KLR 650 2023

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ανάλογα το μοντέλο βρε παιδιά. Αν κάποιος αποφασίσει να φτιάξει ένα xt ή ένα KLE (ιδανικό κατά την άποψή μου) ,θα έχει ανταλλακτικά για όλη του τη ζωή.
Αυτό έγραψα... βλέπω φίλους με Άφρικα..τρανσαλπ...ΧΤ...βρίσκουν κινητήρες στο περίπτερο..
Μιας και το νήμα αναφέρεται στο κουλούρι....ψαχτηκα για ολόκληρο κινητήρα.. νά έχω καβατζα... δύο βρήκαμε σε όλη την Ελλάδα.. τιμή ίδια και οι δύο 700 ευρώ..μεταχειρω εννοείται..!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να μας πει ο ChristosGR μια ολοκληρωμένη δουλειά όπως πρέπει από το μηδέν μαζί με κινητήρα για να φτιάξεις ένα σωστό εργαλείο πόσο του στοίχισε αγορά και ολοκλήρωση για το ttr600. Γιατί κάτι τέτοιο μπορεί να συγκριθεί με καινούργιο. Με μαζεματα δεν μπορείς να κανεις εκτίμηση κόστους.
Εγώ άλλαξα κινητηρα, μπροστινό, κουστούμια, σέλα κλπ κλπ....δεν το λες και μάζεμα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ άλλαξα κινητηρα, μπροστινό, κουστούμια, σέλα κλπ κλπ....δεν το λες και μάζεμα.
Έχεις κάνει κοστολογιο? Αγορά και όλα όσα έχεις δώσει? Συνυπολογίζοντας βέβαια πως όντας παλιός στον χώρο βρήκες και ευκαιρίες και ανθρώπους να σου κοστολογησουν φιλικά. Δεν μπορεί ο καθένας να το κάνει αυτό βέβαια. Ενδεικτικα πες μας πόσο κάνει στο εμπόριο η δουλειά στα πλαστικά που έκανες!

Κι εγώ το βρήκα το 640 ευκαιριουλα αλλά έριξα 3 μήνες δουλειά να το κάνω όπως πρέπει και πάλι τέλειο δεν είναι προφανώς
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχεις κάνει κοστολογιο? Αγορά και όλα όσα έχεις δώσει? Συνυπολογίζοντας βέβαια πως όντας παλιός στον χώρο βρήκες και ευκαιρίες και ανθρώπους να σου κοστολογησουν φιλικά. Δεν μπορεί ο καθένας να το κάνει αυτό βέβαια. Ενδεικτικα πες μας πόσο κάνει στο εμπόριο η δουλειά στα πλαστικά που έκανες!

Κι εγώ το βρήκα το 640 ευκαιριουλα αλλά έριξα 3 μήνες δουλειά να το κάνω όπως πρέπει και πάλι τέλειο δεν είναι προφανώς
Φυσικά και έχω κάνει, αλλά δεν έγινε απλά ανακατασκευή ο Γκάντι για να είναι μπουσουλας σε μια τέτοια εργασία.

Όλο το Κιτ μαζί με πύργο κλπ για να γίνει ράλλυ κοστίζει 800 ευρω

 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το klr και το dr επειδή ήταν/είναι μοντέλα με πολλά χρόνια παραγωγής είναι μια καλή πρόταση για ανακατασκευές/πρότζεκτ κλπ. Ένας λόγος είναι η ύπαρξη καινούργιων ανταλλακτικών και πάρα πολλά αφτερμάρκετ. Τα ανταλλακτικά όμως έχουν ένα x κόστος και ανάλογα το βάθος ανακατασκευής το κόστος αυξάνει. Μπορείς να ρίξεις το κόστος με επιλογή ή μη αντικατάσταση κάποιον εξαρτημάτων. Υπάρχουν όμως κρυμμένα κόστη που δεν φαίνονται και τα ανακαλύπτεις στην πορεία καθώς αρχίζεις την ανακατασκευή.

Να παραθέσω ένα παράδειγμα και ένα ενδεικτικό κόστος για ανακατασκευή μοτέρ για το δικό μου DR :
Πιστόνι, ελατήρια, φλάτζες σετ, τσιμούχες σετ, Γρανάζια 3ης 4ης, 1 βαλβίδα, περιοριστής μίζας, όλα τα ρουλεμάν, καδένα, γλίστρες, κάτι oring, κάτι ασφάλειες, κάποια άλλα ψιλολόγια, κάτι βίδες σύνολο 1000e.
Το κοστολόγιο αφορά μοτέρ 2ο χέρι μή λειτουργικό και προσωπική εργασία. Η αρχική εκτίμηση κόστους έγινε με βάση τα χλμ από το μηχανάκι που προήλθε (περίπου 70 χιλιάδες) και το προφανές
πρόβλημα στο μοτέρ με σπασμένο γρανάζι 3ης. Ενδεικτικά το κόστος αυτό υπολογίστηκε γύρω στα 400e. Στην συνέχεια όταν λύθηκε το μοτέρ εμφανιστήκαν διάφορα κρυφά προβλήματα όπως παλιότερες επεμβάσεις στο μοτερ με αμφίβολα ανταλλακτικά κλπ κλπ.

Η επιλογή για τις επισκευές είναι προσωπικό θέμα και εξαρτάται και από την τσέπη. Αλλά στατιστικά ( 3 ανακατασκευές για συγκεκριμένο μοντέλο) δεν είναι ποτέ μια οικονομική υπόθεση.
Στο τελευταίο μου DR έχει φτάσει 4k έξτρα από την αρχική τιμή αγοράς 2.2k με τις διάφορες μετατροπές. Κανονική μαύρη τρύπα :roflmao:
 
Top Bottom