akis92
Μέλος
Άνοιξαν....Σόρυ αλλά είναι κλειστοί οι σινεμάδες.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άνοιξαν....Σόρυ αλλά είναι κλειστοί οι σινεμάδες.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σορρυ κυριος, εδω παιζει Στιβενσον, Βαττ και Ντιζελ.Σόρυ αλλά είναι κλειστοί οι σινεμάδες.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό ακριβώς.Ο τελευταίος των Μοϊκανών ήταν το XT660Z Tenere. Λείπουν τέτοια μηχανάκια, μακάρι να πουλιόταν και στην Ευρώπη.
Ουτε για 200χαω εγραψα ουτε για εντουρο μηχανακια. Για το 200+ kg εγραψα σκετο μηχανακι, χωρις ταξιδιωτικα φορτωματα, οπως το νεο κουλουρι . Και μπορει στο blackbird με τα 12εκ διαδρομη πιρουνιου να ηταν μια χαρα το συμβατικο (που δεν ήταν και από το κατω ραφι στην τελικη) αλλα σε μηχανακια βαρια με 20+ εκ διαδρομη οι ροπές καμψης που δέχεται το πιρούνι είναι διπλασιες.
Το μακρυ ατσαλινο κομματι ειναι οντως πιο βαρυ απο το αλουμινένιο σε ενα συμβατικο. Σε ενα ανεστραμμενο ομως το ατσαλινο κομματι ειναι πολυ πιο κοντο, και γενικα τα φυσιγγια/σωθηκα κτλ δενονται στο αναρτωμενο τμημα του, αρα μη αναρτωμενο εχει μονο το ατσαλινο.
Τα μηχανακια που δεν εχω κανει βόλτα ειναι παρα πολλα, αλλα αυτο δεν εχει να κάνει σε τιποτα με το αν μπορω να εχω αποψη. Εγραψα ξεκαθαρα παραπανω οτι σαφεστατα ενα καλοφτιαγμενο συμβατικο απο το πανω ραφι ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα φτηνο ανεστραμμενο, ασυζητητί. Ξαναματαλεω ομως συγκρινω φτηνο συμβατικο, με φτηνο ανεστραμμενο, σε ονοφ μηχανακια των 200και κιλων. Και λεω οτι το ΧΤΖ750 που εχω εχει μακραν το πιο ελεεινο μπροστινο που εχω δει ποτε σε μηχανακι. Σε συνδυασμο με τα 24εκ διαδρομης και τα 240κιλα του ειναι σαν τσίχλα, και ευθύνεται κατα το ήμισυ για το οτι το ΧΤΖ δεν φρεναρει ούτε με ταμα απο τα 100 , ποσο μαλλον απο τα 190 που πιανει ανετα. Και το Αφρικα αντιστοιχο 43αρι πιρούνι με 22εκ διαδρομή ειχε αλλα τοσο χαλια δεν ηταν. Καινη γεφυρα που του εχω βαλει ελαχιστα εχει βοηθησει σε αυτό το κομματι. Σαφως εχει βοηθησει στην ευσταθεια στην πορεια και σε στροφη, αλλα οχι στην ακαμψια στα φρενα. Εχουν υπαρξει μαλιστα περιπτωσεις που κανανε upgrade σε 300ρηδες δίσκους μπροστα και μετα απο χρηση τα καλαμια "πηραν".
Αυτα.
Οχι, η αρχική μου θέση ήταν πως σε ενα φτηνο αναποδο και ενα φτηνο συμβατικο, το αναποδο τουλάχιστον έχει ένα παραπανω πλεονέκτιμα. Σωβρακα θα ειναι και τα δυο αν ειναι φθηνα, τουλαχιστον ομως το ενα θα εχει καλυτερη αντιδραση στα φρενα. Και ξαναλεω -γενικα αναφερομενος- μην βαζετε στην κουβεντα μηχανακια με 10εκ διαδρομες αναρτησης, οπως λεει ο Γιωργος πιο πανω για το VFR. Εχει πολυ μικρότερη επιδραση. Κατα τα αλλα και τα περισσοτερα τσοπερακια των 80-90 με τα ελεεινα μπροστινα τους μια χαρα βολταρες εκαναν.Η αρχικη σου θεση ηταν πως τα αναποδα ειναι γενικα καλλιτερα γιατι ειναι πιο ακαμπτα και η δικη μου ηταν πως η ακαμψια δεν ειναι παντα φιλος του οδηγου, ειδικα σε ρυθμους βολτας και απο συνηθισμενους οδηγους.
Βάλε και telelever μέσα να γίνει μακελειό.Μιας και έχει πολύ ενδιαφέρον η κουβέντα μεταξύ συμβατικού και upside down τι θα λέγατε να συνεχιστεί σε δικιά της ενότητα?
Μισό να πάω περίπτερο να πάρω σοκολάτες και πατατάκια!!!!! Μην ξεκινήσετε χωρίς εμέναΜιας και έχει πολύ ενδιαφέρον η κουβέντα μεταξύ συμβατικού και upside down τι θα λέγατε να συνεχιστεί σε δικιά της ενότητα?
...Και πανω ποτ ειχα αρχισει να πιστευω οτι ειμαι ο μοναδικος παραξενοςεντωμεταξυ βλεπω πως εχουν φερει το σωληνακι του πισω φρενου και δε μπορω καπως με πιανει...
και με πειραζε εμενα μετα στο τεν που κανει μια μικρη καμπουρα...
υποδειγματικη τοποθετηση του σωληνακιου βεβαια στο 640 adv
Για κάποιο περίεργο λόγο εμένα μαρεσει.Εδώ το καλό το κουλούρι.
After two days of riding over hundreds of miles on varied desert terrain in Northern New Mexico, we get a seat-of-the-pants perspective and answers to all your burning questions. In this video, we give a rundown of the new KLR’s capability in the dirt, on asphalt and traveling on the highway. The analysis also covers areas where it could be improved, whether it’s still a great value, and more.
Το βίντεο στο λινκ
Watch: 2022 Kawasaki KLR650 Tested - ADV Pulse
As they say a legend never dies, it’s just reborn. And in the case of the KLR650, the iconic machine is back after briefly being discontinued in 2019 — and there’s much to be excited about. The list of changes in this Gen-3 iteration is long, including fuel injection, improved midrange torque...www.advpulse.com