KOVE 450 RALLY

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Αυτή τη στιγμή συνεχίζουν και οι 3 μοτοσυκλέτες της KOVE στο DAKAR. Στις πιο μπροστά θέσεις ο οδηγός SUNIER με πολύ καλό ρυθμό πάει να τερματίσει το STAGE 2 μία ώρα και κάτι πίσω απο τον πρωτοπόρο και διεκδικώντας μια καλύτερη θέση πάνω απο το μέσο της γενικής κατάταξης περίπου στη θέση 60. Περισσότερα στο σχετικό θέμα..
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
¨Ασε τον πύργο. Η μονωτική στα μισά όργανα?
Ντάξ, μην τους φάμε. Κοίτα και την Fantic πως πάει (χωρίς πολλά προβλήματα όμως - εννοώ στην κατάταξη).
Όπως πάντα έχουμε πει. Ο αγώνας ξεκινάει μετά το rest day. Ότι και να λέμε τώρα είναι απλά σφουγγαρόπανα...
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
¨Ασε τον πύργο. Η μονωτική στα μισά όργανα?
Ντάξ, μην τους φάμε. Κοίτα και την Fantic πως πάει (χωρίς πολλά προβλήματα όμως - εννοώ στην κατάταξη).
Όπως πάντα έχουμε πει. Ο αγώνας ξεκινάει μετά το rest day. Ότι και να λέμε τώρα είναι απλά σφουγγαρόπανα...
Δεν ξέρω τί έγινε ακριβώς με τον Salvini, κρίμα γιατί έχει μείνει 20 ώρες πίσω στην κατάταξη.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εγω παλι επικεντρωνομαι στη θετικη πλευρα. Θα δουν τι προβληματα εχει ο "πυργος" τους και θα τα σαξουν στην επομενη βερσιον. Ιτς νο ροκετ σαϊενς. Και η τιμη παλι χωμα θα ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Οσο για τα πνευματικα δικαιωματα της αισθητικης, ειλικρινα χ...στηκα. Δε υπερασπιζομαι δωρεαν κανεναν :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η φωτό με την Κινεζική σημαία στο πλαϊνό καπάκι που είδα τώρα στον λογαριασμό στο ινσταγκραμ με γύρισε πίσω σε εποχές Ρόκι vs Ιβάν Ντραγκο.



Για τα πνευματικά δικαιώματα στην εμφάνιση και λειτουργία θα έπρεπε να μας μιλήσουν οι υπεύθυνοι για την εξέλιξη προϊόντων της τριουμφ. Έχω κλείσει τουρ στο εργοστάσιο, το σκέφτομαι αν πρέπει να το ρωτήσω "νιώθετε οκ αντιγράφοντας την πενφέ στις μοτοσικλέτες και την κριεγκα και την βελομακι στις τσάντες πλάτης";
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η φωτό με την Κινεζική σημαία στο πλαϊνό καπάκι που είδα τώρα στον λογαριασμό στο ινσταγκραμ με γύρισε πίσω σε εποχές Ρόκι vs Ιβάν Ντραγκο.



Για τα πνευματικά δικαιώματα στην εμφάνιση και λειτουργία θα έπρεπε να μας μιλήσουν οι υπεύθυνοι για την εξέλιξη προϊόντων της τριουμφ. Έχω κλείσει τουρ στο εργοστάσιο, το σκέφτομαι αν πρέπει να το ρωτήσω "νιώθετε οκ αντιγράφοντας την πενφέ στις μοτοσικλέτες και την κριεγκα και την βελομακι στις τσάντες πλάτης";
Και τα Kawasaki στα μοντέλα πρώτης γενιάς.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Εγω παλι επικεντρωνομαι στη θετικη πλευρα. Θα δουν τι προβληματα εχει ο "πυργος" τους και θα τα σαξουν στην επομενη βερσιον. Ιτς νο ροκετ σαϊενς. Και η τιμη παλι χωμα θα ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Οσο για τα πνευματικα δικαιωματα της αισθητικης, ειλικρινα χ...στηκα. Δε υπερασπιζομαι δωρεαν κανεναν :)
Το συγκεκριμένο εξάρτημα που παρουσίασε το θέμα αν και δεν ξέρω αν ήταν από κραδασμούς η πτώση δεν είναι μέρος της μοτοσυκλέτας που θα πωλείται αλλά καθαρά αγωνιστικό κομμάτι από carbon για τον πύργο. Και επίσης φορτωμένο με πάρα πολύ βάρος από roadbook,gps,όργανα και κάποια spares
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και τα Kawasaki στα μοντέλα πρώτης γενιάς.
Και την Άφρικα στο παλιό τιγκερ. Αλλά είναι παλιά παραδοσιακή και όλα σχωρεμένα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το συγκεκριμένο εξάρτημα που παρουσίασε το θέμα αν και δεν ξέρω αν ήταν από κραδασμούς η πτώση δεν είναι μέρος της μοτοσυκλέτας που θα πωλείται αλλά καθαρά αγωνιστικό κομμάτι από carbon για τον πύργο. Και επίσης φορτωμένο με πάρα πολύ βάρος από roadbook,gps,όργανα και κάποια spares
Όλα τα τακαρισια την ίδια ζημιά παθαίνουμε...στα λέω



