amyroukai
Big Membered Wunderkind
Τα είπα στο άλλο νήμα και έπεσαν να με φάνε γιατί δεν ξέρω εγώ...
Να μαθαίνετε από τα λάθη των άλλων παιδιά.
Να μαθαίνετε από τα λάθη των άλλων παιδιά.
Δε θα διαφωνήσω. Δεν έχω μετοχές στην Kawa άλλωστε.Κωστη... Στα 200 κιλά που θα ζυγίζει αυτό το KLR, νομίζω κανένα συμβατικό από αυτά που είπες πιο πάνω δεν δουλεύει.
Να συμφωνήσουμε ότι όλα είναι θέμα τιμής και αν έβαζαν ανάποδο μπροστινό δεν θα ήταν φθηνό.
Τι σχέση έχει το βάρος με την επιλογή συμβατικού ή ανάποδου; Είτε συμβατικό έχεις είτε ανάποδο το πιρούνι πρέπει να είναι φτιαγμένο για να ανταπεξέλθει στα κιλά της εκάστοτε μηχανής. Ένα συμβατικό ή ένα ανάποδο αν είναι "φτωχό" ή "λίγο" δε θα δουλέψει -αναμενόμενα- σε δύσκολα χωμάτινα κομμάτια.Κωστη... Στα 200 κιλά που θα ζυγίζει αυτό το KLR, νομίζω κανένα συμβατικό από αυτά που είπες πιο πάνω δεν δουλεύει.
Να συμφωνήσουμε ότι όλα είναι θέμα τιμής και αν έβαζαν ανάποδο μπροστινό δεν θα ήταν φθηνό.
Δε ξέρω Κώστα, ίσως έχεις δίκιο. Ίσως είναι και προσωπική υπόθεση με το ποιες είναι οι προτεραιότητες σου.Το ιδιο εγραφα τωρα. Υπάρχουν φτηνα ανεστραμμένα και τουμπανα συμβατικα. Αλλα αν συγκρινουμε και τα δυο απο το κατω ραφι, κερδιζει στα σημεια το ανεστραμμένο λογω ακαμψιας.
Μπα, αν φροντιζεις μια στο τοσο καθαρισμο τσιμουχων με fork saver / κομματι παλιου φιλμ και ανοιγεις βαλβιδα να εκτονωσει επιπλεον αερα που εχει μαζεψει δεν εχουν θεμα. Ειδικά αν φοράει και φισουνες που προσωπικα βαζω σε οποιοδήποτε τυπο πιρουνιου μιας και μετα απο τοσα χρονια εχω πιστει οτι δεκαπλάσια ζουν τη ζωη των τσιμουχων επειδη προστατευουν το καλαμι απο πετραδακια και σκουριες.Δε ξέρω Κώστα, ίσως έχεις δίκιο. Ίσως είναι και προσωπική υπόθεση με το ποιες είναι οι προτεραιότητες σου.
Σίγουρα πάντως στις ίδιες διαμέτρους το ανάποδο έχει πλεονέκτημα στην ακαμψία αλλά αν είναι να αλλάζεις τσιμούχες κάθε τρεις και λίγο.... λέμε τώρα...
ΟΚ... Κάπου εδώ κοιτάει ο κόρακας και χαμογελάει και καλά κάνει.
