμενο, ασυζητητί. Ξαναματαλεω ομως συγκρινω φτηνο συμβατικο, με φτηνο ανεστραμμενο, σε ονοφ μηχανακια των 200και κιλων. Και λεω οτι το ΧΤΖ750 που εχω εχει μακραν το πιο ελεεινο μπροστινο που εχω δει ποτε σε μηχανακι. Σε συνδυασμο με τα 24εκ διαδρομης και τα 240κιλα του ειναι σαν τσίχλα, και ευθύνεται κατα το ήμισυ για το οτι το ΧΤΖ δεν φρεναρει ούτε με ταμα απο τα 100 , ποσο μαλλον απο τα 190 που πιανει ανετα. Και το Αφρικα αντιστοιχο 43αρι πιρούνι με 22εκ διαδρομή ειχε αλλα τοσο χαλια δεν ηταν. Καινη γεφυρα που του εχω βαλει ελαχιστα εχει βοηθησει σε αυτό το κομματι. Σαφως εχει βοηθησει στην ευσταθεια στην πορεια και σε στροφη, αλλα οχι στην ακαμψια στα φρενα. Εχουν υπαρξει μαλιστα περιπτωσεις που κανανε upgrade σε 300ρηδες δίσκους μπροστα και μετα απο χρηση τα καλαμια "πηραν".

Αυτα.

Διαβασα το 200 ως κμ οχι kg, σορρυ.
Η αρχικη σου θεση ηταν πως τα αναποδα ειναι γενικα καλλιτερα γιατι ειναι πιο ακαμπτα και η δικη μου ηταν πως η ακαμψια δεν ειναι παντα φιλος του οδηγου, ειδικα σε ρυθμους βολτας και απο συνηθισμενους οδηγους. Το καλο πλαισιο-αναρτηση δεν ειναι το ακαμπτο αλλα αυτο που εχει καλα υπολογισμενη ευκαμψια. Η ντουκατι καταργησε το ψαλιδι απο καρμπον στα motogp γιατι δεν οδηγιοταν το μηχανακι τοσο ακαμπτο που ηταν.
Τοσο σε συνθηκες δρομου οσο και εκτος δρομου υπαρχουν εγκαρσιες δυναμεις στους τροχους που καπως πρεπει να διαχειριστουν. Το ακαμπτο συνολο εχει πιο απολυτη συμπεριφορα με τα καλα και τα κακα της. Κατι τενερε 10ετιας 80 και αφρικα δεν ειχαν πηρουνια, μαλλον μακαρονια ειχαν. Μη παμε απο το ενα ακρο στο αλλο. Δεν εχω να πω κατι αλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οσο πιο ακαμπτο ειναι το μπροστινο, τοσο καλυτερη αισθηση και πληροφοριση εχεις στο τιμονι. Δεν εχει να κανει τοσο λοιπον με την λειτουργια της αναρτησης αυτη καθε αυτη, αλλα με το τι αντιλαμβανεται ο αναβατης στα χερια του. Οι γεφυρες οπως ειπε ο κοκος δουλευουν μονο στις στρεπτικες δυναμεις και οχι στις εγκαρσιες που ειναι και το 99% των φορτιων της λειτουργιας του μπροστινου. Στο ΧΤ οταν ειχα βαλει γεφυρα, η διαφορα ηταν σχεδον μηδενικη σε αισθηση, κατι ενιωθες αλλα ηταν περισσοτερο πλασιμπο πιστευω, σε αντιστοιχα μηχανακια με αλλαγη μπροστινου απο συμβατικο σε usd, η διαφορα στην αισθηση ηταν απλα χαωτικη, και αυτο πριν αρχισει να μπαινει σε λειτουργια η αναρτηση.

