nickaoua11
Μέλος
Είναι λίγο σαν κόνδορας η μούρη του αλλά έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πολύ ασχημότερα και ακριβά (790adv ktl ktl)
όχι γεμάτο.DOHC μοτερ, δοκιμες σε dakar, πολυ ανταγωνιστικη τιμη, 158 κιλα γεματο με 30λτ καυσιμο?
Αν δεν ειναι εντελως χαλια ποιοτικα και δεν εχει σημαντικα προβληματα σε γεωμετρια/κινητηρα, θα ειναι εξαιρετικη περιπτωση.
Εχεις δικιο, παρασυρθηκα απο την προηγουμενη σελιδα. Λεει 154 με 8λτ καυσιμο. Αν ειναι αληθινο το νουμερο, το βαρος εξακολουθεί να ειναι πολυ καλο. Οι περισσοτεροι δεν θα χρεαστει να το εχουν γεματο ετσι κ αλλιως.όχι γεμάτο.
Άμα συνεχίσετε έτσι θα αρχίσει να μου αρέσει το 790/890 και το V85 TT....ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ !
Εννοείς δεν σου αρέσει το 450? Λόγω Φαναρίου?Άμα συνεχίσετε έτσι θα αρχίσει να μου αρέσει το 790/890 και το V85 TT....
τυφλώθηκε από την ομορφιά του nuda και δεν έχει μάτια για αλλο μηχανάκιΕννοείς δεν σου αρέσει το 450? Λόγω Φαναρίου?
Για να απαντήσω λίγο σοβαρά γιατί μας αρέσει να κάνουμε και αστειάκια. Η μάσκα του όντως δε μου αρέσει καθόλου.Εννοείς δεν σου αρέσει το 450? Λόγω Φαναρίου?
Το πρόβλημα τώρα είναι εάν θα μπορέσουν να καλύψουν την ζήτηση...
Δεν υπάρχει καλύτερη "διαφήμιση" για μια εταιρεία!Το πρόβλημα τώρα είναι εάν θα μπορέσουν να καλύψουν την ζήτηση...
Γιατί σίγουρα θα υπάρξει.
τελειώνουν οτι ξεκινάνε;;; Πρέπει να πας σε ναυπηγείο να δεις πως τα πλοία φεύγουν χειρότερα απο πριν, ααανν καταφέρει και ξεκινήσει η μηχανή .η ΚΙΝΑ είναι χάος! Αλλα η φθήνια είναι ο νούμερο ενας παράγοντας!! Σορρυ που μπήκαν και τα πλοία στην εξισωση αλλα εκεί ας πούμε οτι εκεί φαίνεται η πρόοδος. Τα κινέζικα στα 10 χρόνια σαπάκιΑ καθε βράδυ μαζεύεις λάδια. Ιαπωνικα 25ετιας δεν βγάζουν κιχ.Δεν υπάρχει καλύτερη "διαφήμιση" για μια εταιρεία!
Πλησιάζει στο τέλος του ο αγώνας, και πάνε κάτι περισσότερο από πάρα πολύ καλά (ειδικά για πρώτη φορά)!
Για το αν θα μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση, δεν νομίζω να υπάρξει κανένα πρόβλημα!
Μπορούν να κάνουν τα πάντα, μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα. Το έχουν αποδείξει χρόνια τώρα!!!!
(Πήγαινες σε ένα λιμάνι πχ το σαν-ζιάνγκ. Ξαναγυρναγες μετά από τρεις μήνες εκεί, και ρωτούσες τον καπετάνιο αν ήρθαμε στο ίδιο μέρος!!! Άλλο λιμάνι!!!!!!
Εφευγες από το σαν-ζιάνγκ με αυτοκίνητο για να πας στην δίπλα πόλη. Δρόμος, κάτι σαν επαρχιακός. Μετά πάλι από τρεις μήνες, εθνική κανονική!!!!!!
Μιλούνια οι εργάτες, τελειώνουν γρήγορα ότι ξεκινάνε!!!).
τελειώνουν οτι ξεκινάνε;;; Πρέπει να πας σε ναυπηγείο να δεις πως τα πλοία φεύγουν χειρότερα απο πριν, ααανν καταφέρει και ξεκινήσει η μηχανή .η ΚΙΝΑ είναι χάος! Αλλα η φθήνια είναι ο νούμερο ενας παράγοντας!! Σορρυ που μπήκαν και τα πλοία στην εξισωση αλλα εκεί ας πούμε οτι εκεί φαίνεται η πρόοδος. Τα κινέζικα στα 10 χρόνια σαπάκιΑ καθε βράδυ μαζεύεις λάδια. Ιαπωνικα 25ετιας δεν βγάζουν κιχ.
Ντροπή που μιλάς έτσι για τα ιερά λείψανα εεεε αθάνατα τέρατα ήθελα να πω της ιστορίας της μοτοσυκλέτας.Ειναι θεμα προτεραιοτητων. Αν το ενα ιαπωνικο πλοιο κανει οσο 5 κινεζικα, η επενδυση στον κινεζο συμφερει περισσοτερο.
Τα μηχανακια αυτα θα ειναι εξαιρετικα και θα καλυψουν ανθρωπους που αυτη τη στιγμη θελουν κατι που δεν υπαρχει, ενα ελαφρυ μονοκυλιδρο μεγαλου βελινεκους και μαχημο. Γιατι προς το παρον οι επιλογες ειναι οι αντιστοιχες ιαπωνικες βαρκες 20ετιας drz, xr κλπ και αυτα απαιτουν ενα σωρρο μετατροπες για να πλησιασουν αυτο που θελει το κοινο που τα παιρνει (χωρις να υπολογισουμε το βιασμο που εχουν υποστει τοσα χρονια).