Kawasaki KLX 700;

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα είπα στο άλλο νήμα και έπεσαν να με φάνε γιατί δεν ξέρω εγώ... :p

Να μαθαίνετε από τα λάθη των άλλων παιδιά.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστη... Στα 200 κιλά που θα ζυγίζει αυτό το KLR, νομίζω κανένα συμβατικό από αυτά που είπες πιο πάνω δεν δουλεύει.
Να συμφωνήσουμε ότι όλα είναι θέμα τιμής και αν έβαζαν ανάποδο μπροστινό δεν θα ήταν φθηνό.
Δε θα διαφωνήσω. Δεν έχω μετοχές στην Kawa άλλωστε.

Είχα το klr 650 το μαύρο ασημί του 2003 το οποίο είχα αγοράσει καινούργιο 4.000 ε και κάτι ψιλά. Ήταν πολύ καλό και σαν σύνολο δούλευε ωραία και για την τιμή του ήταν άψογη επιλογή.

Τώρα για το καινούργιο, όντως τα 200 κιλά είναι υπερβολικά πολλά. Έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να έρθει Ευρώπη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κωστη... Στα 200 κιλά που θα ζυγίζει αυτό το KLR, νομίζω κανένα συμβατικό από αυτά που είπες πιο πάνω δεν δουλεύει.
Να συμφωνήσουμε ότι όλα είναι θέμα τιμής και αν έβαζαν ανάποδο μπροστινό δεν θα ήταν φθηνό.
Τι σχέση έχει το βάρος με την επιλογή συμβατικού ή ανάποδου; Είτε συμβατικό έχεις είτε ανάποδο το πιρούνι πρέπει να είναι φτιαγμένο για να ανταπεξέλθει στα κιλά της εκάστοτε μηχανής. Ένα συμβατικό ή ένα ανάποδο αν είναι "φτωχό" ή "λίγο" δε θα δουλέψει -αναμενόμενα- σε δύσκολα χωμάτινα κομμάτια.

Το ότι τα φθηνά συμβατικά μετατράπηκαν σε φθηνά ανάποδα που τα πληρώνεις όμως ακριβά τελικά έχει να κάνει με το ότι μας έπεισαν μέσω του marketing ότι το ανάποδο είναι καλύτερο έτσι και αλλιώς (πράγμα που είναι εντελώς λάθος).

Μακάρι να είχαν όλες οι On/Off το συμβατικό των 50mm της πρώτης γενιάς των 640 Adventure, ή το αντίστοιχο του XR650R προσαρμοσμένο για περισσότερα κιλά.
Κατασκευαστικά είναι πιο εύκολο να κάνεις ένα ανάποδο να δουλεύει και άρα και μάλλον πιο φθηνό για τις εταιρείες. Όπως συμβαίνει όμως σε κάθε τι αγωνιστικό οι απαιτήσεις συντήρησης ανεβαίνουν δυσανάλογα.
Μιλώντας για On/Off θα προτιμούσα εύκολα ένα καλό συμβατικό αντί για ένα καλό ανάποδο για πολλούς λόγους. Αν ασχολούμαστε αγωνιστικά να το ξανασυζητήσουμε. Με άλλα λόγια το ζητούμενο είναι να είναι καλό, συμβατικό ή ανάποδο δεν έχει και τόσο σημασία παρά μόνον για λόγους αξιοπιστίας και συντήρησης όπου το συμβατικό είναι μακράν καλύτερο.
Τα γράφω με μια επιφύλαξη αλλά είναι οι σκέψεις μου από όσα γνωρίζω μέχρι σήμερα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ιδιο εγραφα τωρα. Υπάρχουν φτηνα ανεστραμμένα και τουμπανα συμβατικα. Αλλα αν συγκρινουμε και τα δυο απο το κατω ραφι, κερδιζει στα σημεια το ανεστραμμένο λογω ακαμψιας.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το ιδιο εγραφα τωρα. Υπάρχουν φτηνα ανεστραμμένα και τουμπανα συμβατικα. Αλλα αν συγκρινουμε και τα δυο απο το κατω ραφι, κερδιζει στα σημεια το ανεστραμμένο λογω ακαμψιας.
Δε ξέρω Κώστα, ίσως έχεις δίκιο. Ίσως είναι και προσωπική υπόθεση με το ποιες είναι οι προτεραιότητες σου.
Σίγουρα πάντως στις ίδιες διαμέτρους το ανάποδο έχει πλεονέκτημα στην ακαμψία αλλά αν είναι να αλλάζεις τσιμούχες κάθε τρεις και λίγο.... λέμε τώρα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε ξέρω Κώστα, ίσως έχεις δίκιο. Ίσως είναι και προσωπική υπόθεση με το ποιες είναι οι προτεραιότητες σου.
Σίγουρα πάντως στις ίδιες διαμέτρους το ανάποδο έχει πλεονέκτημα στην ακαμψία αλλά αν είναι να αλλάζεις τσιμούχες κάθε τρεις και λίγο.... λέμε τώρα...
Μπα, αν φροντιζεις μια στο τοσο καθαρισμο τσιμουχων με fork saver / κομματι παλιου φιλμ και ανοιγεις βαλβιδα να εκτονωσει επιπλεον αερα που εχει μαζεψει δεν εχουν θεμα. Ειδικά αν φοράει και φισουνες που προσωπικα βαζω σε οποιοδήποτε τυπο πιρουνιου μιας και μετα απο τοσα χρονια εχω πιστει οτι δεκαπλάσια ζουν τη ζωη των τσιμουχων επειδη προστατευουν το καλαμι απο πετραδακια και σκουριες.

