Πρόσφατα αντικατέστησα το (άσχημο) Versys 1000 mk1 με ένα Versys 650 mk3. Παρότι το σύνολο κινητήρας-μετάδοση ήταν εξαιρετικό, τελικά δεν κατάφερα να "κουμπώσω" με το 1000. Φανταστική μοτοσυκλέτα στο ταξίδι, αλλά βαριά για κάθε μέρα και πολύ γρήγορη για την αυστηρή Ολλανδία. Έτσι, επέλεξα το μικρό Versys, και μετά από 6.000 χλμ, μπορώ να πω ότι μου αρέσει πολύ.
Μπορεί να μην της φαίνεται, αλλά πρόκειται για μια πολύ καλή sport-touring μοτοσυκλέτα, σε προσιτή μάλιστα τιμή. Αρχές Ιουνίου έκανα 3.000 χλμ solo στη Σκωτία, και την κατα-ευχαριστήθηκα. Όσο άνετη και μαλακή θέλω, όσο γρήγορη πρέπει για να μην ανησυχείς για δίπλωμα, μπόλικος χώρος για μπαγκάζια και 400+ χλμ αυτονομίας. Από την άλλη, ο ήχος του κινητήρα είναι στην καλύτερη "άχαρος", ενώ σε μια βόλτα με τη σύζυγο αποδείχτηκε ότι πάνω από τα 120 χλμ/ώρα ο επιβάτης ταρακουνιέται ανελέητα από τους στροβιλισμούς στους ώμους.
Συνολικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος με το 650. Όμως μου λείπει το γκάζι και το ουρλιαχτό του 1000. Τι κακό είναι αυτό με τους μοτοσυκλετιστές; Να μην ικανοποιούνται με τίποτα...
Μπορεί να μην της φαίνεται, αλλά πρόκειται για μια πολύ καλή sport-touring μοτοσυκλέτα, σε προσιτή μάλιστα τιμή. Αρχές Ιουνίου έκανα 3.000 χλμ solo στη Σκωτία, και την κατα-ευχαριστήθηκα. Όσο άνετη και μαλακή θέλω, όσο γρήγορη πρέπει για να μην ανησυχείς για δίπλωμα, μπόλικος χώρος για μπαγκάζια και 400+ χλμ αυτονομίας. Από την άλλη, ο ήχος του κινητήρα είναι στην καλύτερη "άχαρος", ενώ σε μια βόλτα με τη σύζυγο αποδείχτηκε ότι πάνω από τα 120 χλμ/ώρα ο επιβάτης ταρακουνιέται ανελέητα από τους στροβιλισμούς στους ώμους.
Συνολικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος με το 650. Όμως μου λείπει το γκάζι και το ουρλιαχτό του 1000. Τι κακό είναι αυτό με τους μοτοσυκλετιστές; Να μην ικανοποιούνται με τίποτα...