advphone
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Γενικά, το 2022, όχι, δεν το παθαίνουν όλα τα αγωνιστικά, τελευταίος που θυμάμαι ήταν ο Santosh και αυτό απο μ@λακία κόλληση της ημι-εργοστασιακής ομάδας του.
Σίγουρα θα μάθουν. Κανείς δεν λέει το αντίθετο. Εμένα και πάλι μου κάνει απορία ότι αυτοί βγήκαν και λέγαν ''θα είμαστε δεκάδα'' και δεν έχει πέσει κέτσαπ με τους κουβάδες.
Προφανώς και δεν είναι rocket science, ιδίως όταν πατάς σε σχέδια άλλων. Για rocket science ρώτα την ΚΤΜ που άλλαξε τον πύργο τους στο τελευταίο σχέδιο για να βελτιώσει ακόμα παραπάνω κάποια πράγματα ή την Honda που έχει connectors φυτεμένους επάνω του για ευκολία. Κατα τα άλλα, και ιδιώτες με πύργους του γκαράζ τερμάτισαν κάποτε. Μην λέμε τα ίδια. Μιλάμε για εργοστασιακή παρουσία, όχι για ημι-εργοστασιακή ή κάποιου ιδιώτη. Κρίνονται σαν εργοστασιακή παρουσία, και έτσι πρέπει να κρίνονται. Αυστηρά απο όλους. Όπως όταν έσπασε το 450 της Honda τότε, μιλήσαμε όλοι για τον κινητήρα και για τον οδηγό, όταν έφυγε ο μισός πύργος απο εταιρία που δεν θέλω να πω δημόσια, μπλέχτηκε στην ρόδα και πήγε ο αναβάτης σε κατάσταση ζω πεθαίνω στο νοσοκομείο έγινε, έστω και όσο μπορούσε.... , θέμα.
tc-drift - να λέμε τα πράγματα ρε συ όπως είναι. ''Είναι φορτωμένο όπως είναι ολοι οι πύργοι που πάνε στο dakar''. Όλοι τα ίδια έχουν. Fantic, Sherco, KTM, Honda, Yamaha, Suzuki (Κάποτε) κλπ όλοι έχουν τα ίδια όργανα πλοήγησης και σιγά τα ανταλλακτικά που είχε ο Κινέζικος επάνω του. Μανέτα και λεβιέ, όπως έκανε και τότε η ΚΤΜ στον πύργο της. Δεν λέω ότι δεν είναι κιλά, ένας καλά φορτωμένος πύργος μπορεί να φτάσει και τα 10. Όμως, αυτό είναι η βάση του σχεδιασμού. Εγώ το ίδιο αυστηρά θα έκρινα όποια εταιρία ήταν εκεί. Ελληνική, Κινέζικη, Τούρκικη, Γιαπωνέζικη κλπ.