Μου εχει τυχει στο βεστρομ να χασει απο φαγωμενη τσιμουχα το μισο λαδι το καλαμι κι ας μην ηταν ανεστραμμενο, μονο και μονο απο το πρεσαρισμα του μπροστινου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ε καλά, αυτό λέμε, να μη χρειάζεται να έχουμε αυτήν την έγνοια. Και εννοείτε πως τα πάντα μπορούν να συμβούν στα πάντα. Ο κανόνας λέει: μικρότερη και λιγότερη συντήρηση στο συμβατικό σε γενικά πλαίσια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
  • KLR650 - $6,699
  • KLR650 ABS - $6,999
  • KLR650 TRAVELER - $7,399
  • KLR650 ADVENTURE - $7,999

και για να έχουμε ενα μέτρο σύγκρισης

Yamaha Tenere 700 MSRP of $9,999

επίσης έκανα ένα λάθος πρίν 23 λίτρα είναι το ρεζερβουάρ όχι 27 που έγραψα
ΟΚ... Κάπου εδώ κοιτάει ο κόρακας και χαμογελάει και καλά κάνει.
210 κιλά κλπ κλπ κλπ... Καλά κάνει που δεν έρχεται Ευρώπη.
Τα παλιά χρεπια θα ανεβάζουν αξία όσο δεν βγάζουν σύγχρονα που να αξίζουν.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το ιδιο εγραφα τωρα. Υπάρχουν φτηνα ανεστραμμένα και τουμπανα συμβατικα. Αλλα αν συγκρινουμε και τα δυο απο το κατω ραφι, κερδιζει στα σημεια το ανεστραμμένο λογω ακαμψιας.
Η ακαμψια ειναι ευπροσδεκτη σε αγωνιστικη χρηση. Σε βολταδικη δεν ειναι. Ενα πιο ενδοτικο συνολο κανει την ζωη πιο ευκολη στην απλη βολτα. Επισης το ανεστραμμενο εχει και μεγαλυτερο μη αναρτωμενο βαρος. Η δε ακαμψια αν ειναι ζητουμενο, μπορει να επιτευχθει και με γεφυρα σε ενα συμβατικο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Σας άναψα ο φωτιά ο άτιμος ...... Τεχνολογικά εξελισομαστε και πίσω μένουμε αν δεν έχει το μπάτζετ, εγώ τα έχω πει και κάνεις δεν μακουει ένα τ7 είναι πανάκριβο διότι για μένα αν πάρω την ραλλυ έκδοση θέλει αλλά 5000 χιλιάρικα Για να έρθει στα μετρα ενώ μοτοριου που θα το πάρεις από δω και θα πας στο Βιετνάμ 8 φορές σε όλη σου την ζωή....


