Kawasaki Ninja ZX-4R 2023

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Τετρακύλινδρο 399cc, κοντά στους 80 ίππους και με στροφόμετρο που μπορεί να φτάσει μέχρι και 15.000 σ.α.λ., ρεζερβουάρ 15 λίτρων, 4 riding modes και 3 εκδόσεις: ZX-4R, ZX-4R SE, ZX-4RR.
Έρχεται το φθινόπωρο στην Ευρώπη.

Πηγή





 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Καλό...
Αν τους βγάλει και τροχό,που μπορεί άνετα τετρακύλινδρο,θα παίζει ωραία ματσάκια με το rs660...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
10k στο Αμερικα

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Ε λογικό και αυτός ήταν ο λόγος που μας τελείωσαν τα 400ρια αφού η τελική τιμή τους ως καινούργια, έβγαινε πολύ κοντά στα αντίστοιχα 600ρια.

Απ' όταν απαγορεύτηκε η εισαγωγή μεταχειρισμένων εξ Ιαπωνίας η πολύ ωραία και χρηστική αυτή κατηγορία πέθανε.

Ήταν και είναι το καλύτερο σχολείο για όποιον έχει να δώσει 10.000 + ευρώ για 400cc .
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Σε κάτι σχόλια που διάβαζα για τη τιμή , οι αμερικάνοι σχολίαζαν ότι οι οικονομικοί λόγοι για να προτιμήσεις ένα 400αρι είναι τα έξοδα κατοχής. Δεν ξέρω πως τα υπολογίζουν εκεί γιαυτο και δεν υιοθετώ, αλλά το 600αρι έλεγαν θέλει 1500 το χρόνο , το 400αρι 500.
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Σε κάτι σχόλια που διάβαζα για τη τιμή , οι αμερικάνοι σχολίαζαν ότι οι οικονομικοί λόγοι για να προτιμήσεις ένα 400αρι είναι τα έξοδα κατοχής. Δεν ξέρω πως τα υπολογίζουν εκεί γιαυτο και δεν υιοθετώ, αλλά το 600αρι έλεγαν θέλει 1500 το χρόνο , το 400αρι 500.
Πριν λίγες μέρες έγραφε ένα σε αμερικάνικο φόρουμ πως πήγε να πάρει για πρώτη μηχανή (40ρης αυτός) την Ninja ZX10R αν θυμάμαι καλά (ή άλλο 1000ρι supersport kawa) και του ζήτησαν 18.000 δολλάρια ετήσια ασφάλεια
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πριν λίγες μέρες έγραφε ένα σε αμερικάνικο φόρουμ πως πήγε να πάρει για πρώτη μηχανή (40ρης αυτός) την Ninja ZX10R αν θυμάμαι καλά (ή άλλο 1000ρι supersport kawa) και του ζήτησαν 18.000 δολλάρια ετήσια ασφάλεια
Κάτι άλλο θα του είπαν μάλλον και δεν κατάλαβε!
Δεν παίζει αυτό!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάτι άλλο θα του είπαν μάλλον και δεν κατάλαβε!
Δεν παίζει αυτό!!!!!
Παίζει, οι όροι ασφάλισης στην Αμερική -όπως και σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες- δεν έχουν καμία σχέση με τους δικούς μας. Ένα παράδειγμα θα πω, μοντέλα που επιλέγονται ως εταιρικά αυτοκίνητα και είναι πολλά, ακόμη και όταν τα αγοράσει ένας ιδιώτης έχουν σχεδόν διπλάσια ασφάλιση. Η λογική είναι πως η εμπορικότητα του συγκεκριμένου μοντέλου του δίνει αυξημένες πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί εκπλήσσεσαι Γιώργο. Πόσο κάνει ένα καθαρόαιμο δίχρονο 250cc; 12 χιλιάρικα δεν έχει και χωρίς δασμούς (χωρίς πινακίδες).
Μιλάμε για κινητήρα υψηλής απόδοσης που θα περνάει και προδιαγραφές. Με μαγικό ραβδάκι δε γίνεται. Η τιμή είναι λογικότατη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ε λογικό και αυτός ήταν ο λόγος που μας τελείωσαν τα 400ρια αφού η τελική τιμή τους ως καινούργια, έβγαινε πολύ κοντά στα αντίστοιχα 600ρια.

