KOVE 450 RALLY

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτό που είχα διαβάσει στη σελίδα τους και προφανώς είναι και κομμάτι του promotion ήταν ότι είναι εταιρία που τον πρώτο λόγο τον έχουν μηχανικοί που είναι και αναβάτες και όχι μανατζερ μονο κτλ. Αυτό που βλέπω είναι ότι μαλλον η Kove προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το Dakar για παραπλήσιο αλλά και ταυτόχρονα λίγο διαφορετικό λόγο από ο,τι οι αλλες εργοστασιακές ομάδες. Δηλαδή χρησιμοποιεί το Ντακαρ ως τεστ για να δηλώσει ότι το πολιτικό μηχανάκι της μπορεί να σταθεί επάξια σε εναν τετοιο σκληρό αγώνα. και αρα αν αντεξει σε εναν τετοιο αγώνα, αντέχει παντού, συνεπώς wannabe adventure riders ολου του κόσμου αγοράστε...
Επίσης κάτι που μόνο ο κύριος amyroukai έγραψε είναι ότι η συμμετοχή είναι ντυμένη στα χρώματα το κινεζικου κράτους. οπότε δεν αποκλείω το γεγονός να υπάρχουν από πίσω και κρατικά κεφάλαια που σημαίνει ότι αν το μηχανάκι έχει κόστος κατασκευης π.χ. 10.000 ευρώ, να καταλήξει να πωλείται σε αυτήν την τιμή μόνο και μόνο για να αποκτήσει μερίδιο στην αγορά αλλά η εταιρία δε θα φαληρίσει που θα πουλάει στο κόστος γιατί από πίσω θα υπάρχουν τα κρατικά κεφάλαια που θα την ενισχύουν. γινεται σε ολους τους κλαδους της ελεύθερης οικονομίας αυτό ανά περιόδους αναλογα με την σπουδαιότητα του κλάδου και τη συγκυρία.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Αυτό που είχα διαβάσει στη σελίδα τους και προφανώς είναι και κομμάτι του promotion ήταν ότι είναι εταιρία που τον πρώτο λόγο τον έχουν μηχανικοί που είναι και αναβάτες και όχι μανατζερ μονο κτλ. Αυτό που βλέπω είναι ότι μαλλον η Kove προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το Dakar για παραπλήσιο αλλά και ταυτόχρονα λίγο διαφορετικό λόγο από ο,τι οι αλλες εργοστασιακές ομάδες. Δηλαδή χρησιμοποιεί το Ντακαρ ως τεστ για να δηλώσει ότι το πολιτικό μηχανάκι της μπορεί να σταθεί επάξια σε εναν τετοιο σκληρό αγώνα. και αρα αν αντεξει σε εναν τετοιο αγώνα, αντέχει παντού, συνεπώς wannabe adventure riders ολου του κόσμου αγοράστε...
Επίσης κάτι που μόνο ο κύριος amyroukai έγραψε είναι ότι η συμμετοχή είναι ντυμένη στα χρώματα το κινεζικου κράτους. οπότε δεν αποκλείω το γεγονός να υπάρχουν από πίσω και κρατικά κεφάλαια που σημαίνει ότι αν το μηχανάκι έχει κόστος κατασκευης π.χ. 10.000 ευρώ, να καταλήξει να πωλείται σε αυτήν την τιμή μόνο και μόνο για να αποκτήσει μερίδιο στην αγορά αλλά η εταιρία δε θα φαληρίσει που θα πουλάει στο κόστος γιατί από πίσω θα υπάρχουν τα κρατικά κεφάλαια που θα την ενισχύουν. γινεται σε ολους τους κλαδους της ελεύθερης οικονομίας αυτό ανά περιόδους αναλογα με την σπουδαιότητα του κλάδου και τη συγκυρία.
o ίδιος ο Zhang Xue (ονόματα κι αυτοί) είχε δηλώσει σε συνέντευξη πώς επειδή ακριβώς υπάρχει κρατική υποστήριξη απο πίσω (τυπική περίπτωση Κίνας) ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να χρησιμοποιήσει στο Dakar Κινέζους οδηγούς τουλάχιστον σε αυτή τη φάση. Εκεί υπάρχει ένα καθεστώς που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε ακριβώς. Το κόμμα υποθέτω επιλέγει και ανθρώπους και χώνει και χρήμα σε επιχειρήσεις εντός και εκτός της χώρας για να προωθεί θέσεις εργασίας και τα συμφέροντα της χώρας παγκοσμίως. Ένας ιδιότυπος κρατικά ελεγχόμενος φιλελευθερισμός! Στα πλαίσια αυτά βάφεται και η μοτοσυκλέτα με τα χρώματα της Κίνας.