- KLR650 - $6,699
- KLR650 ABS - $6,999
- KLR650 TRAVELER - $7,399
- KLR650 ADVENTURE - $7,999
New 2022 Kawasaki KLR650 Details and Specs Released
The Return – Kawasaki Unveils Information on the 2022 KLR 650! Say hello to the new 2022 Kawasaki KLR 650. Sometimes, subtle changes are all that’s needadventuremotorcycle.com
και για να έχουμε ενα μέτρο σύγκρισης
Yamaha Tenere 700 MSRP of $9,999
Yamaha Announces 2021 Ténéré 700 Price, Color and 2020 Availability
Arrival at Dealerships Expected in Early Summer of 2020 Yamaha Motor Corporation USA, announced at IMS Long Beach, Nov. 22, 2019, two more model colors foadventuremotorcycle.com
επίσης έκανα ένα λάθος πρίν 23 λίτρα είναι το ρεζερβουάρ όχι 27 που έγραψα
Η ακαμψια ειναι ευπροσδεκτη σε αγωνιστικη χρηση. Σε βολταδικη δεν ειναι. Ενα πιο ενδοτικο συνολο κανει την ζωη πιο ευκολη στην απλη βολτα. Επισης το ανεστραμμενο εχει και μεγαλυτερο μη αναρτωμενο βαρος. Η δε ακαμψια αν ειναι ζητουμενο, μπορει να επιτευχθει και με γεφυρα σε ενα συμβατικο.Το ιδιο εγραφα τωρα. Υπάρχουν φτηνα ανεστραμμένα και τουμπανα συμβατικα. Αλλα αν συγκρινουμε και τα δυο απο το κατω ραφι, κερδιζει στα σημεια το ανεστραμμένο λογω ακαμψιας.
Το ανεστραμμένο εχει λιγοτερο μη αναρτωμενο βαρος, το βαρυ τμημα της μποτας ειναι σταθερα αναρτημενο και το καλαμι που ειναι αναρτωμενο ειναι συνηθως μικροτερο και ελαφρυτερο.Η ακαμψια ειναι ευπροσδεκτη σε αγωνιστικη χρηση. Σε βολταδικη δεν ειναι. Ενα πιο ενδοτικο συνολο κανει την ζωη πιο ευκολη στην απλη βολτα. Επισης το ανεστραμμενο εχει και μεγαλυτερο μη αναρτωμενο βαρος. Η δε ακαμψια αν ειναι ζητουμενο, μπορει να επιτευχθει και με γεφυρα σε ενα συμβατικο.
Είναι στανταράκι ότι έχεις κάνει το Astra Zeneca...Σας άναψα ο φωτιά ο άτιμος ...... Τεχνολογικά εξελισομαστε και πίσω μένουμε αν δεν έχει το μπάτζετ, εγώ τα έχω πει και κάνεις δεν μακουει ένα τ7 είναι πανάκριβο διότι για μένα αν πάρω την ραλλυ έκδοση θέλει αλλά 5000 χιλιάρικα Για να έρθει στα μετρα ενώ μοτοριου που θα το πάρεις από δω και θα πας στο Βιετνάμ 8 φορές σε όλη σου την ζωή....
Οχιιιιι δεν είμαι εκτός θέματος γιατί μου λέτε αν ήταν έτσι θα έσπερνε κάποιος τ7, και στο καβασακι για να κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά πρέπει να επενδύσεις πάνω από 4000 χιλιάρικα, ενώ αν πάρεις ένα BMW η ένα ktm (δεν το πίστευα ότι θα το πω στην ζωή μου πότε, ελπίζω να μην το διαβάσει ο πατέρας) τα λεφτά που πρέπει να ξοδέψεις είναι σε μπλιμπλικια και κάνα ευχέλαιο στον Άγιο μαρτίνο για να μην σβήσει στο πουθενά.......
Αυτα
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Που το κατάλαβες;;;;;; γιατρέ μουυυΕίναι στανταράκι ότι έχεις κάνει το Astra Zeneca...
Μιλαμε για μηχανακια enduro και ρυθμους βολτας, τα 200κμ/ω με δυνατα φρενα απο που προεκυψαν? Αν παντως εχεις οδηγησει ποτε πχ cbr1100xx θα εβλεπες πως με 300 και δυνατα φρενα το συμβατικο του πηρουνι των (43mm αν θυμαμαι καλα) δεν εχει κανενα θεμα ακαμψιας. Σε συντομες βολτες με βαραντερο και fjr1300 επισης δε καταλαβα καποιο θεμα με τα συμβατικα τους πηρουνια και ειναι πολυ βαριες μηχανες φτιαγμενες να φορτωνεις και το σπιτι σου. Με ενα ακριβη εργαστηριακο ελεγχο μπορει να δεις πως οντως το αναποδο ενος μπουσα ειναι πιο ακαμπτο απο το συμβατικο ενος 1100xx αλλα στο δρομο το 2ο δεν δημιουργει κανενα απολυτως θεμα.Το ανεστραμμένο εχει λιγοτερο μη αναρτωμενο βαρος, το βαρυ τμημα της μποτας ειναι σταθερα αναρτημενο και το καλαμι που ειναι αναρτωμενο ειναι συνηθως μικροτερο και ελαφρυτερο.
