al800
Μέλος
Αυτό που είχα διαβάσει στη σελίδα τους και προφανώς είναι και κομμάτι του promotion ήταν ότι είναι εταιρία που τον πρώτο λόγο τον έχουν μηχανικοί που είναι και αναβάτες και όχι μανατζερ μονο κτλ. Αυτό που βλέπω είναι ότι μαλλον η Kove προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το Dakar για παραπλήσιο αλλά και ταυτόχρονα λίγο διαφορετικό λόγο από ο,τι οι αλλες εργοστασιακές ομάδες. Δηλαδή χρησιμοποιεί το Ντακαρ ως τεστ για να δηλώσει ότι το πολιτικό μηχανάκι της μπορεί να σταθεί επάξια σε εναν τετοιο σκληρό αγώνα. και αρα αν αντεξει σε εναν τετοιο αγώνα, αντέχει παντού, συνεπώς wannabe adventure riders ολου του κόσμου αγοράστε...
Επίσης κάτι που μόνο ο κύριος amyroukai έγραψε είναι ότι η συμμετοχή είναι ντυμένη στα χρώματα το κινεζικου κράτους. οπότε δεν αποκλείω το γεγονός να υπάρχουν από πίσω και κρατικά κεφάλαια που σημαίνει ότι αν το μηχανάκι έχει κόστος κατασκευης π.χ. 10.000 ευρώ, να καταλήξει να πωλείται σε αυτήν την τιμή μόνο και μόνο για να αποκτήσει μερίδιο στην αγορά αλλά η εταιρία δε θα φαληρίσει που θα πουλάει στο κόστος γιατί από πίσω θα υπάρχουν τα κρατικά κεφάλαια που θα την ενισχύουν. γινεται σε ολους τους κλαδους της ελεύθερης οικονομίας αυτό ανά περιόδους αναλογα με την σπουδαιότητα του κλάδου και τη συγκυρία.
Επίσης κάτι που μόνο ο κύριος amyroukai έγραψε είναι ότι η συμμετοχή είναι ντυμένη στα χρώματα το κινεζικου κράτους. οπότε δεν αποκλείω το γεγονός να υπάρχουν από πίσω και κρατικά κεφάλαια που σημαίνει ότι αν το μηχανάκι έχει κόστος κατασκευης π.χ. 10.000 ευρώ, να καταλήξει να πωλείται σε αυτήν την τιμή μόνο και μόνο για να αποκτήσει μερίδιο στην αγορά αλλά η εταιρία δε θα φαληρίσει που θα πουλάει στο κόστος γιατί από πίσω θα υπάρχουν τα κρατικά κεφάλαια που θα την ενισχύουν. γινεται σε ολους τους κλαδους της ελεύθερης οικονομίας αυτό ανά περιόδους αναλογα με την σπουδαιότητα του κλάδου και τη συγκυρία.