Αν παίξει στα 10 χιλιάρικα η απλή έκδοση δύσκολα γίνονται τα πραγματάκια καλή μου KOVE..
Αν παίξει στα 10 χιλιάρικα η απλή έκδοση δύσκολα γίνονται τα πραγματάκια καλή μου KOVE..
Και γω δεν το kove να πηγαίνει καλά.
Αν παίξει στα 10 χιλιάρικα η απλή έκδοση δύσκολα γίνονται τα πραγματάκια καλή μου KOVE..
Αν παίξει στα 10 χιλιάρικα η απλή έκδοση δύσκολα γίνονται τα πραγματάκια καλή μου KOVE..
Καλό θα ήταν όποιος πάρει εδώ την αντιπροσωπεία να ε-kove λίγο απο τη τιμή..Και γω δεν το kove να πηγαίνει καλά.
Το όποιο θέλει ακόμα 3000 ευρώ ντεπόζιτα πύργο κλπ10μισο έχει το crf το τεσσεράμισο το my21 .
Που πας ρε καραμητρο;
Logical fallacies my friend, κινεζικό άρα φτηνότερο, άρα χαμηλής ποιότητας άρα omg πως τολμάν να ζητούν αυτή την τιμή, άρα πέφτω από τα σύννεφα σήμερα γιατί μέχρι χτες ήταν όλα καλά. Με αυτά που νόμιζα ότι θα ισχύουν βασισμένος σε υποθετικά σενάρια και στερεότυπα.Να ρωτήσω χωρίς πλάκα.
Το ΚΤΜ 450 ράλι στα 24000 αν θυμάμαι καλά
Το 890 rally επίσης 24000 αν λ θυμάμαι καλά
Το 1290R δεν απέχει από αυτά
Και είναι φυσιολογικό γιατί δεν είναι Κινέζοι.
Οκ
Μόνο που το 450 είναι πραγματική ready to race rally μοτοσυκλέτα για αγωνιζόμενους. Και πάντα ήταν ακριβό ακόμα κι από την γενιά του lc4 660 γιατί είναι μια αγωνιστική χειροποίητη κατασκευή φτιαγμένη να γράφει χρόνους στα πιο δύσκολα τερέν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες και σκόνη που γενικώς τα τρώει τα μηχανάκια για πρωινό.Να ρωτήσω χωρίς πλάκα.
Το ΚΤΜ 450 ράλι στα 24000 αν θυμάμαι καλά
Το 890 rally επίσης 24000 αν λ θυμάμαι καλά
Το 1290R δεν απέχει από αυτά
Και είναι φυσιολογικό γιατί δεν είναι Κινέζοι.
Οκ
Δεν παίζει αυτή η τιμή, ούτε μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση δεν κοστίζει τόσο λίγο.Να ρωτήσω χωρίς πλάκα.
Το ΚΤΜ 450 ράλι στα 24000 αν θυμάμαι καλά
25900Δεν παίζει αυτή η τιμή, ούτε μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση δεν κοστίζει τόσο λίγο.
35.000€ κοστίζει το 450 Rally Replica
31000€ πουλιέται ένα 450 Husqvarna του 2020 σε άριστη κατάσταση με μόνο 10 ώρες λειτουργίας.25900
Δεν βρίσκω την σελίδα με τιμή (υπήρχε) της επίσημης ΚΤΜ
μπορεί να βγάλανε 2-3 συλλεκτικά …Είμαι ο πρώτος που έχω υποστηρίξει προσπάθεις απο Κινέζικες ή όποιος άλλες τρίτες χώρες αλλά το 450 RALLY (ειδικά η απλή κδοση) δεν έχει τίποτα κοινό ούτε με τα εργοστασιακά KTM, Ούτε φυσικά με ένα 890 RALLY, ούτε με 1290R.
Τα έχουμε ξαναπεί αλλά επανάληψη. Ένα μοτέρ της Zongshen είναι βελτιωμένο, πλαίσιο της εταιρείας, αναρτήσεις YU-AN στο σύστημα μπροστά με τη μάσκα και ένα τεπόζιτο 15lt το απλό.
Δεν θα συνιστούσα σε κάποιον να το πάρει στα 10 χιλιάρικα προφανώς, τουλάχιστον όχι χωρίς να το δούμε απο κοντά.