mousitsas ''Και η τιμη παλι χωμα θα ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο. ''
Και η ποιότητά του επίσης. Το ότι τερμάτισε (αν) το Dakar, δεν σημαίνει ότι είναι ΚΤΜ, έχουν τερματίσει να θυμίσω και ιδιώτες με 450 YZF. EXC κλπ. Δεν έγιναν αυτές οι μοτοσυκλέτες ξαφνικά ανταγωνισμός της κάθε ΚΤΜ. Το να πας και να τερματίσεις δεν είναι (για μένα και την εμπειρία μου σαν μηχανικός) πυρηνική φυσική. Πυρηνικό είναι να πας έστω και 10άδα. Αυτό δεν γίνεται εύκολα. Θες ομάδα, πειθαρχία, οργάνωση και προ πάντων εμπειρία....
Για μένα οι ΚΙνέζοι έχουν ενα και μόνο απίστευτα καλό. Αν φτιάξουν ομάδα δυνατή στο Management με Ευρωπαίους και έχουν αναβάτες Κινέζους, θα τους πάρουν ΚΑΙ τα σώβρακα. Γιατί ο Κινέζος αναβάτης είναι στρατιώτης. Του λες ''κράτα την θέση σου'' και θα την κρατήσει. Με στρατιωτική ευλάβεια. Όχι Bam Bam που του λες ''μείνε δεύτερος'' και τερματίζει το τιμόνι μόνο του...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Εγώ Δημήτρη όπως είναι τα λέω,δεν είπα τιποτα!! Μήπως αναφέρεσαι σε κάποιον άλλον? Είπα πως κάτι έγινε με τον Πύργο,δεν ξέρω αν ήταν ατύχημα η από κραδασμούς και ανέφερα πως δεν είναι μέρος της μοτοσυκλέτας που πωλείται από την εταιρεία αλλά καθαρά αγωνιστικό πρόσθετο κομμάτι. Τίποτα άλλο δεν είπα.

Εγώ πάντως που παρακολουθώ καιρό την εταιρεία δεν είδα πουθενά να λένε θα σας πάρουμε τα σωβρακα. Ίσα ίσα που έχουν φάει τρελό δούλεμα και από αναβάτες τώρα στο dakar που είναι 40 θέσεις πίσω( υπάρχουν video). Δείξε μου έστω μια δήλωση η ένα video που λένε πως πάνε για διάκριση στο dakar. Αν όντως υπάρχει τότε το έχασα.

Εγώ βλέπω πως οι τύποι έφεραν ένα σχεδόν εργοστασιακό κομμάτι με το όπιο τρέχουν dakar. Μόνο αυτοί και η Fantic το έκαναν. Όλοι οι άλλο έχουν πρωτότυπα ουσιαστικά βασισμένα ίσως σε κάποιο καλό αγωνιστικό αλλά με πολλά κομμάτια ειδικά για το rally. Συνεπώς για μένα δεν χρειάζεται να κριθούν σε τομεα διάκρισης αλλά τερματισμού καθώς σε πρώτη φάση πρέπει να πείσουν για την αξιοπιστία τους και σε δεύτερη φάση για την απόλυτη απόδοση.

Αν λοιπόν αυτό το μοτέρ ίδιο με αυτό που θα πουλιέται τερματισει το dakar και αν αυτό το πλαίσιο επίσης τότε ένας ερασιτέχνης βολταδορος του σαβκου θα το σκεφτεί πολύ καλά να το αγοράσει.

Ενώ συμφωνώ μαζί σου σε όλα σχεδόν νομίζω εκεί που το χάνεις είναι πως δεν διακρίνεις κατηγορίες αγοραστών. Αυτός που έχει 8 χιλιάρικα διαθέσιμα και δεν σκοπεύει να τρέξει ποτέ σε αγώνα αλλά να καυλαντισει το σκ ψάχνει μια μοτοσυκλέτα σαν αυτή εδώ. Απλά γιατί η αμέσως επόμενη επιλογή του είναι το αναιμικο crf300 rally.

Συνεπώς κατά τη γνώμη μου ο τομέας των ραλυ μόνο να κερδίσει έχει από την Kove ακόμα και εσείς ως επαγγελματίες. Γιατί άνθρωποι που δεν σκέφτονταν ποτέ τέτοιες μοτοσυκλέτες η χωμάτινα ταξίδια με ελαφριά μηχανάκια η ακόμα και μια συμμετοχή σε ένα φιλικό trail ride η πιτσιρικάδες χωρίς πολλά λεφτά θα έχουν μια εισαγωγική πρόταση να μπουν στο χώρο. Και άμα τους αρέσει πάνε σε ένα κούτα 701 η 450 και το κάνουν τουμπανο.

Αντικειμενιμα πες μου εσύ πως θα έλεγε προς ο Κινέζος με ένα μοτέρ μισό zongshen μισό δικό τους που υπολείπεται κάπου 10+ άλογα από τα εργοστασιακά ktm πως πάει για διάκριση. Είναι άτοπο. Όνομα πάμε να φτιάξουν και σε κάθε ανάρτηση που κάνουν γράφουν ψάχνουμε distributors παγκοσμίως επικοινωνήστε!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η ιστορία θυμίζει λίγο φάση "Ιαπωνία στο iom TT" τα πρώτα χρόνια τους.

