Kawasaki KLX 700;

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Και οι αριθμοί τι λένε; Ότι 210 κιλά σχεδόν πλήρες (έστω ο συλλογισμός σου σωστός), που στην πράξη είναι αρκετά περισσότερα όπως δείχνει η πάγια τακτική των εταιριών, είναι ικανοποιητικώς λίγα για μονοκυλινδρο 650 (λαμβάνοντας υπόψη και το ισχνό μοτέρ και πηρουνι 41mm, δεν πιάνω καν το θέμα ρυθμίσεων και διαδρομής αναρτήσεων που δεν σχετίζονται με το βαρος καθ’αυτό, σχετίζονται όμως με τη μοτό εν συνόλω); Για εσένα προφανώς ναι για να το υποστηρίζεις, για εμένα προφανώς όχι!

Άρα, δεν είναι θέμα αριθμών, είναι θέμα γνώμης (που διαμορφώνεται βάσει αριθμών).

Over and out, δεν έχω να προσθαφαιρέσω κάτι άλλο...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
christoslazy σίγουρα βγαίνει πιο βαρύ σε σχέση με άλλες μηχανες αλλα θεωρώ και αδικία να το συγκρινουμε με αλλες μηχανες που κοστιζουν διπλάσια χρήματα και για το βάρος του αλλα και για τις αναρτησεις ή την τεχνολογια του. Το klr είναι μηχανακι φιλοσοφιας 90s μετριο παντού. δεν σπάω δεν χαλάω. Μια απορία μιας και βλέπω ότι εχεις gs 650 πόσο ζυγιζει γεμάτο? Πρέπει να είναι κοντά με το klr....νομιζω....είσαι ευχαριστημενος από το βάρος στο off road κομμάτι?
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
christoslazy σίγουρα βγαίνει πιο βαρύ σε σχέση με άλλες μηχανες αλλα θεωρώ και αδικία να το συγκρινουμε με αλλες μηχανες που κοστιζουν διπλάσια χρήματα και για το βάρος του αλλα και για τις αναρτησεις ή την τεχνολογια του. Το klr είναι μηχανακι φιλοσοφιας 90s μετριο παντού. δεν σπάω δεν χαλάω. Μια απορία μιας και βλέπω ότι εχεις gs 650 πόσο ζυγιζει γεμάτο? Πρέπει να είναι κοντά με το klr....νομιζω....είσαι ευχαριστημενος από το βάρος στο off road κομμάτι?
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες για τα κόστος κτήσης, αλλά όπως ειπώθηκε πιο πριν πολλά θα εξαρτηθούν από την τιμή πώληση του, σε μια υποθετική εισαγωγή ΕΕ! Σίγουρα πάντως δε θα είναι η μισή (πιθανά ούτε καν 25% λιγότερη) από την τιμή του τενερε που κατά τη γνώμη μου, αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μεσαίων ονοφ σήμερα!

