Kawasaki KLX 700;

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ενα φεις λιφτ...εγινε...αλλαξε η μασκα με τα πλαινα πλαστικα..κ τα οργανα
Ολα τα αλλα ειναι ιδια με το μοντελο που κυκλοφορουσε Αμερικη κ σε καποιες αλλες χωρες μεχρι το '19...
Βεβαια εβαλαν injection κ abs..αλλα βλεπω δυσκολο να παιρνει εγκριση για Ευρωπη...κ σιγουρα η τιμη θα ειναι πανω αρκετα...η τιμολογιακη πολιτικη της Καβα στην Αμερικη ειναι τελειως διαφορετικη...
Οπως ειπε ο γεροντας.....βλεπω να μενω με το κουλουρι....αρκετα χρονια..!!!!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Tα specs πάντως είναι παρεμφερή με τον παλιό τενεκε και μοιάζει με την ίδια λογική που το έφτιαξε η yamaha. Βελτιώσεις σε μια καλή συνταγή με μικρό κόστος. Αν έχει και λίγο κάτω από τα 7κ θα είναι μια χαρα.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Αν έρθει ευρώπη ΄όλα θα πεχτούν στο πόσο θα κάνει. Αν η τιμη του είναι γυρω στα 7 θα πάει καλα πιστεύω. θα πάρει κομμάτι στην πίτα της πώλησης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Το KLR 650 πάρα την χαμηλή του ιπποδύναμη ήταν θρυλος στην Αμερική λόγω χαμηλής τιμής και αξιοπιστίας.
Η αξιοπιστία είμαι σίγουρος ότι είναι ακόμα εκεί αλλά με τιμή περίπου €2,000 φθηνοτερο από Tenere 700 στo Αμέρικα, δεν ξέρω τι περιμένει η Kawasaki από ένα μονοκυλυνδρο στα
220 κιλά, με κινητήρα και ιπποδύναμη δύο και τρεις δεκαετίες πίσω από τον ανταγωνισμό.
Παρότι έχω μεγάλη συμπάθεια στην Kawasaki, εδώ βλέπω πατάτα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το άρθρο λέει ότι είναι injection....θα το έκαναν injection μόνο για την αμερικη?? Θα δείξει....
Αλλο ιντζεξιον και αλλο EuroV. Και το Τ700 ηταν ετοιμο ιντζεξιον, καινουριο πραμα, αλλα επρεπε να του βαλουν χερι να πιασει EuroV. Το ιδιο και το 1000αρι μοτερ του Αφρικα που εγινε 1100, το 790 που εγινε 890 κτλ.

Εξαλλου τοσα χρονια που λειπει απο την Ευρωπη το Κουλουρι ειχε μεινει στην παραγωγη γιατι πραγματικα πουλουσε ΠΑΡΑ πολυ στις ΗΠΑ και γενικα εκτος ΕΕ.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αυτο που κυκλοφορησε Ευρωπη εως το '08...κ εχω ειναι 168 κιλα γυμνο...186 γεματο....το νεο φτανει 220..παρα πολλα..ας εχει μεγαλυτερο ρεζερβουαρ....σιδερενιο ψαλιδι...41' μπροστινο...δυσκολο να ειναι ανταγωνιστικο...!!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παιδες 220 είναι η εκδοση με βαλιτσες καγκελα κτλ. To προηγουμενο (που δεν ειχε ερθει Ευρωπη) αλλα επισης πουλησε πολυ Αμερικη ηταν 194κιλα γεματο, με 23 λιτρα ντεποζιτο και 41 μπροστινο κτλ.

208 είναι το απλο μοντελο, με κυρια προσθηκη το ABS που σαν συστημα συνολικα εχει ενα βαρος, βαλε και καταλυτες και γενικα τζερτζελα για ψεκασμο, λογικη ειναι η αυξηση των 14 κιλων. Τωρα αν θα πουλησει ή οχι ειναι αλλο θεμα. Αλλα σαν μπουσουλα βλεπω οτι το Τ700 κοστιζει $3000 παραπανω στις ΗΠΑ, αν λεει κατι αυτο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτο που κυκλοφορησε Ευρωπη εως το '08...κ εχω ειναι 168 κιλα γυμνο...186 γεματο....το νεο φτανει 220..παρα πολλα..ας εχει μεγαλυτερο ρεζερβουαρ....σιδερενιο ψαλιδι...41' μπροστινο...δυσκολο να ειναι ανταγωνιστικο...!!!!!
460 lbs ειναι περιπου 208 κιλα. Αν βγαλεις τα 23 λιτρα βενζινη ( περιπου 17 κιλα) ειναι 191 κιλα αδειο. Απο τα 168 αν βαλεις ABS, φαιρινκ, οργανα, καταλητε, εξατμισεις, ποδια κλπ φτανεις σιγα σιγα τα 190.

