KOVE 450 RALLY

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
DOHC μοτερ, δοκιμες σε dakar, πολυ ανταγωνιστικη τιμη, 158 κιλα γεματο με 30λτ καυσιμο?

Αν δεν ειναι εντελως χαλια ποιοτικα και δεν εχει σημαντικα προβληματα σε γεωμετρια/κινητηρα, θα ειναι εξαιρετικη περιπτωση.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
DOHC μοτερ, δοκιμες σε dakar, πολυ ανταγωνιστικη τιμη, 158 κιλα γεματο με 30λτ καυσιμο?

Αν δεν ειναι εντελως χαλια ποιοτικα και δεν εχει σημαντικα προβληματα σε γεωμετρια/κινητηρα, θα ειναι εξαιρετικη περιπτωση.
όχι γεμάτο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
όχι γεμάτο.
Εχεις δικιο, παρασυρθηκα απο την προηγουμενη σελιδα. Λεει 154 με 8λτ καυσιμο. Αν ειναι αληθινο το νουμερο, το βαρος εξακολουθεί να ειναι πολυ καλο. Οι περισσοτεροι δεν θα χρεαστει να το εχουν γεματο ετσι κ αλλιως.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
30 λίτρα καύσιμο έχει η έκδοση η αγωνιστική με τα 2 ρεζερβουάρ που δεν παίρνει homologation και δεν θα έρθει λογικά και Ελλάδα. Η έκδοση η απλή με την έγκριση τύπου έχει μόνο το μπροστά τεποζιτο που παίρνει 15 λίτρα και θα δίνει μια αυτονομία κάπου 250 με 300χλμ. Υποθέτω θα υπάρχει ως aftermarket το πίσω τεποζιτο αν κάποιος το θέλει για μακρυνα ταξίδια. Με το τεποζιτο των 15λτ γεμάτο κάπου 158 κιλά θα ναι.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εννοείς δεν σου αρέσει το 450? Λόγω Φαναρίου?
τυφλώθηκε από την ομορφιά του nuda και δεν έχει μάτια για αλλο μηχανάκι :)
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Εννοείς δεν σου αρέσει το 450? Λόγω Φαναρίου?
Για να απαντήσω λίγο σοβαρά γιατί μας αρέσει να κάνουμε και αστειάκια. Η μάσκα του όντως δε μου αρέσει καθόλου.
Στη φωτογραφία (που κάθεται ο ψηλέας πάνω του) μου φαίνονται συνολικά οι γραμμές του κάπως άσχημες. Τα πλαστικά του μοιάζουν με κατεύθυνση από πάνω προς τα κάτω μοιάζουν σα να λιώνουν και να χύνονται προς τα κάτω... Καταλαβαίνω πάντως ότι σε αυτή την εικόνα συμβάλλουν τα πολύ μονότονα αυτοκόλητα του σε άσπρο/κόκκινο. Από κοντά μπορεί να φαίνεται αλλιώς.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και τα 3 στον τερματισμό αλώβητα..


Το πρόβλημα τώρα είναι εάν θα μπορέσουν να καλύψουν την ζήτηση...
Γιατί σίγουρα θα υπάρξει.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και τα 3 στον τερματισμό αλώβητα..


Το πρόβλημα τώρα είναι εάν θα μπορέσουν να καλύψουν την ζήτηση...
Γιατί σίγουρα θα υπάρξει.
Δεν υπάρχει καλύτερη "διαφήμιση" για μια εταιρεία!
Πλησιάζει στο τέλος του ο αγώνας, και πάνε κάτι περισσότερο από πάρα πολύ καλά (ειδικά για πρώτη φορά)!

Για το αν θα μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση, δεν νομίζω να υπάρξει κανένα πρόβλημα!
Μπορούν να κάνουν τα πάντα, μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα. Το έχουν αποδείξει χρόνια τώρα!!!!

(Πήγαινες σε ένα λιμάνι πχ το σαν-ζιάνγκ. Ξαναγυρναγες μετά από τρεις μήνες εκεί, και ρωτούσες τον καπετάνιο αν ήρθαμε στο ίδιο μέρος!!! Άλλο λιμάνι!!!!!!
Εφευγες από το σαν-ζιάνγκ με αυτοκίνητο για να πας στην δίπλα πόλη. Δρόμος, κάτι σαν επαρχιακός. Μετά πάλι από τρεις μήνες, εθνική κανονική!!!!!!
Μιλούνια οι εργάτες, τελειώνουν γρήγορα ότι ξεκινάνε!!!).
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Δεν υπάρχει καλύτερη "διαφήμιση" για μια εταιρεία!
Πλησιάζει στο τέλος του ο αγώνας, και πάνε κάτι περισσότερο από πάρα πολύ καλά (ειδικά για πρώτη φορά)!