Οχιιιιι δεν είμαι εκτός θέματος γιατί μου λέτε αν ήταν έτσι θα έσπερνε κάποιος τ7, και στο καβασακι για να κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά πρέπει να επενδύσεις πάνω από 4000 χιλιάρικα, ενώ αν πάρεις ένα BMW η ένα ktm (δεν το πίστευα ότι θα το πω στην ζωή μου πότε, ελπίζω να μην το διαβάσει ο πατέρας) τα λεφτά που πρέπει να ξοδέψεις είναι σε μπλιμπλικια και κάνα ευχέλαιο στον Άγιο μαρτίνο για να μην σβήσει στο πουθενά.......


Αυτα

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η ακαμψια ειναι ευπροσδεκτη σε αγωνιστικη χρηση. Σε βολταδικη δεν ειναι. Ενα πιο ενδοτικο συνολο κανει την ζωη πιο ευκολη στην απλη βολτα. Επισης το ανεστραμμενο εχει και μεγαλυτερο μη αναρτωμενο βαρος. Η δε ακαμψια αν ειναι ζητουμενο, μπορει να επιτευχθει και με γεφυρα σε ενα συμβατικο.
Το ανεστραμμένο εχει λιγοτερο μη αναρτωμενο βαρος, το βαρυ τμημα της μποτας ειναι σταθερα αναρτημενο και το καλαμι που ειναι αναρτωμενο ειναι συνηθως μικροτερο και ελαφρυτερο.

Η γεφυρα δενει τα καλαμια μεταξυ τους και βοηθαει λιγο στη στρεβλωση και τις στρεπτικες ροπες αλλα σε ακαμψια οπως πχ σε δυνατα φρενα σε 200+ κιλα μηχανακια δεν κανει τιποτα. Και εκει η ακαμψια παιζει ρολο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σας άναψα ο φωτιά ο άτιμος ...... Τεχνολογικά εξελισομαστε και πίσω μένουμε αν δεν έχει το μπάτζετ, εγώ τα έχω πει και κάνεις δεν μακουει ένα τ7 είναι πανάκριβο διότι για μένα αν πάρω την ραλλυ έκδοση θέλει αλλά 5000 χιλιάρικα Για να έρθει στα μετρα ενώ μοτοριου που θα το πάρεις από δω και θα πας στο Βιετνάμ 8 φορές σε όλη σου την ζωή....


Οχιιιιι δεν είμαι εκτός θέματος γιατί μου λέτε αν ήταν έτσι θα έσπερνε κάποιος τ7, και στο καβασακι για να κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά πρέπει να επενδύσεις πάνω από 4000 χιλιάρικα, ενώ αν πάρεις ένα BMW η ένα ktm (δεν το πίστευα ότι θα το πω στην ζωή μου πότε, ελπίζω να μην το διαβάσει ο πατέρας) τα λεφτά που πρέπει να ξοδέψεις είναι σε μπλιμπλικια και κάνα ευχέλαιο στον Άγιο μαρτίνο για να μην σβήσει στο πουθενά.......


Αυτα

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι στανταράκι ότι έχεις κάνει το Astra Zeneca...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Είναι στανταράκι ότι έχεις κάνει το Astra Zeneca...
Που το κατάλαβες;;;;;; γιατρέ μουυυ

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το ανεστραμμένο εχει λιγοτερο μη αναρτωμενο βαρος, το βαρυ τμημα της μποτας ειναι σταθερα αναρτημενο και το καλαμι που ειναι αναρτωμενο ειναι συνηθως μικροτερο και ελαφρυτερο.