Τα ιδια γραφω με τον k0k0s.. :roflmao:
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Στο αμερικανικο φορουμ παντως δειχνουν ξενερωμενοι . Σου λεει...αφου ειναι ιδιο , ας το αφηναν καρμπυρατερ που ξερουμε να τα φτιαχνουμε , γιατι αυτο πουλαγε , την απλοτητα του. Επισης πεφτει πολυ κραξιμο στο 5αρι σαζμαν .
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Αλλο ιντζεξιον και αλλο EuroV. Και το Τ700 ηταν ετοιμο ιντζεξιον, καινουριο πραμα, αλλα επρεπε να του βαλουν χερι να πιασει EuroV. Το ιδιο και το 1000αρι μοτερ του Αφρικα που εγινε 1100, το 790 που εγινε 890 κτλ.

Εξαλλου τοσα χρονια που λειπει απο την Ευρωπη το Κουλουρι ειχε μεινει στην παραγωγη γιατι πραγματικα πουλουσε ΠΑΡΑ πολυ στις ΗΠΑ και γενικα εκτος ΕΕ.
Δεν το ήξερα αυτό...νόμιζα οτί αφού είναι injection θα πιάνει σίγουρα το euroV....Μάλιστα....η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.....πάντως...χαχα
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
208 κιλά είναι η έκδοση χωρίς ABS, 220 είναι η πλήρης και 214 η ενδιάμεση με ABS και top case.

Επίσης λέει curb weight, άρα δεν συμπεριλαμβάνεται καύσιμο και λοιπά λάδια και υγρά, άρα πολύ βαρύ...

Ειδικά αν λάβουμε υπόψη και ότι συνήθως οι εργοστασιακές τιμές βάρους είναι υπεραισιόδοξες προς τα κάτω, ο συλλογισμός αυτός ενισχύεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Απο το site της kawa για το abs μοντελο : Curb weight** 460.6 lbs. **Curb weight includes all necessary materials and fluids to operate correctly, full tank of fuel (more than 90 percent capacity) and tool kit (if supplied)

Edit: Διορθωση απο λαθος typo : Ειναι 460.6 και οχι 406.6.
Επισης δεν αναφερει στο site το βαρος του απλου χωρις abs. Το curb weight για τις 3 εκδοσεις με ABS ειναι :
460.6 lbs, 471.1 lbs και 487.1 lbs
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απο το site της kawa για το abs μοντελο : Curb weight** 406.6 lbs. **Curb weight includes all necessary materials and fluids to operate correctly, full tank of fuel (more than 90 percent capacity) and tool kit (if supplied)
Aυτο ακριβως, ασε που και του παλιου ΚΛΡ το βαρος απο τα επισημα το δεχομαστε ως 186 / 194 >2008.

Επισης, λεμε 208 χωρις ΑΒΣ αλλα 214 με ΑΒΣ και βαλιτσα? Μονο 4 κιλα ειναι μια παναλαφρη πλαστικη βαλιτσα τυπου Givi E45 με την πιαστρα της, με αλουμινενιες επενδυσεις οπως αυτη της Καβασακι παει σιγουρα παραπανω. Τεσπα, να πουμε 210 κιλα γεματο το νεο 194 το προηγουμενο? Χωρις ΑΒΣ το προηγουμενο, πινακα οργανων με πληρη στοιχεια, LED φαναρι και τα πλεονεκτηματα του ιντζεξιον? Γιατι καλοι μαγκες μαγκαιβερ σαρβαϊβαλιστ εξπερτς ειναι οι Αμερικανοι, αλλα αμα μεινει το καρμπυρατερ στο πουθενα, αντε γεια, θα εχει κατι που θελει ολο λυσιμο, και αν ειναι ξερω γω μεμβρανη ή κανα σπασμενο ζιγκλερ αντε να δω πως θα το φτιαξουν. Το ιντζεξιον -ειδικα αυτο ενος μονοκυλινδρου- αν θα παθει κατι θα ειναι μπουζι, αντε κανα μπεκ. Επισης αφου ειναι τοσο αντβεντουραδες εκει και ανεβοκατεβαινουν βουνα και υψομετρα, το ιντζεξιον δεν τους βολευει καλυτερα?