Για το αν θα μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση, δεν νομίζω να υπάρξει κανένα πρόβλημα!
Μπορούν να κάνουν τα πάντα, μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα. Το έχουν αποδείξει χρόνια τώρα!!!!

(Πήγαινες σε ένα λιμάνι πχ το σαν-ζιάνγκ. Ξαναγυρναγες μετά από τρεις μήνες εκεί, και ρωτούσες τον καπετάνιο αν ήρθαμε στο ίδιο μέρος!!! Άλλο λιμάνι!!!!!!
Εφευγες από το σαν-ζιάνγκ με αυτοκίνητο για να πας στην δίπλα πόλη. Δρόμος, κάτι σαν επαρχιακός. Μετά πάλι από τρεις μήνες, εθνική κανονική!!!!!!
Μιλούνια οι εργάτες, τελειώνουν γρήγορα ότι ξεκινάνε!!!).
τελειώνουν οτι ξεκινάνε;;; Πρέπει να πας σε ναυπηγείο να δεις πως τα πλοία φεύγουν χειρότερα απο πριν, ααανν καταφέρει και ξεκινήσει η μηχανή .η ΚΙΝΑ είναι χάος! Αλλα η φθήνια είναι ο νούμερο ενας παράγοντας!! Σορρυ που μπήκαν και τα πλοία στην εξισωση αλλα εκεί ας πούμε οτι εκεί φαίνεται η πρόοδος. Τα κινέζικα στα 10 χρόνια σαπάκιΑ καθε βράδυ μαζεύεις λάδια. Ιαπωνικα 25ετιας δεν βγάζουν κιχ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τελειώνουν οτι ξεκινάνε;;; Πρέπει να πας σε ναυπηγείο να δεις πως τα πλοία φεύγουν χειρότερα απο πριν, ααανν καταφέρει και ξεκινήσει η μηχανή .η ΚΙΝΑ είναι χάος! Αλλα η φθήνια είναι ο νούμερο ενας παράγοντας!! Σορρυ που μπήκαν και τα πλοία στην εξισωση αλλα εκεί ας πούμε οτι εκεί φαίνεται η πρόοδος. Τα κινέζικα στα 10 χρόνια σαπάκιΑ καθε βράδυ μαζεύεις λάδια. Ιαπωνικα 25ετιας δεν βγάζουν κιχ.

Ειναι θεμα προτεραιοτητων. Αν το ενα ιαπωνικο πλοιο κανει οσο 5 κινεζικα, η επενδυση στον κινεζο συμφερει περισσοτερο.

Τα μηχανακια αυτα θα ειναι εξαιρετικα και θα καλυψουν ανθρωπους που αυτη τη στιγμη θελουν κατι που δεν υπαρχει, ενα ελαφρυ μονοκυλιδρο μεγαλου βελινεκους και μαχημο. Γιατι προς το παρον οι επιλογες ειναι οι αντιστοιχες ιαπωνικες βαρκες 20ετιας drz, xr κλπ και αυτα απαιτουν ενα σωρρο μετατροπες για να πλησιασουν αυτο που θελει το κοινο που τα παιρνει (χωρις να υπολογισουμε το βιασμο που εχουν υποστει τοσα χρονια).
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ειναι θεμα προτεραιοτητων. Αν το ενα ιαπωνικο πλοιο κανει οσο 5 κινεζικα, η επενδυση στον κινεζο συμφερει περισσοτερο.

Τα μηχανακια αυτα θα ειναι εξαιρετικα και θα καλυψουν ανθρωπους που αυτη τη στιγμη θελουν κατι που δεν υπαρχει, ενα ελαφρυ μονοκυλιδρο μεγαλου βελινεκους και μαχημο. Γιατι προς το παρον οι επιλογες ειναι οι αντιστοιχες ιαπωνικες βαρκες 20ετιας drz, xr κλπ και αυτα απαιτουν ενα σωρρο μετατροπες για να πλησιασουν αυτο που θελει το κοινο που τα παιρνει (χωρις να υπολογισουμε το βιασμο που εχουν υποστει τοσα χρονια).
Ντροπή που μιλάς έτσι για τα ιερά λείψανα εεεε αθάνατα τέρατα ήθελα να πω της ιστορίας της μοτοσυκλέτας.
 
Top Bottom