Η γεφυρα δενει τα καλαμια μεταξυ τους και βοηθαει λιγο στη στρεβλωση και τις στρεπτικες ροπες αλλα σε ακαμψια οπως πχ σε δυνατα φρενα σε 200+ κιλα μηχανακια δεν κανει τιποτα. Και εκει η ακαμψια παιζει ρολο.
Μιλαμε για μηχανακια enduro και ρυθμους βολτας, τα 200κμ/ω με δυνατα φρενα απο που προεκυψαν? Αν παντως εχεις οδηγησει ποτε πχ cbr1100xx θα εβλεπες πως με 300 και δυνατα φρενα το συμβατικο του πηρουνι των (43mm αν θυμαμαι καλα) δεν εχει κανενα θεμα ακαμψιας. Σε συντομες βολτες με βαραντερο και fjr1300 επισης δε καταλαβα καποιο θεμα με τα συμβατικα τους πηρουνια και ειναι πολυ βαριες μηχανες φτιαγμενες να φορτωνεις και το σπιτι σου. Με ενα ακριβη εργαστηριακο ελεγχο μπορει να δεις πως οντως το αναποδο ενος μπουσα ειναι πιο ακαμπτο απο το συμβατικο ενος 1100xx αλλα στο δρομο το 2ο δεν δημιουργει κανενα απολυτως θεμα.

Το πιο λαστιχο πηρουνι που ειχα ποτε σε μηχανακι ηταν σε ενα bmw k100 του 83. Ακομα και στα 100 χωρις δυνατα φρενα ενοιωθες το μπροστινο να κανει τα δικα του. Με γεφυρα εστρωσε σε πολυ μεγαλο βαθμο, εγινε αλλο πηρουνι.

Προφανως ειναι θεμα μελετης και κατασκευης, οχι αναποδου η κανονικου.

Δεν εχω ζυγισει ποτε καλαμια και μποτες στα μεν και τα δε, αλλα θα στοιχηματιζα πως το μακρυ ατσαλινο κομματι ειναι πιο βαρυ απο το κοντο αλουμινενιο.

Τελος, αν δεν εχεις κανει ποτε βολτα xr650r καντο μια με πρωτη ευκαιρια να δεις τι θα πει εντουρο-πηρουνο.

Αυτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λίγο ακόμη και θα ξανά αλλάξω το ανάποδο με το συμβατικό στον Γκάντι... Συνεχιστε :D
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Mε το χέρι στην καρδιά, αν ερχόταν στην Ελλάδα σε λογική τιμή, ως 7.000 θα με έβαζε σε πειρασμό.

Είναι μια ωραία βάση για ταξίδια σε δύσκολες χώρες, προς Ασία μεριά.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Mε το χέρι στην καρδιά, αν ερχόταν στην Ελλάδα σε λογική τιμή, ως 7.000 θα με έβαζε σε πειρασμό.

Είναι μια ωραία βάση για ταξίδια σε δύσκολες χώρες, προς Ασία μεριά.


Το crf300l rally ομως ειναι ακομα καλλιτερο, πλην two up.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Το ότι τα φθηνά συμβατικά μετατράπηκαν σε φθηνά ανάποδα που τα πληρώνεις όμως ακριβά τελικά έχει να κάνει με το ότι μας έπεισαν μέσω του marketing ότι το ανάποδο είναι καλύτερο έτσι και αλλιώς (πράγμα που είναι εντελώς λάθος).

Μακάρι να είχαν όλες οι On/Off το συμβατικό των 50mm της πρώτης γενιάς των 640 Adventure, ή το αντίστοιχο του XR650R προσαρμοσμένο για περισσότερα κιλά.
Είχε το caponord συμβατικό 50αρι κτήνος,δεν ένιωθε τπτ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μιλαμε για μηχανακια enduro και ρυθμους βολτας, τα 200κμ/ω με δυνατα φρενα απο που προεκυψαν? Αν παντως εχεις οδηγησει ποτε πχ cbr1100xx θα εβλεπες πως με 300 και δυνατα φρενα το συμβατικο του πηρουνι των (43mm αν θυμαμαι καλα) δεν εχει κανενα θεμα ακαμψιας. Σε συντομες βολτες με βαραντερο και fjr1300 επισης δε καταλαβα καποιο θεμα με τα συμβατικα τους πηρουνια και ειναι πολυ βαριες μηχανες φτιαγμενες να φορτωνεις και το σπιτι σου. Με ενα ακριβη εργαστηριακο ελεγχο μπορει να δεις πως οντως το αναποδο ενος μπουσα ειναι πιο ακαμπτο απο το συμβατικο ενος 1100xx αλλα στο δρομο το 2ο δεν δημιουργει κανενα απολυτως θεμα.