Ναι έχω το 650gs στην έκδοση Dakar με abs, το οποίο στα χαρτιά είναι 192 κιλά πλήρες! Δεν το έχω ζυγίσει αλλά αναφορές λένε ότι στην πράξη φλερτάρει με τα 200! Ωστόσο έχει το πλεονέκτημα να έχει το ρεζερβουάρ χαμηλά! Υπάρχουν σημεία που μπορεί να επέμβει κανείς για να εξοικονομήσει βάρος, χωρίς να αλλοιώνεται στο ελάχιστο ο χαρακτήρας της μοτό, ώστε τα 190 πλην, να είναι ρεαλιστικός στόχος! Το πιο αδύναμο σημείο του είναι το 41mm πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις! Βέβαια έχω προμηθευτεί και προετοιμάζω τοποθέτηση WP extreme 50mm πηρουνιού από KTM, το οποίο εκτός των άλλων είναι και 2 κιλά ελαφρύτερο (με WP 43mm USD, το κέρδος θα ήταν 5 κιλά)!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
H αλήθεια είναι ότι βγαίνει λίγο βαρύ.....το swm superdual που είναι στην ίδια κατηγορία είναι 170kg. To klr χρειάζεται αλάφρωμα. με δίαιτα πόσο μπορει να πεσει άραγε. μόνο αυτό το πράγμα που έχει για τελικο εξάτμισης δεν ζυγιζει δεκα κιλα?
Ειναι πολυυυ βαρυ...το ξερω γιατι ειναι ιδιο με το δικο μου...το εχω βγαλει-βαλει δυο φορες..δεν το πιστευεις ποσο...ειδικα σε σχεση με του εμποριου..!!!!
Τωρα περα απο τα νουμερα...η γνωμη μου ειναι οτι δυσκολα θα παει εμπορικα αν ερθει Ευρωπη..ειδικα στη χωρα μας...δεν πουλιουνται μονοκυλινδρα σε αυτες τις τιμες οταν ο ανταγωνισμος εχει ξεφυγει..
Θα το παρει καποιος που ηδη εχει 600-650..μονοκ. εγω που το εχω αγαπησει..δεν θα το ξαναπερνα...να το παρεις σαν δευτερο ;;...οταν βλεπεις στο car...μοντελα του '05-'06...αξιοπρεπεστατα στα 1500ευρω περιπου....κοινο που τα γουσταρει υπαρχει...αλλα αγοραστες δυσκολο το βλεπω...!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
νήμα με "πειραγμένο" κουλούρι του 2020 με άγνωστη τελική τιμή μετά τις μετατροπές, το συμπέρασμα είναι "το κουλούρι κλείνει σπίτια ακόμα"
νήμα με μαμά κουλούρι του 2021 με άγνωστη τελική τιμή στοκ, το συμπέρασμα είναι "δεν αξίζει, δεν θα το πάρει κανείς, ούτε οι νοσταλγοί, είναι εκτός ανταγωνισμού".

είναι βαθιά τα νοήματα και δεν έχω προλάβει να πιώ καφέ σήμερα.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Όλοι νομίζω περιμέναμε ένα αντί τ7.
Γι'αυτό υπάρχει ένα ξενέρωμα.
Και περισσότερο ως προς τον αριθμό κυλίνδρων.
Αν το δεις όμως απτην άλλη πλευρά,αν έχει μια τιμή στα 6-7 χιλιάρικα θα γίνει το αντβεντσουρ του φτωχού!
Ναι τα χαρακτηριστικά του δεν συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό,όπως και η τιμή του βέβαια.
Μην ξεχνάμε ότι το τενερε που είναι το φθηνότερο της κατηγορίας τείνει στα 11 πλέον.
Για να φτάσει να πωλείται τόσο το τενερε μεταχειρισμένο θα περάσουν κάνα 3-4 χρόνια ακόμα σίγουρα.
Όταν το 660 πωλείται 4+ και είναι μονοκύλινδρο 10+ χρόνων,και υπάρχει αγοραστικό κοινό και ζήτηση,μια χαρά θα βρεί κοινό και το κάβα.
Όχι αυτό που θα έχει το τενερε ίσως,αλλά θα βρεί.
Μακάρι να έρθει Ευρώπη και ας είναι απογοήτευση.
Οι περισσότερες επιλογές δεν είναι ποτέ κακό!
Έντιτ:αν είχε έναν παραπάνω κύλινδρο,μια έξτρα δισκοπλακα εμπρός και καμία 15 άλογα παραπάνω αλλά η τιμή ανέβαινε 3 χιλιάρικα θα ήταν οκ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα διαφωνήσω με το τελευταίο.

Οι αποτυχημένες επιλογές είναι κακές. Ο μάνατζερ (όχι μόνο της Καβασάκι) θα δει έξοδα/έσοδα/αριθμό πωλήσεων/εικόνα προϊόντος και θα αποφασίσει ότι είναι κακός τομέας για επένδυση, άρα άσε τον.

Πετυχημένα και με καλό brand name αποδεικνύονται τα μηχανάκια που έχουν στόχο. Εξαίρεση αποτελεί μόνο το μεγάλο GS, το 850 ας πούμε δεν έπεισε κανέναν. Και ένα χλιαρό "versys 700 Dirt" σαν το τρανσάλπ δεν θα είχε λόγο να βγει. Η Καβασάκι δεν έχει ιστορία στον χώρο, το tengai ήταν το τελευταίο μεγάλο ταξιδιωτικό εντούρο της, δεν έχει σύνδεση με το κοινό και το να εφεύρει μιά ταυτότητα είναι δύσκολο. Θα μπορούσε να κάνει κίνηση Τ700; Θα μπορούσε, με τον ίδιο τρόπο που την έκανε η Yam.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα μεγάλα gs δεν είχαν στόχο?
Είχαν στόχο να γίνουν "τα πάντα όλα" και σε μεγάλο βαθμό το έχουν καταφέρει μετά από πολλά χρόνια εξέλιξη.

Η άφρικα ας πούμε που δεν είχε στόχο και ήθελε να γίνει "τα πάντα όλα" δεν έχει καταφέρει ακόμα να γίνει κάτι αξιόλογο. Καλή μοτοσικλέτα, αλλά πρέπει να θέλεις άφρικα για να την πάρεις, αν είσαι στην φάση "τι να πάρω με 16000-20000" δεν είναι προφανής επιλογή, όπως είναι το 890R, το 1290, το 1250GS ή πιο χαμηλά το Τ700.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχαν στόχο να γίνουν "τα πάντα όλα" και σε μεγάλο βαθμό το έχουν καταφέρει μετά από πολλά χρόνια εξέλιξη.

Η άφρικα ας πούμε που δεν είχε στόχο και ήθελε να γίνει "τα πάντα όλα" δεν έχει καταφέρει ακόμα να γίνει κάτι αξιόλογο. Καλή μοτοσικλέτα, αλλά πρέπει να θέλεις άφρικα για να την πάρεις, αν είσαι στην φάση "τι να πάρω με 16000-20000" δεν είναι προφανής επιλογή, όπως είναι το 890R, το 1290, το 1250GS ή πιο χαμηλά το Τ700.
Συμφωνώ... Αν και το μεγαλυτερο ατού του GS, είναι η μακροχρόνια παραγωγή του, όσο και αν άλλαζε αρκετά κάθε 7 - 8 χρόνια, πάντα θα κρατάει βασικές αρχές.
Το Africa... Έκοψε την παραγωγή και έκανε το λάθος στην θέση της να δούμε το βαραντερο.
Εκει έχασε πελατες
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To να φτιάξεις ένα μηχανάκι που να τα κάνει τα πάντα όλα πολύ καλά είναι τελικά το πιο δύσκολο. Και ίσως για αυτό κερδιζει το BMW τελικά. Δεν κάνει κάτι τέλεια όμως κάνει τα περισσότερα πολυ καλά. Δεν ειναι μονο θεμα status ή brand name.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To να φτιάξεις ένα μηχανάκι που να τα κάνει τα πάντα όλα πολύ καλά είναι τελικά το πιο δύσκολο. Και ίσως για αυτό κερδιζει το BMW τελικά. Δεν κάνει κάτι τέλεια όμως κάνει τα περισσότερα πολυ καλά. Δεν ειναι μονο θεμα status ή brand name.
Αυτο που περιγραφεις ειναι το βεστρομ. Το τζιες εχει πουλησει τεράστια νουμερα ξεκαθαρα λογω πουλμουρ.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L

Εδώ λένε ότι δεν θα έρθει
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτο που περιγραφεις ειναι το βεστρομ. Το τζιες εχει πουλησει τεράστια νουμερα ξεκαθαρα λογω πουλμουρ.
To vstrom δε νομίζω ότι τα κάνει όλα στο επιπεδο του GS. τα 10.000 ευρώ διαφορά δεν εχουν να κάνουν με ενα πλαστικο σηματακι. Το αν οι ιδιοκτητες των GS χρειάζονται τα παραπάνω που προσφέρει το GS σε σχεση με το Vstrom είναι άλλο θέμα. Δεν έχω διαβάσει ή δει συγκριτικο που να λέει οτι το Vstrom είναι πανω κατω στο ιδιο επίπεδο με το GS απλά το ενα είναι πολύ ακριβότερο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Και οι δυο δικιο εχετε, το gs και πουλησε λογω πουλ μουρ και τα κανει ολα πολυ καλα. Βεβαια να πουμε οτι το πουλ μουρ ειναι κυριως ελληνικο φαινομενο και τα gs δεν πουλησαν μονο στην ελλαδα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
To vstrom δε νομίζω ότι τα κάνει όλα στο επιπεδο του GS. τα 10.000 ευρώ διαφορά δεν εχουν να κάνουν με ενα πλαστικο σηματακι. Το αν οι ιδιοκτητες των GS χρειάζονται τα παραπάνω που προσφέρει το GS σε σχεση με το Vstrom είναι άλλο θέμα. Δεν έχω διαβάσει ή δει συγκριτικο που να λέει οτι το Vstrom είναι πανω κατω στο ιδιο επίπεδο με το GS απλά το ενα είναι πολύ ακριβότερο.
Το σιγουρο παντως ειναι πως το ενα ειναι vfm ενω το αλλο οχι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και οι δυο δικιο εχετε, το gs και πουλησε λογω πουλ μουρ και τα κανει ολα πολυ καλα. Βεβαια να πουμε οτι το πουλ μουρ ειναι κυριως ελληνικο φαινομενο και τα gs δεν πουλησαν μονο στην ελλαδα.
Το πουλ μουρ δεν έχει πατρίδα, οι BMW drivers και riders δεν είναι δικό μας φαινόμενο. Και στα ξένα φόρα τα ίδια ακριβώς λένε για την πλειοψηφία των αγοραστών.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και στα ξένα... Βλέπεις στους δρόμους 10 gs δικαβαλα φορτωμένα και 1-2 από τα υπόλοιπα.
Εκεί φαίνεται η χρήση μιας μηχανης
Οποιος ταξιδεύει στο εξωτερικό καταλαβαίνει τι εννοώ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eγω μιλαω για την πλειοψηφια στην Ελλαδα, απο εδω εχω εικονα. Βλεποντας βεβαια το καζο και σε φορα του εξωτερικου, φανταζομαι οτι κι εκει το ιδιο ισχυει. Προς θεου δεν λεω οτι ολοι οσοι αγορασαν GS το πηραν για τη μουρη. Ενα πολυ μεγαλο ποσοστο ηξερε πολυ καλα τι αγοραζε και για ποια χρηση το προοριζε. Ειναι αυτα που εχουν πανω απο 100,000χλμ και γρατσουνιες/σκουριτσες πανω τους, με ελαχιστα αξεσουαρ ΤΤ. Τα υπολοιπα με γυαλιστερα πλαστικα, ακτινες και ζαντες που ξυριζεσαι πανω τους, και δεν εχουν δει ποτε σταθμο διοδιων ειναι ξεκαθαρα για τη μοστρα. Δηλαδη τι, ολοι κλειδωμενοι μεσα, απαγορευση μετακινησης εκτος νομου, δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει, και μονο στο 2020 ψωνισαν 280 GS για να ετοιμαστουνε για το Μαγκανταν οταν τελειωσει η καραντινα? Δε νομιζω. Υψηλο στατους σε συνδυασμο με τρομερα καλη χρηματοδοτηση = ευκολο πουλ μουρ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και στα ξένα... Βλέπεις στους δρόμους 10 gs δικαβαλα φορτωμένα και 1-2 από τα υπόλοιπα.
Εκεί φαίνεται η χρήση μιας μηχανης
Οποιος ταξιδεύει στο εξωτερικό καταλαβαίνει τι εννοώ.
Ναι, λογικο ειναι , στους δρομους - στο ταξιδι να τα βλεπεις φορτωμενα. Αυτα που δε βλεπεις ομως ειναι πολλα περισσοτερα κλειδαμπαρωμενα στις γειτονιες που δεν θα πας.
 
Top Bottom