Μόνο καλό κάνει η φάση όπως γίνεται.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Ήθελε να τρέξει κι αυτός dakar ο μαύρος όταν ήταν πιο νέος αλλά του είπαν αδερφέ μας εισαι λίγο κουλαδι.. :roflmao:

Οπότε έγινε μηχανικός και πολύ καλός και έτρεξε και κάποια χρόνια εκεί μοτοκρός .

Όταν όμως έχει πέσει το βάρος της εικόνας της εταιρείας σε τεράστιο βαθμό σε αυτό το dakar εκεί θα είναι και θα κάνει ότι χρειαστεί! Εξάλλου όλα αυτά έμπνευση και έργο δικό του είναι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ήθελε να τρέξει κι αυτός dakar ο μαύρος όταν ήταν πιο νέος αλλά του είπαν αδερφέ μας εισαι λίγο κουλαδι.. :roflmao:

Οπότε έγινε μηχανικός και πολύ καλός και έτρεξε και κάποια χρόνια εκεί μοτοκρός .

Όταν όμως έχει πέσει το βάρος της εικόνας της εταιρείας σε τεράστιο βαθμό σε αυτό το dakar εκεί θα είναι και θα κάνει ότι χρειαστεί! Εξάλλου όλα αυτά έμπνευση και έργο δικό του είναι.
Φίλος σου?
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Εγώ Δημήτρη όπως είναι τα λέω,δεν είπα τιποτα!! Μήπως αναφέρεσαι σε κάποιον άλλον? Είπα πως κάτι έγινε με τον Πύργο,δεν ξέρω αν ήταν ατύχημα η από κραδασμούς και ανέφερα πως δεν είναι μέρος της μοτοσυκλέτας που πωλείται από την εταιρεία αλλά καθαρά αγωνιστικό πρόσθετο κομμάτι. Τίποτα άλλο δεν είπα.

Εγώ πάντως που παρακολουθώ καιρό την εταιρεία δεν είδα πουθενά να λένε θα σας πάρουμε τα σωβρακα. Ίσα ίσα που έχουν φάει τρελό δούλεμα και από αναβάτες τώρα στο dakar που είναι 40 θέσεις πίσω( υπάρχουν video). Δείξε μου έστω μια δήλωση η ένα video που λένε πως πάνε για διάκριση στο dakar. Αν όντως υπάρχει τότε το έχασα.

Εγώ βλέπω πως οι τύποι έφεραν ένα σχεδόν εργοστασιακό κομμάτι με το όπιο τρέχουν dakar. Μόνο αυτοί και η Fantic το έκαναν. Όλοι οι άλλο έχουν πρωτότυπα ουσιαστικά βασισμένα ίσως σε κάποιο καλό αγωνιστικό αλλά με πολλά κομμάτια ειδικά για το rally. Συνεπώς για μένα δεν χρειάζεται να κριθούν σε τομεα διάκρισης αλλά τερματισμού καθώς σε πρώτη φάση πρέπει να πείσουν για την αξιοπιστία τους και σε δεύτερη φάση για την απόλυτη απόδοση.

Αν λοιπόν αυτό το μοτέρ ίδιο με αυτό που θα πουλιέται τερματισει το dakar και αν αυτό το πλαίσιο επίσης τότε ένας ερασιτέχνης βολταδορος του σαβκου θα το σκεφτεί πολύ καλά να το αγοράσει.

Ενώ συμφωνώ μαζί σου σε όλα σχεδόν νομίζω εκεί που το χάνεις είναι πως δεν διακρίνεις κατηγορίες αγοραστών. Αυτός που έχει 8 χιλιάρικα διαθέσιμα και δεν σκοπεύει να τρέξει ποτέ σε αγώνα αλλά να καυλαντισει το σκ ψάχνει μια μοτοσυκλέτα σαν αυτή εδώ. Απλά γιατί η αμέσως επόμενη επιλογή του είναι το αναιμικο crf300 rally.