Μακαρι να ερθει Ευρωπη (η λογικη αυτο λεει οτι ειναι η κινηση ψεκασμος αλλα δε βλεπω πουθενα στοιχεια) και να εχει 7000€ και θα δουμε.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
406,6 λίβρες είναι αρκετά κάτω από 200 κιλά! Μάλλον πρόκειται περί αναγραμματισμου του 460,6 (208 κιλά) που αντιστοιχεί στο μοντέλο με προαιρετικό ABS χωρίς να το συμπεριλαμβάνει! Αυτό προκύπτει από το ότι το ενδιάμεσο μοντέλο, με μόνες διαφορες την ύπαρξη topcase και ABS, ζυγίζει 471 και κάτι λίβρες (214 κιλά), μιας και 6 κιλά για μόνο ένα πλαστικό top case είναι πολλά (εκτός και αν στο δίνουν γεμάτο )!

Το σχόλιο δεν το πρόσεξα γιατί curb weight σημαίνει απόβαρο και δεν ξέρω πως θεωρείται έτσι, πλήρες υγρών, αλλά ας είναι! Δεν αλλάζει ότι είναι βαρύ για μονοκυλινδρο 650 (βαρύτερο μάλιστα από όσο αναγράφει μιας και δεν έχω συναντήσει περίπτωση που το αναγραφόμενο στην προδιαγραφή, να είναι και το πραγματικό βάρος)!

Συν όλα τα αλλά που αναφέρθηκαν!

Αυτή είναι η γνώμη μου! Και οι άλλες πάντως σεβαστές!

ΥΓ: τη διόρθωση στο βάρος την είδα αφού το έστειλα αλλά ούτως ή άλλως το υποψιάστηκα


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
406,6 λίβρες είναι αρκετά κάτω από 200 κιλά! Μάλλον πρόκειται περί αναγραμματισμου του 460,6 (208 κιλά) που αντιστοιχεί στο μοντέλο με προαιρετικό ABS χωρίς να το συμπεριλαμβάνει! Αυτό προκύπτει από το ότι το ενδιάμεσο μοντέλο, με μόνες διαφορες την ύπαρξη topcase και ABS, ζυγίζει 471 και κάτι λίβρες (214 κιλά), μιας και 6 κιλά για μόνο ένα πλαστικό top case είναι πολλά (εκτός και αν στο δίνουν γεμάτο )!

Το σχόλιο δεν το πρόσεξα γιατί curb weight σημαίνει απόβαρο και δεν ξέρω πως θεωρείται έτσι, πλήρες υγρών, αλλά ας είναι! Δεν αλλάζει ότι είναι βαρύ για μονοκυλινδρο 650 (βαρύτερο μάλιστα από όσο αναγράφει μιας και δεν έχω συναντήσει περίπτωση που το αναγραφόμενο στην προδιαγραφή, να είναι και το πραγματικό βάρος)!

Συν όλα τα αλλά που αναφέρθηκαν!

Αυτή είναι η γνώμη μου! Και οι άλλες πάντως σεβαστές!

ΥΓ: τη διόρθωση στο βάρος την είδα αφού το έστειλα αλλά ούτως ή άλλως το υποψιάστηκα


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Διυλιζουμε το κουνουπι τωρα, αλλα δεν ειναι θεμα γνωμης, ειναι θεμα αριθμων.

Καταρχην το kerb ποτε δεν σημαινει αποβαρο, αυτο ειναι το tare.