και ναι συμφωνώ μαζί σου, την αξιοπιστία θέλει να προβάλει και πως μπορεί το μηχανα΄κι τους ουσιαστικά πολιτικό μηχανα΄κι να τερματίσει το Dakar και αν καταφέρει να το κάνει και να είναι στοιχειωδώς ανταγωνιστικό ακόμα καλύτερα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που είχα διαβάσει στη σελίδα τους και προφανώς είναι και κομμάτι του promotion ήταν ότι είναι εταιρία που τον πρώτο λόγο τον έχουν μηχανικοί που είναι και αναβάτες και όχι μανατζερ μονο κτλ. Αυτό που βλέπω είναι ότι μαλλον η Kove προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το Dakar για παραπλήσιο αλλά και ταυτόχρονα λίγο διαφορετικό λόγο από ο,τι οι αλλες εργοστασιακές ομάδες. Δηλαδή χρησιμοποιεί το Ντακαρ ως τεστ για να δηλώσει ότι το πολιτικό μηχανάκι της μπορεί να σταθεί επάξια σε εναν τετοιο σκληρό αγώνα. και αρα αν αντεξει σε εναν τετοιο αγώνα, αντέχει παντού, συνεπώς wannabe adventure riders ολου του κόσμου αγοράστε...
Επίσης κάτι που μόνο ο κύριος amyroukai έγραψε είναι ότι η συμμετοχή είναι ντυμένη στα χρώματα το κινεζικου κράτους. οπότε δεν αποκλείω το γεγονός να υπάρχουν από πίσω και κρατικά κεφάλαια που σημαίνει ότι αν το μηχανάκι έχει κόστος κατασκευης π.χ. 10.000 ευρώ, να καταλήξει να πωλείται σε αυτήν την τιμή μόνο και μόνο για να αποκτήσει μερίδιο στην αγορά αλλά η εταιρία δε θα φαληρίσει που θα πουλάει στο κόστος γιατί από πίσω θα υπάρχουν τα κρατικά κεφάλαια που θα την ενισχύουν. γινεται σε ολους τους κλαδους της ελεύθερης οικονομίας αυτό ανά περιόδους αναλογα με την σπουδαιότητα του κλάδου και τη συγκυρία.
Αυτό με την κρατική ενίσχυση λένε ότι ισχύει και για κάθε κινέζικο μαγαζί που ανοίγει με ρούχα κλπ, μέρος της εμπορικής πολιτικής για να πάρουν μερίδιο αγοράς. Σε επίσκεψη που είχα κάνει ψάχνοντας "μιας χρήσης" πράγματα για την μικρή είδα ότι οι τιμές δεν είναι "κινέζικες" στα ρούχα αλλά αντίστοιχες με μαγαζιά τύπου Ζάρα, p&b κλπ και η ποιότητα δεν είναι "μιας χρήσης" τελικά, δεν γενικεύω, σε αυτά που πήρα τουλάχιστον.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Σκληρή μέρα χτες στο dakar αλλά τα Kove συνεχίζουν. Ωραίο κλίμα πάντως η ομάδα μπράβο τους. Και το αφεντικό εκεί να πλύνει και το μηχανάκι!

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Από την συμπλήρωση της πρώτης ειδικής,ούτε εκείνοι δεν το πίστευαν

1st Dakar Stage ever completed on a Kove 450 Rally by S. Sunier


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εχουν μεγάλη χαρά, και συγχρόνως είναι και μεγάλη επιτυχία για αυτούς (και όχι μόνο για αυτούς, πόσο μάλλον για αυτούς)!
Δικαιολογημένη απόλυτα η χαρά τους ;)!!!

Εμείς σε κάτι αντίστοιχο..... θα είχαμε βγει στην Ομόνοια τώρα με σημαίες :ha
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Συγκίνηση είναι καθώς ασχολούνται 2.5+ χρόνια με το project και μάλιστα μέχρι και τα λάστιχα που φοράνε είναι Κινεζικης εταιρείας της CST,αναρτήσεις, μοτέρ,ολα συνεπώς νιώθουν και δικαίως ατομικά και εθνικά υπερήφανοι που δηλώνουν παρουσία σε μια διοργάνωση ιστορική σαν αυτή και μάλιστα με μια μοτοσυκλέτα 100% δικιά τους.

Και επίσης οι ίδιοι οι αναβάτες εκπληρώνουν τα όνειρα τους με αυτή τη συμμετοχή,πριν λίγα χρόνια ούτε που το ονειρεύονταν.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Screen Recording 2023-01-07 at 1.16.23 PM.mov - Shared with pCloud

On the right this is Thierry Charbonnier competitor in moto against Peterhansel while Dakar being in Africa. 12 participation & one podium
On the left Zhang Xue ex MX pilot and CEO of his own brand KOVE. The firm is only 5 years of age but growing

The Dakar is a childhood dream
I always wanted to be a pilot but my family was poor
However I managed to be a rider in the local championship but it was too late to become a professional
So i decided to create my own moto brand

They did not copy any moto on the market
He created his own moto the way he had it in mind
There is not one part copied from another manufacturer

The CEO is giving himself a 5 years program to succeed with only Chinese pilots
And he has a clear vision for this 5 year program:
This year we finish and we learn
Next year we want to have at least one pilot in the top 20
In 3 years top 10
in 4 years podium
In 5 years a winner

Seems ambitious but so far Kove seems reliable after 6 stages and still in the race. Their best pilot is ranked at 36 position. Pretty good so far.

There is a pilot that IMHO will become a star is Sunier. He is really fast and i would say an artist in the dunes.

But let's be cautious a lot of Chinese brands with a lot of budget tried in the past without much success
Καλό πλάνο, ιδίως με τον Γάλλο που αν και παλιός, έχει εικόνα τι ακριβώς συμβαίνει σε εναν τέτοιο αγώνα. Ένας απο τους Κινέζους είναι όντως αρκετά καλός, αν το 28 σηκώσουν την κούπα θα είναι τεράστιος άθλος.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS


450 RALLY άμα είσαι 1,90!



και άμα είσαι 1.70!!:roflmao:

θα έχει όμως 2 εκδόσεις. High Seat και Low Seat με διαφορά 5 πόντους στις διαδρομές των αναρτήσεων. Οπότε θα βολευτούν όλοι. Η έκδοση στις foto είναι η High seat
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πολύ ενδιαφέρον θα 'λεγα...:ok:
Τουλάχιστον αισθητικά (με εξαίρεση ίσως το εμπρός φανάρι) είναι πολύ όμορφο.
Εύχομαι να ακολουθεί και το υπόλοιπο σύνολο αυτή την τάση...
 
Top Bottom