Συνεπώς κατά τη γνώμη μου ο τομέας των ραλυ μόνο να κερδίσει έχει από την Kove ακόμα και εσείς ως επαγγελματίες. Γιατί άνθρωποι που δεν σκέφτονταν ποτέ τέτοιες μοτοσυκλέτες η χωμάτινα ταξίδια με ελαφριά μηχανάκια η ακόμα και μια συμμετοχή σε ένα φιλικό trail ride η πιτσιρικάδες χωρίς πολλά λεφτά θα έχουν μια εισαγωγική πρόταση να μπουν στο χώρο. Και άμα τους αρέσει πάνε σε ένα κούτα 701 η 450 και το κάνουν τουμπανο.

Αντικειμενιμα πες μου εσύ πως θα έλεγε προς ο Κινέζος με ένα μοτέρ μισό zongshen μισό δικό τους που υπολείπεται κάπου 10+ άλογα από τα εργοστασιακά ktm πως πάει για διάκριση. Είναι άτοπο. Όνομα πάμε να φτιάξουν και σε κάθε ανάρτηση που κάνουν γράφουν ψάχνουμε distributors παγκοσμίως επικοινωνήστε!
έγραψα, έσβησα. ...
Απλά μόνο για την Ιστορία, και της Yamaha το αγόραζες, άσχετα αν δεν το είχε η Yamaha στην αντιπροσωπεία, και η GasGas το πουλούσε το παλιό το πενταβάλβιδο τους, και η ΚΤΜ βέβαια. Αν τώρα δεν πατάνε σε μοντέλα παραγωγής, υπάρχει πολύ συγκεκριμένος λόγος και αυτός είναι ότι όσοι πατήσανε σε μοντέλα παραγωγής... εχμ... την πατήσανε! Δεν μπορεί μηχανάκι παραγωγής να κερδίσει τον συγκεκριμένο αγώνα, εκτός και αν λέγεται ΚΤΜ. (Toby, Ullevalseter, Svitko κ.α.). Να τον τερματίσει προφανώς και είναι εξαιρετική φάση για την όποια εταιρία, δεν είναι όμως κάτι το αδύνατο, αυτό εννοώ. Το ότι ο Kove ο ίδιος είναι εκεί, και ότι έχουν μια απίστευτα επιθετική πολιτική στην επέκτασή τους, αυτό να ξέρεις το έχουν οι περισσότερες Κινέζικες εταιρίες (πλην αυτών που έχουν μπει στην αγορά με EU ονόματα). Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι Κινέζες στην έκθεση έψαχναν αντιπροσώπους παντού για πάντα. Ξαναλέω, μπράβο τους, και ξανά μπράβο τους, το ότι έφτασαν εκεί είναι άθλος.
Τα άλογα κάνουν την διαφορά στους διαστημάνθρωπους. Οι πάνω που ανέφερα είχαν ήδη 10 κάτω απο τα RedBull και ήταν τοπ 3 στις καλές τους ημέρες.
Το ότι ο Ιαπωνέζος έχει μεγαλώσει πολύ και έχει ''χάσει'' έδαφος, ναι, το πιστεύω κι εγώ. Εγω όμως το πιστεύω απο έναν υπολογιστή που γράφω στα Σπάτα. Όχι απο νούμερα που έχω. Αν η Honda πάει τραίνο, αυτό το ξέρει ο Ναγκασάκι σαν. Όχι εγώ. Εμένα το μόνο που με στενοχωρεί είναι ότι βλέπω πλέον μόνο ''επαγγελμαστίες''. ΄Όχι όραμα, ούτε φανέλα (πλην λίγων αναβατών) ούτε εξέλιξη.
Κλείνω λέγοντας ότι πρέπει να παρακαλάμε να το κερδίσει η Honda γενικά για αρκετά χρόνια. Γιατί αν κάνει ότι φεύγει, ο συγκεκριμένος αγώνας θα γίνει εννιαίο, και αυτά ποτέ δεν έχουν καλή εξέλιξη...

Είναι μεγάλη κουβέντα, με πολλές παραμέτρους και δεν είναι τόσο απλό όσο το ''έχουν μεράκι'', ''πάνε να βγάλουν την μηχανή του λαού''.
Το σχόλιο το είπα γιατί το κομμάτι αυτό είναι όντως κομμάτι της μοτοσυκλέτας (ο πύργος με όλα τα παρελκόμενα στο ραλλύ που πουλάνε) και επειδή είπες ότι έχουν πάνω πολλά πράγματα το πήρα σαν > ''έχει βαριά πράγματα επάνω και γι αυτό έγινε ότι έγινε''. :)
 
Top Bottom