Απ' όταν απαγορεύτηκε η εισαγωγή μεταχειρισμένων εξ Ιαπωνίας η πολύ ωραία και χρηστική αυτή κατηγορία πέθανε.

Ήταν και είναι το καλύτερο σχολείο για όποιον έχει να δώσει 10.000 + ευρώ για 400cc .
Κωστή δε ξέρω αν θυμάσαι ή αν τα πρόλαβες, η Kawasaki ήταν η μόνη εταιρεία που και τότε (την εποχή των παραεισαγωγών) έφερνε 4Κ μηχανή με επίσημη εισαγωγή. Και τα τελευταία χρόνια έφερνε 400άρι 2Κ (που εντάξει δεν έχει καμία σχέση με αυτά που συζητάμε).
Πάντως παραδοσιακά η Kawasaki τα τιμά τα 400άρια στην Ευρώπη.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Παίζει, οι όροι ασφάλισης στην Αμερική -όπως και σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες- δεν έχουν καμία σχέση με τους δικούς μας. Ένα παράδειγμα θα πω, μοντέλα που επιλέγονται ως εταιρικά αυτοκίνητα και είναι πολλά, ακόμη και όταν τα αγοράσει ένας ιδιώτης έχουν σχεδόν διπλάσια ασφάλιση. Η λογική είναι πως η εμπορικότητα του συγκεκριμένου μοντέλου του δίνει αυξημένες πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα.
Δηλαδή, για ένα χιλιάρι, θα δίνει 18.000$ το χρόνο ασφάλεια!!!!
Δεν παίζει αυτό!
Κάτι άλλο θα εννοεί!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δηλαδή, για ένα χιλιάρι, θα δίνει 18.000$ το χρόνο ασφάλεια!!!!
Δεν παίζει αυτό!
Κάτι άλλο θα εννοεί!!!
Έχεις παρατηρήσει κάτι 40άρηδες και 50άρηδες που στα χρόνια της κρίσης βγήκανε στους δρόμους με κάτι 125cc ως λιλιπούτιοι "ινδιάνοι". Εγώ αυτούς με τα μικρά αυτά παπάκια, σκουτράκια... κτλ που έβγαιναν στην Εθνική ακράνωτοι ή που έβαζαν και πιτσιρίκια εμπρός/πίσω (επίσης ακράνωτα)... δεν τους ασφάλιζα.
Οπότε εκεί ο Αμερικάνος της Interamerican σου λέει, πρώτη φορά μοτοσυκλέτα και επέλεξες να είναι και SS 1000cc, τσίμπα 18 χιλιάρικα ετήσια ασφάλεια να τα έχουμε καλά (προφανώς θα ήταν και μικτή η ασφάλιση και συνοδευμένη με όλα τα καλούδια των ασφαλιστικών).
Δεν επιμένω... αλλά δεν μου κάθεται και αδιανόητο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχεις παρατηρήσει κάτι 40άρηδες και 50άρηδες που στα χρόνια της κρίσης βγήκανε στους δρόμους με κάτι 125cc ως λιλιπούτιοι "ινδιάνοι". Εγώ αυτούς με τα μικρά αυτά παπάκια, σκουτράκια... κτλ που έβγαιναν στην Εθνική ακράνωτοι ή που έβαζαν και πιτσιρίκια εμπρός/πίσω (επίσης ακράνωτα)... δεν τους ασφάλιζα.
Οπότε εκεί ο Αμερικάνος της Interamerican σου λέει, πρώτη φορά μοτοσυκλέτα και επέλεξες να είναι και SS 1000cc, τσίμπα 18 χιλιάρικα ετήσια ασφάλεια να τα έχουμε καλά (προφανώς θα ήταν και μικτή η ασφάλιση και συνοδευμένη με όλα τα καλούδια των ασφαλιστικών).
Δεν επιμένω... αλλά δεν μου κάθεται και αδιανόητο.
Θα είναι τελείως παράλογο να συμβαίνει αυτό.
Όχι σαν τρόπος σκέψης, ο οποίος με βρίσκει εν μέρει σύμφωνο, αλλά σαν ποσό ετήσιο. Με οποιαδήποτε "δικαιολογία"!!!
 
Top Bottom