KOVE 450 RALLY

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δλδ το χωνί και το μπιτονάκι μου είναι EURO 0
Σύμφωνα με τα παραπανω, αν είναι.... άδειο το μπιτονακι σου, ναι είναι euro 7!!! :laugh:
Αν το γεμίσεις..... γάματα, θα πηγαίνουν οι.... αναθυμιάσεις στην ατμόσφαιρα ντουμάνι!!!!!! Euro -12 το κόβω.....:ha
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Στο euro 5 , υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τους Υ/Α που μπορεί να χάνει/απελευθέρωνει στην ατμόσφαιρα ένα σύστημα τροφοδοσίας ή ένα μη μεταλλικό τεποζιτο. Μπορεί στο kove οι ταχύ σύνδεσμοι στο πίσω τεποζιτο ή και το ίδιο το τεποζιτο σαν υλικό να αφήνουν μεγαλύτερες ποσότητα καυσίμου να εξατμιστει από το επιτρεπόμενο όριο.
Αυτό ακριβώς είχε ειπωθεί και για το Husqvarna 701 Long Range με τα 2 ντεπόζιτα.
Το 2020 ήταν η τελευταία χρονιά Εuro4 (που τότε μόνο κυκλοφόρησε). Βέβαια μια θεωρία λέει ότι το κυκλοφόρησαν τότε μόνο για να το δείξουν στον κόσμο (περιορισμένα τεμάχια) και μετά πούλαγαν/πωλούν το έξτρα ντεπόζιτο σαν κιτ/αξεσουάρ.

Από την άλλη δεν ξέρω αν ισχύει γιατί έχουμε παράδειγμα πρόσφατο με το Ducati DesertX. Σε αυτό πωλείται έξτρα πίσω ντεπόζιτο σαν αξεσουάρ και είναι Euro5 η μοτοσυκλέτα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αν ισχύει αυτό που λες, τότε η μαλακία πάει σύννεφο στην.... Ευρώπη!!!!!!!!
Introduction

1.1. This Annex describes the procedure for type IV testing, as referred to in Part A of Annex V to Regulation (EU) No 168/2013.

1.2. Appendix 1 describes the procedure for testing the permeability of non-metallic fuel tank material and shall also be used as preconditioning test cycle for fuel storage testing referred to in Number C8 of Annex II to Regulation (EU) No 168/2013.

1.3. Appendices 2 and 3 describe methods for the determination of the loss of hydrocarbons by evaporation from the fuel systems of vehicles equipped with a propulsion type that uses volatile, liquid fuel. Appendix 4 sets out the calibration procedure for evaporative emission test equipment.

2. General requirements

2.1. The vehicle manufacturer shall prove to the technical service and to the satisfaction of the approval authority that the fuel tank and fuelling system are leak-tight.

2.2. The fuelling system tightness shall comply with the requirements referred to in Annex II (C8) to Regulation (EU) No 168/2013.

2.3. All L-vehicle (sub-)categories equipped with a non-metallic fuel storage shall be tested according to the permeability test procedure laid down in Appendix 1. At the request of the manufacturer, the fuel permeation test set out in Appendix 2 or the SHED test set out in Appendix 3 may replace the evaporative part of the permeability test set out in Appendix 1.

2.4. L-vehicle (sub-)categories L3e, L4e, L5e-A, L6e-A and L7e-A shall be tested according to the SHED test procedure laid down in Appendix 3.

Από εδώ που περιγράφει τον κανονισμό euro5:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Introduction

1.1. This Annex describes the procedure for type IV testing, as referred to in Part A of Annex V to Regulation (EU) No 168/2013.

1.2. Appendix 1 describes the procedure for testing the permeability of non-metallic fuel tank material and shall also be used as preconditioning test cycle for fuel storage testing referred to in Number C8 of Annex II to Regulation (EU) No 168/2013.

1.3. Appendices 2 and 3 describe methods for the determination of the loss of hydrocarbons by evaporation from the fuel systems of vehicles equipped with a propulsion type that uses volatile, liquid fuel. Appendix 4 sets out the calibration procedure for evaporative emission test equipment.

2. General requirements

2.1. The vehicle manufacturer shall prove to the technical service and to the satisfaction of the approval authority that the fuel tank and fuelling system are leak-tight.

2.2. The fuelling system tightness shall comply with the requirements referred to in Annex II (C8) to Regulation (EU) No 168/2013.

2.3. All L-vehicle (sub-)categories equipped with a non-metallic fuel storage shall be tested according to the permeability test procedure laid down in Appendix 1. At the request of the manufacturer, the fuel permeation test set out in Appendix 2 or the SHED test set out in Appendix 3 may replace the evaporative part of the permeability test set out in Appendix 1.

2.4. L-vehicle (sub-)categories L3e, L4e, L5e-A, L6e-A and L7e-A shall be tested according to the SHED test procedure laid down in Appendix 3.

Από εδώ που περιγράφει τον κανονισμό euro5:
Εντάξει, με έπεισες!!!!!
Τελικά, όντως πάει η μαλακιά σύννεφο στην Ευρώπη!!!!!! :hungover:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εντάξει, με έπεισες!!!!!
Τελικά, όντως πάει η μαλακιά σύννεφο στην Ευρώπη!!!!!! :hungover:
Δεν θεωρώ ότι είναι τελείως μαλακια, με την έννοια ότι δεδομένου των ιδιοτήτων της βενζίνης θέλεις οι κατασκευαστές να ανταποκρίνονται σε ένα επίπεδο ασφάλειας.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν θεωρώ ότι είναι τελείως μαλακια, με την έννοια ότι δεδομένου των ιδιοτήτων της βενζίνης θέλεις οι κατασκευαστές να ανταποκρίνονται σε ένα επίπεδο ασφάλειας.
Έχουν ομως περάσει στην υπερβολή, και χρόνο με το χρόνο γίνονται πιο.... "ψυχαναγκαστικοι"!!!!

(Λάθος χαρακτηρισμός βέβαια, γιατί στην ουσία ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν και για πιο λόγο!!!! Το χρήμα κυβερνάει τον κόσμο, και τίποτα άλλο, και με βάση αυτό παίρνουν τις οποίες αποφασεις! Το πρόσχημα της ασφάλειας και της σωτηρίας του πλανήτη με τέτοια "μέτρα", εγώ προσωπικά τα ακούω βερεσέ).
 
Top Bottom