Και αν το δούμε απο κοντά αλλιώς θα γίνει η κριτική για 10 χιλιάρικα αλλιώς αν κάνει 8500€, νέτα σκέτα. 10 χιλιάρικα έχει απο Κίνα το CFmoto 800MT συνεπώς αν έρθει Κινέζικη μοτοσυκλέτα μονοκύλινδρη και ζητήσει τόσα το λιγότερο που θα πρέπει να προσφέρει είναι απόδοση και τιμή εφάμμιλη ή κοντινή στον ανταγωνισμό αλλιώς δεν έχει νόημα.
Το CFmoto 800MT το παίρνεις επειδή έχει την απόδοση, έχει την ποιότητα που δικαιολογεί τα λεφτά του και είναι και 3-4 χιλιάρικα κάτω απο τον ανταγωνισμό.
Δεν θα έρθει τώρα η KOVE με ενδεχομένως ψευτικο μηχανακι να ζητήσει 10 χιλιάρικα. Αν το δούμε και τα αξίζει πραγματικά το συζητάμε. Αλλά το όριο για μένα είναι τα 9 χιλιαρικα για να σε ψήσει όπως το βλέπω και με τις προδιαγραφές που έχει και την προέλευση του.
Σου λέω (και το λέει και το άρθρο) δεν ήταν τόσο στην επίσημη σελίδα.31000€ πουλιέται ένα 450 Husqvarna του 2020 σε άριστη κατάσταση με μόνο 10 ώρες λειτουργίας.
Σουηδία καινούργιο του 23 κοστίζει 370.000 SEK δηλαδή περίπου 37000€
και εδω τα ΚΤΜ κοστίζουν 2000€ λιγότερο από Ελλάδα
Αμερική με ψάξιμο στο google ενδεικτικά 27000USD, αλλά υποψιάζομαι χωρίς ΦΠΑ.
Η πλάκα είναι ότι εγώ σε κατάλαβα και το σχόλιο μου περί logical fallacy δεν ήταν για σένα, αλλά για όποιον πέφτει από τα σύννεφα. Εσυ δεν κατάλαβες ότι το κατάλαβα κατάλαβες;Σου λέω (και το λέει και το άρθρο) δεν ήταν τόσο στην επίσημη σελίδα.
edit
Να προσθέσω ότι δεν καταλάβατε το νόημα της σύγκρισης, πιθανώς να φταίει ότι έγραψα βιαστικά (χωρίς να πέσω έξω στις τιμές, έστω, πολύ) το οποίο ήταν ότι αν για την ΚΤΜ είναι "αποδεκτό" να πουλάει το σπεσιαλάκι 70 τεμάχια για τα ράλι ίδια τιμή με το μεγάλο τουριστικό και το μεσαίο με την "καλή" ανάρτηση και τις ζάντες σε μέγεθος εντούρο, γιατί δεν είναι αποδεκτό για την Kove να κάνει το ίδιο και να πουλάει το "απλό" ράλι 450 ίδια τιμή με το τουριστικό 800 ας πούμε, σε όποια τιμή και αν έρθουν αυτά.
Ήταν διφορούμενοΗ πλάκα είναι ότι εγώ σε κατάλαβα και το σχόλιο μου περί logical fallacy δεν ήταν για σένα, αλλά για όποιον πέφτει από τα σύννεφα. Εσυ δεν κατάλαβες ότι το κατάλαβα κατάλαβες;
Η πλάκα είναι ότι εγώ σε κατάλαβα και το σχόλιο μου περί logical fallacy δεν ήταν για σένα, αλλά για όποιον πέφτει από τα σύννεφα. Εσυ δεν κατάλαβες ότι το κατάλαβα κατάλαβες;
Πέρα από την πλάκα. Υπομονή να βγει και θα δούμε. Αγοράζονται 15 ετιας και μηχανάκια με τέτοια λεφτά σήμερα, γιατί όχι ο καινούριος κινεζος που σαν πακέτο υπόσχεται πολλά.
Μη πηγαίνουμε από το ένα άκρο στο άλλο.
Ήταν διφορούμενο
Δεν κατάλαβα 100% αλλά κατάλαβα πως δεν διαφωνούμε.