Το αν ενα ενδοτικο συνολο ειναι καλυτερο σε μια βολτα απο ενα πιο ακαμπτο, εχει να κανει με το τι θελει ο αναβατης κατα την οδηγηση του, αν θελει δυναμικη οδηγηση, το σφιχτο συνολο θα ειναι κλασεις ανωτερο, αν ειναι casual rider που χαζευει το τοπιο, οτι και να καβαλησει θα ειναι τελειο, ην φακτ το ποσο καλο θα ειναι θα εξαρτηθει απο το ποσο ανετη σελα εχει το μηχανακι. Σε καθε περιπτωση, το ποσο ανετο θα ειναι στις ανομαλιες ενα συνολο μοτο, θα εξαρτηθει απο το σεταρισμα των αναρτησεων και οχι απο το ποσο ακαμπτο ειναι το συνολο του.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Υπαρχουν πολλες αποψεις στο θεμα, δεν ειναι μαυρο-ασπρο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η αρχικη σου θεση ηταν πως τα αναποδα ειναι γενικα καλλιτερα γιατι ειναι πιο ακαμπτα και η δικη μου ηταν πως η ακαμψια δεν ειναι παντα φιλος του οδηγου, ειδικα σε ρυθμους βολτας και απο συνηθισμενους οδηγους.
Οχι, η αρχική μου θέση ήταν πως σε ενα φτηνο αναποδο και ενα φτηνο συμβατικο, το αναποδο τουλάχιστον έχει ένα παραπανω πλεονέκτιμα. Σωβρακα θα ειναι και τα δυο αν ειναι φθηνα, τουλαχιστον ομως το ενα θα εχει καλυτερη αντιδραση στα φρενα. Και ξαναλεω -γενικα αναφερομενος- μην βαζετε στην κουβεντα μηχανακια με 10εκ διαδρομες αναρτησης, οπως λεει ο Γιωργος πιο πανω για το VFR. Εχει πολυ μικρότερη επιδραση. Κατα τα αλλα και τα περισσοτερα τσοπερακια των 80-90 με τα ελεεινα μπροστινα τους μια χαρα βολταρες εκαναν.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μιας και έχει πολύ ενδιαφέρον η κουβέντα μεταξύ συμβατικού και upside down τι θα λέγατε να συνεχιστεί σε δικιά της ενότητα?
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Μιας και έχει πολύ ενδιαφέρον η κουβέντα μεταξύ συμβατικού και upside down τι θα λέγατε να συνεχιστεί σε δικιά της ενότητα?
Μισό να πάω περίπτερο να πάρω σοκολάτες και πατατάκια!!!!! Μην ξεκινήσετε χωρίς εμένα

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
εντωμεταξυ βλεπω πως εχουν φερει το σωληνακι του πισω φρενου και δε μπορω καπως με πιανει...
και με πειραζε εμενα μετα στο τεν που κανει μια μικρη καμπουρα...

υποδειγματικη τοποθετηση του σωληνακιου βεβαια στο 640 adv
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
εντωμεταξυ βλεπω πως εχουν φερει το σωληνακι του πισω φρενου και δε μπορω καπως με πιανει...
και με πειραζε εμενα μετα στο τεν που κανει μια μικρη καμπουρα...

υποδειγματικη τοποθετηση του σωληνακιου βεβαια στο 640 adv
...Και πανω ποτ ειχα αρχισει να πιστευω οτι ειμαι ο μοναδικος παραξενος
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εδώ το καλό το κουλούρι.

After two days of riding over hundreds of miles on varied desert terrain in Northern New Mexico, we get a seat-of-the-pants perspective and answers to all your burning questions. In this video, we give a rundown of the new KLR’s capability in the dirt, on asphalt and traveling on the highway. The analysis also covers areas where it could be improved, whether it’s still a great value, and more.



Το βίντεο στο λινκ


 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εδώ το καλό το κουλούρι.

After two days of riding over hundreds of miles on varied desert terrain in Northern New Mexico, we get a seat-of-the-pants perspective and answers to all your burning questions. In this video, we give a rundown of the new KLR’s capability in the dirt, on asphalt and traveling on the highway. The analysis also covers areas where it could be improved, whether it’s still a great value, and more.



Το βίντεο στο λινκ


Για κάποιο περίεργο λόγο εμένα μαρεσει.
Κρίμα που δεν έρχεται κατά δω μεριά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι αυστραλοί σε τεστ/περιήγηση μίας ώρας. Τα τοπία τα έχουμε δει και σε άλλα τεστ, δεν παύουν να είναι ενδιαφέροντα.


 
Top Bottom