" A standard Kawasaki pannier weighs 3.9kg when empty, "

Απο αυτο το αρθρο> TESTED: Givi Trekker luggage review - Motorcycle Sport & Leisure

Ξαναλεω, επειδη εχω αγορασει και πουλησει καμποσες βαλιτσες για αυτο το λογο και ολες τις ζυγιζω, η μονη που περασε απο τα χερια μου και ηταν κατω απο 3 κιλα ειναι η Ε36, σκετη πλαστικουρα του 1990... Αν 4 εχει η βαλιτσα με την πιαστρα σου λεω εγω (αδυνατον καθως αυτη που δειχνει η Καβασακι στο ΚLR ειναι ντυμενη με αλουμινιο αλλα εστω...) τοτε το ΑΒΣ εχει μονο 2kg βαρος , αρα τα 208 του γυμνου γινονται 210 με ΑΒΣ.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
H αλήθεια είναι ότι βγαίνει λίγο βαρύ.....το swm superdual που είναι στην ίδια κατηγορία είναι 170kg. To klr χρειάζεται αλάφρωμα. με δίαιτα πόσο μπορει να πεσει άραγε. μόνο αυτό το πράγμα που έχει για τελικο εξάτμισης δεν ζυγιζει δεκα κιλα?
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Διυλιζουμε το κουνουπι τωρα, αλλα δεν ειναι θεμα γνωμης, ειναι θεμα αριθμων.

Καταρχην το kerb ποτε δεν σημαινει αποβαρο, αυτο ειναι το tare.

" A standard Kawasaki pannier weighs 3.9kg when empty, "

Απο αυτο το αρθρο> TESTED: Givi Trekker luggage review - Motorcycle Sport & Leisure

Ξαναλεω, επειδη εχω αγορασει και πουλησει καμποσες βαλιτσες για αυτο το λογο και ολες τις ζυγιζω, η μονη που περασε απο τα χερια μου και ηταν κατω απο 3 κιλα ειναι η Ε36, σκετη πλαστικουρα του 1990... Αν 4 εχει η βαλιτσα με την πιαστρα σου λεω εγω (αδυνατον καθως αυτη που δειχνει η Καβασακι στο ΚLR ειναι ντυμενη με αλουμινιο αλλα εστω...) τοτε το ΑΒΣ εχει μονο 2kg βαρος , αρα τα 208 του γυμνου γινονται 210 με ΑΒΣ.
Και οι αριθμοί τι λένε; Ότι 210 κιλά σχεδόν πλήρες (έστω ο συλλογισμός σου σωστός), που στην πράξη είναι αρκετά περισσότερα όπως δείχνει η πάγια τακτική των εταιριών, είναι ικανοποιητικώς λίγα για μονοκυλινδρο 650 (λαμβάνοντας υπόψη και το ισχνό μοτέρ και πηρουνι 41mm, δεν πιάνω καν το θέμα ρυθμίσεων και διαδρομής αναρτήσεων που δεν σχετίζονται με το βαρος καθ’αυτό, σχετίζονται όμως με τη μοτό εν συνόλω); Για εσένα προφανώς ναι για να το υποστηρίζεις, για εμένα προφανώς όχι!

Άρα, δεν είναι θέμα αριθμών, είναι θέμα γνώμης (που διαμορφώνεται βάσει αριθμών).

Over and out, δεν έχω να προσθαφαιρέσω κάτι άλλο...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω απλα συγκρινω το νεο KLR με το προηγούμενο και λεω οτι τα 195 του προηγουμενου μοντελου που δεν ειχε ερθει Ελλαδα η τα 190 πραγματικα -γιατι και παλιοτερα κλεβανε οι εταιριες- του πρωτου μοντελου χωρις καν φερινγκ, με τα 210 του νεου δεν είναι τραγικη διαφορά αν ενδιαφερει καποιον το ΑΒΣ, ο ψεκασμος και τα πληρη οργανα, μιλωντας παντα για τη χρηση για την οποια ηταν ανεκαθεν σχεδιασμενο και για την οποια το προτιμησε τοσος και τοσος κοσμος. Δεν το συγκρινω με αλλες μηχανες για να πω αν είναι καλο ή οχι, αν είναι βαρυ ή ελαφρυ, με τον προγονο του το συγκρινω.

Και λεω για ΟΝοφ μηχανακι , αυτο που ηταν παντα, με σχαρα για φορτωμα και ελάχιστα ηλεκτρονικα, με χαμηλη συγκριτικα τιμη και πανω απ ολα πραγματικα αλεξισφαιρο που στοχευει σε συγκεκριμενο κοινο μια χαρα ειναι και το καινουργιο μοντελο.
 
Top Bottom