Kawasaki KLX 700;

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ρεεε σεις...ενα νηματακι εχει το Κουλουρι...παλι για τα μαστοδοντα θα μιλαμμε.;;

Αυτος ο εγκαθετος...μανιακος φταιει...μμπηκε μεσα...κ...τα εκανε μπαχαλο...χαχα..!!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εγω πιστεύω ότι τα κάνει όλα καλύτερα ή και πιο εύκολα απο κάλυψη αέρα μέχρι ο,τι άλλο και απλά αυτοί που έχουν χρήματα ή δυνατότητα αποπληρωμής αγοράζουν το GS γιατί είναι πιο premium όχι μόνο στο σήμα. Αυτοί που θα εκαναν την ίδια δουλειά και με ενα σκουτερ και αγοράζουν GS ναι το παίρνουν για το σηματάκι...αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι καλύτερο. Υπάρχουν κι άλλες μάρκες πουλ μουρ. Νομίζω σε επίπεδα άνεσης και εργονομίας είναι πολύ ψηλά και όσοι λοιπόν εχουν αντίστοιχα εισοδήματα επιλέγουν το πιο άνετο, το πιο ευκολο αυτό με τις περισσότερες δυνατότητες, επειδή απλά μπορούν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι, λογικο ειναι , στους δρομους - στο ταξιδι να τα βλεπεις φορτωμενα. Αυτα που δε βλεπεις ομως ειναι πολλα περισσοτερα κλειδαμπαρωμενα στις γειτονιες που δεν θα πας.
Κωστη... Αυτό συμβαίνει γενικά σε όλες τις μάρκες.
Πριν χρόνια που είχα βρεθεί 3-4 φορές στο ktmclub και όλοι είχαν σούπερ 990 με αυτοκόλλητα dakar και όλη την χωμάτινη μουρατεκ, ελάχιστοι είχαν πατησει χώμα.
Θα το βλέπουμε πάντα αυτό το φαινόμενο.

Στο θέμα μας... Το KLR αν έρθει στην Ελλάδα, όποιος το αγοράσει θα το πάρει για χωμάτινες βόλτες.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κωστη... Αυτό συμβαίνει γενικά σε όλες τις μάρκες.
Πριν χρόνια που είχα βρεθεί 3-4 φορές στο ktmclub και όλοι είχαν σούπερ 990 με αυτοκόλλητα dakar και όλη την χωμάτινη μουρατεκ, ελάχιστοι είχαν πατησει χώμα.
Θα το βλέπουμε πάντα αυτό το φαινόμενο.

Στο θέμα μας... Το KLR αν έρθει στην Ελλάδα, όποιος το αγοράσει θα το πάρει για χωμάτινες βόλτες.
Δεν διαφωνω καθολου, ειδικα για τις εποχες που λεφτα υπηρχαν ειναι γεγονος. Απλα το τζιες σαν μοντελο συνεχιζεται και εχει και χρηματοδοτικο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ρεεε σεις...ενα νηματακι εχει το Κουλουρι...παλι για τα μαστοδοντα θα μιλαμμε.;;