Η γεφυρα δενει τα καλαμια μεταξυ τους και βοηθαει λιγο στη στρεβλωση και τις στρεπτικες ροπες αλλα σε ακαμψια οπως πχ σε δυνατα φρενα σε 200+ κιλα μηχανακια δεν κανει τιποτα. Και εκει η ακαμψια παιζει ρολο.
Mε το χέρι στην καρδιά, αν ερχόταν στην Ελλάδα σε λογική τιμή, ως 7.000 θα με έβαζε σε πειρασμό.
Είναι μια ωραία βάση για ταξίδια σε δύσκολες χώρες, προς Ασία μεριά.
Είχε το caponord συμβατικό 50αρι κτήνος,δεν ένιωθε τπτΤο ότι τα φθηνά συμβατικά μετατράπηκαν σε φθηνά ανάποδα που τα πληρώνεις όμως ακριβά τελικά έχει να κάνει με το ότι μας έπεισαν μέσω του marketing ότι το ανάποδο είναι καλύτερο έτσι και αλλιώς (πράγμα που είναι εντελώς λάθος).
Μακάρι να είχαν όλες οι On/Off το συμβατικό των 50mm της πρώτης γενιάς των 640 Adventure, ή το αντίστοιχο του XR650R προσαρμοσμένο για περισσότερα κιλά.
Ουτε για 200χαω εγραψα ουτε για εντουρο μηχανακια. Για το 200+ kg εγραψα σκετο μηχανακι, χωρις ταξιδιωτικα φορτωματα, οπως το νεο κουλουρι . Και μπορει στο blackbird με τα 12εκ διαδρομη πιρουνιου να ηταν μια χαρα το συμβατικο (που δεν ήταν και από το κατω ραφι στην τελικη) αλλα σε μηχανακια βαρια με 20+ εκ διαδρομη οι ροπές καμψης που δέχεται το πιρούνι είναι διπλασιες.Μιλαμε για μηχανακια enduro και ρυθμους βολτας, τα 200κμ/ω με δυνατα φρενα απο που προεκυψαν? Αν παντως εχεις οδηγησει ποτε πχ cbr1100xx θα εβλεπες πως με 300 και δυνατα φρενα το συμβατικο του πηρουνι των (43mm αν θυμαμαι καλα) δεν εχει κανενα θεμα ακαμψιας. Σε συντομες βολτες με βαραντερο και fjr1300 επισης δε καταλαβα καποιο θεμα με τα συμβατικα τους πηρουνια και ειναι πολυ βαριες μηχανες φτιαγμενες να φορτωνεις και το σπιτι σου. Με ενα ακριβη εργαστηριακο ελεγχο μπορει να δεις πως οντως το αναποδο ενος μπουσα ειναι πιο ακαμπτο απο το συμβατικο ενος 1100xx αλλα στο δρομο το 2ο δεν δημιουργει κανενα απολυτως θεμα.
Το πιο λαστιχο πηρουνι που ειχα ποτε σε μηχανακι ηταν σε ενα bmw k100 του 83. Ακομα και στα 100 χωρις δυνατα φρενα ενοιωθες το μπροστινο να κανει τα δικα του. Με γεφυρα εστρωσε σε πολυ μεγαλο βαθμο, εγινε αλλο πηρουνι.
Προφανως ειναι θεμα μελετης και κατασκευης, οχι αναποδου η κανονικου.
Δεν εχω ζυγισει ποτε καλαμια και μποτες στα μεν και τα δε, αλλα θα στοιχηματιζα πως το μακρυ ατσαλινο κομματι ειναι πιο βαρυ απο το κοντο αλουμινενιο.
Τελος, αν δεν εχεις κανει ποτε βολτα xr650r καντο μια με πρωτη ευκαιρια να δεις τι θα πει εντουρο-πηρουνο.
Αυτα.