Το πιο λαστιχο πηρουνι που ειχα ποτε σε μηχανακι ηταν σε ενα bmw k100 του 83. Ακομα και στα 100 χωρις δυνατα φρενα ενοιωθες το μπροστινο να κανει τα δικα του. Με γεφυρα εστρωσε σε πολυ μεγαλο βαθμο, εγινε αλλο πηρουνι.

Προφανως ειναι θεμα μελετης και κατασκευης, οχι αναποδου η κανονικου.

Δεν εχω ζυγισει ποτε καλαμια και μποτες στα μεν και τα δε, αλλα θα στοιχηματιζα πως το μακρυ ατσαλινο κομματι ειναι πιο βαρυ απο το κοντο αλουμινενιο.

Τελος, αν δεν εχεις κανει ποτε βολτα xr650r καντο μια με πρωτη ευκαιρια να δεις τι θα πει εντουρο-πηρουνο.

Αυτα.
Ουτε για 200χαω εγραψα ουτε για εντουρο μηχανακια. Για το 200+ kg εγραψα σκετο μηχανακι, χωρις ταξιδιωτικα φορτωματα, οπως το νεο κουλουρι . Και μπορει στο blackbird με τα 12εκ διαδρομη πιρουνιου να ηταν μια χαρα το συμβατικο (που δεν ήταν και από το κατω ραφι στην τελικη) αλλα σε μηχανακια βαρια με 20+ εκ διαδρομη οι ροπές καμψης που δέχεται το πιρούνι είναι διπλασιες.

Το μακρυ ατσαλινο κομματι ειναι οντως πιο βαρυ απο το αλουμινένιο σε ενα συμβατικο. Σε ενα ανεστραμμενο ομως το ατσαλινο κομματι ειναι πολυ πιο κοντο, και γενικα τα φυσιγγια/σωθηκα κτλ δενονται στο αναρτωμενο τμημα του, αρα μη αναρτωμενο εχει μονο το ατσαλινο.

Τα μηχανακια που δεν εχω κανει βόλτα ειναι παρα πολλα, αλλα αυτο δεν εχει να κάνει σε τιποτα με το αν μπορω να εχω αποψη. Εγραψα ξεκαθαρα παραπανω οτι σαφεστατα ενα καλοφτιαγμενο συμβατικο απο το πανω ραφι ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα φτηνο ανεστραμμενο, ασυζητητί. Ξαναματαλεω ομως συγκρινω φτηνο συμβατικο, με φτηνο ανεστραμμενο, σε ονοφ μηχανακια των 200και κιλων. Και λεω οτι το ΧΤΖ750 που εχω εχει μακραν το πιο ελεεινο μπροστινο που εχω δει ποτε σε μηχανακι. Σε συνδυασμο με τα 24εκ διαδρομης και τα 240κιλα του ειναι σαν τσίχλα, και ευθύνεται κατα το ήμισυ για το οτι το ΧΤΖ δεν φρεναρει ούτε με ταμα απο τα 100 , ποσο μαλλον απο τα 190 που πιανει ανετα. Και το Αφρικα αντιστοιχο 43αρι πιρούνι με 22εκ διαδρομή ειχε αλλα τοσο χαλια δεν ηταν. Καινη γεφυρα που του εχω βαλει ελαχιστα εχει βοηθησει σε αυτό το κομματι. Σαφως εχει βοηθησει στην ευσταθεια στην πορεια και σε στροφη, αλλα οχι στην ακαμψια στα φρενα. Εχουν υπαρξει μαλιστα περιπτωσεις που κανανε upgrade σε 300ρηδες δίσκους μπροστα και μετα απο χρηση τα καλαμια "πηραν".

Αυτα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σόρυ αλλά είναι κλειστοί οι σινεμάδες.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom