Kawasaki Ninja ZX-4R 2023

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα είναι τελείως παράλογο να συμβαίνει αυτό.
Όχι σαν τρόπος σκέψης, ο οποίος με βρίσκει εν μέρει σύμφωνο, αλλά σαν ποσό ετήσιο. Με οποιαδήποτε "δικαιολογία"!!!
Να πω εδώ πως συγκεκριμένα για Αμέρικα και για το συγκεκριμένο παράδειγμα δε μου φαίνεται αδιανόητο.
Όπως είπα και στην Ευρώπη υπάρχουν μεγάλες διαφορές στη λογική τους (που κάποιες συναντάω και στην Ελλάδα σιγά-σιγά) αλλά όχι κι έτσι.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Αν ασφαλίζουν βάσει ρίσκου ,παίζει και να ισχύει το ποσό. Πας 18 χρόνων ,παίρνεις 1000αρα 150 άλογα ,πάρε ακριβά ασφάλιστρα . Δεν ξέρω ,σαν πόσο φαίνεται αδιανόητο βέβαια, αλλά.........

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στο ποσό κολλάω και εγώ.
Πχ, τρία χρόνια κατοχής της μοτοσυκλέτας, και θα έχεις δώσει 54.000$ σε ασφαλεια;;;;;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στην αγγλια παντως παιζει.
Τόσο μεγαλο ποσο ασφάλισης;;;

Είναι δηλαδή σαν να σου λέει το κράτος, αγόρασε αυτοκίνητο, πήγαινε με το τραίνο, πάρε το λεωφορείο ή ταξί! Αλλά μηχανή δεν θα αγοράσεις!!!!!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τόσο μεγαλο ποσο ασφάλισης;;;

Είναι δηλαδή σαν να σου λέει το κράτος, αγόρασε αυτοκίνητο, πήγαινε με το τραίνο, πάρε το λεωφορείο ή ταξί! Αλλά μηχανή δεν θα αγοράσεις!!!!!
Κρατος, ποιο κρατος? Ιδιωτικες επιχειρησεις ειναι οι ασφαλιστκες και δουλευουν βασει αλγοριθμων ρισκου με στατιστικα δεδομενα. Αν εισαι 20 ετων, μολις εχεις παρει διπλωμα και θες 1000ρι 200 αλογα, the computer says: "ηλιθιο ειναι δαυτο, ριχτου ενα πεσκεσι να μη μπορει να το αντεξει γιατι θα σκοτωσει κοσμο"
Και σ αυτες τις χωρες οι αποζημιωσεις ειναι χοντρα £$.

Απο την αλλη σοβαρος ενηλικας που ζει σε τ.κ. χαμηλης εγκληματικοτητας, χωρις ατυχηματα μπορει να πληρωνει μεικτη ασφαλεια με κλοπη αρκετα λιγοτερα απ οτι εδω.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστή δε ξέρω αν θυμάσαι ή αν τα πρόλαβες, η Kawasaki ήταν η μόνη εταιρεία που και τότε (την εποχή των παραεισαγωγών) έφερνε 4Κ μηχανή με επίσημη εισαγωγή. Και τα τελευταία χρόνια έφερνε 400άρι 2Κ (που εντάξει δεν έχει καμία σχέση με αυτά που συζητάμε).
Πάντως παραδοσιακά η Kawasaki τα τιμά τα 400άρια στην Ευρώπη.
Για λίγο έφερνε και η Suzuki το Bandit 400. To θυμάμαι το ZXR 400 που έφερνε η αντιπροσωπεία της kawa στην Ελλάδα, ήταν το λεγόμενο νυχτερίδα στην πιάτσα και είχε μια χαρακτηριστική φούξια πινελιά στα πλαϊνά Φέρινγκ . Ήταν πολύ όμορφες και ικανές μοτοσυκλέτες τα 400ρια της εποχής και έμαθαν τον κόσμο να οδηγά.

Πολλοί μάλιστα τα έτρεξαν και σε αγώνες.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για λίγο έφερνε και η Suzuki το Bandit 400. To θυμάμαι το ZXR 400 που έφερνε η αντιπροσωπεία της kawa στην Ελλάδα, ήταν το λεγόμενο νυχτερίδα στην πιάτσα και είχε μια χαρακτηριστική φούξια πινελιά στα πλαϊνά Φέρινγκ . Ήταν πολύ όμορφες και ικανές μοτοσυκλέτες τα 400ρια της εποχής και έμαθαν τον κόσμο να οδηγά.

Πολύ μάλιστα τα έτρεξαν και σε αγώνες.
Κάποιοι όντως έμαθαν και κάποιοι πολύ άλλοι "χαιρέτησαν"
Πολύ γκάζι χωρίς κράνη κλπ κλπ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κάποιοι όντως έμαθαν και κάποιοι πολύ άλλοι "χαιρέτησαν"
Πολύ γκάζι χωρίς κράνη κλπ κλπ
Αυτό γίνεται και τώρα με τα σκούτερ και τα SS που αγοράζουν πιτσιρικάδες (και μη) χωρίς εμπειρία αλλά τα 400ρια είχαν άψογη οδηγική συμπεριφορά και δεν φταίνε αυτά για την στραβή που πάθαιναν οι άσχετοι. Το γκάζι τους ήταν διαχειρήσιμο, οι πρώτες γενιές των δίχρονων 2κ 250 ήταν απότομα και ήθελαν προσοχή.


Εγώ τότε είχα αγοράσει Honda Bross το οποίο με βοήθησε να γίνω καλύτερος οδηγός και με έσωσε αρκετές φορές με τις περιβόητες ελεγχόμενες ελαστικότητες της Χόντα.

Είχα καβαλήσει τα περισσότερα 400 και ήταν απίθανα. Το kawa κλασσικά ήταν το πιο μπρουτάλ και το vfr 400 ήταν απλά έρωτας.

Πάντως για να επιστρέψω στο θέμα μπράβο στην Kawasaki που κρατά ψηλά την σημαία των Ιαπώνων κατασκευαστών σε μια περίοδο που οι περισσότεροι καταφεύγουν σε πιο λογικές λύσεις με τα δικύλινδρα εν σειρά μοτέρ. H kawa ρισκάρει αλλά έχει κάνει πολλά βήματα προς τα μπρος σε σχέση με τους υπόλοιπους Ιάπωνες.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Προφανώς αναφέρεται σε όλο το έξοδο. Ο θείος μου που ζει στο Μανχάτταν και έχει μηχανή, το μεγαλύτερο έξοδο είναι το πάρκινγκ , που οφείλει να έχει, καθώς δεν μπορείς να αφήνεις το όχημά σου, από εδώ και από εκεί.
Όσο για το κόστος της ασφάλειας μόνο, τα διαγράμματα παρακάτω μας φτιάχνουν ένα μπούσουλα. Παρατηρήστε την υποσημείωση!! o_O
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πριν λίγες μέρες έγραφε ένα σε αμερικάνικο φόρουμ πως πήγε να πάρει για πρώτη μηχανή (40ρης αυτός) την Ninja ZX10R αν θυμάμαι καλά (ή άλλο 1000ρι supersport kawa) και του ζήτησαν 18.000 δολλάρια ετήσια ασφάλεια
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην Γαλλία με τις ασφάλειες τα κυβικά και τους νέους οδηγούς. Νταξ όχι 18k αλλά μπορεί να φτάσεις χιλιάρικο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Προφανώς αναφέρεται σε όλο το έξοδο. Ο θείος μου που ζει στο Μανχάτταν και έχει μηχανή, το μεγαλύτερο έξοδο είναι το πάρκινγκ , που οφείλει να έχει, καθώς δεν μπορείς να αφήνεις το όχημά σου, από εδώ και από εκεί.
Όσο για το κόστος της ασφάλειας μόνο, τα διαγράμματα παρακάτω μας φτιάχνουν ένα μπούσουλα. Παρατηρήστε την υποσημείωση!! o_O
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην Γαλλία με τις ασφάλειες τα κυβικά και τους νέους οδηγούς. Νταξ όχι 18k αλλά μπορεί να φτάσεις χιλιάρικο.
Αυτές οι τιμές των φωτογραφιών είναι "λογικές" και στα πλαίσια που στο περίπου γνώριζα!
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Προσπαθώ να βρω ξανά το ποστ αλλά δεν θυμαμαι που το διάβασα. Βρήκα ένα άλλο όμως για τύπο που πήρε την zx6r και ειχε την άδεια του για χρόνια και με άλλες μηχανές (δεν ήταν πρωτάρης σαν τον άλλον δηλαδή) και πήρε προσφορές μέχρι και 750 δολάρια τον μήνα , δηλαδή 9000 το χρόνο και αυτό είναι για έναν έμπειρο οδηγό σε ώριμη ηλικία και για μηχανάκι πιο safe από το 1000ρι Χωρίς καμία πρόβλεψη ασφαλείας για τον οδηγό και μόνο για το μηχανάκι. Δεν μου κάνει εντύπωση να διπλασιάζεται για έναν πρωταρη οδηγό που παίρνει το 1000ρι και βάζει έστω και κάποια απλή πρόβλεψη για τον ίδιο. Ένα ασθενοφόρο και ένας γύψος σε κάποιο άκρο σε μια απλή πτώση ας πούμε στις ΗΠΑ κοστίζει ήδη παρα πολύ ακριβα. Χιλιάδες δολάρια.
 
Top Bottom