Αυτος ο εγκαθετος...μανιακος φταιει...μμπηκε μεσα...κ...τα εκανε μπαχαλο...χαχα..!!!!
Εχεις δικιο φιλαράκι.
Λοιπον
Με αυτα που κανει η Κawa, δεν βλεπω να βγαίνει ενα αξιοπρεπες Transalp 750L.
:ha
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Κουλούρι ήταν η πρώτη μου μηχανή. Με μια αφτερ εξάτμιση είναι μια χαρά all around εργαλείο.
Τότε είχε καινούριο 4,5 με 5 Χιλ αν θυμάμαι καλά καινούριο, πριν περίπου 20 χρόνια. Οι τιμές έχουν ξεφύγει αρκετά. Οπότε πιστεύω ότι με μια καλή τιμή, αν και μέτριο, θα είχε μερίδιο στην αγορά. Σίγουρα στην Αμερική ,αποτι διαβάζω τουλάχιστον, αυτοί είναι και οι λόγοι που το προτιμούν. Καλή τιμή, ανταλλακτικά παντού, κάνει τα πάντα όλα, και φυσικά η αξιοπιστία του
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Κουλούρι ήταν η πρώτη μου μηχανή. Με μια αφτερ εξάτμιση είναι μια χαρά all around εργαλείο.
Τότε είχε καινούριο 4,5 με 5 Χιλ αν θυμάμαι καλά καινούριο, πριν περίπου 20 χρόνια. Οι τιμές έχουν ξεφύγει αρκετά. Οπότε πιστεύω ότι με μια καλή τιμή, αν και μέτριο, θα είχε μερίδιο στην αγορά. Σίγουρα στην Αμερική ,αποτι διαβάζω τουλάχιστον, αυτοί είναι και οι λόγοι που το προτιμούν. Καλή τιμή, ανταλλακτικά παντού, κάνει τα πάντα όλα, και φυσικά η αξιοπιστία του
και εγω ακριβος το ιδιο πρωτη και καινουριο αγορα το 2002 6200ευρο.
τα 4500-5000 ηταν πολυ πιο μετα...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εγω παντως χαιρετιζω την καβα για ενα και μονο λογο. Εβγαλε εν ετει 2021 μηχανακι low tech με upgrades ουσιας, πχ ψεκασμος και abs.
Την χαιρετισα ακομα περισσοτερο οταν εβγαλε περυσι το klx230, αεροψυκτο basic μηχανακι με προδιαγραφες euro5.
Ειλικρινα τωρα, ποσοι απο εσας θα απορριπτατε αγοραστικα ενα εντουρακι με συγχρονο πλαισιο και αναρτησεις, μοτερ ελαιοψυκτο 400-450cc με 35 ροπατα αλογακια τροχο, abs μονο μπροστα που να παιρνει 2 λιτρα λαδι και να πρεπει να ανοιξεις μοτερ καθε 50Κ κι αυτο μονο για ελατηρια στο πιστονι. Κι ας ειναι και 115 κιλα αδειο αντι 103.14152692 αλλα να κοστιζει 6Κ αντι 10τρεχα.
Θα μπορουσε να υπαρχει κατι τετοιο? Φυσικα θα μπορουσε αλλα για καποιο λογο δεν υπαρχει, κι αυτος ο λογος δεν ειναι λογος που εξυπηρετει τον καταναλωτη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μουσίτσε τα AJP δεν είναι περίπου αυτό που λες; Για το λάδι δεν είμαι σίγουρος, η τιμή και το όχι high tech είναι σίγουρα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μουσίτσε τα AJP δεν είναι περίπου αυτό που λες; Για το λάδι δεν είμαι σίγουρος, η τιμή και το όχι high tech είναι σίγουρα.
Μονο τα pr3 και 4 αλλα αυτα ειναι 250ρια και νομιζω δε βγαινουν euro5. Επισης ειναι πολυ μπουτικ για να βρεις τεποζιτο να τα εκδρομικοποιησεις. Κατα τ αλλα ομως ναι. Τα αεροψυκτα νομιζω εχουν μοτερ αντιγραφη xr250.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειλικρινα τωρα, ποσοι απο εσας θα απορριπτατε αγοραστικα ενα εντουρακι με συγχρονο πλαισιο και αναρτησεις, μοτερ ελαιοψυκτο 400-450cc με 35 ροπατα αλογακια τροχο, abs μονο μπροστα που να παιρνει 2 λιτρα λαδι και να πρεπει να ανοιξεις μοτερ καθε 50Κ κι αυτο μονο για ελατηρια στο πιστονι. Κι ας ειναι και 115 κιλα αδειο αντι 103.14152692 αλλα να κοστιζει 6Κ αντι 10τρεχα.
Θα μπορουσε να υπαρχει κατι τετοιο? Φυσικα θα μπορουσε αλλα για καποιο λογο δεν υπαρχει, κι αυτος ο λογος δεν ειναι λογος που εξυπηρετει τον καταναλωτη.
Φανταζομαι οτι σαν λογο εννοεις τις εκπομπες ρυπων, καθως ολα τα μονοκυλινδρα εκει σκονταφτουν.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Φανταζομαι οτι σαν λογο εννοεις τις εκπομπες ρυπων, καθως ολα τα μονοκυλινδρα εκει σκονταφτουν.
Εδω δε σκονταφτει το klx230 το οποιο μαλιστα εχει την ιδια ισχυ με το υδροψυκτο klx250 των euro3.
Οχι, ο λογος δεν ειναι οι ρυποι, αλλα το οτι δε συμφερει τον κατασκευαστη και την οικονομια γενικοτερα, η απλοτητα και η αξιοπιστια. You have to come back for more. Υπαρχουν 100 ανθρωποι στο κοσμο που μπορουν να εκμεταλλευτουν τα 55 αλογα ενος αγωνιστικου 450 και πρεπει να παρεις κι εσυ το ιδιο και να τα σκασεις κανονικα τοσο στην αγορα οσο και στη συντηρηση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εδω δε σκονταφτει το klx230 το οποιο μαλιστα εχει την ιδια ισχυ με το υδροψυκτο klx250 των euro3.
Οχι, ο λογος δεν ειναι οι ρυποι, αλλα το οτι δε συμφερει τον κατασκευαστη και την οικονομια γενικοτερα, η απλοτητα και η αξιοπιστια. You have to come back for more. Υπαρχουν 100 ανθρωποι στο κοσμο που μπορουν να εκμεταλλευτουν τα 55 αλογα ενος αγωνιστικου 450 και πρεπει να παρεις κι εσυ το ιδιο και να τα σκασεις κανονικα τοσο στην αγορα οσο και στη συντηρηση.
Τα μονοκυλινδρα μικρου κυλινδρισμου δεν εχουν και τοσο θεμα, αλλα απο τα 400 και πανω δυσκολευουν τα πραγματα, και τα 450αρια αγωνιστικα εντουρο σιγουρα δεν παιρνουν εγκριση ρυπων, αρα θα πεφτει και η αποδοση κατακορυφα.

Προσωπικα θα ηθελα πολυ πχ η ΚΤΜ να εβγαζε ενα 390 Enduro R , στο στυλ του 690 με το μοτερακι του 390. Ή η ΒMW ενα G310Xchallenge ξερω γω.

Παντως στις μικρες κατηγοριες ουτως ή αλλως δεν εχουν αρχισει τουλαχιστον ακομα να τις φορτωνουν με ηλεκτρονικα που θα χαλασουν σε 2 χρονια. Το θεμα πιστευω οτι ειναι το R&D. Κοστιζει πλεον, και πρεπει να πουλησουν πολλες για να βγαλουν κερδος.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα μονοκυλινδρα μικρου κυλινδρισμου δεν εχουν και τοσο θεμα, αλλα απο τα 400 και πανω δυσκολευουν τα πραγματα, και τα 450αρια αγωνιστικα εντουρο σιγουρα δεν παιρνουν εγκριση ρυπων, αρα θα πεφτει και η αποδοση κατακορυφα.

Προσωπικα θα ηθελα πολυ πχ η ΚΤΜ να εβγαζε ενα 390 Enduro R , στο στυλ του 690 με το μοτερακι του 390. Ή η ΒMW ενα G310Xchallenge ξερω γω.

Παντως στις μικρες κατηγοριες ουτως ή αλλως δεν εχουν αρχισει τουλαχιστον ακομα να τις φορτωνουν με ηλεκτρονικα που θα χαλασουν σε 2 χρονια. Το θεμα πιστευω οτι ειναι το R&D. Κοστιζει πλεον, και πρεπει να πουλησουν πολλες για να βγαλουν κερδος.
Εχεις δικιο στο οτι τα μικρα ειναι πιο ευκολο να περναν προδιαγραφες. Αυτο ομως ειναι καθαρα θεμα r&d. Επισης οι προδιαγραφες οι ιδιες πρωταρχικο σκοπο εχουν στο να κινειται το χρημα και οχι στη σωτηρια του πλανητη. Οι μειωμενες εκπομπες ειναι μουφα δυστυχως, γιατι αν ζυγιασεις τους υπερβολικα αυξημενους ρηπους λογω υπερ-παραγωγης με τους μειωμενους ρυπους χρησης, πιστευω το ισοζυγιο πρασινοσυνης θα βγει αρνητικο.

Η εξελιξη για μενα ενος καταναλωτικου προιοντος οπως ειναι οι μοτοσυκλετες και τα αυτοκινητα θα πρεπει να αποσκοπει σε τρεις τομεις, οδηγικη ανωτεροτητα, βελτιωμενη αξιοπιστια και χαμηλοτερη τιμη. Εμεις ομως βλεπουμε μονο το πρωτο απο τα τρια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Κωστη... Αυτό συμβαίνει γενικά σε όλες τις μάρκες.
Πριν χρόνια που είχα βρεθεί 3-4 φορές στο ktmclub και όλοι είχαν σούπερ 990 με αυτοκόλλητα dakar και όλη την χωμάτινη μουρατεκ, ελάχιστοι είχαν πατησει χώμα.
Θα το βλέπουμε πάντα αυτό το φαινόμενο.

Στο θέμα μας... Το KLR αν έρθει στην Ελλάδα, όποιος το αγοράσει θα το πάρει για χωμάτινες βόλτες.
Χααα....λαθος...Οχι Ολοι....!!!!
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Ρεεε σεις...ενα νηματακι εχει το Κουλουρι...παλι για τα μαστοδοντα θα μιλαμμε.;;

Αυτος ο εγκαθετος...μανιακος φταιει...μμπηκε μεσα...κ...τα εκανε μπαχαλο...χαχα..!!!!

Εδώ είσαι εσύ
+ ντίζελ + τούρμπο κ 30 χρόνια ακόμα δικό σου :nnj:

 
Top Bottom