Γενικά, το 2022,
όχι, δεν το παθαίνουν όλα τα αγωνιστικά, τελευταίος που θυμάμαι ήταν ο Santosh και αυτό απο μ@λακία κόλληση της ημι-εργοστασιακής ομάδας του.
Σίγουρα θα μάθουν. Κανείς δεν λέει το αντίθετο. Εμένα και πάλι μου κάνει απορία ότι αυτοί βγήκαν και λέγαν ''θα είμαστε δεκάδα'' και δεν έχει πέσει κέτσαπ με τους κουβάδες.
Προφανώς και δεν είναι rocket science, ιδίως όταν πατάς σε σχέδια άλλων. Για rocket science ρώτα την ΚΤΜ που άλλαξε τον πύργο τους στο τελευταίο σχέδιο για να βελτιώσει ακόμα παραπάνω κάποια πράγματα ή την Honda που έχει connectors φυτεμένους επάνω του για ευκολία. Κατα τα άλλα, και ιδιώτες με πύργους του γκαράζ τερμάτισαν κάποτε. Μην λέμε τα ίδια. Μιλάμε για
εργοστασιακή παρουσία, όχι για ημι-εργοστασιακή ή κάποιου ιδιώτη. Κρίνονται σαν εργοστασιακή παρουσία, και έτσι πρέπει να κρίνονται. Αυστηρά απο όλους. Όπως όταν έσπασε το 450 της Honda τότε, μιλήσαμε όλοι για τον κινητήρα και για τον οδηγό, όταν έφυγε ο μισός πύργος απο εταιρία που δεν θέλω να πω δημόσια, μπλέχτηκε στην ρόδα και πήγε ο αναβάτης σε κατάσταση ζω πεθαίνω στο νοσοκομείο έγινε, έστω και όσο μπορούσε.... , θέμα.
tc-drift - να λέμε τα πράγματα ρε συ όπως είναι. ''Είναι φορτωμένο όπως είναι ολοι οι πύργοι που πάνε στο dakar''. Όλοι τα ίδια έχουν. Fantic, Sherco, KTM, Honda, Yamaha, Suzuki (Κάποτε) κλπ όλοι έχουν τα ίδια όργανα πλοήγησης και σιγά τα ανταλλακτικά που είχε ο Κινέζικος επάνω του. Μανέτα και λεβιέ, όπως έκανε και τότε η ΚΤΜ στον πύργο της. Δεν λέω ότι δεν είναι κιλά, ένας καλά φορτωμένος πύργος μπορεί να φτάσει και τα 10. Όμως, αυτό είναι η βάση του σχεδιασμού. Εγώ το ίδιο αυστηρά θα έκρινα όποια εταιρία ήταν εκεί. Ελληνική, Κινέζικη, Τούρκικη, Γιαπωνέζικη κλπ.
mousitsas ''Και η τιμη παλι χωμα θα ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο. ''
Και η ποιότητά του επίσης. Το ότι τερμάτισε (αν) το Dakar, δεν σημαίνει ότι είναι ΚΤΜ, έχουν τερματίσει να θυμίσω και ιδιώτες με 450 YZF. EXC κλπ. Δεν έγιναν αυτές οι μοτοσυκλέτες ξαφνικά ανταγωνισμός της κάθε ΚΤΜ. Το να πας και να τερματίσεις δεν είναι (για μένα και την εμπειρία μου σαν μηχανικός) πυρηνική φυσική. Πυρηνικό είναι να πας έστω και 10άδα. Αυτό δεν γίνεται εύκολα. Θες ομάδα, πειθαρχία, οργάνωση και προ πάντων εμπειρία....
Για μένα οι ΚΙνέζοι έχουν
ενα και μόνο απίστευτα καλό. Αν φτιάξουν ομάδα δυνατή στο Management με Ευρωπαίους και έχουν αναβάτες Κινέζους, θα τους πάρουν ΚΑΙ τα σώβρακα. Γιατί ο Κινέζος αναβάτης είναι στρατιώτης. Του λες ''κράτα την θέση σου'' και θα την κρατήσει. Με στρατιωτική ευλάβεια. Όχι Bam Bam που του λες ''μείνε δεύτερος'' και τερματίζει το τιμόνι μόνο του...